ویروس کرونا در سطوح غیر فیزیکی مانند یک سحابی  ناهنجاری سیاه عمل می کند، که حاوی میلیاردها موجودات عنکبوتی شکل یا پروب های در مقیاس نانو است.

با این حال، مهم است که آرامش خود را حفظ کنیم و تحت تأثیر پوشش رسانه ای هدفدار کابال، وحشت نکنیم (توجه: می توان صرفا با ترساندن دائمی افراد، آنها را بیمار کرد). کل ماجرا تلاشی برای زدن چند هدف با یک شلیک است: کاهش حقوق اساسی به کمترین میزان، آغاز واکسیناسیون جمعی، چیپ گذاشتن در افراد، تریگر کردن سقوط اقتصادی و الغای پول نقد (چراکه پول نقد می تواند حامل ویروس باشد)، معرفی ارز دیجیتال، انتصاب دولت جهانی و غیره. به نظر می رسد کابال همه توانش را به میدان آورده است.

نیروهای نور اقدامات متقابل خودشان را برای این حمله دارند. و بهترین حفاظت فیزیکی در برابر این ویروس، درست مثل هر آنفلانزای دیگری، سیستم ایمنی خوب و طبیعی، که با سبک زندگی سالم به دست می آید (عدم مصرف الکل و سیگار و غیره)، غذای مغذی (رژیم گیاهی بهتر است) و همینطور ورزش فیزیکی کافی است.

اقداماتی برای کاهش تنش ها میان ترکیه و سوریه انجام شد. نیروهای تاریکی به نحو سنگینی بخش هایی از دولت ترکیه را جهت دهی می کنند، در حالیکه در خود ادلب، یک ابلیسک سیاه در سطح انرژتیک وارد سطح شده است. نیروهای نور مراقب این موقعیت هم هستند. در آخر هفته یک عملیات آغاز شد و شاید هم اکنون اولین نتایج مثبت فیزیکی را در اینجا مشاهده می کنیم:

https://www.rt.com/news/482092-erdogan-putin-idlib-ceasefire/

در ارتباط با مدیتیشن های جمعی، همیشه توصیه می شود که مناطق درگیر بطور انرژتیک قبلا پاکسازی شوند تا در صورت مواجهه با چنین سازه هایی آنها را حذف کنیم و سپس فرایند هیلینگ آغاز شود.

همین طور توصیه می‌شود منطقه مرز ترکیه و سوریه و همینطور جزایر یونان را در مدیتیشن بگنجانیم زیرا تنش در این موقعیت ممکن است به دلیل حرکت قریب الوقوع مهاجران بالا بگیرد:

https://www.youtube.com/watch?v=90yFFwQ2YAE

جزایر یونان نیز مسقیما به الهه متصل هستند و بهمین دلیل نیروهای تاریکی علاقه دارند شاهد تنش و درگیری در آنجا باشند:

https://www.youtube.com/watch?v=QhR589fKK4o

اعضای بلندپایه نیروهای نور که در خدمت الهه هستند، مایلند اشاره کنند که برخی بذرهای ستاره ای روی سطح زمین هستند که تحت تأثیر هیپنوتیزم بسیار تاریک قرار دارند. این هیپنوتیزم به کمک جادوی سیاه، آنها را به بردگان دیمون ها و دیمونس ها (اهریمنان مذکر و مؤنث) بدل می کند، که معمولا از یک کپی از آواتار توئین فلیم/سولمیت واقعی فرد استفاده می کنند تا بذرهای ستاره ای را فریب دهند و آنها را به خودشان بند کنند. سپس این دیمون ها و دیمونس ها اغلب این بذرهای ستاره ای را از نظر انرژتیک می خشکانند (و همینطور جنسی)، در حالیکه توئین فلیم و یا سولمیت واقعی از پارتنر واقعی اش جدا زندگی می کند.

تمام این ماجرا از آتلانتیس شروع شد، جایی که توئین فلیم ها و سولمیت ها توسط نیروهای تاریکی جدا شدند، و به همین شکل تمام تناسخ هایشان درون قرنطینه گذشت تا رسیدیم به زمان حال. این هیپنوتیزم و جادوی سیاه را می توان در طول مدیتیشن متوقف کرد.

در طول یک مدیتیشن (که نیاز به محافظت خوبی دارد، چراکه آرکان ها هر کاری بتوانند برای جلوگیری از این عمل انجام می دهند)، می توان خود را و یا همه بذرهای ستاره ای دچار شده را تحت پوشش یک ستون نور تصور کرد که همه هیپنوتیزم سیاه و جادوی سیاه را پاکسازی می کند، همینطور تمام اتصالات، بندها، ایمپلنت ها، و نفرین ها که مربوط به اهریمنان هستند، در تمام تناسخ ها، خطوط زمانی، و در تمام ابعاد.

در مورد اهریمنان مذکر و مؤنث، توصیه می شود تصور کنید که توسط نیروهای نور گرفتار و منتقل می شوند و یا اینکه مستقیما توسط یک اشعه نور به خورشید مرکزی مکیده می شوند.

بعدا، می توانید تصور کنید که تمام انرژی به سرقت رفته از جمله بخش های روح، به بذرهای ستاره ای باز می گردد که به نوبه خودشان در این فرایند بیدار می شوند و دوباره کامل می شوند و شفا می یابند.

و در پایان، تصور کنید که این بذرهای ستاره ای به سولمیت ها و توئین فلیم های واقعی شان روی سطح زمین، در سفینه ها، و دیگر اماکن زیبا، بسته به بهترین حستان در آن لحظه، دوباره ملحق می شوند.

می توانید هرچند بار که علاقه دارید این مدیتیشن را انجام دهید، هرچه بیشتر بهتر، چراکه مداومت همیشه نتیجه می دهد، اگرچه گرید (شبکه) علیه ما است، اما نه برای مدت طولانی!

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://fm144.blogspot.com/2020/03/short-follow-up-report-02032020.html?m=1