از آنجا که گزارش قبلی کمی چالش ایجاد کرده است، با توضیح مختصری درباره خروج سول پارت ها (قسمت های روح) از بذرهای ستاره ای تناسخ یافته شروع می کنیم.

نخست آنکه، این موضوع برای همه استارسیدها رخ نمی دهد. عمدتا برای ارواح آسیب پذیرتر رخ می دهد که در مواجهه با حملات درون شبکه، با دشواری زیادی روبرو می شوند. اما ارواح و سول پارت هایی که به اندازه کافی قوی هستند تا با این شرایط دست و پنجه نرم کنند را شامل نمی شود، (شامل «مبارزان نور» نمی شود).

دوم آنکه، روح در تمامیت خود هیچ گاه در بدن نیست (روح کامل بسیار عظیم است). خود شما در آگاهی خویشتن برترتان تصمیم می گیرید که چه سول پارتی (قسمتی از روح) وارد آواتار شود، و نیز خویشتن برتر است که تصمیم می گیرد در تصویر بزرگتر،  چه قسمتهایی خارج شوند و یا تعویض شوند. سوم، صعود قسمت های روح، قبل از فرایند صعود به بعد پنجم است.  اگر قسمت های روح قبلا در سفینه ها هستند یا از سیاره دور و در سطحی غیر فیزیکی هستند، بطور اجتناب ناپذیری در جهان مادی تجلی خواهند یافت … یعنی رخداد، تماس نخست، شکستن قرنطینه. و چهارم، و مهم ترین نکته. این یک اقدام احتیاطی ازطرف نیروهای نور است. چراکه، در صورتی که جمعیت سطح سیاره بوسیله انفجار بمب های فوق العاده نابود شود، یا جنگ جهانی، و یا آخرین تلاش مشهود که شیوع بیماری است، سول پارت یا قسمت روحی که تناسخ کرده و به سطح سیاره بند است آسیب بسیار بزرگی می بیند، و فقط بازگشت به منبع : می تواند آن آسیب را ترمیم کند. اما از آنجا به بعد، روح مجبور است مسیر تکامل را دوباره از صفر شروع کند.

میلیاردها تناسخ و زندگی روح در این جهان و جهان های دیگر در یک لحظه از بین می رود. بنابراین باید از این موضوع جلوگیری کرد. و در حقیقت این موضوع همان اهرم فشاری است که عنکبوت های کیمرا و آرکان ها علیه کنفدراسیون کهکشانی استفاده می کنند و توانسته اند بوسیله این اهرم برای مدتی چنین طولانی سیاره را گروگان بگیرند.

بنابراین، این یک اقدام احتیاطی است، به علاوه اینکه، بخشی از فرایند صعود در این فاز است که جنگ پنهان بر سر آزادسازی سیاره هر روز بیشتر مشهود میشود، مثلا در اقدام کابال به رهاسازی ویروس تغییر ژنتیک داده شده.

از آنجا که ویروس اکنون به ایتالیا رسیده است، هنوز درخواست انجام مدیتیشن های جمعی وجود دارد:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/02/urgent-meditation-to-stop-coronavirus-outbreak-in-Italy-every-4-hours.html

حداقل کابال پادزهر “خودشان” را بلافاصله به ما عرضه می کنند:

https://www.foxbusiness.com/technology/california-lab-coronavirus-vaccine-3-hours

پس از آنکه این تحقیقات توسط یک بنیاد معین مورد پشتیبانی مالی قرار گرفت:

https://www.inquirer.com/health/coronavirus-china-vaccine-inovio-bill-gates-20200123.html

که استعداد خاصی در «پیش بینی» مسائل معینی دارد:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7951293/Bill-Gates-Predicted-Coronavirus-Like-Outbreak-2019-Netflix-Documentary.html

همینطور شبیه سازی یک شیوع بیماری، چند ماه قبل از آغاز شیوع واقعی:

http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/191017-press-release.html

و شاید این کتاب چهل ساله را که شیوع را پیش بینی کرده را خوانده باشند:

https://www.express.co.uk/news/weird/1244952/coronavirus-eyes-of-darkness-dean-koontz-wuhan-400-biological-weapon-spt

اگرچه ویروس ظاهرا نامی متفاوت در چاپ اصلی کتاب داشت (و رسانه هم تلاش داشت کل ماجرا را کم اهمیت جلوه دهد)، اما در چاپ دیگری نام ویروس به “ووهان ۴۰۰” تغییر کرد، که آن چاپ هم متعلق به مدتها قبل از شیوع واقعی کرونا بود (احتمال ریاضی تصادفی بودن همه این موضوعات؟ ما در ماتریکس زندگی می کنیم. رویدادها اغلب از پیش اعلام می شوند):

https://www.scmp.com/lifestyle/arts-culture/article/3051619/china-wasnt-original-villain-book-predicting-coronavirus

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Eyes_of_Darkness

یکی از بزرگترین سهامداران شرکت دارویی که اکنون پادزهر را تولید می کند بلک راک است:

https://www.nasdaq.com/market-activity/stocks/ino/institutional-holdings

بلک راک یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری جهانی است و نیز بزرگترین مدیر دارایی/بانک سایه در جهان:

https://en.wikipedia.org/wiki/BlackRock

در سال ۲۰۰۹، بلک راک بانک سرمایه گذاری چندملیتی بریتانیایی بارکلیز را خریداری کرد، بانکی که رئیسش به تازگی به دلیل ارتباط با جفری اپستاین مورد هدف مسئولین بریتانیا قرار گرفته بود:

https://www.theguardian.com/us-news/2020/feb/13/barclays-boss-jes-staley-links-to-jeffrey-epstein-investigated

این مورد، و نیز به نقطه جوش رسیدن قضیه درگیر بودن خانواده (غیر)رویال بریتانیا در ماجرای اپستاین، و همینطور فرار هری از انگلستان، و همینطور برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) شاید علائم پاکسازی خط لی (خط انرژی) سن مایکل باشند که سال پیش در جزایز بریتانیا رخ داد:

https://fm144.blogspot.com/2019/05/situation-update-game-of-ley-lines_5.html

 

https://fm144.blogspot.com/2019/05/blue-full-moon-update-twins-arrows-and.html

در آن زمان، طوفان های بسیاری در این منطقه جغرافیایی زمین رخ دادند، همانطور که امسال هم در چند هفته گذشته در سراسر اروپا و نیز در جهان:

https://www.cbsnews.com/news/storm-dennis-second-massive-storm-in-two-weeks-hits-north-atlantic-and-western-europe-2020-02-16/

پلایدیان ها طوفان ها را تریگر نمی کنند اما از آنها استفاده می کنند تا کارهای معینی در سطوح بالاتر انجام دهند. پلایدیان ها هم اکنون در حال اجرای کمپینی هستند که «عملیات طوفان» خوانده می شود، که نمی توانم راجب آن در حال حاضر چیز بیشتری بگویم.

شرایط سطح زمین به علت اوج گرفتن انرژی ها و نه فقط به دلیل ویروس کرونا، هنوز تحت فشار و تنش است. اقدامات توتالیتر دولتهای تحت کنترل کابال در حال سقوط، بیشتر و بیشتر وضوح می یابند. شکاف میان چپ و راست توسط استراتژی تنش تعقیب می شود:

https://en.wikipedia.org/wiki/Strategy_of_tension

عملیات های کاذب (فالس فلگ) بیشتری خواهد بود. نیروهای تاریکی تلاش دارند با ایجاد یک لوپ برگشتی به خط زمانی نازی، تسلطشان را حفظ کنند، و هنوز از تروما و مذهب گناه و تقصیری که بدلیل آن شکل گرفت استفاده می کنند.

آنها برای پاتزی های تحت کنترل ام کی اولترا (که اکنون مرده اند) مانیفست های از پیش بافته شده و ابهام آور فراهم می کنند (مثلا در مورد تیراندازی کرایستچرچ)، که با اینکار قصد دارند (به جز بدست آوردن قدرت و شکاف در جامعه) افراد درگیر در به اصطلاح “تئوری های دسیسه” مثل یوفو، ام کی اولترا، پایگاههای زیرزمینی سری، کودک آزاری و غیره را به گوشه برانند و آنها را با قتل عام کنندگان دیوانه برابر معرفی کنند.

https://www.rt.com/news/481254-hanau-shooting-suspect-dead/

https://www.nst.com.my/world/world/2020/02/567892/bizarre-views-germany-shooter-tobias-rathjen

https://www.qmap.pub/read/3877

همزمان، نیروهای تاریکی پرتوافکنی به جمعیت سطح سیاره را شدت داده اند تا مثل بنزین روی آتش عمل کند. در اماکنی که برج های رادیویی فیزیکی وجود دارند معمولا سازه های مشابهی در سطوح پلاسما و بالاتر هم وجود دارد، که برای کنترل ذهن استفاده می شوند.

در حال حاضر به نظر می رسد که پتانسیل خشونت مردم بایستی افزایش داده شود تا شکافها بیشتر شوند، شاید تا بتوانند صحنه های شورش و آشوب در خیابان ها و تنش های نظامی ایجاد کنند.

بنابراین مسائل به اوج می رسند، و به عنوان استارسید، بایستی آرامش خود را حفظ کنیم، و تمرکز داشته باشیم. نیروهای نور اخیرا تمرکز زیادی روی عنکبوتهای پلاسما داشته اند و این موجودات نوعی “سوئیچ مرگ” دارند که باعث می شود وقتی خنثی سازی می شوند،

در آخرین لحظه مقدار زیادی ناهنجاری را به داخل شبکه پمپاژ کنند (مثل اختاپوس که جوهر به درون آب می ریزد)، این موضوع باعث می شود نوکران زمینی شان انواع کارهای جنون آمیز را انجام دهند، که در این برحه و فاز حساس داریم روی زمین تجربه می کنیم. به این دلیل نیروهای نور با احتیاط و با دقتی بسیار بالا، اما هر وقت که فرصتش بوده، به نحوی رادیکال با این موضوع مواجه شده اند.

گزارش هایی از اعضای سورفاکوم وجود دارد مبنی بر اینکه در هفته های گذشته عنکبوت های کیمرا حتی قصد داشته اند خودشان را به شکل موجودات طلایی رنگ تقرییا صعود یافته در سطوح غیرفیزیکی نشان بدهند، احتمالا با این هدف که در آخرین لحظه رهایی یابند. با این حال، در پارادایس عنکبوتی وجود نخواهد داشت، به شما اطمینان می دهم.

برای پایان، یک بار دیگر، آرامش خود را در طوفان حفظ کنید…

نور پیروز است.

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :

https://fm144.blogspot.com/2020/02/operation-storm-24022020.html?m=1