ترس از حضور رو به گسترش همیشگی نیروهای نور و همچنین فلش خورشیدی قریب الوقوع، باعث شده است تعدادی از اعضای بلند مرتبه نیروهای تاریکی خود را در طی این آشفتگی COVID-19 مجبور به قرنطینه کنند و به پناهگاه های زیرزمینی ( که بیشتر بانکرهای اشرافی زیرزمینی هستند) فرار کنند.

آنها از طریق آسانسورهای مخفی در ویلاها و کاخ های خود به این مکان ها دسترسی دارند. برخی دیگر در فرم غیر فیزیکی خود به این مکان ها فرار کرده اند، با خارج شدن از آواتار فیزیکی خود که مانند یک لباس از آن جدا شده اند.

آنها از این مکان ها سعی می کنند تا برده ها یا مینیون های خود را در طی این بحران کنترل کنند، و همچنین مناسک اکالت منفی انجام دهند، که توسط انرژی های جمعیت ایزوله شده سطح زمین تقویت می شوند.

در زمان آخرین ماه نو، حملات انرژیک به لایت ورکرهای کلیدی از طریق پرتوها و موجودات منفی افزایش پیدا کرد. با این حال، شرایط در چند روز اخیر رو به بهبودی بود، به دلیل اینکه نیروهای نور عملیات های غیر فیزیکی متعددی را به هدف حذف پایگاه ها و مخفیگاه های اصلی اکالت منفی انجام داده اند

تعدادی از بذرهای ستاره ای تناسخ یافته در سطح هم درگیر این عملیات ها بودند؛ برخی به شکل مبهم رویاهایی مربوط به این عملیات ها را در طی روزها و هفته های اخیر بیاد می آورند.

همچنین شایعات و گزارشاتی مبنی بر عملیات های فیزیکی نظامی بر علیه کابال وجود دارد، عملیاتهایی به هدف نجات بچه ها. برخی از شما احتمالا متوجه این مسئله شده اید که موضوع آدرنوکروم بیشتر و بیشتر در سطح آگاهی جمعیت سطح مطرح می شود.

نیروهای نور تاکید می کنند که مخصوصا در این شرایط فوق العاده بسیار مهم است که ارتعاشات خود را بالا نگه دارید، به دلیل اینکه این مسئله برقراری ارتباط با شما را راحتتر خواهد کرد.

بسیاری در حال حاضر از شرایط قرنطینه رنج می برند، از فاصله گذاری اجتماعی، از آینده مالی نامشخص، گسترش ترس از طریق رسانه؛ همه فاکتورهایی که تاثیر منفی بیشتری از خود COVID-19 دارند.

از طرف دیگر، برای بسیاری از افراد خوب است که از چرخه همستر ( دور باطل ) خارج شوند و اوقاتی را برای خودشان تخصیص دهند. و البته، کل وضعیت قطعا برای طبیعت خوب خواهد :

https://www.esquireme.com/content/44556-covid-19-upside-dolphins-return-to-the-venice-canals-as-humans-self-isolate

بنابراین، مهم است که در این وضعیت ارتعاشات خود را ترجیحا با شوخ طبعی افزایش دهیم ( اما بدون بی نزاکتی )… همچنین با ارتباط تصویری با دوستان و خانواده، تماس با طبیعت ( اگر در چارچوب قانونی هنوز امکان این مسئله را دارید)، از خورشید لذت ببرید، غذاهای سالم بخورید، ورزش کنید، برقصید، آواز بخوانید، مدیتیشن کنید، و هرکاری که باعث می شود ارتعاش شما افزایش پیدا کند.

بسیاری احتمالا قبلا متوجه شده اند که ونوس در این روزها از خوشه پروین عبور می کند. مخصوصا بذرهای ستاره ای، که قسمتی از روح و ونوسی را در درونشان حمل می کنند یا عضوی از فرماندهی ونوس هستند، احتمالا متوجه این مسئله به شکل فعال شدن انرژی کندالینی شده اند. همانطور که در پستهای قبلی اشاره شد، شما می توانید از لحاظ انرژتیک به داخل سفینه ها برده شوید و در آنجا روی تختهای پزشکی دراز بکشید، و پلیدیان ها می توانند سیستم شما را برای یافتن و حذف ایمپلنتها چک کنند.

یا می توانید برای مثال با جفت روحی خود به ونوس رفته و مدتی را در آنجا باهم بگذرانید و انرژی خود را بازیابی کنید. این مسئله کاملا امکان پذیر است، حتی اگر باهم به شکل فیزیکی تناسخ نکرده باشید…و این کار به افزایش ارتعاش شما کمک خواهد کرد.

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://fm144.blogspot.com/2020/04/situation-update-03042020.html