مدیتیشن‌های جمعی که در دو ماه گذشته برگزار شدند تأثیر منسجم مثبتی روی فرایند صعود سیاره داشته‌اند. تصاویر رادار هوایی ماه گذشته در روز اعتراضات جمعی در وین تهیه شدند، و نشانگر یک پوشش ابر ضخیم در اروپای مرکزی هستند، که مرزی را درست در طول لبه اصلی شمالی آلپ به وجود آورده‌اند. به زبان ساده، انرژی مردم و ستون‌های نور نصب‌شده، بر مولکول‌های آب ناحیه اثرگذاری کردند و بنابراین بر فرایند تشکیل ابر نیز اثر داشتند، و به این دلیل وین اساسا به این شکل محصور شد.

کابال قصد داشت از اتریش استفاده کند (همانطور که در جنگ‌های اول و دوم جهانی این کار را کردند) تا یک خط زمانی فاشیستی دیگر در اروپا به راه اندازند. با این حال، مدیتیشنی که جهت حفاظت از اعتراضات وین برگزار شد تا به حال اثر معکوس کردن برنامه‌های کابال را داشته است (اگرچه پس از آن آنها دو بار دیگر تلاش کردند این خط زمانی را در سطوح اتریک پس از آن رویداد اجرایی کنند.) چند روز پس از مدیتیشن‌ها و اعتراضات، چند سیاستمدار و اعضای دولت از جمله صدراعظم از سمت‌های خود استعفا دادند و یا به طور کامل از عرصه سیاست خارج شدند. این اقدام را کابال مجبور شد برای کاهش فشارها از روی دولت انجام دهد:

https://www.europereloaded.com/austrian-chancellor-schallenberg-stepping-down-kurz-retires-at-35/

اعتراضات جمعی در اروپای مرکزی اکنون در حال افزایش یافتن هستند، و در آلمان نیز مقاومت‌ها شدت می‌گیرند. این مقاومت با آن حرکتی که در ۲۰۲۰ دیدیم تفاوت دارد، چراکه بیشتر به یک حرکت واقعا مردمی شباهت دارد، و به نحوی سازماندهی شده که مرکزیت ندارد و کنترلش برای کابال دشوارتر است. البته، بایستی این را نیز به یاد داشته باشیم که نیروی تاریک اعتراضات را در نظر گرفته بودند و تلاش خواهند کرد که در آنها تنش‌زایی کنند تا بتوانند در نهایت حکومت نظامی اعلام کنند. نیروهای ویژه نظامی مختلف در کشورهای زیادی در طول پندمیک قبلا به کار گرفته شده‌اند، و آماده هستند تا در صورت بروز بحران و وخامت اوضاع، اداره اوضاع را به دست بگیرند:

https://www.dw.com/en/germanys-new-covid-19-crisis-team-to-be-headed-by-two-star-general/a-59971302

مرحله بعدی یک رویداد بلک‌سوان مرتبط خواهد بود به شکل براون-اوت‌، بلک-اوت، و حملات هکری، که در ادامه انتظار می‌رود منجر شوند به قطع شبکه برق و اختلال در زنجیره توزیع. اکنون شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه چنین سناریویی برای اروپای مرکزی در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. با ادامه روند فروپاشی روایت پندمیک، احتمال اجرایی شدن این سناریو نیز قوت می‌گیرد.

اینکه این کار تا چه حد قابل اجرا است، باید صبر کرد و دید. قبلا در سال ۲۰۲۰ نوشته بودم که همینطور که به سمت صعود حرکت می‌کنیم و نیروهای نور فوق‌العاده نزدیک به سطح زمین عملیات انجام می‌دهند، پندمیک نقش ابزار ایزوله‌سازی سیاره را ایفا می‌کند. به همین دلیل است که اکثریت اعضای کابال به زیر زمین عقب‌نشینی کرده‌اند:

https://www.zerohedge.com/geopolitical/global-elite-fear-rebellion-brewing-says-ceo-large-doomsday-bunker-builder

دولت‌های جهان به طور فزاینده‌ای دچار سردرگمی شده‌اند. از یک‌ طرف، مجبورند به اطاعت از دستورات کابال ادامه بدهند، و از طرف دیگر، وحشتشان از بیداری جمعیت بیشتر و بیشتر می‌شود. در حال حاضر امیدها معطوف به ایالات متحده است، جایی که توقع داریم به زودی اقدامات بیشتری علیه حکومت مخفی انجام بشود. نیروهای نور با بخش‌هایی از نیروی دریایی ارتش ایالات متحده روابط فشرده‌ای دارند، اما در حال حاضر نمی‌توانم چیز بیشتری در این مورد بگویم، به جز اینکه ما در خط زمانی طلایی صعود هستیم، و نیروهای تاریکی هر آنچه از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند تا این خط زمانی را به جهت تاریکی سوق بدهند و یا آن را با خط زمانی منفی نظم نوین جهانی جایگزین کنند. بنابراین، اهمیت دارد که فارغ از هر نوع مانعی که بر سر راهمان ایجاد

می‌شود، خط زمانی طلایی را حفظ کنیم.

در این روند، کابال مدام خشن‌تر می‌شود، اما استیصال آنها نیز بیشتر می‌شود چراکه وقت آنها رو به اتمام است.

وظیفه استارسیدها/مبارزان نور این است که استقامت داشته باشند و کار را تمام کنند. در همین حال، نیروهای نور به آزاد کردن ارواح گرفتار شده از دست نیروهای تاریک ادامه می‌دهند، به خصوص از چنگ رپتیلین‌ها. در این خصوص شاید در یک آپدیت دیگر بیشتر شرح خواهم داد. جهت پایان این گزارش کوتاه، یک صحبت الهام بخش (و همچنین هنوز ریسکی) درباره فرایند بیداری و افشاگری:

YOUTUBE

و یک خبر قابل تأمل:

https://www.unilad.co.uk/science/nasa-hires-priests-to-prepare-humans-for-contact-with-aliens/

سال نو مبارک!

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://fm144.blogspot.com/2021/12/situation-report-31122021.html