۱۷ نوامبر ۲۰۲۱

 

کلیدزنی خط زمانی آخرالزمانی آتلانتیس ( fm144 ) عمدتا متوقف شد. نیروهای تاریکی فعالیت در این حوزه را ترک کردند و اکنون در جای دیگری مشغول ایجاد اختلال هستند، بویژه در اروپا. هدف شماره یک تنش‌های مرزی میان لهستان و بلاروس است که پتانسیل تولید درگیری نظامی را دارد:

 

https://www.rt.com/news/540259-poland-concrete-actions-nato-border/

اختلال دوم تلاش مجدد در جهت کلیدزنی خط زمانی فاشیستی داخل اروپاست:

https://fm144.blogspot.com/2020/11/call-for-action-pieceful-goddess.html

این بار آنها تلاش می‌کنند این خط زمانی را از طریق اتریش اجرایی کنند یعنی جاییکه قرنطینه‌ای مختص افراد واکسینه‌نشده از این هفته عملی خواهد بود. دولت کنونی اتریش تحت نفوذ خانواده سوروس است:

و صدر اعظم جدید (که جانشین صدر اعظم قبلی kurz شده است که او هم بوسیله مداخله نیروی مثبت حذف شده بود) به خانواده شالمبرگ متعلق است که متصل است به اشراف سیاه هابزبورگ:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Schallenberg_family

صحبتهایی درباره اجبار واکسیناسیون برای کل جمعیت این کشور وجود دارد و ممکن است این موضوع را به نحو قانونی اجرا کنند… حتی برخلاف اراده مردم. بنابراین درست مانند کشورهای استرالیا و اسرائیل، اتریش نیز یک بالون آزمایشی برای کابال است که بوسیله آن بفهمند چقدر می‌توانند جمعیت دنیای غرب را تحت فشار بگذارند. اگر این برنامه آنها عملی شود کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و جمهوری چک و دیگر کشورهای همسایه ممکن است به سرعت همان راه را بروند. بنابراین یک سیستم یا خط زمانی فاشیستی درون اروپا اجرایی خواهد شد با مرزهایی شبیه به قدرتهای متحدین در ۱۹۳۹ بویژه اگر تنش های مرزی میان لهستان و بلاروس را حساب کنید که در امتداد آن خطوط در شرق قرار دارد (که علل آکالت دارد چراکه جنگ جهانی دوم نیز با تجاوز به لهستان شروع شد).

یک گروه مثبت معین وجود دارد که تا حدی در ارتش اتریش نفوذ دارد اما در بخشی از رسانه‌های محلی نیز نفوذ دارد و حداقل تلاش می‌کند برخی حقایق راجع به کووید را منتشر کند. به علاوه بخش نه چندان کوچکی از جمعیت هم آماده ایستادگی است و به همین دلیل است که شنبه ۲۰ نوامبر اعتراضات بزرگی در وین برگزار خواهد شد که این پتانسیل را دارد که صدها هزار نفر را جذب خود کند. یک اعتراض بزرگ کمک عظیمی به خطوط انرژی (لی لاین‌ها) در آن منطقه خواهد بود که در جلوگیری از برنامه‌های کابال اهمیت دارد. این موضوع مهم است زیرا نیروهای تاریکی اکنون دوباره مشغول مسدود کردن خطوط انرژی فعال شده هستند تا آگاهی جمعی را تحت کنترل خود نگه دارند.

 

 

بنابراین کارگزاران نور سراسر جهان که قادر نیستند در این اعتراضات شرکت کنند دعوت می‌شوند تا به نحو انرژتیک این رویداد را در برابر همه انرژی های منفی، به وسیله ستون‌های نور حفاظت و پاکسازی کنند. در ضمن نیروهای نور با خط زمانی منفی مقابله خواهند کرد چراکه این خط زمانی تحت حفاظت انرژتیک نیروهای تاریکی بویژه نیروهای کیمرا/عنکبوتی است.

در رابطه با موجودات عنکبوتی اتریک مایلم اشاره کنم که این موجودات در حال حاضر هنوز در زمینه سرکوب کارگزاران نور بسیار فعال هستند:

https://fm144.blogspot.com/2021/08/situation-update-29082021.html

بنابراین استارسیدها و لایت‌ورکرها باید چشمانشان را باز نگه دارند و اگر لازم است اقدامات محافظتی انجام دهند. اگر ممکن بود که یک تغییر فکری در اتریش در رابطه با استبداد کرونایی کنونی ایجاد شود، اثر مثبتی بر کشورهای همسایه و دژهای دیگر کابال مانند آلمان و سوییس می‌داشت. و علاوه بر کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه یا ایتالیا، اثر مثبتی نیز بر آگاهی جمعی کل خواهد بود اگر این مقاومت از طرف جمعیت این منطقه نیز شکل بگیرد.

 

 

مایلم این را نیز مجدداً بگویم که افراد گوناگون نقش مهمی در چنین رویدادی دارند، به عنوان مثال کسانیکه در خط مقدم این اعتراضات هستند و ممکن است در معرض خشونت پلیس باشند و همینطور افرادی که صحبت می‌کنند و به دیگران اطلاع‌رسانی می‌کنند و همینطور کسانیکه از راه دور از این رویدادها به طور انرژتیک حفاظت می‌کنند.

درباره اینکه آیا همه پایگاه‌های زیرزمینی سیاره پاکسازی شده‌اند فقط می‌توانم بگویم: کابال هنوز هم روی سطح سیاره نمایش را بدست دارد چرا که فرازمینی‌های منفی از زیر سطح سیاره هنوز از آنها پشتیبانی می‌کنند. در این رابطه این گزارش خبری درباره موضوع فرم‌های حیاتی آراکنوید (عنکبوتی) جالب توجه است و اگر این گزارش را در بافت و تصویر بزرگتر وضعیت کنونی سیاره در رابطه با کیمرا و دستورکار واکسیناسیون قرار بدهید جالب توجه است:

https://www.livescience.com/500-people-stung-scorpions-egypt

موجودات فرازمینی منفی هم بزودی مجبور می‌شوند از سوراخ‌هایشان بیرون بیایند و همین حالا هم به همین دلیل است که علیه جمعیت زمین حرکات خشن و وحشیانه انجام می‌دهند. بنابراین به عنوان استارسید یا لایت ورکر یا مبارز نور مهم است که سطح سیاره را با ثبات نگه داریم تا آشفتگی بروز نکند. این گزارش کوتاه در اینجا به پایان می‌رسد.

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع :

https://fm144.blogspot.com/2021/11/short-situation-update-17112021.html?m=1