همانطور که می‌دانیم هنوز هم در وضعیت هشدار سیاه جدید هستیم

(اینجا بخوانید که چه کار می‌توانید انجام دهید):

درباره شرایط در زمان اعلام هشدار سیاه در بلاگ کبرا

به همین دلیل این بروزرسانی کوتاه خواهد بود.

همانطور که کبرا در آخرین پستش اشاره‌ای داشت یکی از بزرگترین کیمرا-انسان‌ها که عمدتا ساکن زمین داخلی بود، جهت خنثی‌سازی از زمین خارج و به خورشید مرکزی منتقل شده است. یک خبر بزرگ دیگر برای کارگزاران نور و استارسیدها این است که نژاد مرکزی سرانجام با کالبدهایی روی سطح زمین حضور یافته‌اند – بدن‌هایی که مخصوصا برای اجرای عدالت تولید شده‌اند.

بیشتر این بدن‌ها کالبدهای انسانی‌ای هستند که بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده توسط بذرهای ستاره‌ای طوری ساخته شده‌اند تا بتوانند به نحو بسیار مؤثری در برابر ناهنجاری اولیه مقاومت کنند. به علاوه، این کالبدها کاملا ابَرانسانی هستند و برای برخی از بزرگترین موجودات کیهان بسیار مناسب هستند، که نژاد مرکزی قطعا از این دست موجودات هستند. کیمرا نیز به این اطلاعات علاقه زیادی دارد، بنابراین مجددا مجبورم کوتاه سخن بگویم. نژاد مرکزی رسماً به کابال اخطار داده که بزودی اعضای ارشد منتخبی از کابال را ملاقات خواهد کرد تا پایان مطلق آنها را روی زمین رقم بزنند و سپس آنها را به خورشید مرکزی منتقل کنند.

چند عضو کابال (باز هم عمدتا در زمین داخلی) سرانجام هشدارها را جدی گرفتند و به دلیل این اخطار به فکر تسلیم شدن افتادند. اساسا نژاد مرکزی در حال تطابق یافتن با کالبدهایشان در محیط واقعی روی سطح زمین هستند و شخصا اعضای ارشد کابال را ملاقات خواهند کرد (که اکثرا در زمین داخلی ساکن هستند) و آنها را نابود خواهند کرد. نیروهای نور اکنون موقعیت دقیق اکثر افراد حاضر در سلسله مراتب کیمرا را می‌دانند، و صرفا هیولاهای بیگانه کیمرای ارشد هنوز گاهی در مقاطع کوتاهی از رادار خارج می‌شوند.

این رادار در حال حاضر هر فرم حیاتی در منظومه خورشیدی را دائما و در لحظه رصد می‌کند، حتی با تخمین‌های اکثرا دقیقی از موقعیت‌های آنها در آینده نزدیک. و این رصد هر روز حتی دقیقتر هم می‌شود، بنابراین مطلقا هیچ جایی نیست که بلندپایه‌ترین اعضای کابال بتوانند آنجا پنهان شوند، و ملاقاتی پس از ملاقات دیگر صورت خواهد گرفت و اعضای کابال یکی پس از دیگری از زمین حذف خواهند شد.

این نابودی کابال در سطح فیزیکی به زودی آغاز خواهد شد و مدتی طول خواهد کشید تا اعضای کابال روی سطح نیز یکی یکی بطور ناگهانی حذف شوند. طبق معمول بیشتر این رویدادها وارد آگاهی جمعی انسانها و یا رسانه نخواهد شد. ما هنوز تا حد زیادی زیر پوشش مخفی‌کاری کیمرا از جمعیت سطح زمین قرار داریم.

همچنین بسیاری از اعضای روی سطحِ کابال هر روز به روش‌های دیگر از زمین منتقل می‌شوند. این انتقال بدون بدنهایشان صورت می‌گیرد و سپس نیروهای کمکی از طرف نور کالبدهای آنها را تحت کنترل می‌گیرند. اینها عمدتا اعضای مخفی کابال روی سطح زمین هستند که به گروه‌های آزادسازی یا جمعیت‌های شبیه به آنها نفوذ کرده‌اند که به سرعت از زمین منتقل می‌شوند. اگرچه این روش مؤثرتر به نظر می‌رسد اما هزینه‌بر است و برای اعضای کابال در زمین داخلی که تحت محافظت هستند همیشه قابل استفاده نیست.

همچنین برخی انسانهای مثبت نیز در حال انتقال از زمین هستند، اکثر اوقات در شرایطی که هیچ شانس دیگری برای زنده ماندن ندارند. این انسانها نیز بدون بدنهایشان به سفینه‌ها منتقل می‌شوند اما در سفینه‌ها زندگی بسیار بهتری از آنچه در زمین داشتند خواهند داشت. برخی از این انسان‌هایی که زودهنگام از زمین منتقل می‌شوند بعدا باز خواهند گشت، و برخی جهت درمان به سیاراتی در خوشه پروین منتقل خواهند شد. انسان‌های تحت کنترل کیمرا روی سطح (اعضای کوچکتر) مشغول حفظ واقعیت دروغین هستند و بسیاری از آنها تمام وقت تلاش می‌کنند لایتورکرها و استارسیدها را فریب بدهند، با وارد شدن به گروه‌های معنوی، انتشار پست‌های بی‌معنی، و به طور کلی کار کردن علیه هر آنچه به آزادسازی مربوط است.

برخی از این انسان‌های فرستاده کیمرا نمی‌دانند که واقعا برای چه کسی «کار» می‌کنند، بنابراین لطفا در قضاوت کردن محتاط باشید. اما هر نوع انرژی و عمل منفی نسبت به کبرا و یا افرادی که مطالب کبرا را به دیگران منتقل می‌کنند را تشخیص بدهید، یعنی آن مدعیان حقیقت که هیچ ارتباطی با کبرا و رخداد ندارند و وی را به عنوان پیام‌آور اصلی الهه معرفی نمی‌کنند. همچنین، به «مدعیان حقیقت» که دائما از فروپاشی کامل سیستم سخن می‌گویند به دیده شک نگاه کنید، زیرا این چیزی نیست که نیروهای نور می‌خواهند. ما خواستار یک تغییر باثبات قدرت به سمت نور هستیم که طی آن تغییرات ناگهانی به جمعیت‌های انسانها آسیبی وارد نکند؛ در شرایطی که داریم کابال را پاکسازی می‌کنیم، ثبات عامل کمک‌کننده است.

همچنین، اینکه نسبت به صدمات وارده از سمت کیمرا در همه بخش‌های تقریبا همه جوامع انسانی بیدار شویم، و نسبت به عاملان این صدمات واکنش مناسب داشته باشیم، بخشی از فرایند صعود است. مثل همیشه، راهنمای درونی خود را در این شرایط به کار بگیرید، و اگر تردید دارید، رفتار دوستانه را حفظ کنید. همچنین، شاید بخواهید بیشتر زمان آزاد خودتان را برای نیروهای نور صرف کنید تا به حل و فصل فرایندهای بحرانی کنونی کمک کنید، و مجددا پیشنهاد می‌کنم که درباره آنچه در زمان اعلام هشدار سیاه باید انجام دهید مطالعه کنید:

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://theunveiling33.blogspot.com/2022/10/situation-update-october-2022.html?