عصر آکواریوس: مصاحبه با کبرا (فعالسازی نهایی عصر آکواریوس)

https://www.welovemassmeditation.com/2020/12/interview-with-cobra-for-age-of-aquarius-final-activation.html?m=1

هوشینو: سلام به همگی امروز 2 دسامبر 2020 است. اسم من هوشینو است و اینجا به همراه دوستان خوبم پاتریک و جدای هستم که نمایندگان گروه بین المللی عصر طلایی (IGAG) هستند؛ و همچنین تری و نُگی از PFC Japan Official. پاتریک و جدای خوش آمدید.

جدای: سلام من مفتخرم که در کنار شما هستم.

هوشینو: تری و نگی شما هم خوش آمدید.

تری: ممنونم برای فرصت این مصاحبه با کبرا.

هوشینو: بسیاری از شما قبلا درمورد فعالسازی نهایی عصر آکواریوس در روز 21 دسامبر می‌دانید، و من بسیار خوشحالم که کبرا اینجا است تا یک مصاحبه با ما انجام دهد و در مورد این مدیتیشن، و همچنین درباره وضعیت کنونی و تعدادی از موضوعات دیگر صحبت کنیم.خوش آمدید کبرا.

کبرا: ممنونم از دعوت شما.

هوشینو: حالا مصاحبه را شروع کنیم.

1⃣  بروزرسانی وضعیت

نگی: بسیار خب اجازه دهید من سؤالاتم را مطرح کنم کبرا. قبل از هر چیز مایلیم بدانیم که نتیجه مدیتیشن ما در روز 11 نوامبر چه بود؟ آیا ما به جرم بحرانی جهت اصلاح خط زمانی دست یافتیم؟

کبرا: در واقع این مدیتیشن بسیار موفق بود، گرچه این مدیتیشن خیلی تبلیغ نشد اما با این حال موفق شدیم به حدود 80 هزار شرکت کننده برسیم که تأثیر چشمگیری روی اصلاح خط زمانی داشت.

نگی: این خبر خوبی است. سؤال دوم اینکه موانع باقی مانده برای پیشروی (breakthrough) نهایی قبل از وقوع رخداد چیست؟

کبرا: مانع اصلی هنوز هم مانند قبل، بمبهای توپلت هستند. این یک تکنولوژی فوق العاده است که پیش از آنکه رخداد بتواند اتفاق بیفتد باید کاملا حذف شود و یا تقریبا بطور کامل حذف شود. و البته فاکتورها و عوامل دیگری نیز وجود دارند اما آن فاکتورهای دیگر به اندازه بمبهای توپلت مهم نیستند.

نگی: متوجه هستم، ممنون. علاوه بر مدیتیشن، ما جمعیت سطح زمین چه کار دیگری می‌توانیم انجام دهیم تا این موانع را برطرف کنیم؟

کبرا: آنچه که کمک بسیار بزرگی خواهد بود این است که اتحاد بیشتری در میان کارگزاران نور وجود داشته باشد. می‌دانم این موضوع واقع بینانه نیست اما اگر حقیقتا به اتحاد بیشتری دست یابیم، این موضوع باعث ایجاد یک میدان رزونانس هارمونیک بسیار قدرتمند می‌شود که به نیروهای نور اجازه خواهد داد کارها را سریعتر و مؤثرتر انجام دهند.

نگی: متوجه هستم و قطعا این کار را خواهیم کرد. سؤال بعدی. ما می‌دانیم که در فاز سوم نمودار حبابهای بهشتی هستیم و این چیزیست که می‌خواهم از شما بپرسم. آیا ما درحال رسیدن به پایان فاز سوم و شروع فاز چهارم هستیم؟ اگر به موفقیت بزرگی در روز 21 دسامبر دست پیدا کنیم؟

کبرا: ما هنوز به آن نقطه نرسیده ایم اما درحال نزدیک شدن به آن هستیم.

نگی: بسیار خب عالیست. آیا همه افرادی که از نژادهای ستاره ای مثبت توسط نیروهای تاریکی گروگان گرفته شده اند، توسط نیروهای نور درحال آزاد شدن هستند؟

کبرا: متأسفانه هنوز خیر. هنوز هم برخی نمایندگان نژادهای ستاره ای مثبت وجود دارند که در پایگاه های زیر زمینی گروه کیمرا در اسارت هستند و این موضوع هنوز کاملا برطرف نشده است.

نگی: بسیار خب. انسانهای گروگان چطور؟ آیا همه کودکان و بزرگسالان از پایگاه های زیر زمینی آزاد شده اند؟

کبرا: متأسفانه جواب این سؤال هم خیر است. بنابراین این موقعیت نیز مشابه است و هنوز بطور کامل حل نشده است.

نگی: بسیار خب بنابراین هنوز ما باید روی این مسأله کار کنیم؛ و در پست شما که در روز 14 سپتامبر منتشر شد شما گفتید که بسیاری از گروگانها از جمله جفت های روحی بسیاری از فرماندهان فدراسیون کهکشانی نجات داده شده اند و آن فرماندهان توسط دراکوها تهدید شده بودند و به همین دلیل اطلاعات جعلی بسیاری را از طریق کانالهای کارگزار نور در سالهای گذشته منتشر کردند و با توجه به این مطالب آنچه می‌خواهیم از شما بپرسیم این است که آیا چنل کردن اطلاعات درحال حاضر قابل اعتمادتر است؟

کبرا: در برخی موارد نادر بله. اما بیشتر چنل ها تماسی با نیروهای نور واقعی ندارند. بنابراین عوامل دیگری وجود دارد که باید بررسی شود. عامل شماره 1 این است که این چنل ها باید تماس واقعی برقرار کنند. عامل شماره 2 این است که هنوز هم موجودات فریبنده متعددی وجود دارند. مانند هولوگرام های جعلی و موجودات جعلی که خود را اساتید صعود کرده جا میزنند و پیام های جعلی در فرایند چنل ها می‌فرستند. بنابراین واقعا نادر است که در این مقطع اطلاعات چنل شده قابل اعتماد باشند.

نگی: بسیار خب منطقی است. سؤال بعدی اینکه کیمرا چگونه در مدار نزدیک زمین درحال پاکسازی شدن است؟

کبرا: پاکسازی کیمرا بسیار خوب و طبق برنامه پیش می‌رود و در بروزرسانی بعدی نیز در مورد این موضوع بیشتر خواهم گفت.

نگی: بسیار خب ما منتظر این بروزرسانی هستیم. وضعیت مربوط به پاکسازی ناهنجاری اولیه چگونه است؟

کبرا: ناهنجاری اولیه در مدارهای زمین و بالاتر از آن به خوبی درحال پاکسازی شدن است اما ناهنجاری نزدیک به سطح سیاره هنوز چنین وضعیتی ندارد. چراکه به زبان ساده، تاریکی بسیار زیادی در این ناحیه جمع و انباشته شده است. اما ما توقع داریم که پس از 21 دسامبر، ناهنجاری اولیه  نزدیکتر به سطح سیاره واقعا شروع به پاکسازی شدن کند. اگر ما به جرم بحرانی دست پیدا کنیم، بالاخره نیروهای نور می‌توانند شروع کنند به پاکسازی ناهنجاری اولیه در سطح سیاره.

نگی: بسیار خب. پیشرفت فرایند پاکسازی آرکانهای فیزیکی و غیر فیزیکی چگونه است؟

کبرا: مجددا این وضعیت هنوز آنگونه که امید داشته ایم پیشرفت نمی‌کند چراکه این موضوع مرتبط است با جمعیت سطح زمین که به گروگان گرفته شده اند. بنابراین این موضوع هنوز آنگونه که باید برطرف نشده است.

نگی: و پیشرفت پاکسازی تسلیحات ماهواره ای که از تسلیحات دایرکت انرژی 5G و پالسهای الکترومغناطیسی بهره می‌گیرند چگونه است؟

کبرا: در اینجا ما پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم. هنوز کار تمام نشده است اما می‌توانم بگویم که موقعیت در این حوزه بسیار بهتر از چند ماه گذشته است.

نگی: بسیار خب این خوب است. و وضعیت کنونی حذف ایمپلنت ها چگونه است؟ هم ایمپلنت های فیزیکی و هم ایمپلنت های غیر فیزیکی.

کبرا: مجددا باید بگویم که در این حوزه پس از 21 دسامبر و درصورت دستیابی به جرم بحرانی توقع پیشرفتهای بزرگتری را دارم چراکه در این مقطع هنوز ناهنجاری بیش از حدی اطراف سطح سیاره وجود دارد که اجازه نمی‌دهد پاکسازی ایمپلنت ها به خوبی آغاز شود.

نگی: بسیار خب سؤال بعدی. حدود 2 هفته پیش نیروی دریایی ایالات متحده فرماندهی فضایی خودش را تأسیس کرد. آیا این موضوع به این معنی است که کابال با جدیت درحال جذب سربازان نیروی فضایی برای مقابله با نیروهای نور مستقر در اطراف زمین است؟

کبرا: در حقیقت آن به-اصطلاح سربازان فضایی به هیچ وجه قادر نیستند با کنفدراسیون کهکشانی مقابله کنند. و آنچه که در حقیقت درحال روی دادن است جنگی خاموش درون همه آن سازمانهای نیروهای فضایی است، چراکه آنها قبلا توسط گروه کیمرا مورد نفوذ قرار گرفته اند اما اکنون نیروهای نور نیز درحال وارد کردن افراد خودشان در آنجا هستند. بنابراین اکنون اتفاقات جالبی در آنجا در حال وقوع است. و برخی از این اتفاقات در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود می‌توانند به افشای بعضی اطلاعات طبقه بندی شده در آینده نزدیک منجر شوند.

نگی: بسیار خب سؤال بعدی. در بروزرسانی قبلی شما گفتید که دراکوهایی که در سطح زمین باقی مانده اند فقط آنهایی هستند که مستقیما با موجودات کیمرا در ارتباط هستند. آیا این دراکوها هنوز روی سطح سیاره وجود دارند؟

کبرا: برخی از آنها بله.

نگی: بسیار خب سؤال بعدی. در روز 28 اکتبر شما گزارش کردید که نیروهای مقاومت موفق شده اند مجتمع انشعابی ایلومیناتی IBC را پاکسازی کنند. آیا همه رپتیلین های بومی در آمریکای جنوبی و آفریقا نیز همراه آنان حذف شده اند؟

کبرا: همه آنها خیر اما اکثریت وسیع رپتیلین های بومی نیز حذف شده اند.

نگی: بسیار خب. تری مصاحبه را از اینجا ادامه خواهد داد.

تری: بسیار خب ممنونم نگی و ممنونم از شما کبرا برای وقتی که امروز با ما صرف می‌کنید. سؤال بعدی این است که وقتی می‌گویید “تمرکز مجدد روی بهترین خط زمانی صعود” منظورتان دقیقا از بهترین خط زمانی صعود چیست؟ مثلا آیا منظور شما برگشتن به خط زمانی آلفاست یا اینکه منظور اصلاح خط زمانی منفی است که توسط نیروهای تاریکی ایجاد شده است؟

کبرا: بهترین خط زمانی صعود به معنی بهترین خط زمانی ممکن بر اساس شرایط است. درحال حاضر جنگ شدیدی بین نور و تاریکی روی سیاره وجود دارد و بهترین خط زمانی صعود، خط زمانی ای است که ما را در کمترین زمان ممکن و به هماهنگ ترین وجه ممکن به پیروزی نهایی برساند. این خط زمانی چیزیست که ما خط زمانی بهینه صعود می نامیم. و ما نمی‌توانیم به خط زمانی آلفا برگردیم چراکه آن خط زمانی بطور برگشت ناپذیری دچار فروپاشی شده است. درحال حاضر ما در خط زمانی گاما هستیم که ایجاب کننده دخالت سریع نیروهای نور روی سطح سیاره بدون نابود شدن سیاره است. بنابراین این چیزی است که درحال رخ دادن است. ما اکنون در خط زمانی گاما هستیم و تلاش می‌کنیم با انجام مدیتیشن ها این خط زمانی را ثبات ببخشیم و امید داریم که افراد کافی از این مدیتیشن ها پشتیبانی کنند تا بتوانیم این خط زمانی را تا آنجا که ممکن است تثبیت کنیم. و امید داریم که افراد کافی از این مدیتیشن ها پشتیبانی کنند تا بتوانیم این خط زمانی را تا آنجا که ممکن است تثبیت کنیم و البته ما در میانه ی نبرد  هستیم. و این نبرد آسان نخواهد بود. و هنگامی که ما آزاد شویم به پاداش نهایی خود می‌رسیم و تا آن موقع فقط بایستی تمام تلاش خود را انجام دهیم.

تری: متوجهم بسیار ممنون. این اطلاعات بسیار مهم است. بسیار خب، سؤال بعدی. آیا ترمیم خط زمانی منفی پروسی تکمیل شده است؟ یا ما می‌توانیم این خط زمانی را در صورت موفقیت در مدیتیشن عصر آکواریوس 21 دسامبر ترمیم و اصلاح کنیم؟

کبرا: خط زمانی منفی پروسی تا حد معینی ترمیم شده است و ترمیم این خط زمانی ادامه دارد، که این فرایند با پروژه های دیگر به طور موازی در جریان است. و نه تنها به 21 دسامبر متصل است، بلکه به فرآیند آزادسازی کلی سیاره ای نیز اتصال دارد. اما من می‌توانم بگویم که یک گام مهم در این جهت، فعالسازی ورتکس برلین در ماه آگوست امسال بود. و این مسأله ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

تری: بسیار خب می‌فهمم و ممنون. سؤال بعدی. قبلا شما اشاره کردید که تغییراتی در مورد سه موج برنامه صعود وجود دارد؛ آیا می‌توانید جزئیاتی در این رابطه بیان کنید؟

کبرا: من پس از 21 دسامبر قادر خواهم بود که جزئیاتی درباره برنامه جدید به اشتراک بگذارم، اگر به جرم بحرانی برسیم.

تری: بله، می‌فهمم. سؤال بعدی. آیا از زمان فعالسازی مجدد ورتکس های الهه در وِرسای و پاریس، اشرافیت سفید و تمپلارهای مثبت اقدامی انجام داده اند؟ لطفا تا آنجا که برایتان مقدور است اطلاعاتی در این رابطه در اختیار ما بگذارید.

کبرا: اقدام زیادی نمی‌توانست انجام شود چرا که به زبان ساده هنوز این کار امن نیست. بنابراین این افراد هنوز هم مخفی هستند و در انتظار شرایط بهتری هستند که در آن شرایط، آن فعالسازی ها و تغییرات بتوانند رخ دهند.

تری: بله، می‌فهمم، سؤال بعدی. منابع دراگون مکرراً اطلاع داده اند که آن ها در صورت اقدام دولت چین به تجاوز به تایوان، افشای کامل برنامه ی فضایی مخفی چین را سازماندهی خواهند کرد. آیا آنها کاملا مطمئن هستند که چنین اطلاعاتی می‌تواند صلح و امنیت را برای تایوان تضمین کند؟

کبرا: تضمینی وجود ندارد، اما این یک اقدام است که آنها می‌توانند توسط آن از وقوع جنگ جلوگیری کنند. و البته آن ها برنامه های دیگری نیز دارند که هنوز عمومی نشده‌اند. اقدامات دیگری می‌توانند انجام دهند، بنابراین دراگون های مثبت از تنش میان تایوان و چین مطلع هستند و برنامه هایی دارند که در صورت بالا گرفتن تنش های نظامی می‌توانند عملیاتی شوند.

تری: بله. می‌فهمم، ممنون. سؤال بعدی. نیروهای نور پیش بینی کرده‌اند که شیوع کرونا در دسامبر با ایمنی جمعی به پایان خواهد رسید، و تا آن موقع میزبانی برای ویروس وجود نخواهد داشت. آیا این پیش بینی هنوز هم معتبر است؟

کبرا: متأسفانه وضعیت کروناویروس مرتبط است به جنگ در سطوح نانوتکنولوژی. نیروهای نور فناوری نانوی خودشان را دارند که با آن تلاش می‌کنند ویروس را حذف کنند. و نیروهای تاریکی هم فناوری نانوی خودشان را دارند که از شیوع ویروس پشتیبانی می‌کند. بنابراین به این دلیل است که شیوع ویروس بیش از آنچه نیرو های نور توقع داشتند به طول انجامیده، اما ما در حال نزدیک شدن به ایمنی جمعی هستیم. و موقعی که ایمنی جمعی از راه برسد، برای بسیاری از به-اصطلاح متخصصین سیاره زمین، که دستور کار مشخصی دارند که کنترل جمعیت انسان هاست و ترس را اشاعه می‌دهند، غیرمنتظره خواهد بود. بنابراین غافلگیری هایی در مورد کروناویروس وجود خواهد داشت، که هنگامی که زمانش برسد رخ خواهند داد.

تری: متوجه هستم. سؤال بعدی. آیا نیروهای نور در صورتی که وضعیت سطح سیاره به خصوص وضعیت در ایالات متحده پساانتخابات بهبود نیابد گزینه دلتا را فعالسازی خواهند کرد؟

کبرا: گزینه دلتا قبل از آن که زمانش برسد رخ نخواهد داد. این تنها چیزی است که من می‌توانم بگویم، و هنوز زمان رخ دادنش نرسیده است.

تری: سؤال بعدی. بسیاری کارگزاران نور گزارش می‌کنند که در حال دریافت آسیب های جدی در نبرد نهایی هستند. علاوه بر حفاظت در مدیتیشن ها و پناه بردن به مادر طبیعت، کارگزاران نور چه کارهای دیگری می‌توانند برای حفاظت بهتر از خودشان انجام دهند؟

کبرا: نیاز است که پشتیبانی متقابل بسیار بیشتری میان کارگزاران نور وجود داشته باشد. آنها بایستی گروه های پشتیبانی فیزیکی، احساسی، ذهنی و معنوی ایجاد کنند. این چیزیست که نیاز است اتفاق بیفتد. پشتیبانی بسیار کمی میان کارگزاران نور وجود دارد و این مسأله بایستی به سرعت تغییر کند.

تری: بسیار خب این خیلی مهم است. در 2 نوامبر سینود مشتری و زحل عصر آکواریوس را برای سیستم خورشیدی ورای مدار ماه فعالسازی کرد. در آن لحظه طبق گزارشات یک عملیات بزرگ توسط فرماندهی آشتار انجام شد. آن عملیات چه بود؟

کبرا: سفینه های مادر فرماندهی آشتار موقعیت خودشان در سراسر منظومه خورشیدی را با هدف نهایی آزادسازی سیاره زمین تغییر داده اند و بنابراین آنها اکنون در موقعیت های نهاییشان هستند و آماده هستند تا انرژی هایی که رخداد را کلید می‌زند ارسال کنند. آنها از فناوری های پیشرفته خود و فناوری MJOLNIR  استفاده می‌کنند و همچنین از فناوری های دیگر تا تاریکی باقی مانده روی زمین را پاکسازی کنند.

تری: بسیار خب می‌فهمم. آیا در حال حاضر به اندازه کافی انرژی الهه روی سطح سیاره وجود دارد؟

کبرا: به هیچ وجه. مقدار انرژی الهه روی سطح سیاره زمین بسیار بسیار کم است. ما نیاز به انرژی بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار بیشتری داریم.

تری: بله متوجه هستم. به غیر از انجام مدیتیشن در گروه های خوهران رز چگونه می‌توانیم به نحو مؤثری انرژی الهه را در سراسر سیاره منتشر سازیم؟

کبرا: آنچه مهم است این است که صرفا انجام مدیتیشن در یک ملاقات هفتگی نباشد؛ آنچه مهم است این است که در زندگی روزانه تجسم انرژی الهه باشید، بنابراین آن افرادی که متصل هستند به انرژی الهه می‌توانند آن انرژی را فرا بخوانند و اجازه دهند که این انرژی توسط رفتارهایشان در طول زندگی روزانه ساطع و منتشر شود. این چیزیست که در حال حاضر بسیار اهمیت دارد.

تری: بله می‌فهمم. شما قبلا راجب ورتکس برلین صحبت هایی داشتید، اما وضعیت ورتکس برلین اکنون و پس از فعالسازی 29 آگوست چگونه است؟

کبرا: من جواب این سؤال را چند سؤال قبلتر دادم.

تری: بسیار خب. وضعیت گیلن مکسول در چه حال است؟ ما برای جلوگیری از ترور او چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا وی زنده بماند و بتواند در دادگاه های سال 2021 شهادت دهد؟

کبرا: یک مدیتیشن قبلا در وبسایت www.welovemassmeditation.com منتشر شده است که به طور دقیق و مشخص به این هدف طراحی شده است. و می‌توانید از آن مدیتیشن برای رسیدن به این هدف استفاده کنید:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/07/daily-meditation-at-630-pm-utc-to-keep-Ghislaine-Maxwell-alive-until-she-can-testify.html

تری: بله می‌فهمم. من به پایان سؤالات خودم رسیدم. قسمت دوم مصاحبه را هوشینو انجام خواهد داد.

2⃣ مدیتیشن عصر آکواریوس

هوشینو: بسیارخب، قسمت دوم راجب مدیتیشن عصر آکواریوس در روز 21 دسامبر است. کبرا اگر ما در آن روز به جرم بحرانی برسیم نیروهای نور چه دستاوردی می‌توانند داشته باشند؟

کبرا: اگر ما در روز 21 دسامبر به جرم بحرانی برسیم تغییرات بسیار بزرگی می‌تواند آغاز شود. ابتدا نیروهای نور می‌توانند سرانجام شروع کنند به واسازی قرنطینه به همراه تمامی تکنولوژی های منفی فوق العاده اش و شبکه حصار الکترومغناطیسی و تجهیزات اسکالار و نانوتکنولوژی و ایمپلنت ها و بیوچیپ ها. همه این سیستم ها می‌توانند در نتیجه انرژی های جدید آکواریوس که به اندازه کافی قدرتمند خواهند بود واسازی شوند و اگر به جرم بحرانی برسیم، این انرژی ها توسط جرم بحرانی جمعیت سطح سیاره چنل خواهند شد و سپس تغییرات بزرگ می‌توانند آغاز گردند.

هوشینو: بسیار خب متوجه شدم. آیا ممکن است که ما در صورتی که به یک میلیون شرکت کننده در مدیتیشن 21 دسامبر دست بیابیم بتوانیم بلافاصله رخداد را کلید بزنیم؟

کبرا: ما به رخداد نزدیک هستیم ولی نه آنقدر نزدیک. بنابراین اینکه رخداد در روز 21 دسامبر روی دهد بسیار نامحتمل است.

هوشینو: بسیار خب متوجه شدم، و اگر ما به یک موفقیت بسیار بزرگ در آن روز دست پیدا کنیم از دیدگاه نیروهای نور چقدر با آزادسازی سیاره ای فاصله داریم؟

کبرا: دیدگاه نیروهای نور کمی با نقطه نظر ما تفاوت دارد.‌ آنچه که آنها می‌بینند این است که ما در نبرد نهایی هستیم و آنها در حال نزدیک تر شدن به سطح سیاره هستند؛ اگر ما در روز 21 دسامبر به جرم بحرانی دست پیدا کنیم، آنها ابتدا شروع می‌کنند به پاکسازی سطح سیاره از لحاظ انرژتیک و در یک مقطع معین همچنین پاکسازی فیزیکی. بنابراین پتانسیل تغییرات بزرگ پس از 21 دسامبر وجود دارد.

هوشینو: بسیار خب، می‌فهمم. سؤال بعدی، اگر ما به وسیله مدیتیشن عصر آکواریوس خط زمانی مثبت را تثبیت کنیم، آیا به این معنا است که این خط زمانی مثبت از ابتدای سال بعد تا زمان رخداد باقی خواهد ماند؟

کبرا: تثبیت کردن خط زمانی به این معنی است که مسیری که به آزادسازی نهایی منتهی می شود، تا آنجا که ممکن است هموار خواهد بود، اما ما هنوز در نبردهای نهایی به سر می بریم، بنابراین تا زمانی که آزادسازی نهایی رخ دهد، کار ما ساده نخواهد بود. ما فقط زمانی می‌توانیم پیروزی را جشن بگیریم که پیروزی رخ دهد و نه یک روز قبل از آن.

هوشینو: بله من کاملا موافق هستم. و سؤال بعدی. ما چگونه می‌توانیم با استفاده از گل زندگی، یک موفقیت حماسی بزرگ را روز ۲۱ دسامبر متجلّی سازیم؟

کبرا: شما می‌توانید از گل زندگی در مدیتیشن های آماده سازی قبل از ۲۱ دسامبر و در زندگی روزانه خود استفاده بکنید و هنگامی که مدیتیشن اصلی ما در روز ۲۱ دسامبر از راه می رسد، بسیار مهم است که آن مدیتیشن را بر اساس دستورالعمل انجام دهیم یعنی دقیقاً بر اساس دستورالعملی که روی وبسایت منتشر شده است و این برای رسیدن به بالاترین سطح انسجام و هماهنگی در لحظه دقیق کانجانکشن مشتری و زحل مهم است. این امر باعث می شود که یک سیگنال لیزر مانند بسیار قدرتمند داشته باشیم که از طریق هماهنگی کامل همه شرکت کنندگان به وجود می آید و هدف واحدی را ایجاد می کند.

هوشینو: بسیار خب، می‌فهمم. سؤال بعدی. آیا افرادی که برج تولدشان آکواریوس است، نقش مهمتری در فعالسازی عصر آکواریوس ایفا می کنند؟

کبرا: نقش آنها با نقش هر فرد دیگری برابر خواهد بود اما افرادی که که نشان آکواریوس دارند، یا خورشید آکواریوس، یا سیارات یا سیارک هایی در چارت آسترولوژیک در آکواریوس دارند، کمی نسبت به این انرژی ها بازتر خواهند بود، بنابراین ممکن است تمایل یا آمادگی بیشتری برای انجام دادن مدیتیشن در آن لحظه داشته باشند.

هوشینو: بسیار خب، جالب است، و سؤال بعدی. آیا ما می‌توانیم فلش انرژی های عشق کیهانی را در طول مدیتیشن، به وسیله همراه داشتن سنگهای سینتامانی تاکیونیزه شده یا کریستالهای نقره ای یا صورتی لنگر کنیم؟

کبرا: اگر به این کار هدایت می‌شوید، بله می‌توانید.

هوشینو: بله، سؤال بعدی؛ انرژی سن ژرمن یکی از قدرتمندترین عواملی است که به انسانها کمک خواهد کرد که وارد عصر آکواریوس شوند، چگونه می توانیم این انرژی را در روز ۲۱ دسامبر فرا بخوانیم؟

کبرا: مجددا مسأله فراخواندن سن ژرمن در روز ۲۱ دسامبر نیست، مسأله این است که حضور وی را در زندگی روزانه خود فرا بخوانید. می‌توانید تصویر او را داشته باشید و روی آن تصویر مدیتیشن کنید یا می‌توانید صرفا در مدیتیشن هایتان به وی متصل شوید.

هوشینو: بله، این کار را انجام خواهیم داد، و سؤال بعدی. برای این مدیتیشن چه نمادهای عصر آکواریوسی را می‌توانیم روی محراب هایمان قرار دهیم؟

کبرا: می‌توانید از هدایت درونی خودتان در این باره استفاده کنید.

هوشینو: بله. سؤال بعدی. دستورالعمل های مدیتیشن می‌گویند که ما نیاز داریم که زندگی بی نقص خودمان را در عصر آکواریوس تصویرسازی کنیم، آیا می‌توانید به چیزی اشاره کنید که ما می‌توانیم در عصر آکواریوس توقع داشته باشیم، تا بتوانیم یک جامعه زمینی ایده آل را به همراه همدیگر در طول مدیتیشن تصویرسازی کنیم؟

کبرا: عصر آکواریوس عصر طلایی است که همه در انتظارش هستند، عصر آکواریوس در واقع زندگی ما پس از رخداد است، یک گذار از جامعه قدیمی، و یک جامعه جدید است که در آن برابری خواهد بود، در آن عشق خواهد بود و در آن تفاهم بین مردم وجود خواهد داشت؛ تکنولوژیهای جدید پیشرفته معرفی خواهند شد، تماس نخست و فراوانی و شفا و درمان برای همه وجود خواهد داشت.

هوشینو: بسیار خب، متوجه شدم، ممنونم از این پاسخ، و سؤال بعدی. اگر ما بخواهیم از نژاد مرکزی کیهان درخواست کمک بکنیم تا زمین وارد عصر آکواریوس شود، چه کانی یا جواهراتی را می توانیم استفاده کنیم تا اتصال انسان با نژاد مرکز کیهان را تقویت کنیم؟

کبرا: سنگ گوشنیت سنگی است که به نژاد مرکزی متصل می شود، سنگی است که در میان همه سنگ های شناخته شده برای انسان، قدرتمندترین اتصال را با نژاد مرکزی ایجاد می کند.

هوشینو: بسیار خب، جالب است، اگر ما بخواهیم بهترین نتیجه را از این مدیتیشن توسط پروتکل ««Command 12 21»» متجلی سازیم، چگونه و چه وقت بایستی از این پروتکل استفاده کنیم؟

کبرا: شما می‌توانید از این پروتکل در روزها و ساعت های منتهی به مدیتیشن استفاده کنید. از تیمتان بخواهید که شما را آماده کنند و میدان انرژی و آگاهی و بدن و احساسات و ذهن شما را برای مدیتیشن آماده کنند و اطمینان حاصل کنند که شما حفاظت می‌شوید. هوشینو: متوجه شدم و سؤال بعدی، بتا آکواری درخشان ترین ستاره در آکواریوس است، اگر ما در طول مدیتیشن به این ستاره متصل شویم، آیا به ورود  زمین به عصر آکواریوس به شکلی سریعتر و هموارتر کمک خواهد کرد؟

کبرا: به زمین کمک نخواهد کرد، موضوع بیشتر همسو کردن آگاهی شما با انرژی آکواریوس است، و البته بله، شما می‌توانید به آن ستاره متصل شوید، یا می‌توانید به کل صورت فلکی آکواریوس متصل شوید، و در آن صورت شما درک و تجربه بهتری از انرژی هایی که از آن صورت فلکی می‌آیند خواهید داشت.

هوشینو: بله متوجه شدم، آیا ورتکس دراگون در تایوان و ورتکس های الهه در پاریس و ورسای نقش ویژه ای در طول این مدیتیشن ایفا می‌کنند؟

کبرا: در واقع پاریس در یک نقطه بسیار ویژه در طول این فعالسازی قرار گرفته است چرا که مشتری و زحل دقیقا در دیسندنت خواهند بود. آنها در آن لحظ ه معین در حال غروب کردن خواهند بود، بنابراین پاریس دقیقا در آن خط دیسندنت برای این فعالسازی خواهد بود، که به این معنی است که ورتکس الهه پاریس یک افزایش انرژی ویژه در آن لحظه دریافت خواهد کرد، و البته مردمی که در پاریس زندگی می‌کنند می‌توانند سازمان بیابند و مدیتیشن قدرتمندتری انجام دهند، می‌توانند شروع کنند به فراخواندن انرژی الهه قبل از مدیتیشن، شاید یک ساعت یا دو ساعت قبل از شروع مدیتیشن و سپس می‌توانند مدیتیشن اصلی را در لحظه کانجانکشن مشتری و زحل انجام دهند. و مجددا آنها می‌توانند پس از مدیتیشن موفقیت آمیز در لحظه کانجانکشن مشتری و زحل نیز، انرژی الهه را فراخوانی کنند، این کار کمک خواهد کرد.

هوشینو: بله متوجه شدم، و سؤال بعدی اینکه از ۱۱ ژانویه تا ۱۱ نوامبر ۲۰۲۰ کانجانکشن های سیاره ای زیادی در کپریکورن وجود داشته و مشتری و زحل در ۲۱ دسامبر در آکواریوس کانجانکشن خواهند داشت، تفاوت بین کانجانکشنی که در کپریکورن است با یک کانجانکشن در آکواریوس چیست؟

کبرا: در واقع سیارات متعددی در طول سال ۲۰۲۰ در کپریکورن بودند و هنوز هم هستند، و این انرژی در واقع خالص سازی و پاکسازی همه ناهنجاری و تحریفات در سیستم کنترلی که روی این سیاره وجود داشته است را فعال کرد، همه فساد، همه تقلب ها و همه دروغ ها و همه فریب ها در طول این سال در معرض دید قرار گرفتند، و این چیزی است که قرار گرفتن آن سیارات در کپریکورن فعالسازی کرد؛ همه آن ترانزیت ها و کانجانکشن ها در کپریکورن این موضوع را فعالسازی می‌کردند و ما یک تغییر انرژی بزرگ در دسامبر داریم که بسیاری از سیارات و سیارکها از کپریکورن خارج می شوند و وارد آکواریوس می‌شوند و ما شروع می‌کنیم به دریافت انرژی بسیار بیشتری از آکواریوس. انرژی آکواریوس نقطه نظری به تکامل جمعی انسانها که بسیار ضرورت دارد به ارمغان خواهد آورد و همینطور راه را به سمت نقطه نظری کیهانی هموار می‌سازد که شامل تماس نخست، رخداد و سطح بالاتر تکامل جامعه خواهد بود که در حال حاضر فوق العاده مورد نیاز است.

هوشینو: بسیار خب، متوجه شدم، ممنونم؛ و سؤال بعدی، آیا لحظات انقلاب زمستانی نقش مهمی در این مدیتیشن ایفا می‌کند؟

کبرا: در واقع بله، چرا که این اتفاق در فاصله چند ساعت با مدیتیشن اصلی خواهد بود و در فاصله چند ساعت با کانجانکشن اصلی بین مشتری و زحل و شدت و بزرگی خود کانجانکشن را تقویت خواهد کرد و افزایش خواهد داد.

هوشینو: بسیاری آسترولوژیست ها به کانجانکشن بزرگ مشتری و زحل در روز ۲۱ دسامبر توجه می‌کنند. اگر ما در این روز مدیتیشن نکنیم آیا انرژی این کانجانکشن تأثیر مثبتی روی زمین نخواهد داشت؟

کبرا: تا سطحی تأثیر مثبت خواهد داشت، اما اگر بسیاری از ما آگاهانه مدیتیشن انجام دهیم و این انرژی را از طریق بدن هایمان چنل کنیم، این تشدید فوق العاده مثبت انرژی، بسیار بیشتر به جمعیت سطح زمین خواهد رسید و البته ما در آن روز مدیتیشن را انجام خواهیم داد.

هوشینو: بله ما در آن روز مدیتیشن را انجام خواهیم داد، و سؤال بعدی. آیا خورشید مرکزی کهکشان M87، خورشید مرکزی ابرخوشه Virgo است؟

کبرا: بله

هوشینو: بسیار خب، سؤال بعدی. “5th Dimension” در سال 1969 آهنگی بنام “عصر آکواریوس” منتشر کرد که لیریک آن می‌گوید “هنگامی که ماه در خانه هفتم است و مشتری با مریخ  در یک خط می‌شود، طلوع عصر آکواریوس خواهد بود،” با این حال در روز 21 دسامبر این دو همسویی آسترولوژیک رخ نمی‌دهند. آیا این یک اشتباه از طرف نویسنده متن آهنگ بوده یا توضیح معقولی برایش وجود دارد؟

کبرا: اشتباهی وجود ندارد. او صرفا از برخی نمادهای آسترولوژیک بصورت رندوم استفاده کرده ولی آن آرایش های آسترولوژیک که وی به آنها اشاره کرده، دقیقا آنهایی نیستند که در آغاز عصر آکواریوس رخ می‌دهند.

هوشینو: بسیار خب، متوجه شدم. سؤال بعدی. زمان مدیتیشن برای بسیاری از افرادی که در آسیا زندگی می‌کنند زمان راحتی نیست. به عنوان مثال، برای افرادی که در تایوان هستند برابر با ساعت 02:20 بامداد و برای افرادی که در ژاپن هستند برابر با ساعت 3 بامداد است. آیا می‌توانید مجددا بر اهمیت این مدیتیشن عصر آکواریوس تأکید کنید تا افراد بیشتری در آسیا به ما بپیوندند؟

کبرا: در واقعا از زمانی که ساعتهای آلارم دار اختراع شده اند دیگر دلیلی وجود ندارد که افراد نتوانند در ساعت 2 یا 3 بامداد مدیتیشن انجام دهند. اگر انگیزه کافی وجود داشته باشد همه چیز ممکن است و این یک عمل کوچک است. اگر این انرژی کم را صرف آماده کردن آلارم ساعت و انجام مدیتیشن در آن نقطه خاص کنید، می‌توانیم ایجاد کننده یک تغییر بزرگ باشیم و می‌توانیم به آزادسازی نهایی نزدیکتر شویم و من می‌گویم که افراد بسیاری فدارکاریهای بسیار بزرگتری انجام داده اند برای آزادسازی سیاره ای. از نظر من بیدار شدن در ساعت 2 بامداد صبح کمک کوچکی به این هدف نهاییست و پس از آنکه سیاره ما آزادسازی شود ما خوشحال خواهیم بود و آنهایی که در مدیتیشن شرکت کرده اند از اینکه این کار را انجام داده اند نیز خوشحال خواهند بود، چراکه آنها بخشی از تیم پیروز خواهند بود.

هوشینو: بله من کاملا موافقم؛ و هنگامی که آنها مدیتیشن انجام دهند، می‌توانند دوباره خواب خوب و راحتی داشته باشند. بقیه مصاحبه را جدای انجام خواهد داد.

3⃣ شفاف سازی

جدای: بسیار خب، سؤال اول. برخی از مردم احساس بدی راجب عنکبوت ها دارند چراکه آنها متوجه شده اند که موجودات کیمرا گروهی از عنکبوت های عظیم الجثه هستند. آیا کار خاصی وجود دارد که کارگزاران نور در هنگام دیدن عنکبوتها در خانه انجام دهند؟

کبرا: اکثریت وسیع عنکبوتهایی که شما در خانه می‌بینید مطلقا هیچ ارتباطی به گروه کیمرا ندارند.

جدای: بسیار خب. آیا این بدان معنیست که موجودات عنکبوتی غیر فیزیکی در خانه های ما وجود دارند؟

کبرا: ممکن است این اتفاق رخ دهد، اما به ندرت؛ چراکه بیشتر موجودات عنکبوتی بزرگتر، یعنی موجودات عنکبوتی غیرفیزیکی، حذف شده اند، اما ممکن است گاهی این اتفاق رخ دهد.

جدای: بسیار خب. سؤال بعدی اینکه آیا در اساطیر بومیان آمریکا، “عنکبوت مادر بزرگ” یک موجود مثبت است؟

کبرا: بله

جدای: بسیار خب، اگر بله، آیا ما می‌توانیم حضور وی را برای درمان آن عنکبوتهای کیمرا فرا بخوانیم؟

کبرا: برای حذف عنکبوتهای کیمرا بله می‌توانیم.

جدای: بسیار خب، سؤال بعدی. هم “باگوا” در فرهنگ چینی و هم “دریم کَچِر” در فرهنگ بومیان آمریکایی ارتباطی با کیمرا ندارند. آیا این درست است؟

کبرا: بله درست است.

جدای: بسیار خب. آیا عنکبوت بعنوان یک حشره دارای معنی معنوی مثبتی است؟

کبرا: عنکبوت ها می‌توانند نماد اتصال و شبکه باشند.

جدای: بسیار خب، سؤال بعدی. آیا نژاد مرکز کهکشان یا نژاد مرکز کیهان اعضای خودشان را برای تناسخ بر روی سطح زمین فرستاده اند؟

کبرا: یک نژاد مرکز کهکشان بله اما نژاد مرکز کیهان خیر. اعضای نژاد مرکز کیهان هیچگاه روی سطح این سیاره نبوده اند.

جدای: بسیار خب، سؤال بعدی. هنگامی که ما تیم شخصیمان را از طریق پروتکل “command 12 21” تشکیل دهیم، چه تعداد موجود بطور میانگین در چنین گروهی وجود دارد؟

کبرا: این بستگی به مأموریت یا هدف فردی که روی سطح زمین است و تیم را فراخوانی می‌کند دارد. اما حدودا بین 3 تا 7 موجود است. برای برخی افراد که مأموریتهای مهمی دارند ممکن است بسیار بیشتر باشد.

جدای: بسیار خب خبر خوبیست. آیا آن موجودات ارتباط ویژه ای با ما، قبل ازینکه به زمین بیاییم داشته اند؟

کبرا: بله، در تیم های شخصی بسیاری از افراد، اعضای خانواده های روحیشان قرار دارند که در سوی دیگر هستند و در داخل سفینه های مادر مشغول کمک به مأموریت آنها هستند.

جدای: عالیست، سؤال بعدی. هنگامی که کارگزاران نور پروتکل “Command 12 21” را استفاده می‌کنند، نیروهای نور چگونه آنها را ارزیابی می‌کنند؟

کبرا: برای نیروهای نور ساده تر است که اورا و محیط اطراف کارگزار نور را اسکن کنند و به آنها بصورت مستقیم کمک کنند، آنها فناوریهای خودشان را دارند،

فناوریهای متعددی که با آنها می‌توانند اورا و محیط اطراف و محیط فیزیکی اطراف کارگزاران نور را اسکن کنند و می‌توانند از این فناوریها حداقل تا حد معینی برای بهبود شرایط استفاده کنند.

جدای: بله عالیست، سؤال بعدی. ورتکس های صعود اطراف جهان وجود دارند، مثلا در کوهستان فوجی در ژاپن و در کوهستان جید در تایوان. چگونه می‌توانیم از این ورتکس ها برای آزادسازی سیاره ای و پیشرفت روحانی شخصی استفاده کنیم؟

کبرا: آن اماکن، انرژی روحانی بسیار قدرتمندی دارند، اگر قادر باشید به آنجا بروید و آن اماکن را از نزدیک ببینید، می‌توانید اعتلای روحی بسیار زیادی داشته باشید، اما اگر نمی‌توانید بصورت فیزیکی به آنجا بروید، می‌توانید از طریق مدیتیشن های ما به آن اماکن متصل شوید و اعتلای روحی را تجربه کنید.

جدای: بسیار خب، و سؤال بعد، و با ورود به عصر آکواریوس این ورتکس ها چگونه عمل خواهند کرد؟

کبرا: فعالیت سراسر شبکه سیاره ای و بخصوص آن ورتکس ها به صورت چشمگیری وسعت خواهد یافت، بنابراین نیروهای نور، نور بسیار بیشتری را از طریق شبکه نوری و همه آن ورتکس ها ارسال خواهند کرد، و این موضوع قطعا فرایند آزادسازی را برای تمام سیاره تسریع خواهد کرد.

4⃣ سال 2021

جدای: بسیار خب و می پردازیم به قسمت چهارم مصاحبه که در ارتباط با سال 2021 است. سؤال اول اینکه آیا آرایش های آسترولوژیک مهمی در ارتباط با آزادسازی سیاره ای در سال 2021 وجود دارد؟

کبرا: بله همینطور است و به احتمال زیاد پس از مدیتیشن اگر به جرم بحرانی برسیم در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

جدای: و به ویژه قبل از بهار 2021؟

کبرا: بله بله.

جدای: ممنونم، سؤال بعدی. اگر بخواهیم با خریدن سنگهای سینتامانی برای رخداد آماده شویم، آیا شما مکان خاصی را برای این کار پیشنهاد می‌کنید؟ کبرا: شما بایستی از هدایت درونی خودتان استفاده کنید و بهترین مکانی که به آن هدایت می‌شوید را بیابید چرا که اگر خریدن سنگهای سینتامانی بخشی از مأموریت شما باشد، هدایت می‌شوید که به کجا بروید.

جدای: بسیار خب سؤال بعد. در صورتی که رخداد در سال بعد رخ بدهد یا حتی در هفته های آینده، آیا می توانید دستورالعمل یک مدیتیشن شعله بنفش را بدهید که هر فردی بتواند در لحظه رخداد انجام بدهد؟

کبرا: اینکه رخداد در چند هفته آینده اتفاق بیفتد، بسیار بسیار نامحتمل است، اما اگر می‌خواهید از شعله بنفش استفاده کنید به سادگی یک شعله بنفش را تصور کنید که از آسمان فرود می آید و از میدان های انرژی شما می‌گذرد و از بدن فیزیکیتان عبور می‌کند و از کالبد احساسی و ذهنتان و هرآنچه که نیاز به پاکسازی دارد را پاکسازی می‌کند و وارد زمین می‌شود و به مرکز زمین می‌رسد؛ و می‌توانید به استفاده از این تصویرسازی ادامه دهید، بخصوص هنگامی که انرژی ها بسیار شدت می گیرند و البته در لحظه رخداد این کار می‌تواند به شما در پاکسازی و حذف هرآنچه که بایستی از لحاظ انرژتیک حذف شود، کمک کند.

جدای: بسیار خب، دستورالعمل خیلی خوبی بود، سؤال بعدی. هنگامی که رخداد روی دهد ممکن است لحظه رخداد برای افرادی در آسیا یا ایالات متحده در نیمه شب باشد، آیا آمادگی خاصی وجود دارد برای این احتمال که فلش رخداد در منطقه ما در زمان نیمه شب باشد؟

کبرا: این مهم نیست، هنگامی که رخداد اتفاق بیفتد، مهم نیست لحظه دقیق رخداد چه وقتی است، هروقت که اتفاق بیفتد شما به نوعی آماده خواهید بود، اگر در خواب باشید ممکن است بیدار شوید، هر زمانی که رخداد اتفاق بیفتد شما تحت هدایت درونیتان خواهید بود و مشکلی نخواهید داشت.

جدای: بسیار خب، سؤال بعدی. شما ما را تشویق کردید که استیکرهای گل زندگی را در سراسر جهان پست کنیم، نتیجه کنونی این فعالیت چه بوده است؟

کبرا: این کار به خوبی پیش رفته است، و من مردم را تشویق می‌کنم که بر اساس هدایت درونیشان به این کار ادامه دهند.

جدای: بنابراین آیا ما باید این استیکرها را سال بعد نیز پست کنیم؟

کبرا: بله

جدای: سؤال بعدی. پندمیک کروناویروس تا حد مشخصی نیروهای نور را غافلگیر کرده است، آیا نیروهای نور توقع تلاشهای بیشتری از سمت نیروهای تاریکی در ماههای آتی جهت جلوگیری از تجلی خط زمانی مثبت صعود دارند؟

کبرا: بله البته نیروهای تاریکی همیشه تلاش می‌کنند که جریان خطوط زمانی را دچار اختلال کنند و آنها به این کار ادامه خواهند داد و نیروهای نور تا آنجا که ممکن است از این کار آنها جلوگیری می‌کنند.

جدای: بسیار خب، آیا کاری هست که جمعیت سطح زمین بتواند برای جلوگیری از این اقدامات نیروهای تاریکی انجام بدهد؟

کبرا: بله البته از نظر تئوریک این کار ممکن خواهد بود، اگر مردم اتحاد بیشتری متجلی بکنند.

جدای: بله سؤال بعدی، اگر واکسن کروناویروس سال بعد وارد بازار شود، آیا نیروهای نور اطمینان می‌دهند که هیچگونه چیپ ردیاب و یا بیوتکنولوژی خطرناکی در داخل واکسن ها پنهان نشده باشد؟

کبرا: واکسنی که به زودی وارد بازارها می‌شود، هیچگونه بیوچیپ یا چیپ ردیابی ندارد اما حاوی مواد شیمیایی است که می‌توانند برای انسان مضر باشند.

جدای: بله سؤال بعدی؛ قانون اساسی ایالات متحده و بیانیه استقلال چگونه در ماه های آینده بر جهان اثرگذاری خواهند داشت؟

کبرا: هرچه آگاهی بیشتری درباره قانون اساسی ایالات متحده و چگونگی اجرای آن وجود داشته باشد، فرایند گذاری که در ایالات متحده رخ می‌دهد بیشتر به نحو قانونی و بر اساس اهداف بالاتر اتفاق خواهد افتاد. در انتخاباتی که در ایالات متحده برگزار شد تقلب های بسیاری اتفاق افتاد و این تقلبها نیاز است که در معرض دید قرار بگیرد و به درستی مورد رسیدگی قرار گیرد.

جدای: بسیار خب سؤال بعدی؛ اگر کیمرا و دراکو نتوانند در سال 2021 کاملا حذف شوند، آیا منبع : از طریق فلش رخداد، باقیمانده موجودات تاریک را استحاله خواهد کرد؟

کبرا: هرگاه که رخداد روی بدهد، منبع : باقیمانده موجودات تاریک را استحاله، یا من می گویم، “حذف و پاکسازی” خواهد کرد، یعنی در لحظه فلش رخداد.

جدای: بسیار خب سؤال بعدی؛ آیا دراگون ها توقع دارند که تنش های حوزه تنگه تایوان میان چین و تایوان، پس از آغاز به کار ریاست جمهوری در ایالات متحده آرام بگیرد؟

کبرا: نیروهای نور و دراگون ها هرکاری که از دستشان بر آید برای ثبات دادن به این موقعیت انجام می‌دهند؛ این موقعیت هنوز به طور کامل تثبیت نشده است و این وضعیت فقط به انتخابات ایالات متحده مرتبط نیست، این وضعیت مرتبط است با شرایط ژئوپولیتیک جهانی و به برنامه های نیروهای تاریک برای نسخه خودشان از راه اندازی مجدد، البته نسخه نیروهای تاریکی از ریست اتفاق نخواهد افتاد. اما آنها هرکاری که از دستشان بر آید انجام می‌دهند تا ما را تا آنجا که ممکن است به خط زمانی تاریک نزدیک کنند و چالش میان چین و تایوان بخشی از برنامه های آنهاست. بنابراین نیروهای نور در حال پرداختن به آن وضعیت هستند و سعی می‌کنند تا آنجا که ممکن است به آن موقعیت ثبات ببخشند.

جدای: بسیار خب عالیست، ما از نیروهای نور ممنونیم. سؤال بعدی اینکه آیا ارز کریپتو ریپل “Ripple cryptocurrency” هنوز جزیی از برنامه های نیروهای نور است؟

کبرا: خیر دیگر اینطور نیست.

جدای: بسیار خب عالیست؛ سؤال بعدی. از نظر آسترولوژیک آیا عصر آکواریوس از 21 دسامبر امسال شروع می‌شود و در سال 2043 پایان می‌یابد؟

کبرا: خیر، عصر آکواریوس در واقع یک فرایند است، یک فرایند گذار بین عصر پایسیس «حوت/ماهی» به عصر آکواریوس «آبریز». و این یک فرایند تدریجی است و 21 دسامبر امسال فقط یکی از تاریخ های مهم این گذار است اما برای وضعیت سیاره یک تاریخ کلیدی است که ما می‌توانیم بگوییم از این روز به بعد انرژی های آکواریوس به قدری قدرتمند خواهند بود که به آزادسازی سیاره  کمک کنند و ما را به هدف نهایی آزادسازی هدایت کنند. و آنچه که در سال 2043 پایان می‌یابد این است که همه سیارات و سیارکهای مهمی که قبلا در آکواریوس بودند از میدان آکواریوس خارج خواهند شد، و تا آن موقع ما آنقدر از وضعیت کنونی تکاملی فاصله گرفته ایم که وضعیتی کاملا متفاوت خواهیم داشت.

جدای: بسیار خب، خوب است، سؤال بعدی؛ آیا آن کشورهایی که در آن ها سنگ های سینتامانی بسیاری کاشته شده اند، و اتاق های تاکیون نصب شده اند، برای زندگی در سالهای آینده امن تر خواهند بود؟

کبرا: بله تا حد زیادی اینگونه است، این یک حفاظت مطلق نیست اما حفاظتی معقول و خوب است در برابر همه تاریکی ها. و این موضوع را مردم قبلا تجربه کرده اند، مثلا بسیاری از طوفان ها و وضعیت های آب و هوایی توسط میدان های تاکیون و میدان های سینتامانی از بسیاری از کشورها دور نگه داشته شده اند، این فقط یک مثال است.

جدای: بسیار خب عالیست. سؤال بعدی. با حذف شدن تهدیدهای متعدد از سوی نیروهای تاریکی، آیا نیروهای نور برنامه دارند که افشاسازی کامل را پیش از رخداد کلید بزنند؟

کبرا: افشاسازی کامل فقط در لحظه رخداد به وقوع خواهد پیوست.

جدای: بسیار خب سؤال بعدی. آیا ممکن است که رخداد پیش از پایان پندمیک روی دهد؟

کبرا: بله ممکن است.

جدای: خوب است. سؤال بعدی. کارگزاران نور سطح سیاره سال بعد چه کاری می‌توانند در قالب پروژه آتلانتیس نو انجام دهند؟

کبرا: در سال 2021 یک فعالسازی مجدد بزرگ شبکه نوری سیاره وجود خواهد داشت که شامل ورتکس ها و خطوط لی متعددی خواهد بود و احتمالا دستورالعمل هایی در ابتدای سال بعد در این مورد برای جمعیت سطح زمین منتشر خواهد شد. نمی‌توانم قول بدهم اما احتمال معقولی وجود دارد که این اتفاق رخ دهد.

جدای: بسیار خب. این آخری یک سؤال نیست. در انتهای این مصاحبه لطفا به مخاطبین ما کلمات انگیزه بخش و توصیه ای بگویید تا بتوانیم این نبرد نهایی را پشت سر بگذاریم. از شما ممنونم کبرا.

کبرا: بله این نبرد نهایی بسیار شدید و سخت بوده است. برای برخی از ما بی رحم و بسیار دشوار بوده اما ما 2020 را پشت سر گذاشتیم. سال بسیار عجیبی بود و اتفاقات غیر منتظره بسیار بسیار زیادی رخ داد اما اکنون ما درست قبل از تغییر بزرگ قرار گرفته ایم و تغییرات آسترولوژیک بزرگی رخ خواهند داد که انرژی های جدید بسیار بسیار زیادی را به ارمغان خواهند آورد که باعث نزدیکتر شدن نیروهای نور به سطح سیاره خواهند شد و این موضوع محسوس خواهد بود، و سپس مسائل سرانجام شروع به تغییر کردن روی سطح فیزیکی خواهند کرد. بنابراین من همه را تشویق میکنم که در مدیتیشن ما شرکت کنند و به ما در لنگر کردن بیشترین میزان نور در روز 21 دسامبر و در لحظه کانجانکشن بزرگ کمک کنند و سپس در سال بعد ما می‌توانیم جهش های کوانتومی بسیار

بسیار بزرگی را به سمت هدف نهایی داشته باشیم.*نور پیروز است*

جدای: نور پیروز است.

هوشینو: ممنونم از شما کبرا، نور پیروز است.

پایان مصاحبه

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :

https://www.welovemassmeditation.com/2020/12/interview-with-cobra-for-age-of-aquarius-final-activation.html?m=1