نکته یک»»

کبرا: این فقط یک گرند کانجانکشن معمولی که هر 20 سال (یکبار) اتفاق می‌افتد نیست. بلکه نخستین کانجانکشنی است که در یک علامت هوا رخ می‌دهد و به ویژه در یک علامت آکواریوس، که در هر 200 سال این اتفاق رخ می‌دهد.

این نزدیکترین گرند کانجانکشن در حدود 600 یا 800 سال است و کانجانکشنی است که به سادگی در آسمان عصر با چشم غیرمسلح دیده خواهد شد. و برخی آرایش های آسترولوژیک دیگر نیز وجود خواهند داشت که بخشی از این گرند کانجانکشن خواهند بود و بخصوص گرند تراین میان مشتری و زحل که کانجانکت هستند، با ستاره آلسیون که ستاره مرکزی خوشه پروین است و تراین شدن با کهکشان M87 در خوشه ویرگو که یکی از مهمترین منابع فراکهکشانی برای تکامل سیاره ای ماست. و این گرند تراین آفریننده فلش انرژی فوق العاده قدرتمندی است که وارد منظومه خورشیدی ما می‌شود و به سمت سطح سیاره حرکت می‌کند و به ویژه از طریق جرم بحرانی شرکت کنندگان در مدیتیشن، منتقل می‌شود. ما یک فلش بزرگ انرژی خواهیم داشت که وارد شبکه سطحی سیاره می‌شود و در صورت رسیدن به جرم بحرانی، خط زمانی را به نحو چشمگیری متحول خواهد کرد و همچنین این گرند کانجانکشن چند ساعت پس از انقلاب زمستانی رخ می‌دهد. انقلاب زمستانی در واقع لحظه جشن باستانی الهه است و یک فستیوال است. لحظه تغییر از تاریکی به نور، و لحظه اولین نور سال جدید چرخه نوین که از نظر آسترولوژی و از نظر علوم پنهانی در روز 21 دسامبر آغاز می‌شود.

بنابراین روز سال نو واقعی آن روز است. این گرند کانجانکشن چند ساعت پس از این شب سال نو رخ می‌دهد که این موضوع از نظر آسترولوژی بسیار معنی دار است. همه آن آرایش های آسترولوژیک که ذکر شد بخشی از ماجرا هستند. ما اسپکت های آماده سازی قدرتمندی داریم که از 10 دسامبر شروع شده اند و ادامه دارند. من جزئیاتی درمورد این اسپکت ها در بلاگ خودم منتشر کردم. بنابراین ما 4 آرایش آسترولوژیک مهم در دسامبر داریم و برخی آرایشهای دیگر نیز وجود دارند که تعدادشان آنقدر زیاد است که نمی‌توان ذکر کرد. بنابراین ما یک آماده سازی و تدارک بسیار قدرتمند به سمت آن روز خواهیم داشت و سپس یک پیشرفت انرژتیک بسیار قدرتمند در روز 21 دسامبر.

نکته دو»

بسیاری از افرادی که اکنون زنده هستند، مشخصا با مأموریت واقعیت بخشیدن به عصر آکواریوس در این تناسخ متولد شده اند. و این لحظه کلیدی زندگی های آنهاست، و زندگی های ما. لحظه کلیدی که می‌توانیم وحدت بیابیم و در میدان انرژی اثری خلق کنیم که برای همیشه ماندگار باشد.

نکته ۳»

دبرا: بسیار خب اگر ما به جرم بحرانی که ۱۴۴۰۰۰ نفر است برسیم و یا از آن فراتر برویم چه تأثیری در جهان فیزیکی ما خواهد داشت؟

کبرا: اولین موضوع این است که شروع واسازی ساختار ماتریکس اطراف سیاره اتفاق خواهد افتاد. فناوریهای پیشرفته منفی فوق العاده متعددی که در ۲۵۰۰۰ سال گذشته انسانها را کنترل می کردند و بر آگاهی ما تأثیرگذار بودند وجود دارند، مانند دستگاههای اسکالار، حصار الکترومغناطیسی، ایمپلنتها، بیوچیپ ها و فناوریهای مختلفی که بخشی از واقعیت روزانه ما هستند بدون آنکه مردم حتی از این موضوع اطلاع داشته باشند، و این فناوریها آگاهی ما را خاموش کردند. و در آن روز یعنی ۲۱ دسامبر این موضوع شروع به تغییر کردن می‌کند، و در صورتی که به جرم بحرانی برسیم، این ماتریکس شروع به واسازی شدن می‌کند، بنابراین نور کیهانی واقعی شروع می‌کند به وارد شدن به اسفیر سیاره ای و به سطح سیاره و این همان بیداری بزرگ واقعی است؛ انسانها از زمان آتلانتیس شاهد چنین بیداری نبوده اند.

دبرا: این فوق العاده است، آیا این موضوع به این معنی است که مه-گرفتگی که کارگزاران نور تجربه می‌کنند و مشکلشان در اتصال به منبع رفع خواهد شد؟

کبرا: به این موضوع سرانجام رسیدگی خواهد شد، انتظار می‌رود که این وضعیت، نخست به آرامی تغییر کند و سپس شتاب چشمگیری بگیرد، بنابراین اتصال به منبع با وجود انرژیهای مثبت و پاکسازی قرنطینه و همه آن فناوریهای منفی، بسیار ساده تر خواهد بود، و برای ما بسیار ساده تر خواهد بود که به منبع و سطوح بالاتر هستی متصل شویم.

نکته ۴»

دبرا: تفاوت انرژی آکواریوس با انرژی عصر پایسیس چیست؟

عصر پایسیس (ماهی) عصری بود که در آن فرقه کاتولیک بسیار برجسته بود. دوره ای بود که در آن انسانها تحت برنامه دهی مذهبی بسیار شدید قرار گرفتند. عصر آکواریوس از این وضعیت عبور می‌کند و در واقع نخستین تأثیرات این موضوع قبلا در حدود 500 سال پیش و با شروع رنسانس احساس شد. رنسانس اولین درخشش عصر آکواریوس بود که در واقع 500 سال پیش رخ داد و آنچه که ورود این جریان انرژی در 500 سال گذشته ایجاد کرده، این است که مردم شروع کردند به فراتر رفتن از برنامه دهی مذهبی خارجی، و حالا درحال پیدا کردن “اتصال درونی” با روح هستند. این اتصال اگر به نحو مثبتی انجام شود، می‌تواند باعث تحول مثبتی گردد و عصر آکواریوس عصری است که این تحول را به ارمغان می‌آورد.

نیروهای تاریکی تلاش می‌کنند تا با تبلیغ دین خودشان که «تکینگی هوش مصنوعی» است، از انرژی های عصر آکواریوس سوء استفاده کنند. این مذهب نیروهای تاریک روی سطح سیاره است و این چیزیست که به آن باور دارند: ادغام انسان و ماشین؛ و این نسخه آنان از ریست و راه اندازی مجدد است. و انرژی آکواریوسی می‌تواند پاکسازی همه این ایده ها و این دگم های مذهبی نیروهای تاریک را به ارمغان بیاورد. بنابراین اگر ما اتصال الهی خودمان و اتصال روحی خودمان را داشته باشیم و به خویشتن بالاترمان متصل باشیم می‌توانیم در مقیاس سیاره ای از همه ی این مسائل عبور کنیم و شروع عصر آکواریوس به همین معنیست.

نکته ۵»

دبرا: قصد داشتم از شما بپرسم که نیروهای تاریک تا چه اندازه از انرژیهای آکواریوس واهمه دارند؟  آیا آنها تلاش دارند این انرژی را نابود کنند یا از آن بگریزند؟

کبرا: آنها نمی‌توانند این انرژی را نابود کنند، به این دلیل که این انرژی بسیار قدرتمند است، این انرژی وارد همه منفذهای سطح سیاره می‌شود، نمی‌توانند فرار کنند چراکه جایی برای فرار نیست؛ آنها باید با این انرژی روبرو شوند. تنها کاری که تلاش دارند انجام دهند این است که تا آنجا که ممکن است ترس و وحشت ایجاد کنند، چرا که ترس یک مانع در برابر این انرژی است. و به همین دلیل است که آنها همه تعطیلی ها و پروپاگاندای وحشت در مورد ویروس را به راه انداخته اند، چرا که آنها سعی می‌کنند بشریت را در فرکانس ارتعاشی ترس و وحشت نگه دارند، تا مانعی بر سر راه انرژیهای آکواریوس ایجاد شود. و البته این انرژیها طبیعتی کهکشانی و فراکهکشانی دارند؛ هیچ نوع و هیچ میزانی از مهندسی از طرف نیروهای تاریک نمی‌تواند مانعی بر سر راه ورود انرژیهای فراکهکشانی باشد.

دبرا: آیا انرژی آکواریوس ویژگی منفی یا نامطلوبی نیز دارد؟ آیا چیزی درباره انرژی آکواریوس هست که باید در مورد آن احتیاط کنیم؟

کبرا: در واقع وابستگی بیش از حد به فناوری، و وابستگی بیش از حد به کامپیوترها و گوشی های تلفن همراه می‌تواند یکی از ویژگی های نامطلوب انرژی آکواریوس باشد، و نیز سردی و دور شدن از احساسات می‌تواند یکی از این موارد نامطلوب باشد.

دبرا: بسیار خب این قطعا یکی از مشکلات جامعه ماست. بنابراین ما حتما بایستی در این رابطه هوشیار باشیم. آیا این انرژی آکواریوس که وارد می‌شود قدرت تجلی بخشی ما را افزایش می‌دهد و شما چه پیشنهادی دارید که بتواند به ما در استفاده از این جنبه مثبت انرژی عصر آکواریوس کمک کند؟

کبرا: در واقع بله. چراکه انرژی آکواریوس باعث سوختن ماتریکس می‌شود. انرژی آکواریوس شروع می‌کند به پاکسازی ماتریکس و هنگامیکه همه عناصر مختلف ماتریکس از میان رفتند، فرایند تجلی بخشیدن بسیار ساده تر خواهد بود، و البته بالاترین هدف تمرکز بر مثبت ترین جنبه انرژی آکواریوس است و آن هم اتصال روحانی با خوشتن بالاتر است. این هدف شماره یک است.

نکته ۶»

دبرا: آیا فلش خورشیدی که رخداد را کلید می‌زند قبل از آنکه به مرکز کهکشان ما برسد نیاز است از کهکشان ام ۸۷ عبور کند؟ آیا فلش دسامبر می‌تواند یک تمرین برای فلش رخداد محسوب شود؟

کبرا: فلش کیهانی در واقع از خورشید مرکز کیهان نشأت می‌گیرد، و به خوشه های کهکشانی مختلف سفر می‌کند، و یکی از مسیرهای اصلی که این انرژی ها می‌پیمایند از طریق کهکشان ام ۸۷ است، که به سمت مرکز کهکشان ما می‌آید، بنابراین کهکشان ام ۸۷ همیشه در مسیر قرار دارد. به این دلیل که یک اتصال بسیار قدرتمند بین خوشه کهکشانی محلی ما و خوشه کهکشانی ویرگو وجود دارد. بنابراین، یک درگاه قدرتمند پلاسمایی، پلاسمای کیهانی و هایپر دیمنشنال بین خوشه کهکشانی ویرگو و خوشه کهکشانی ما وجود دارد. هرگاه اتفاق مهمی در این کهکشان بیفتد، فلشی وجود دارد که از خوشه کهکشانی ویرگو حرکت می‌کند، به این دلیل که خوشه کهکشانی ویرگو ناظر بر تکامل خوشه کهکشانی محلی ما است.

نکته ۷»

کبرا: همانطور که داریم به این کانجانکشن بزرگ نزدیک می‌شویم، بیشتر سیاره در تعطیلی قرار دارد، که یک انرژی بسیار سترنی (زحلی) است، و وقتی مشتری به ملاقات زحل می‌آید و سلام می‌دهد، شروع می‌کند به تغییر وضعیت. مشتری و زحل بزرگترین سیارات منظومه خورشیدی هستند. عمده جرم منظومه خورشیدی ورای خورشید در مشتری و زحل متمرکز شده است. و هنگامی که آنها کانجانکشنی تشکیل می‌دهند که از زمین قابل روئیت است، یک پالس انرژی اسکالار از سمت مشتری و زحل خواهیم داشت، یک میدان انرژی قدرتمند که قطعا تحولاتی به همراه دارد.

نکته ۸»

دبرا: بسیار خب، می‌توانید اخبار درباره باقی مانده نیروهای کیمرا، چه سفینه هایشان و چه پایگاه های زیرزمینی را، بروزرسانی کنید؟

کبرا: سفینه ها از بین رفته اند. ناوگان کیمرا نابود شده است. آنچه اکنون در جریان است پاکسازی پایگاه های زیرزمینی آنها است. نمی‌توانم درصد ارائه کنم، اما این را می‌گویم که، ناوگان، و سفینه های استارشیپ آنها از بین رفته اند. کیمرا نمی‌تواند اینجا را ترک کند، آنها نمی‌توانند فراتر از مدارهای نزدیک زمین بروند، زیرا کنفدراسیون کهکشانی می‌تواند آنها را متوقف، و حذف کند.

دبرا: خوب است. شما تا چندی پیش به «اسپایدر کوئین» یا ملکه عنکبوت های کیمرا اشاره نکرده بودید. اکنون که وی از بین رفته، آیا افرادی روی سطح هستند که دیگر نمی‌دانند چه کسی را بپرستند؟ منظورم برخی اعضای مؤنث نیروهای تاریکی است، آیا آنها اکنون سرگردان هستند و قدرتشان را از دست داده اند؟

کبرا: اکثر این اعضای مؤنث هیچ گونه تماس واقعی با ملکه نداشتند. این فقط یک مفهوم برای آنها بود. این موقعیت شبیه وقتی است که Satan (شیطان) حذف و به خورشید مرکزی منتقل شد. هنوز هم افراد زیادی هستند که آن موجود را می‌پرستند، گرچه آن موجود دیگر وجود ندارد. بنابراین این افراد اکنون یک فکر و ایده را می‌پرستند. اتصال آنها با ایده است، و نه با خود موجود که دیگر وجود ندارد.

دبرا: و آنها با این کار، اساسا آن را به لحاظ انرژتیک زنده نگه می‌دارند؟

کبرا: فکر و ایده را تا حد معینی زنده نگه می‌دارند، بله.

دبرا: آیا این ایده قدرتی دارد؟

کبرا: تا حدی بله اما بسیار کمتر از موجود اصلی.

نکته ۹»

دبرا: بسیار خب، عالی. بسیاری از افراد چارلی وارد را دنبال می‌کنند، که اخیراً اظهار داشت که، “ژنرال فلین ارتش ۱۷ کشور را در بزرگترین عملیات نظامی در جهان برای بازگرداندن آزادی و حقوق بشر در سراسر کره زمین با دستگیریهای گسترده تمام جنایتکاران فاسد رهبری خواهد کرد و هیچ کس مستثنی نیست. ما تحت قانون ارتش ایالات متحده خواهیم بود تا آنها به قانونی که در سال ۱۷۷۶ با بیانیه استقلال وضع شده است، عمل کنند. سپس همه ملتها آزاد خواهند شد.” آیا می‌توانید این مورد را تأیید یا انکار کنید که یک عملیات نظامی چند ملیتی استینگ برای دستگیری کابال در حال انجام است؟ آیا در حال حاضر دستگیری های گسترده ای انجام شده است؟ و آیا نیروهای کهکشانی در عملیاتهای روی سطح زمین درگیر خواهند بود؟

کبرا: در واقع برنامه ای برای دستگیری های گسترده وجود دارد، اما این موضوع هنوز اتفاق نمی‌افتد. آنچه شما هم اکنون خواندید، من می‌گویم تا حد معینی صحیح است، اما وقتی واقعاً دستگیری های گسترده رخ دهد، اطلاعات آن کاملا عمومی خواهد شد. در واقع خبر آن در وبسایتهای به اصطلاح الترناتیو نخواهد بود، بلکه در همه جا با مدرک، تصاویر، و همه اطلاعات وجود خواهد داشت.

دبرا: بسیار خب، اما می توانید تأیید کنید که یک عملیات نظامی چند ملیتی در حال انجام است؟

کبرا: آنچه من می‌گویم این است که یک اتحاد از برخی افراد بلندپایه در ارتش های ایالات متحده، چین، روسیه و برخی دیگر از کشورها وجود دارد، که در عملیات بازداشت های جمعی سیاره مشارکت دارد. این موضوع که عملیات چقدر پیشرفت کرده یا واقعا چه چیزی در حال رخ دادن است، فعلا نباید فاش شود.

نکته ۱۰»

دبرا: در حالی که ما در حال گذار هستیم تا زمانی که به رخداد برسیم، آیا یک شکاف بزرگ میان خطوط زمانی آنهایی که به زمین قدیمی وصل هستند و آنهایی که به زمین جدید متصل هستند شکل می‌گیرد؟ برخی می‌گویند که آنهایی که در زمین جدید زندگی می‌کنند حتی متأثر از آشفتگی های فروپاشی زمین قدیم نخواهند بود، و شاهد این آشفتگی ها نخواهند بود. آیا این موضوع درست است؟

کبرا: خب من می‌گویم این یک بیان اغراق آمیز است، اما می‌توانم بگویم که آنهایی که بیشتر با انرژی های بعد پنجمی همسو هستند تجربه روحانی تر و آرامش بیشتری خواهند داشت، و آنهایی که بیشتر به جهان قدیمی متصل هستند فرایند بسیار دشوارتری را پشت سر خواهند گذاشت. اما واقعیت فیزیکی برای هر دو گروه یکسان خواهد بود، واقعیت بیرونی برای هر دو جمعیت یکسان است اگر چه آنهایی که بیشتر با خویشتن بالاتر در ارتباط هستند گذار بسیار راحت تر و آسوده تری خواهند داشت.

دبرا: بسیار خب، می‌دانیم که در این زمان ها بسیار مهم است که به خویشتن بالاتر متصل باشیم، اما همانطور که خودتان اشاره کردید، تسلیحات اسکالار و دیگر وسایل مضر و منفی باعث قطع اتصال می‌شوند. چطور می‌توانیم راحت تر و بهتر این اتصال را ایجاد کنیم؟

کبرا: خوب است مدیتیشن انجام دهیم، به طبیعت متصل شویم، با هرآنچه که خوب و زیباست در ارتباط و اتصال باشیم.

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://www.welovemassmeditation.com/2020/12/sisterhood-of-rose-interview-with-cobra-age-of-aquarius-final-activation.html