تری: بسیار ممنونم. امروز در بلاگ پرتال یک بروزرسانی بسیار جالب درباره حذف ایمپلنت‌ها و بیوچیپ‌ها منتشر شد. به نظر می‌رسد این نخستین مداخله بزرگ توسط نیروهای نور روی سطح سیاره است. چطور این امر در این مقطع میسر شد؟

کبرا: نیروهای نور در چند سال گذشته عملیات‌های متنوعی را اجرا کرده‌اند و مدام به سطح زمین نزدیک‌تر شده‌اند، و حالا موفق شده‌اند آنقدر نزدیک شوند که قادرند، با استفاده از فناوری خود، شروع کنند به حذف ایمپلنت‌ها.

تری: یعنی به وسیله فناوری Mjolnir؟

کبرا: بله.

تری: عالی است. فرایند حذف ایمپلنت و بیوچیپ در عمل چگونه است؟ آیا این یک حذف ناگهانی برای همه افراد با استفاده از فناوری‌های توپ کوانتومی روی سطح زمین است، یا بیشتر یک فرایند فردی است و وابسته است به سطوح آلودگی در هر فرد؟

کبرا: این یک فرایند سیاره‌ای خواهد بود و هم‌اکنون نیز در سطح کل سیاره در حال پیشرفت است. یعنی فناوری‌های توپ کوانتومی در حال بمباران کردن سطح سیاره هستند. در واقع آنها با میادین انرژی خود ایمپلنت‌ها و بیوچیپ‌ها را در هر فرد روی سطح زمین بمباران می‌کنند. و کاری که انجام می‌دهند در واقع این است که شروع کرده‌اند به حذف سیاه‌چاله‌های داخل ایمپلنت‌ها. این یک فرایند بسیار دشوار و چالشی است، اما در حال انجام است و برای همه افراد هم یکسان خواهد بود‌. کل شبکه ایمپلنت و بیوچیپ بایستی حذف شود.

تری: بسیار خب. آیا با اینکه برای همه یکسان است، اما مدت زمان لازم برای حذف و برنامه‌زدایی برای هر فرد متفاوت است؟

کبرا: چندان فرقی نخواهد داشت، یعنی واکنش افراد به این فرایند متفاوت خواهد بود، اما فرایند برای همه افراد همزمان در حال انجام است.

تری: متوجه شدم. جالب است. سؤال بعدی: نیروهای نور توقع یک بیداری معنوی بزرگ برای جمعیت سطح زمین پس از حذف همه ایمپلنت‌ها و بیوچیپ‌ها را دارند. این موج بیداری چگونه به زندگی روزمره کارگزاران و مبارزان نور و فرایند صعود ما کمک خواهد کرد؟

کبرا: بله، هنگامی که به پایان این فرایند برسیم، یعنی وقتی بیشتر ایمپلنت‌ها و بیوچیپ‌ها حذف شده باشند، زندگی فردی کارگزاران و مبارزان نور بهتر، سبک‌تر، کم‌تنش‌تر، مثبت‌تر، و با تاریکی و حملات کمتری همراه خواهد بود، و زندگی مجددا پس از مدت‌های طولانی کمی لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

تری: و این یعنی فرایند صعود ساده‌تر خواهد شد؟

کبرا: بله.

تری: جالب است. آیا سطح ناهنجاری اولیه و ناهنجاری زیرکوانتومی در ناحیه زیرِ ‘مدار پایین زمین’ کاهش یافته است؟

کبرا: تا حدی بله. اما کاهش اصلی و عمده همزمان با پیشرفت فرایند حذف ایمپلنت‌ها مورد انتظار است‌.

تری: متوجهم. و رابطه میان Veil، و اعوجاج فضازمان متریک کِر حول سطح سیاره چیست؟

کبرا: این ناهنجاری اعوجاج فضازمان در واقع ساختار فضازمان حول زمین را تغییر می‌دهد، و این فضازمان اعوجاج‌یافته زمینه را برای عملکرد فناوری‌های نیروهای تاریک و برقراری Veil فراهم می‌کند. بدون این ناهنجاری، نیروهای تاریکی قادر نخواهند بود از فناوری‌هایشان استفاده کنند و Veil حذف خواهد شد.

تری: می‌فهمم. یعنی Veil هدف است و اعوجاج فضازمان متریک کر یک ابزار پشتیبان است.

کبرا: بله، به نوعی بله.

تری: عالی است. در آخرین بروزرسانی خود به یک موجود تاریک بسیار قدیمی موسوم به Lurker اشاره کردید. آیا خیلی خطرناک است؟ رابطه بین این موجود با ارکان‌ها و کیمرا چیست؟

کبرا: در این مقطع خیلی خطرناک نیست، زیرا بیشتر آن قبلا حذف شده است. این موجود بسیار متفاوت است. در واقع یک موجود کوانتومی، زیرکوانتومی است. آگاهی آن با هر موجودی که شما احتمالا می‌شناسید متفاوت است. به نظرم نزدیک‌ترین مثال به این موجود، یالدابائوث است، که قبلا حذف شده است. ارکان‌ها و کیمرا، در حقیقت برخی از آنها، Lurker را می‌پرستند، و آن را منبع : تاریکی می‌بینند.

تری: اها، متوجه شدم. یعنی این موجود نسبت به ارکان‌ها و کیمرا برتری دارد؟

کبرا: به شکلی بله. زیرا این موجود در کل چرخه کیهانی وجود داشته است و در واقع از چرخه کیهانی قبل مانده است… اما یک آگاهی کاملا متفاوت است. یک چیز کاملا متفاوت است. می‌دانید، چیزی نیست که بیشتر مردم بتوانند درک کنند.

تری: می‌فهمم. متشکرم. با توجه به اینکه این موجود از چرخه کیهانی قبلی زنده مانده و تا به امروز زنده است، آیا وجود آن به این معنا است که نیروهای تاریکی هم از چرخه کیهانی پیشین وجود داشته‌اند اما ارک‌انجل‌هایی که ۸ میلیون سال پیش به ناهنجاری اولیه سقوط کردند موجودات تاریک جدید در این چرخه کیهانی هستند؟

کبرا: خیر، تاریکی پیش از ۸ میلیون سال قبل وجود نداشت. این موجود به شکل یک پتانسیل خالص وجود داشت و یک آگاهی تجلی‌یافته‌ی تاریکی نبود. این تاریکی ۸ میلیون سال قبل آغاز شد.

تری: بله متوجه شدم. بنابراین قبل از ۸ میلیون سال پیش فقط به شکل یک پتانسیل وجود داشت. آیا پلیدین‌ها می‌دانند چرا بیشتر افراد کلیدی در نیروهای نظامی مثبت مخالف برنامه آزادسازی هستند؟کبرا: علت اصلی ایمپلنت‌ها و همه برنامه‌دهی‌ها و نیز خودخواهی است.

تری: بله. یعنی پس از عملیات حذف ایمپلنت‌ها، فکر می‌کنید رویکرد این افراد حاضر در ارتش‌های مثبت تغییر خواهد کرد؟

کبرا: برخی از آنان ممکن است تغییر کنند، اما در این مقطع غیرممکن است که پیش‌بینی کنیم که جمعیت سطح چگونه به این فرایند واکنش نشان خواهند داد

تری: بله می‌فهمم. متشکرم. اگر آن افراد کلیدی با برنامه آزادسازی موافقت نکنند، نیروهای نور عملیات بازداشت‌های جمعی را چگونه پیش خواهند برد؟

آیا خودشان عملیات‌های بازداشت را انجام خواهند داد، یا صبر خواهند کرد تا ارتش‌های مثبت هر عضو بالقوه ناهمسو در پرسنل خودشان را حذف کنند؟

کبرا: در این مقطع این اطلاعات محرمانه است.

تری: بله متوجهم، ممنون. آیا نیروهای نور معتقدند که اوکراین می‌تواند تبدیل به یک افغانستان دیگر شود و اقتصاد و سیاست روسیه را به آشفتگی بکشاند؟

کبرا: این پتانسیل وجود دارد. اگر این درگیری شدت یابد و جنگ جهانی جدید شکل بگیرد، که نامحتمل است اما هنوز امکانش وجود دارد، بله. وضعیت مانند افغانستان نخواهد شد، اما پتانسیل معینی وجود دارد که اوضاع کمی پیچیده‌تر شود.

تری: ممنون. سؤال بعدی درباره مرگ ملکه الیزابت است. ملکه (الیزابت دوم) روز ۸ سپتامبر درگذشت. از نظر برنامه آزادسازی، نقطه نظر نیروهای نور درباره وی که بلندترین دوره حکومت در تاریخ معاصر را داشته است چیست؟

کبرا: پاسخ به این سؤال با بالاترین هدف همخوانی ندارد.

تری: بله متوجهم. و بیشتر عموم جمعیت فکر می‌کنند که ملکه نماد ثبات برای کشورهای مشترک‌المنافع است. با این حال، برخی رسانه‌های الترناتیو ادعا می‌کنند که وی همچنین رئیس کمیته ۳۰۰ بوده است. بنابراین، برخی افراد فکر می‌کنند که وی سیاست و اقتصاد جهان را پشت صحنه در کنترل خود داشته است. شاید، این موضوع هم محرمانه باشد، و شما پاسخ ندهید، اما آیا ملکه واقعا آنقدر قدرت داشت که بر ژئوپولیتیک جهان اثرگذاری کند؟

کبرا: وی میزان معینی قدرت داشت، اما فرد کلیدی در اتخاذ تصمیمات نبود.

تری: بله می‌فهمم. بسیار ممنونم. هنگامی که مرگ ملکه اعلام شد، یک رنگین‌کمان دوبخشی درست بالای کاخ باکینگام ظاهر شد. آیا این رنگین‌کمان دوبخشی یک معنای سری در این شرایط داشت؟

کبرا: در واقع این یک فرصت برای جمعیت سطح است که انتخاب‌های بهتری داشته باشند، اما به احتمال زیاد از این فرصت به شکل درستی استفاده نخواهد شد، زیرا سطح آگاهی بالا نیست‌.

تری: متوجه هستم. آیا نیروهای نور تدارکی برای ارواح شینزو آبه و ملکه الیزابت داشته‌اند؟

کبرا: بله.

تری: که اینطور. عالی است. قطب شمال مغناطیسی زمین طبق گزارشات در حال تغییر بوده است. آیا این به معنای آن است که تغییر قطب‌ها همین حالا تدریجا در حال انجام است؟

کبرا: تغییر قطب مغناطیسی به آرامی در قرن ۱۹ شروع شده و اکنون در حال شتاب گرفتن است.

تری: شاید این موضوع به سؤال بعد مرتبط باشد. آیا تغییرات جغرافیایی مثل بالا آمدن سطح آب دریاها ممکن است حتی قبل از سونامی بزرگ نهایی  رخ دهند؟

کبرا: آنچه قبل از تغییر قطب نهایی مورد انتظار است افزایش فعالیت‌های آتشفشانی و زلزله‌ها است‌.

تری: بله، اما قبل از آن چطور؟ یعنی …

کبرا: این قبل از تغییر قطب‌ها مورد انتظار است.

تری: بله متوجه شدم. جالب است. بروزرسانی وضعیت مورخ ۲۳ ژوئن، اینگونه آغاز شده است: «نیروهای نور موفق شده‌اند به زنجیره‌ی فرماندهی کیمرا بدون اینکه شناسایی شوند نفوذ کنند، و اکنون در حال از بین بردن ساختار کیمرا از درون هستند. بیشتر سناریوهای منفیِ طراحی شده برای سیاره دچار فروپاشی شده‌اند، اما هنوز یک سناریوی نامحتمل اما بسیار خطرناک وجود دارد که بایستی برطرف شود.» اکنون، بر اساس بروزرسانی امروز، آیا می‌توانیم بگوییم که آن سناریوی خطرناک حل شده است؟

کبرا: هنوز خیر.

تری: بله متوجهم. بسیار ممنونم، این پایان سؤالات من بود. سؤالات بعدی از طرف جِدای هستند.

جدای: بسیار خب، ممنونم تری. کبرا، شما در گزارش فعالسازی مداخله الهی گفتید که «پس از رسیدن به جرم بحرانیِ امضاها، پلیدین‌ها اطلاع دادند که بنیان حقوقی برای دخالت آنها روی سطح سیاره ایجاد شده است.» آیا این امر به این معنا است که اکنون پلیدین‌ها می‌توانند قانونا در وضعیت سطح سیاره دخالت کنند اما دیگر نژادهای حاضر در کنفدراسیون کهکشانی این حق را ندارند؟

کبرا: این صحیح نیست. همه تمدن‌های حاضر در کنفدراسیون کهکشانی اکنون از بنیان حقوقی لازم برای دخالت برخوردار هستند.

جدای: بله. بسیار خب. آیا کنفدراسیون کهکشانی به طور کلی از این ایده که پلیدین‌ها از جمعیت سطح به وسیله انجام مدیتیشن و کمپین امضاها (پتیشن) به این بنیان حقوقی دست پیدا کنند، حمایت کردند؟

کبرا: بله البته.

جدای: بله. سؤال بعدی. آیا آنها امضاها را که از جرم بحرانی فراتر رفت را به عنوان یک سیگنال از جمعیت سطح در نظر گرفتند و یا فقط از طرف استارسیدها (بذرهای ستاره‌ای)؟

کبرا: هر دو. استارسیدها هم بخشی از جمعیت سطح به حساب می‌آیند. بنابراین این پتیشن معتبر است… امضاها معتبر بودند و به عنوان انتخاب جمعی جمعیت سطح زمین در نظر گرفته شدند‌.

جدای: خوب است. با توجه به اینکه اکثرا استارسیدها بودند که پتیشن آزادسازی را امضا کردند، برخی ممکن است فکر کنند که این پتیشن در واقع منعکس‌کننده اراده آزاد جمعی سطح سیاره نبوده است. آیا امکان داشت که حتی اگر دخالتی از طرف نیروی تاریکی به وسیله هک کردن و فناوری منفی در پتیشن ایجاد نمی‌شد، کنفدراسیون کهکشانی نتیجه پتیشن را در نظر نگیرد؟

کبرا: این پتیشن از نظر قانونی برای کنفدراسیون کهکشانی الزام‌آور است. بنابراین، اکنون کنفدراسیون بایستی به محض آنکه امنیت لازم وجود داشته باشد دخالت کند. و نخستین افرادی که مورد تماس قرار بگیرند استارسیدها خواهند بود. بنابراین آنهایی که این پتیشن را امضا کردند نخستین کسانی خواهند بود که مورد تماس قرار بگیرند.

جدای: خوب است. سؤال بعدی. دخالت در جهان سطح زمین یک امر بسیار جدی است. آیا کنفدراسیون کهکشانی هیچ گاه این امر را در نظر گرفته بود که باید ابتدا تلاش کند همه جمعیت سطح زمین را مطلع سازد و سپس به هر فرد فرصت رأی دادن بدهد؟

کبرا: این عمل در واقع می‌تواند مدت معینی پس از رخداد انجام شود، یعنی زمانی که درک کافی درباره کنفدراسیون کهکشانی موجود باشد. ممکن است درباره تعامل جمعیت سطح با کنفدراسیون یک انتخابات سیاره‌ای برگزار شود. در حقیقت این کار برای یک مقطع معین برنامه‌ریزی شده است.

جدای: در بروزرسانی ۱۵ آگوست گفتید که «شبکه لایتورکر سطح تقریبا فروپاشیده است.» این امر به چه معنا است؟

کبرا: یعنی لایتورکرها مایل نبودند، و یا قادر نبودند نور را بیشتر حفظ کنند. و جرم بحرانی نور که برای سطح ضروری است دیگر حفظ نشد. و نیروهای نور توانستند یک راه‌حل فرعی برای این مشکل بیابند.

جدای: آیا این فروپاشی شبکه لایتورکر به علت حملات نیروهای تاریکی بود که باعث شد ارتعاشات کارگزاران نور کاهش یابد؟

کبرا: دو عامل وجود داشت. عامل نخست این حملات بود، که به نحو شدیدی به توانایی لایتورکرها برای حفظ نور صدمه وارد کرد. و عامل دیگر تصمیمات اشتباه، خودخواهانه، و احمقانه لایتورکرهایی بود، که در همسویی با هدف بالاتر عمل نمی‌کردند.

جدای: بسیار خب. اخیرا یک مرد به وسیله نقاشی توسط هوش مصنوعی، توانست برنده جایزه نفر نخست در یک رقابت هنری شود. برخی هنرمندان نگران هستند که هوش مصنوعی روزی شغلشان را از آنها خواهد گرفت. آیا نژادهای فرازمینی مثبت از هوش مصنوعی برای خلق آثار هنری کمک می‌گیرند؟

کبرا: در حقیقت هوش مصنوعی قادر نیست بالاترین سطح هنر را تولید کند. هوش مصنوعی قادر است فرم‌های هنری‌ای که عمدتا خوشایند یا دارای ارزش زیبایی‌شناختی هستند تولید کند، اما نمی‌تواند شاهکار خلق کند. این ممکن نیست. تنها یک موجود که با روح در تماس است می‌تواند شاهکار متجلی کند.

بنابراین برخی هنرمندان متوسط و یا نسبتا خوب شاید شغلشان را از دست بدهند، اما بهترین هنرمندان هرگز شغل خود را از دست نخواهند داد.

جدای: بسیار خب. آنها [نژادهای فرازمینی مثبت] چگونه میان کاربردهای هوش مصنوعی و اصالت خودشان تعادل برقرار می‌کنند؟

کبرا: به سادگی با استفاده از هدایت بالاتری که همه نژادهای مثبت از آن برخوردارند.

جدای: بله، خوب است. آیا می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره «زنان اسکندریه»، یعنی زنانی که در ابتدای قرن بیستم از دره ویپاوا به اسکندریه حرکت کردند، ارائه بدهید؟

کبرا: بسیار خب. آنها صرفا به دنبال فرصتی برای یافتن شغل بودند و اساسا داشتند به سمت اسکندریه حرکت می‌کردند تا در طبقات بالاتر جامعه مصر بتوانند از کودکان نگهداری کنند. و این یک تعامل جالب بود زیرا ترکیب جالبی از انرژی الهه ایجاد کرد، که قبلا حضور نداشت.

جدای: بله بله. آیا اکنون برای شما امن است که جنبه محرمانه مأموریت SpaceX CRS-24 را فاش کنید؟

کبرا: بله. سنگ‌های سینتامانی معینی به مدار فرستاده شدند و سپس حدود یک ماه بعد با امنیت بازگردانده شدند.

پایان بخش نخست مصاحبه

[قسمت دوم مصاحبه کبرا: برنامه صعود]

جدای: بسیار خوب‌. سؤالات بعدی درباره برنامه حیرت‌انگیز صعود است. سؤال اول اینکه، صعود فردی و سیاره‌ای را چگونه می‌توان به وسیله علوم معاصر شرح داد؟

کبرا: علم در وضع کنونی‌اش حتی توان درک سطح اتریک را ندارد. بنابراین با وضعیت کنونی علوم عمومی، ممکن نیست بتوان صعود را توضیح داد. جدای: بله این درست است. رابطه میان چاکراها، مرکابا، و صعود چیست؟

کبرا: چاکراها، ورتکس‌های انرژی در میادین انرژی انسان‌ها هستند که فرکانس‌های متنوعی از نور را مخابره می‌کنند. مرکابا همان بدن نوری است، که یک وسیله نقلیه است که از آن استفاده می‌کنیم تا به صعود خود دست پیدا کنیم، و فرایند صعود فرایندی است که زمانی رخ می‌دهد که بتوانیم همه ناهنجاری و انسدادها را از میدان انرژی خود حذف کنیم. سپس وقتی به یک وضعیت ابررسانایی در بدن نوری می‌رسیم، صعود می‌کنیم.

جدای: این یعنی برای صعود کردن، بایستی وضعیت چاکراها و مرکابا بی‌نقص باشد، بله؟

کبرا: بله.

جدای: خوب است. گفته شده که نیروهای نور وسیله‌ای به نام «اتاق صعود» دارند، که می‌تواند فرایند صعود انسان را تسریع کند. می‌توانید شکل این وسیله و اصول عملکردش را وصف کنید؟

کبرا: بسیار خب. این وسیله دو جنبه دارد. جنبه نخست آن اتاق پاکسازی و درمان است، که همه موانع را حذف و درمان می‌کند. و سپس اتاق اصلی صعود است، که انرژی کندالینی و چیزی موسوم به آتش الکتریکی را فعالسازی می‌کند؛ به این معنی که یک انرژی بسیار قوی با شارژ بالا در کالبد نوری/مرکابا جریان پیدا می‌کند و آن را فعال می‌کند. بنابراین این یک فناوری بسیار پیشرفته است، که توسط موجودات صعودیافته در سراسر کهکشان استفاده می‌شود.

جدای: بسیار جالب است. اگر من شرایط لازم برای پیوستن به نخستین موج صعود را داشته باشم، آیا می‌توانم پس از «تماس نخست» با استفاده از این اتاق‌های صعود به صعود دست پیدا کنم؟

کبرا: خب، برخی افراد نادر ممکن است حتی قبل از موج اول صعود به وسیله این اتاق‌های صعود به صعودشان دست پیدا کنند، اما بیشتر افرادی که در موج اول صعود خواهند بود به شکل گروهی این کار را انجام می‌دهند، به شکل یک فرایند گروهی و سیاره‌ای و به نحو همزمان، هنگامی که زمان مناسبش فرا رسیده باشد.

جدای: بسیار خب. خوب است. با توجه به اینکه نیروهای نور از فناوری‌های روحانی پیشرفته برخوردار هستند، آیا بیشتر جمعیت‌های روی سطح باز هم مجبور خواهند بود سال‌ها آموزش را پشت سر بگذارند تا به صعود برسند؟

کبرا: بیشتر جمعیت سطح به زندگی‌های پرشمار، و صدها و هزاران سال زمان در سیارات دیگر نیاز دارند تا به صعود برسند. آنها آماده نیستند.

جدای: بسیار خب.

کبرا: فارغ از سطح فناوری‌ها، آگاهی انسانی، آگاهی انسانی است، و بایستی از درون تحول یابد. فناوری می‌تواند کمک کند، اما کار واقعی باید توسط خود افرادی که وارد فرایند صعود می‌شوند انجام شود. بنابراین درصد مردمی که وارد فرایند صعود حقیقی می‌شوند بسیار کم، بسیار پایین خواهد بود.

جدای: بسیار خب. گفته شده که نقطه اوج سکس لحظه‌ای است که انسان در نزدیک‌ترین وضعیت به خدا قرار دارد. آیا صحیح است که صعود را به عنوان ارگاسم دائمی و ابدی وصف کنیم؟

کبرا: در واقع آگاهیِ پس از دستیابی به صعود می‌تواند به عنوان یک ارگاسم بی‌توقف و ابدی توصیف شود.

جدای: آه بله. بسیار خب. قبل از آنکه به صعود برسیم، آیا بایستی مرگ فیزیکی و رستاخیز را تجربه کنیم، همانطور که مسیح تجربه کرد؟

کبرا: خیر.

جدای: اگر سطح آگاهی فعلی جمعیت سطح را در نظر بگیریم، آیا یک محدودیت سنی حداقلی برای ملحق شدن به صعود جمعی وجود دارد؟

کبرا: خیر.

جدای: خیلی خوب است. و سؤال آخر از طرف من: زنان در زمان بارداری میان-مدت و فول‌تایم خود دو روح یا حتی بیشتر از دو روح را در بدنشان دارند. آیا همه این ارواح می‌توانند به صعود جمعی ملحق شوند؟

کبرا: خب این امکان وجود دارد. کمی پیچیده است اما امکانش وجود دارد.

جدای: آه.. «خنده».. خبر خوبی است.

کبرا: موارد بسیار معدود از این دست وجود خواهد داشت.

جدای: حیرت‌انگیز است. آیا بهتر خواهد بود که این زنان تا پشت سر گذاشتن نقاهت پس از زایمان صبر کنند؟

کبرا: اساسا هنگامی که ضربه موج صعود فرا برسد، فرا رسیده است، و هر کس آماده باشد خواهد رفت، هر کس آماده نیست نخواهد رفت. جدای: بسیار خب. اکنون نوبت سؤالات پاتریک است.

پاتریک: سؤالات خودم را با این سؤال شروع می‌کنم؛ آیا انسان‌ها به محض دستیابی به صعود، به توانایی‌های خارق‌العاده‌ای مثل تلپورت، تجلی‌بخشی از هیچ، یا کنترل عناصر نیز دست پیدا می‌کنند؟

کبرا: هنگامی که انسان‌ها به صعود برسند، کلید و ابزار استفاده از این قدرت‌ها به آنها داده خواهد شد، و سپس آموزش می‌بینند تا از آنها استفاده کنند. و آن فرایند آموزش مقداری زمان خواهد برد، اما از آغاز، از این توانایی مقدماتی برخوردار خواهند بود که این توانایی با گذشت زمان کامل می‌شود.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعدی. اگر بدن فیزیکی یک شخص فقط می‌تواند به یک «حضورِ من هستم» متصل شود، چگونه می‌توانیم «اختلال چند شخصیتی» را بر اساس مفهوم Soul/روح تحلیل کنیم؟

کبرا: خیلی ساده است. یک روح، یک «حضورِ من هستم» وجود دارد، اما هرگاه یک تروما روی می‌دهد، بخشی از ساختار شخصیت از هسته‌ی شخصیت اسپلیت/جدا می‌شود. و این فرایند ممکن است بارها تکرار شود، اما یک «حضورِ من هستم» وجود دارد، یک روحِ تناسخ‌یافته وجود دارد که همه آن

شخصیت‌های مختلف را دارد و در واقع فرایند هیلینگ و درمان به معنای فرایند یکپارچه‌سازی آن شخصیت‌ها با یک شخصیتِ هسته است که شخصیت اصلی است که مستقیما به روح تناسخ‌یافته متصل است.

پاتریک: اها، خوب است. سؤال بعدی. اگر شخصی یک پرسونالیتی/شخصیت را که از نظر روحی پیشرفته است از طریق هیپنوتیزم عمیق یا ترنسپلنت fecal microbiota بر خودش ایمپلنت کند، آیا امکان دارد که بتواند خودش را آموزش دهد که یک فرد فرزانه/خردمند شود یا پیش از رخداد به صعود بسیار نزدیک شود؟ اگر خیر، لطفا دلیلش را شرح دهید.

کبرا: بله، همه اینها می‌توانند تأیید شوند.

پاتریک: خوب است. شما در بروزرسانی برنامه صعود اشاره کردید که حدود ۲۰۰۰ نفر آماده خواهند بود که در موج اول صعود کنند. آیا آن افراد در زمان‌ها و مکان‌های متفاوت و جداگانه صعود خواهند کرد؟ یا اینکه در یک مکان معین و در تاریخ مشخصی یک جا جمع خواهند شد؟

کبرا: یک موج صعود وجود خواهد داشت که شبیه پالس کهکشانی خواهد بود، و همه از مکان خودشان منتقل می‌شوند، و به سفینه‌های مادر تلپورت می‌شوند، و در آن سفینه‌های مادر، در «اتاق‌های صعود» فرایند صعود را پشت سر خواهند گذاشت.

پاتریک: اها، متوجه شدم. متشکرم. سؤال بعد اینکه، آیا آن افراد قادر خواهند بود، در صورتی که از سطح آگاهی متناسب برخوردار باشند، به فراتر از بعد پنجم نیز صعود کنند؟

کبرا: این کار به زمان بیشتری نیاز دارد، اما بله.

پاتریک: خیلی خوب است. سؤال بعدی. آیا انسان‌ها پس از صعود باز هم می‌توانند تکامل پیدا کنند؟

کبرا: بله البته.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعدی. با توجه به اینکه نیروهای نور قبلا دو کره دایسون جداگانه حول خورشید و زمین ساخته‌اند، آیا می‌توانند برنامه «تخلیه» را طبق تحولات پسا-رخداد تغییر بدهند/میزان کنند؟

کبرا: اساسا، یک ترکیبی از چرخه‌های کیهانی، فعالیت خورشید کهکشان، و پیشرفت کلی برنامه، در کار است. بنابراین، تصمیم انجام تخلیه بر اساس شرایط مربوط به تغییر قطب‌ها اتخاذ خواهد شد و همه چیز در همسویی کامل با آن خواهد بود. هنگامی که وقت مناسب فرا برسد همه چیز انجام خواهد شد.

پاتریک: در طول تخلیه، آیا جمعیت سطح زمین باید با دست خالی وارد سفینه‌های مادر بشوند؟ آیا می‌توانند… آیا می‌توانیم معدود اشیایی را در زمان ترک کردن زمین همراه خود بیاوریم؟

کبرا: در این مقطع از برنامه تصمیم گرفته شده است که باید همه چیز را رها کنند و پشت سر بگذارند. اما این موضوع هنوز هم جای بررسی دارد. در آینده نیز مورد بحث خواهد بود.

پاتریک: خیلی خوب است. سؤال بعد آنکه، چرا نیروهای نور اصرار دارند جمعیت سطح زمین را به خوشه پروین منتقل کنند؟ آیا پس از تخلیه نمی‌توانیم صرفا به قلمروی زیرزمینی آگارتا وارد شویم؟ یا به ماه، مریخ، یا سیارات دیگر در منظومه خورشیدی؟

کبرا: جمعیت سطح به زندگی روی سطح سیاره عادت دارد. آنها به سیاره‌ای نیاز دارند که سطحش قابل سکونت باشد، و زمین تنها سیاره در منظومه خورشیدی است که سطحش قابل سکونت است. و از آنجا که زمین به مرحله بعدی تکاملی خودش صعود می‌کند/بروزرسانی می‌شود، انسان‌ها دیگر نمی‌توانند اینجا بمانند. بنابراین باید به سیاره مشابهی در خوشه پروین منتقل شوند.

پاتریک: پس از تخلیه، آیا جمعیت سطح می‌توانند سفینه‌های مادر کنفدراسیون را خانه جدید خودشان سازند، یا می‌توانند به جای طی کردن مسیر صعود، به منظومه‌های خورشیدی دیگر سفر کنند؟

کبرا: این بستگی به سطح تکامل آنها دارد. اکثر انسان‌ها به خوشه پروین و آن سیاره معین منتقل می‌شوند. برخی از استارسیدها و مردمان ستاره‌ای به منظومه‌های خورشیدی دیگر خواهند رفت و برخی از آنها وارد فرایند صعود می‌شوند. انتخاب‌های فردی بر اساس سطح فرکانس ارتعاشی و ترجیحات شخصی افراد، عامل تصمیم‌گیرنده خواهد بود.

پاتریک: بسیار خوب است. بسیاری از افراد هیچ گاه قبل از صعود از کشورشان یا حتی شهر خودشان خارج نشده‌اند. آیا ما قادر خواهیم بود یک محیط مشابه مانند سطح فعلی زمین را در یک ابرزمین دیگر بازسازی کنیم؟ تا انسان‌ها بتوانند فرهنگ‌ها و محیط‌های انسانی متنوع را کاوش کنند؟

کبرا: بله در واقع در سیاره جدید در خوشه پروین این اتفاق رخ خواهد داد. مردم خواهند توانست محیط خودشان را بسازند اما خلاقیت بسیار زیادی هم وجود خواهد داشت. بنابراین آن محیط‌ها تغییر خواهند کرد و تکامل خواهند یافت.

پاتریک: خوب است. اگر فردی یا افرادی بخواهند پس از تخلیه، صعود کنند، آیا باید برای پیوستن به موج دوم یا سوم صعود جمعی به زمین بازگردند؟ و آیا می‌توانند در خوشه پروین یا جای دیگری به صعود دست پیدا کنند؟

کبرا: به احتمال بسیار زیاد آنها نیاز دارند در این کهکشان باقی بمانند زیرا این یک ابَرموج کهکشانی است. و بخشی از آن ابرموج، موج صعود است.

اما هر جایی در این کهکشان مناسب خواهد بود، می‌توانند در هر منطقه‌ای از این کهکشان باشند، و این فرایند را پشت سر خواهند گذاشت.

پاتریک: خیلی خوب است. اگر شخصی حتی پس از موج سوم و صعود جمعی نتواند صعود کند، آیا باز هم شانس و فرصت صعود خواهد داشت؟ اگر بله، چقدر باید صبر کند؟

کبرا: بله البته. همه… مسیر و جاده صعود برای همه باز خواهد بود و افراد خواهند توانست با هر سرعتی که مایل یا قادر هستند، این راه را بپیمایند‌.

پاتریک: خوب است. با توجه به اینکه اکثر جمعیت سطح زمین در نهایت باید از زمین منتقل شوند، آیا واقعا ضرورت دارد که پایگاه زیرزمینی شمال تایوان ظرفیت اسکان برای یک میلیارد نفر را داشته باشد؟

کبرا: بله. این یک اقدام احتیاطی برای برخی سناریوهای معین است، که احتمال وقوعشان کم است، اما باز هم امکان رخ دادن آنها وجود دارد. این برای تضمین امنیت جمعیت سطح است‌.

پاتریک: خوب است. سؤال بعدی. شما اشاره کردید که نیم میلیارد نفر باید برای بازسازی ساختاری به خورشید مرکز کهکشان فرستاده شوند. این روش شاید شبیه به یک پاکسازی نژادی وسیع است. چرا نیروهای نور چنین گزینه رادیکالی را پیشنهاد کرده‌اند؟

کبرا: به سادگی برای اینکه این حکم و فرمانی از بالا است که می‌گوید شرارت باید پایان یابد، تاریکی باید حذف شود، و همه افرادی که تاریکی و شر را انتخاب می‌کنند هم باید حذف شوند. دیگر جایی برای اینها وجود ندارد. دیگر کافی است.

پاتریک: اها. سؤال بعدی. از آنجا که اساتید صعودیافته و الهه‌ها تجسم عشق کیهانی هستند، آیا ممکن است که به وسیله عشق، به این ۵۰۰ میلیون نفر الهام‌ و روشنی ببخشند؟

کبرا: آنها البته تلاش خود را خواهند کرد، اما انتظار نمی‌رود که زیاد موفق باشند. شاید در برخی موارد موفق شوند، اما در اکثر موارد احتمالش بسیار پایین است‌.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعدی اینکه طبق انجیل متا، ۱۳:۴۰، «همانطور که علف‌های هرز جمع‌آوری و در آتش سوزانده می‌شوند، در پایان زمان نیز همینگونه خواهد بود.» آیا مسیح بیش از ۲۰۰۰ سال قبل پیش‌بینی کرد که برخی افراد اساسا نمی‌توانند به صعود برسند و باید برای یک چرخه تکاملی دیگر در خورشید مرکز کهکشان سوزانده شوند؟

کبرا: بله دقیقا.

پاتریک: اوه، عجب‌.. بسیاری از افراد پس از مطالعه آن بروزرسانی برنامه صعود احساس نگرانی کردند و فکر کردند شاید آنان متعلق به آن گروه «که قرار است بازسازی شوند» باشند. نیروهای نور باید درک کنند که پانصد میلیون نفر حتی در مقیاس جهانی هم جمعیت قابل توجهی است. بسیاری از افراد شاید آگاه نباشند که شاید شخصیتی بالقوه روان‌پریش یا جامعه‌ستیز دارند. آیا می‌توانید مثالی از شخصیت یا جرایمی بدهید که نیروهای نور هرگز تحمل نخواهند کرد؟

کبرا: در واقع اکثر افرادی که بلاگ مرا مطالعه می‌کنند مشکلی نخواهند داشت. آنها شرور نیستند. آنها روان‌پریش یا جامعه‌ستیز نیستند. و آنهایی هم که حقیقتا روان‌پریش هستند هرگز درباره این موضوع نگران نمی‌شوند، و خودشان می‌دانند که شرور هستند. به همه افراد این انتخاب داده می‌شود که نور را بپذیرند یا رد کنند، و آنهایی که بخواهند نور را بپذیرند قطعا به خورشید مرکز کهکشان منتقل نخواهند شد، اما افرادی که عامدانه شرارت می‌کنند و نمی‌خواهند تغییر کنند منتقل می‌شوند و حذف خواهند شد.

پاتریک: اها، خوب است. سؤال بعد اینکه، آیا مائو زدونگ، آدولف هیتلر، و دیگر دیکتاتورهای بدنام تاریخ برای بازسازی ساختاری به خورشید مرکز کهکشان فرستاده شده‌اند؟

کبرا: بسیاری از آنها. بله.

پاتریک: بسیار خوب است. سؤال بعد اینکه، حتی با اینکه نیروهای نور می‌توانند روح‌های اعضای کلیدی کابال را به خورشید مرکز کهکشان اسکورت کنند، اما نیروهای تاریکی شاید بتوانند کپی حافظه‌ها/مموری آن اعضای مرده را وارد کلون‌های انسانی کنند، و سپس بگذارند آن کلون‌ها در پشت پرده‌ها فعال باشند. اگر چنین است، نیروهای نور چگونه می‌توانند اطمینان حاصل کنند که بازسازی ساختاری آن ارواح به پیشرفت آزادسازی سیاره کمک کند؟

کبرا: نیروهای تاریکی نمی‌توانند از آن موجودات کپی تهیه کنند. آنها صرفا می‌توانند یک شخص کلون‌شده‌ی جعلی را بسازند که ظاهری دقیقا مشابه آن موجود معین داشته باشد، اما این همان موجود نخواهد بود‌. بنابراین، بازسازی ساختاری آن ارواح آنها را برای همیشه از این جهان حذف می‌کند، و آن ارواح دیگر رفته‌اند.

پاتریک: خوب است. سؤال آخر من؛ Aion و Iona یک جفت روحی کیهانی هستند. نقش آنها از دیدگاه گردش مغناطیسی کهکشانی چیست؟

کبرا: آنها انرژی‌های بسیار فرکانس بالا و قدرتمند را در طول پالس کهکشانی چنل خواهند کرد، و کل کهکشان را مورد الطاف حضورشان که بسیار زیبا است قرار خواهند داد.

پاتریک: خیلی خوب است. از پاسخ‌های شما بسیار ممنونم. اکنون هوشینو سؤالات خودش را خواهد پرسید.

هوشینو: ممنون پاتریک. و حالا من سؤالاتم را خواهم پرسید. کبرا، پس از تخلیه بزرگ، یک سونامی عظیم خواهد بود که بیشتر سطح زمین را در می‌نوردد. چگونه چنین فاجعه‌ای می‌تواند زمین را پاکسازی کند؟

کبرا: به عبارت ساده، این سونامی سطح سیاره را از همه آلودگی‌ها و تحریفاتی که انسان‌ها ایجاد کرده‌اند پاک خواهد کرد، و به طبیعت فرصتی خواهد داد که خودش را بازیابی و احیا کند.

هوشینو: اما می‌دانیم که یک سونامی بزرگ می‌تواند همه نوع مخروبه و آلودگی را مجددا به اقیانوس باز گرداند. این شبیه یک فاجعه اقیانوسی است. نیروهای نور چه راهکاری برای این مسأله دارند؟

کبرا: نیروهای نور فناوری‌های لازم برای حذف همه آن آلودگی‌ها پیش از آنکه تخریبی ایجاد کنند را دارند و در آن مقطع این کار انجام خواهد شد.

هوشینو: می‌فهمم. شنیدن این موضوع خوشحال‌کننده است. موج پالس که از خورشید مرکز کهکشان ساطع می‌شود را موج عشق کهکشانی نیز می‌نامند. آیا این یک تناقض نیست که چیزی که می‌تواند یک فاجعه اخرزمانی بیافریند را عشق بنامیم؟

کبرا: این تناقض نیست زیرا این یک فاجعه اخرزمانی نیست. این یک تولد مجدد است، یک بازسازی، و یک تغییر وضعیت. این یک چیز کاملا متفاوت است.

هوشینو: موافقم. متشکرم. در گذشته، شما اشاره کردید که تشرف چهارم یا «آرهات» به معنای انحلال ایمپلنت عمودی است. آیا این مفهوم به این معنا است که همه نژادهای فرازمینی مثبتی که در جهان‌های آزاد زندگی می‌کنند، در واقع موجودات صعودیافته‌ی سطح «آرهات» هستند؟

کبرا: خیر، نیستند. اما ایمپلنت عمودی مانع اصلی بر سر راه تشرف «آرهات» است. اما به این معنا است که همه آن نژادهای فرازمینی مثبت که آن ایمپلنت را ندارند، چنانچه خودشان بخواهند، می‌توانند به سادگی و راحتی به سطح آگاهی «آرهات» دست پیدا کنند.

هوشینو: متوجه شدم. و تفاوت بین گذراندن تشرف آرهات و بودا شدن در چیست؟

کبرا: تشرف آرهات در واقع راه دسترسی به آگاهی بودیک را برای شما فراهم می‌کند، اما اینکه تبدیل به یک بودای کامل با پتانسیل کامل شوید یک سطح بسیار بالاتر تکاملی است.

هوشینو: متوجه شدم. و آیا آن بخش از جمعیت سطح زمین که در صعود جمعی شرکت می‌کنند مستقیما بودا می‌شوند؟ اگر خیر، فاصله بین یک انسان که تازه صعود یافته با یک بودا چقدر است؟

کبرا: همانطور که گفتم فاصله بسیار زیاد است و زمانی طول خواهد کشید تا افرادی که صعود کرده‌اند به آن سطح برسند.

هوشینو: فهمیدم. و یک استاد صعودیافته چگونه می‌تواند نیروانا را طوری شرح دهد که بیشتر انسانهای معاصر درکش کنند؟

کبرا: نیروانا یک سطح آگاهی است که همه چیز را در بر می‌گیرد. این سطح آگاهیِ One است. این شعف خالص است که از فضا و زمان فراتر می‌رود.

هوشینو: متوجه شدم. متشکرم. و آینده‌ی ماه، خورشید، و منظومه خورشیدی ما پس از آنکه زمین صعودش را تکمیل کند چگونه خواهد بود؟

کبرا: کل منظومه خورشیدی به نوعی تجدید می‌شود، چراکه پالس خورشیدی/سولار فلش تأثیرات معینی در سراسر منظومه خورشیدی به دنبال خواهد داشت. اما به طور کلی، بیشتر سیارات به همان شکل خواهند بود. برخی از آنها ممکن است تغییر قطبهای خودشان را تجربه کنند، اما منظومه خورشیدی تا حد زیادی، به استثنای معدود تغییراتی، مثل حالا خواهد بود‌.

هوشینو: متشکرم. سؤال بعد اینکه، جمعیت جهان امسال قطعا به فراتر از ۸ میلیارد نفر خواهد رسید. اگر فقط حدود ۲۰۰۰ نفر از این جمعیت شرایط لازم برای پیوستن به موج اول صعود را داشته باشند، و روی سیاره باقی بمانند، برخی افراد ممکن است فکر کنند که آن افراد اسب‌های تروجان فرستاده‌ی نژادهای فرازمینی هستند که قصد دارند زمین را اشغال کنند. آیا می‌توانید درباره شرایطی که یک فرد باید برای پیوستن به «فهرست موج نخست صعود» داشته باشد شفاف‌سازی کنید؟

کبرا: مردم چگونه فکر می‌کنند؟ کسانی که در فهرست موج نخست صعود هستند کسانی هستند که به سطح بالایی از تکامل رسیده‌اند، افرادی که پاکی و خلوص زیادی دارند و به نور متصل هستند.

هوشینو: بسیار خب. و بیشتر جمعیت سطح پس از تخلیه به سیاره‌ای در خوشه پروین منتقل خواهند شد. آیا می‌توانید نام سیاره آینده ما را فاش کنید، و محیطش، آب و هوا و استانداردهای زندگی در آن را توصیف کنید؟

کبرا: این سیاره شباهت زیادی به سیاره زمین ما در حال حاضر دارد اما بدون آلودگی‌های زمین، بدون این استرس، و بدون این جنگ‌ها. انسان‌هایی که آنجا زندگی خواهند کرد توسط موجودات تکامل‌یافته‌تر هدایت خواهند شد و راهنمایی خواهند شد، اما قادر خواهند بود تکامل خودشان را خودشان به نحوی هماهنگ مدیریت کنند.

هوشینو: متوجهم، حیرت‌انگیز است. من بی‌صبرانه منتظر آن هستم. «خنده». و زمانی که انسان‌ها سه موج صعود را پشت سر بگذارند، دیگر نباید تاریکی‌ای در جهان باقی بماند. آیا می‌دانید برنامه الهی بعدی برای این جهان چیست؟

کبرا: برنامه الهی بعدی برای این جهان وحدت یافتن همه چیز به یک واحد One است، و رسیدن به عمق بیشتری از شعف و شادی. یک برنامه بسیار زیبا است.

هوشینو: متوجه شدم. عالی است.

کبرا: بله. در این مقطع بایستی مصاحبه را به پایان برسانیم و می‌توانیم بخش بعدی آن را بعدا همراه با بخش دوم سؤالات انجام دهیم.

هوشینو: خوب است. از شما برای زمانی که گذاشتید بسیار ممنون و سپاسگزار هستیم. و آیا کلماتی نهایی برای مخاطبان خود دارید؟

کبرا: دوست دارم به همه کسانی که توانستند نور را در این زمانه سخت حفظ کنند تبریک بگویم. و باید بگویم، این غیرعادی‌ترین زمان در کل تاریخ بشریت است، و نیز جنون‌آمیزترین دوره، اما ما موفق خواهیم شد. نور پیروز است!

هوشینو: بسیار ممنونم کبرا، نور پیروز است!

جدای: سپاسگزارم کبرا، نور پیروز است!

کبرا: متشکرم.

پاتریک: خیلی ممنونم. نور پیروز است!

پایان مصاحبه

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :

https://www.welovemassmeditation.com/2022/09/2022-cobra-interview-by-wlmm-igag-pfc-japan-official-part-1.html