هوشینو: سلام به همه. نام من هوشینو است. امروز ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ است. پس از قسمت نخست مصاحبه در ماه گذشته، حالا این مصاحبه با کبرا را ادامه می‌دهیم تا درباره آخرین بروزرسانی وضعیت، برنامه صعود، و موضوعات دیگر صحبت کنیم. بدون مقدمه دیگری، تری‌سان سوالاتش را آغاز خواهد کرد.

بخش ۱: بروزرسانی وضعیت

تری: از زمان انجام مصاحبه قبل، یک ماه پرتنش را پشت سر گذاشته‌ایم، اما از آن موقع حس می‌کنیم نشانه‌های مثبتی وجود دارد. آیا می‌توانید آخرین وضعیت را بروزرسانی کنید؟

کبرا: وقتی زمان بروزرسانی برسد، در بلاگ مستقیما وضعیت را بروزرسانی خواهم کرد.

تری: متوجه شدم، اما موضوع خاصی در این لحظه برای مطرح کردن نیست؟

کبرا: خیر.

تری: بسیار خب. سؤال بعدی. فرایند حذف ایمپلنت چگونه پیش می‌رود؟ آیا به تکمیل فرایند نزدیک هستیم؟

کبرا: پیشرفتی حاصل شده است اما کار زیادی مانده که باید انجام شود. پس هنوز با پایان فاصله زیادی داریم. فرایند حذف ایمپلنت سخت‌ترین بخش کل عملیات است‌، و به خوبی پیش می‌رود، اما هنوز مدتی باقی مانده است.

تری: آیا تخمینی دارید که چقدر طول خواهد کشید؟

کبرا: این اطلاعات طبقه‌بندی شده است.

تری: متوجه شدم. سؤال بعدی. ویدئوی مرگ اسپایدرمن در بروزرسانی ۱۳ اکتبر چه چیزی را نشان می‌داد؟ آیا به معنای حذف کیمرا بود؟

کبرا: بله. برخی اعضای معین آن گروه کیمرا حذف شده‌اند. سرانجام برخی از آن موجودات عنکبوتی حذف شدند.

تری: آیا این یعنی آن ویدئو چیزی متصل به کیمرا بود؟

کبرا: بله.

تری: فهمیدم. عالی است. سؤال بعدی، آیا موافقید که ما جمعیت سطح زمین برای تماس نخست آمادگی داریم؟

کبرا: من می‌گویم درصد بسیار کوچکی از بیدارترین بذرهای ستاره‌ای روی سطح برای تماس نخست آماده هستند. دیگران آماده نیستند و هرگز آماده نخواهند بود. اما تماس نخست رخ خواهد داد و آنها هم مجبور خواهند شد که با واقعیتی که روی می‌دهد مواجه شوند. آنها واقعیت‌ها را دریافت خواهند کرد. ما نمی‌توانیم منتظر شویم تا همه بیدار شوند. ممکن نیست. بنابراین به محض آنکه امنیت فیزیکی برای عملیات تأمین باشد، تماس نخست رخ خواهد داد، و تماس نخست اتفاق می‌افتد. زیرا جرم بحرانی کارگزاران نور این امر را تصمیم گرفته‌اند و به آن رأی داده‌اند، و اتفاق خواهد افتاد.

تری: می‌فهمم. عالی است. آیا ممکن است که مثلا امسال رخ دهد؟

کبرا: نمی‌توانم این را پاسخ دهم، اما می‌گویم به محض آنکه امنیت وجود داشته باشد، و تهدیدات تاریکی حذف شوند، تماس نخست طبق پروتکل‌های ورود برای پروژه «دیش کانتکت» رخ خواهد داد. همه اینها مورد بحث خواهد بود و بهترین شیوه در آن لحظه خاص در پیش گرفته می‌شود، که چطور اقدام شود. اما بله، تماس نخست در برنامه‌ها است و به محض آنکه از نظر فیزیکی انجامش امن باشد اتفاق خواهد افتاد.

بخش ۲: برنامه صعود

تری: عالی است. بسیار ممنونم. سؤال بعدی اینکه، در کتاب «حضور جادویی» نوشته گادفره رِی کینگ، اشاره شده که وسیله‌ای به نام «شتاب‌دهنده اتمی» می‌تواند بدن را به حالت اَبَررسانایی برساند. آیا این همان «اتاقک صعود» است؟

https://www.goodreads.com/book/show/752331.The_Magic_Presence

کبرا: بله.

تری: عجب! پس یعنی اتاق صعود همین حالا هم فیزیکی وجود دارد؟

کبرا: بله البته.

تری: یعنی می‌توانیم از آن استفاده کنیم؟

کبرا: آنهایی که آماده فرایند صعودشان هستند می‌توانند پس از رخداد از آن استفاده کنند، یعنی زمانی که در وضعی از آگاهی قرار دارند که بدن فیزیکی و آگاهی‌شان قادرند فرایند را پشت سر بگذارند.

تری: متوجهم. یعنی می‌توانیم پس از رخداد از آن استفاده کنیم، و نه پیش از رخداد.

کبرا: بله البته.

تری: متوجهم. ممنون. و آیا برخی اعضای جمعیت سطح زمین به جای انتقال به خوشه پروین یا رسیدن به صعود، به شبکه زیرزمینی آگارتا ملحق خواهند شد؟ کبرا: بسیار خب. تعداد بسیار بسیار محدودی از جمعیت سطح زمین قرار است به زیر زمین و شبکه آگارتا بروند. بیشتر جمعیت، روی سطح باقی می‌مانند، با ترس‌هایشان مواجه می‌شوند، با مشکلات روان‌شناختی‌شان روبرو می‌شوند، تا زمان تغییر قطب‌ها. همچنین درصد بسیار کوچکی از مردم روی سیاره به صعود می‌رسند یا به سیستم‌های ستاره‌ای دیگر منتقل خواهند شد. اکثریت انسان‌ها فقط وارد یک فرایند بیداری و پاکسازی می‌شوند.

تری: متوجه شدم. تفاوت‌ها در چیست؟ یعنی تفاوت آنهایی که وارد شبکه آگارتا می‌شوند و آنها که صعود می‌کنند.

کبرا: افراد همچنین می‌توانند با وارد شدن به شبکه آگارتا هم صعود کنند، اما ورود به آنجا نیازمند وجود یک مأموریت بسیار خاص است. شبکه آگارتا به علت آلودگی آرکانی که روی سطح زمین بسیار شدید است، به روی جمعیت سطح باز نیست. بنابراین افراد بسیار بسیار معدودی آماده یا قادر هستند به آنجا بروند یا شرایط لازم را کسب کنند.

تری: متوجه شدم. بسیار ممنونم. آیا روابط خانواده روحی برای فرایند صعود ضروری است؟

کبرا: یک شرط لازم برای صعود نیست، بلکه چیزی است که با افزایش ارتعاش فرکانسی به نحو طبیعی رخ می‌دهد.

تری: می‌فهمم. یعنی روابط خانواده روحی شاید فقط برای فرایند صعود مفید است؟

کبرا: بله.

تری: بسیار خب. عالی است. هنگامی که در مسیر صعود هستیم، چگونه می‌توانیم تفاوت بین یک رابطه با سولمیت/توئین‌فلیم حقیقی با یک رابطه رمانتیک جعلی را تشخیص دهیم؟

کبرا: وقتی رابطه شما با هدایت بالاترتان به قدر کافی قوی باشد، خواهید دانست، تا قبل از آن نمی‌توانید بدانید.

تری: بسیار خب. درست است. سؤال بعدی، آیا پس از سونامی جهانی، آتلانتیس نوین تأسیس خواهد شد؟

کبرا: پس از تغییر قطب‌ها تأسیس خواهد شد، و این را می‌گویم که بخش‌هایی از آتلانتیس نو قبل از آن در جزایر نوری تأسیس می‌شوند.

تری: متوجهم. چه کسانی آتلانتیس جدید روی زمین را تشکیل داده و خلق می‌کنند؟

کبرا: بیدارترین افراد جمعیت و نژادهای پیشرفته دیگر، که پس از تماس نخست به اینجا می‌آیند. یک هم‌آفرینی و آفرینش مشترک خواهد بود.

تری: فهمیدم. پس از تماس نخست یعنی حتی قبل از رخداد؟

کبرا: خیر، پس از رخداد.

تری: متوجه شدم.

کبرا: قبل از رخداد ما همین واقعیت کهنه و کسل‌کننده که همین حالا تجربه می‌کنیم را خواهیم داشت.

تری: متوجهم. منطقی است. آیا هنوز موج دوم و موج سوم صعود جمعی در کار خواهند بود؟ اگر بله، آیا پس از سونامی کهکشانی رخ می‌دهند؟

کبرا: همه اینها برای بعد از تغییر قطبها برنامه‌ریزی شده، زیرا خیلی ساده بگویم، نه زمان کافی و نه آگاهی کافی برای آن مسائل تا قبل از آن روی سیاره وجود دارد.

تری: می‌فهمم. پس از رخداد و پس از تماس نخست، چند سال بعد یک سونامی خواهد بود. پس زمان زیادی وجود نخواهد داشت.

کبرا: دقیقا، زمان کافی وجود ندارد. زمان فقط برای یک موج صعود وجود دارد، که می‌تواند در لحظه تغییر قطب انجام شود، با پالس الکتریکی.

تری: متوجهم. یعنی احتمالا موج دوم و سومی وجود نخواهد داشت.

کبرا: همانطور که گفتم پس از تغییر قطبها بله، اما پیش از آن خیر.

بخش ۳: شفاف‌سازی

تری: متوجهم. ممنون. سؤال بعدی، گروه بین‌المللی عصر طلایی جلسات هیلینگ (شفابخشی) آنلاین را با شرکت گروهی از داوطلبان حوزه هیلینگ که به سطح دوم «انوار اساتید صعودیافته» و «انوار ستاره‌ای»، تشرف یافته‌اند سازماندهی می‌کند. و این جلسات چند سال است که برگزار شده‌اند، و تا کنون، می‌توانیم هر ماه بیش از ۲ هزار نفر را داشته باشیم. می‌توانید به طور خلاصه شرح دهید که منافع و فایده‌های هیلینگ انوار اساتید صعودیافته و انوار ستاره و اهدافش چیست؟

کبرا: بسیار خب. انوار اساتید صعودیافته انرژی‌های اساتید صعودیافته مختلف یا موجودات صعودیافته را چنل می‌کنند، و انوار ستاره‌ای انرژی‌های سیستم‌های ستاره‌ای پیشرفته مختلف را چنل می‌کنند، و آن انرژی‌ها بسیار شفابخش هستند. و همه آن هیلرهایی که تشرف یافته‌اند قادرند در جلسات گروهی هیلینگ آن انرژی‌ها را چنل کنند، و این می‌تواند بسیار مؤثر و قوی باشد. پس این یک فرایند شفابخشی بسیار مفید است که هر ماه انجام می‌شود.

تری: بله. در همین رابطه، شما اشاره کردید که اساتید صعودیافته قادر نبوده‌اند به علل امنیتی با جمعیت روی سطح تماس بگیرند. پس چرا چنین ارتباطات انوار اساتید صعودیافته با جمعیت سطح انجام می‌شود اما واکنش و حمله بزرگی انجام نشده است؟

کبرا: زیرا این یک تماس مستقیم نیست. این فقط چنل کردن انرژی است. این یک تجلی فیزیکی یا حضور استاد صعودیافته نیست‌. صرفا مخابره انرژی است، که به اندازه مداخله فیزیکی مستقیم اساتید صعودیافته شدید، قدرتمند و مستقیم نیست.

تری: متوجه شدم. منطقی است. خیلی از لایتورکرها گفتند که هیلینگ (شفابخشی) انوار اساتید صعودیافته و انوار ستاره‌ای سطح دوم خیلی قدرتمند است. آیا این انوار از تعالیم مکاتب اسرار نشأت می‌گیرند؟

کبرا: این تعالیم از فرشته آرک متاترون نشأت می‌گیرند و او منبع تمام این اطلاعات و مخابرات است. او کسی است که بر کل این فرایند نظارت دارد.

تری: بگذارید بپرسم که شما از جانب وی تشرف دریافت کردید؟

کبرا: نمی‌توانم این سؤال را پاسخ بدهم.

تری: بسیار خب. متوجهم. سؤال بعدی این است که، آیا امکان دارد که هیلرهای سطح دو به سطح سه تشرف بیابند؟

کبرا: سطح سومی وجود ندارد.

تری: عجب. متوجه شدم، یعنی این بالاترین سطح است. بسیار خب. تفاوت عمده بین شعله سفید (آتش) AN و شعله بنفش از نظر ویژگی‌های انرژتیک چیست؟

کبرا: شعله بنفش، هدفش پاکسازی و تحول دادن است. هدف شعله سفید لنگر کردن نور خالص وحدت است.

تری: بسیار خب. آیا آرکان‌ها هنگامی که انسان‌ها در خواب هستند آنها را وادار می‌کنند قراردادهای روحی منفی بیشتری را امضا کنند؟ اگر بله، چگونه می‌توانیم از این موضوع جلوگیری کنیم؟

کبرا: این خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد. بیشتر قراردادها مدت‌ها قبل امضا شده‌اند، و زمان آن رسیده که آنها را بی‌اثر و باطل کنیم.

تری: بسیار خب. فهمیدم. ممنون. و هرگاه یک فاجعه جدی رخ می‌دهد برخی افراد هستند که همیشه می‌گویند «نوستراداموس این را پیش‌گویی کرده بود». آیا پیش‌گویی وی واقعا معتبر است؟ اگر بله، چه سالی محدوده (پایان) پیش‌گویی او است؟

کبرا: آن پیش‌گویی‌ها خیلی معتبر نیستند. این فقط یک، فقط یک منظر محتمل از روند رویدادها است. پس من توجه زیادی به این موضوع نمی‌کنم.

تری: بسیار خب. قابل فهم است. بسیار سپاسگزارم. این پایان سؤالات من است. پاتریک سؤالات بعدی را می‌پرسد. پاتریک؟

پاتریک: سلام کبرا. سؤال اول من این است: ریو تاتسوکی یک خانم هنرمند ژاپنی است که چند رویای پیش‌گویانه بسیار واضح داشته است. مانگای وی که تجدید چاپ شده به نام «آینده‌ای که دیدم» هشدار می‌دهد که یک سونامی بزرگ در سال ۲۰۲۵ رخ می‌دهد. آیا او از طرف نیروهای نور هدایتی دریافت کرده است؟

https://www.ebay.com/itm/124869789098

کبرا: مستقیما از طرف نیروهای نور خیر. اما وی برخی راهنمایان روحی داشت که نتایج احتمالی را آنگونه که در آن مقطع معین بودند به وی ارائه می‌دادند. پاتریک: بسیار خب. در میان اعضای کنفدراسیون کهکشانی، ۶۰ تا ۸۰ درصد آنها هومانوید هستند. سایرین غیرهومانوید یا حتی آندروید هستند. آیا ممکن است نژادهای غیرهومانوید و آندرویدها به صعود برسند و بدل به اساتید بسیار پیشرفته شوند؟

کبرا: البته که نژادهای غیرهومانوید هم می‌توانند صعود کنند. و بسیار به ندرت گونه‌های حیاتی صاحب آگاهی که در بدن‌های آندروید قرار دارند، آنها هم می‌توانند صعود کنند، اما این خیلی نادر است. این یک امر شایع نیست.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعدی. شما گفتید که برخی فرماندهان کنفدراسیون توسط دراکوها مجبور به سازش شدند زیرا می‌ترسیدند که جفت روحیشان توسط دراکوها شکنجه شود. می‌توانید شرح دهید چرا نگران این موضوع بودند؟ آیا این مشکل هنوز هم وجود دارد؟

کبرا: این یک نگرانی نبود، این چیزی بود که واقعا داشت اتفاق می‌افتاد، و آنها به همین دلیل تحت استرس بسیار زیادی قرار داشتند، و تحت فشار فوق‌العاد ه زیادی بودند. این موضوع عمدتا رفع شده است.

پاتریک: بسیار خب، آیا آن فرماندهان نمی‌توانستند به سرپرستان خود گزارش کنند که توسط دراکوها تهدید شده‌اند، یا حتی عزیزانشان را برای خیر بزرگتری قربانی کنند؟

کبرا: آنها می‌توانستند این موضوع را به مسئولان گزارش کنند، اما چیزی را حل نمی‌کرد. و آنها هرگز عزیزانشان را قربانی نمی‌کنند.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعدی. کنفدراسیون کهکشانی باید فناوری‌های لازم برای تجدید حیات اعضای خود و درمان ترومای روحی‌شان را در اختیار داشته باشد. اگر چنین است، آیا بهتر نیست پلیدین‌ها به محض آنکه ربوده می‌شوند خودکشی کنند و سپس در جای امنی احیا شوند؟

کبرا: در واقع، بسیاری از آنها زمانی که قادر بودند در سطح اختری هم فرار کنند و با امنیت از منطقه انتقال یابند، بدن فیزیکی‌شان را ترک کرده‌اند، اما برخی از آنها در مناطقی بودند که حتی اگر از بدن فیزیکی‌شان فرار می‌کردند، در سطح اتریک یا پلاسما مجددا گرفتار می‌شدند و برگردانده می‌شدند. بنابراین این گزینه برایشان وجود نداشت.

پاتریک: آهان، بسیار خب. سؤال بعدی، برخی افراد ممکن است این سؤال را وقتی که در برنامه آزادسازی شرکت می‌کنند بپرسند که: «اگر زمین آخرین مکانی است که تاریکی در آن باقی مانده است، پس حتی اگر چاره‌ای نباشد جز آنکه زمین هم همراه با کل تاریکی نابود شود، باز هم در مجموع فایده‌های بیشتری نسبت به ضررش وجود خواهد داشت.» آیا می‌توانید شرح دهید که چرا کنفدراسیون کهکشانی و حتی نیروهای نور در گروه محلی مایل هستند این مقادیر بسیار زیاد زمان و انرژی را صرف آزادسازی زمین بکنند؟

کبرا: به سادگی به این دلیل که اگر آنها سیاره را همراه با نیروهای تاریکی از بین ببرند، ناهنجاری حذف نخواهد شد. و در چرخه کیهانی بعدی، تاریکی می‌تواند مجددا خلق شود. بنابراین نیروهای نور می‌خواهند اکنون تاریکی را برای همیشه ریشه‌کن و محو سازند. این کار باید انجام شود، تاریکی باید به طور کامل حذف شود، و نباید دیگر هیچ وقت تکرار شود. بنابراین این عملیات پاکسازی نهایی برای همیشه است.

پاتریک: متوجه شدم. ممنون. سؤال بعدی. شما اشاره کردید که فناوری Mjolnir یک فناوری توپ کوانتومی است که میادین اسکالار قدرتمند را از درون کف کوانتومی ساطع می‌کند. و می‌تواند همه اشکال موجیِ نامعین را به ماده فیزیکی تبدیل کند. آیا می‌توانیم این فناوری مثبت را علاوه بر آنچه ماندالاهای نوری ارائه می‌کنند، جهت فرایند تجلی‌بخشی و کمک به آزادسازی سیاره، به کار گیریم؟

کبرا: در واقع هنوز هیچ پروتکلی برای استفاده انفرادی از فناوری Mjolnir وجود ندارد، اما نیروهای نور در حال ایجاد پروتکلی هستند که لایتورکرها بتوانند در آینده استفاده کنند. پس وقتی این آماده شد، وقتی پروتکل ایجاد شد، در وبلاگ خود آن را منتشر می‌کنم.

پاتریک: خیلی خوب است. آیا مکاتب اسرار قبل از رخداد بازتأسیس می‌شوند یا پس از رخداد؟

کبرا: در همان حدود.

پاتریک: بسیار خب. شرایط لازم برای تشرف به مکاتب اسرار چیست؟

کبرا: اشتیاق برای اتحاد با خویشتن بالاتر، تعهد به رشد روحی، و به خصوص صداقت با خویشتن، و البته مقداری عقل سلیم، که در حال حاضر در سطح زمین کاملا کمبودش مشاهده می‌شود.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعدی. گفته شده که جادو صرفا علمی است که انسان هنوز درکش نمی‌کند. پس اگر جمعیت سطح زمین پس از تماس نخست به فناوری‌های بسیار پیشرفته دسترسی خواهند داشت، آیا هنوز ضرورتی دارد که افراد دانش «اکالت» را در مکاتب اسرار مطالعه کنند؟

کبرا: کسانی که به این کار هدایت می‌شوند، بله، چراکه نه.

پاتریک: «خنده»، آهان، خوب است. سؤال بعدی. طبق تعریف دائوئیست‌ها، Qigong همان کیمیاگری درونی است. آیا هدف نهایی هم برای کیمیاگری شرقی و هم کیمیاگری غرب، صعود است؟

کبرا: بله.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعد. هدف فردی در دائوئیسم تبدیل بک انسان به یک موجود ابدی است که به آن Xian می‌گویند. آیا این تبدیل شدن به «شیان» همان صعود است؟

کبرا: تقریبا همان است، اما از نظر تکنیکی، شیان یا سطح نامیرایی برابر است با تشرف آرهات در غرب. بنابراین، یک سطح بسیار پیشرفته به سمت صعود است.

پاتریک: خب، یعنی هنوز خود صعود نیست، درست است؟

کبرا: یک سطح بسیار پیشرفته به سمت صعود است.

پاتریک: بسیار خب. کتاب «راز گل طلایی» ظاهرا یک راهنمای رسیدن به نامیرایی است، که لودنگبین نوشته است. آیا دراگون آبی این کتاب را می‌شناسد و توصیه می‌کند؟

کبرا: این را باید از دراگون‌های آبی بپرسید.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعد. ادبیات دائوئیست گزارشهای زیادی درباره ایزدان، ایزدبانوان و نامیرایان شرقی دارد. آیا بیشتر این موجودات در شبکه آگارتای شرقی زندگی می‌کنند؟

کبرا: بیشتر آنها قبلا صعود کرده‌اند و سیاره را ترک کرده‌اند، و برخی از آنها قطعا در شبکه آگارتای شرقی زندگی می‌کنند.

پاتریک: بسیار خب. سؤال بعد‌. آیا آنها پس از رخداد به روی سطح می‌آیند تا جمعیت سطح را روشن کنند، به ویژه مردم چین و تایوان را؟

کبرا: در مقطعی بله، آنها برنامه دارند وقتی شرایط درست باشد به سطح بیایند و آنهایی که صعودیافته نیز هستند ممکن است در بدنهای نوری‌شان متجلی شوند و وقتی شرایط مهیا باشد، جمعیت را روشن سازند.

پاتریک: بسیار خوب است. سؤال بعد. ما می‌دانیم که خطوط لِی و وُرتکس‌های الهه وجود دارند. آیا می‌توانید درباره خطوط لی و ورتکس‌های دراگون، به ویژه شکل و اهدافشان بگویید؟

کبرا: خطوط لی و ورتکس‌های دراگون دربردارنده اصل الهی مردانه هستند، و اطلاعات درباره آنها هنوز نباید برای جمعیت سطح فاش شود زیرا شرایط فراهم نیست.

پاتریک: بسیار خب. آیا خط لی دراگون همان «رگ دراگون» در فنگ شوئی است؟

کبرا: بله، خیلی شباهت دارد.

پاتریک: خیلی خوب است. سؤال بعدی: به شکل درصدی، چقدر از خطوط لی و ورتکس‌های دراگون فعال در جهان وجود دارد؟

کبرا: بیشتر آنها هنوز فعال نشده‌اند. دقیقا به همان دلیلی که گفتم آنها در حالت خفته هستند. زمان مناسب هنوز فرا نرسیده است.

پاتریک: ما چگونه می‌توانیم به فعالسازی ورتکس‌ها و خطوط لی دراگون کمک کنیم؟

کبرا: وقتی زمانش برسد، کمک و دستورالعمل‌ها ارائه خواهد شد.

پاتریک: و سؤال نهایی من. آیا می‌توانید برخی خطوط لی و ورتکس‌های دراگون را به مخاطبان ما معرفی کنید؟

کبرا: نمی‌توانم چون زمانش نرسیده است. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که بیشتر خطوط لی دراگون، به خصوص در سرزمین اصلی چین، متصل هستند به رشته کوه‌های اصلی چین.

پاتریک: اهان متوجه شدم.

کبرا: در این مقطع بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم.

پاتریک: متشکرم. اکنون جِدای سؤالاتش را می‌پرسد.

جدای: بسیار خب. سؤال بعدی این است که آیا می‌توانیم از آن نقاط انرژی برای اتصال به دب اکبر در بالا یا شبکه آگارتا در زیر سطح زمین استفاده کنیم؟ کبرا: بله، اگر بدانید چگونه این کار را انجام بدهید.

جدای: و شما پیشنهادی برای این کار دارید؟

کبرا: هنوز خیر. همانطور که قبلا گفتم، زمانش نرسیده است. باید شرایط فراهم باشد.

جدای: بسیار خب. متوجهم. آیا موجودات دارای ادراک/هوشیاری از زمان نخستین چرخه کیهانی وجود داشته‌اند؟ اگر خیر، چه زمانی منبع نخستین موجود هوشیار را آفرید؟

کبرا: موجودات صاحب ادراک از نخستین چرخه کیهانی وجود داشته‌اند، اما آن نخستین موجودات، به نوعی بسیار پیشرفته، اما از طرف دیگر، بسیار بی‌تجربه بودند. و اینجا بود که کل این فرایند شروع شد.

جدای: بسیار خب. آیا منبع، موجودات صاحب ادراک را در بالاترین سطح آفرید و اجازه داد [این خلقت] به تدریج به سمت سطح فیزیکی ته‌نشین شود؟

کبرا: دقیقا.

جدای: خوب است. سؤال بعدی، آیا کنفدراسیون کهکشانی پایگاه‌هایی روی ترایتون* دارد؟

کبرا: بله.

جدای: آیا جناح‌های رپتیلین منفی روی زمین هیچ پیمانی با اتحاد انسان‌ها روی زمین یا با جناح‌های زیرزمینی آگارتا امضا کرده‌اند؟

کبرا: معاهده‌های معینی وجود داشت اما خیلی مورد احترام قرار نگرفتند. و برخی جناح‌ها آن معاهده‌ها را امضا کردند و برخی نکردند. آن معاهده‌ها کارایی نداشتند، واقعا در عمل معنایی نداشتند.

جدای: بسیار خب. آیا هیچ جناح رپتیلین بومی مثبتی هست که از آزادسازی سیاره حمایت کند؟

کبرا: هستند اما بسیار معدود.

جدای: بسیار خب. با برداشته شدن محدودیتهای سفر در بیشتر جهان، اکنون خواهران رز ساده‌تر می‌توانند جلسات هفتگی فیزیکی برگزار کنند. این گروه‌ها برای لنگر کردن انرژی الهه چکار می‌توانند انجام دهند؟

کبرا: آنچه برای گروه‌ها بسیار مهم است این است که ملاقات‌های فیزیکی را مجددا شروع کنند، که اکنون تقریبا در همه جا ممکن است. و اینکه آن چند مدیتیشن اصلی که منتشر کردیم را برای لنگر کردن انرژی الهه دفعات بسیاری انجام دهند. و سپس بعد از آن، با هدایت درونی خودشان هر کاری که می‌توانند برای لنگر کردن انرژی الهه انجام دهند‌.

جدای: متوجه شدم. برخی افراد در پیدا کردن اعضای کافی برای ایجاد گروه‌های خواهران رز خود با مشکل مواجه هستند. آیا توصیه‌ای دارید که چطور می‌توانند هوشیاری نسبت به الهه را در محل خودشان افزایش دهند؟

کبرا: می‌توانند شروع کنند به انتشار مقالاتی درباره انرژی الهه در محل خودشان، در مناطقی که نسبت به این موضوع ذهن بازتری وجود دارد. می‌توانند یک گروه فیسبوکی ایجاد کنند. می‌توانند مقاله‌ای در یک مجله معنوی محلی منتشر کنند. می‌توانند ویدئویی درست کنند. پس زمانش رسیده که آنهایی که می‌توانند این فرکانس را در مناطق محل خودشان افزایش دهند، و این کار افرادی که برای چنین گروه‌هایی آمادگی دارند را جذب خواهد کرد.

جدای: ایده‌های خوبی بود. بسیاری از افراد گروه‌های آنلاینی در زوم برای جلسات و مدیتیشن‌های گروهی ساخته‌اند. آیا موافقید که راه خوبی برای لنگر کردن نور و انرژی الهه است؟

کبرا: بهتر از این است که هیچ کاری انجام نشود، اما جلسات فیزیکی بسیار مهمتر و بسیار قدرتمندتر هستند.

[* ترایتون: بزرگترین قمر طبیعی سیاره نپتون]

جدای: آیا مردم زمان و اطلاعات کافی دریافت خواهند کرد قبل از آن که نیروهای نور انتقال را انجام بدهند؟

کبرا: بله البته. پس از رخداد، مردم شروع می‌کنند به فهم اینکه وضعیت سیاره چگونه است و برنامه کلی چیست، و زمانی خواهند داشت که آن اطلاعات را پردازش کنند، و بیشتر افراد خواهند توانست که اطلاعات را پردازش کنند. اگر افراد از قرنطینه سالم بیرون آمدند، از هر چیز دیگری می‌توانند جان سالم به در ببرند.

جدای: بسیار خب. و مردم چه واکنشی به این اطلاعات خواهند داشت؟

کبرا: همانطور که گفتم، بیشترشان قادر خواهند بود به سادگی اطلاعات را پردازش کنند. یعنی برخی افراد مشکل خواهند داشت، اما فرایند بایستی ادامه پیدا کند. نمی‌توانیم منتظر همه بمانیم زیرا کل این فرایند خیلی به طول انجامیده است.

بخش ۴: برنامه‌های آینده

جدای: بخش بعدی راجع به برنامه‌های آینده است. آیا از پایان امسال تا بهار آینده یک مدیتیشن فعالسازی بزرگ وجود خواهد داشت؟

کبرا: نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدهم.

جدای: متوجهم. در حال حاضر، آیا این امکان وجود دارد که گزینه دلتا اجرا بشود؟

کبرا: احتمالش بسیار کم است.

جدای: بسیار خب. هنگامی که در زمان رخداد در سراسر جهان حکومت نظامی اعلام شود، آیا کنترل رفت‌و‌آمد، ساعات خاموشی، و قرنطینه‌ها در سراسر جهان اعمال خواهند شد؟

کبرا: بله.

جدای: اگر رخداد شد و در منطقه زندگی من منع رفت‌وآمد وجود داشت، و من در اتومبیل خود بودم یا در حمل و نقل عمومی بودم، چکار بکنم؟

کبرا: بهترین کار این است که به خانه بروید. اگر نمی‌توانید، در وسیله خود بمانید و یا محلی را در نزدیکی پیدا کنید و به آنجا بروید. شما از مقامات محلی راهنمایی دریافت خواهید کرد. و مقامات محلی راهنمایی خواهند شد که چطور کل عملیات را اجرا کنند، و عملا در آن لحظه و آن محل معین چکار انجام بدهند. بنابراین شما خواهید دانست که در آن لحظه چکار کنید.

جدای: اگر رخداد آمد و من در آن لحظه در یک کشتی یا هواپیما بودم، آیا کشتی یا هواپیمای من طبق برنامه به مقصد می‌رود؟

کبرا: به احتمال زیاد خیر. احتمالا فرود یا توقف اضطراری در نزدیکترین فرودگاه یا بندر خواهد بود. بنابراین بیشتر ترافیک هوایی در لحظه رخداد متوقف می‌شود. پس هواپیماها در نزدیکترین فرودگاه و به ساده‌ترین و امن‌ترین شکلی که مقدور است فرود خواهند آمد.

جدای: متوجه شدم. سؤال بعد، نیروهای نور عرضه جهانی غذا و دارو را در طول حکومت نظامی چگونه حفظ خواهند کرد؟

کبرا: خیلی مشابه با همان اتفاقی که در زمان قرنطینه‌ها رخ داد.

جدای: بله متوجه شدم. شما اشاره کردید که اولین تماس نخست رسمی در مقر سازمان ملل متحد یک سال پس از رخداد انجام خواهد شد. آیا اگر نیروهای نور فرایند آزادسازی فعلی را در نظر بگیرند، این فاصله به کمتر از یک سال کاهش پیدا می‌کند؟

کبرا: بله، به احتمال زیاد بسیار کمتر از یک سال خواهد بود، زیرا همه چیز دارد شتاب می‌گیرد. پس وقتی رویدادها آغاز شوند، خیلی سریع رخ می‌دهند و با فشردگی بالا.

جدای: عجب‌، واقعا خبر خوبی است. پس از تماس نخست، بسیاری از اساتید صعودیافته به وسیله بدن‌های هولوگرام ملموس خودشان به جمعیت سطح آموزش می‌دهند. ما لیستی از مشهورترین اساتید صعودیافته داریم، و مایلیم از شما بپرسیم آیا ممکن خواهد بود در آینده آنها را رودررو ملاقات کنیم؟

مسیح؛ مادر مریم؛ محمد؛ بودا؛ گوان‌یین؛ لائوزی؛ شاه آرتور؛ قدیس ژرمن؛ کوتومی؛ الهه آیسیس؛ آشتار شران؛ اِل‌موریا

کبرا: بله، همه آنهایی که در لیست شما هستند به احتمال زیاد می‌توانند پس از تماس نخست و هنگامی که زمان مناسبش رسیده است، خودشان را نشان دهند.

جدای: بسیار خب. من این نام را می‌گویم. مسیح. بله؟

کبرا: من اظهار نظر فردی نمی‌کنم. می‌توانید لیست را بخوانید، اما می‌گویم که بیشترشان قادر خواهند بود خود را نشان دهند و برنامه‌ای دارند که وقتی زمان مناسب فرا برسد خودشان را به جمعیت سطح نشان دهند.

جدای: این خبر خیلی خوبی برای بسیاری از افراد است‌ و یک سؤال دارم. آیا شما برنامه‌ای برای یک کنفرانس جهانی در سال بعد دارید؟

کبرا: نمی‌توانم این را پاسخ دهم.

جدای: می‌فهمم. بسیار خب. سؤال دیگری نیست. در پایان این مصاحبه، آیا چیزی دارید که به مخاطبان بگویید؟

کبرا: بله. همه می‌دانیم که این فرایند خیلی طول کشیده و خیلی پیش رفته است. و دلیلش خیلی ساده این است که تاریکیِ خیلی زیادی وجود دارد، و پردازش کردن همه این تاریکی زمان می‌برد. کلید این است که به حفظ نور ادامه دهیم، به لنگر کردن نور ادامه دهیم، هرگز تسلیم نشویم، و از عقل سلیم بهره‌گیری کنیم.

جدای: بسیار ممنونم. شما را دوست داریم کبرا.

کبرا: ممنونم. برای این مصاحبه سپاسگزارم، نور پیروز است.

پایان

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی

https://www.welovemassmeditation.com/2022/10/cobra-interview-by-wlmm-igag-pfc-japan-official-part2.html