«گزیده ای از مصاحبه خواهران رز با کبرا، مدیتیشن فعالسازی عصر آکواریوس ۲»
***
۱. دبرا: با صحبت درباره خط زمانی عصر آکواریوس شروع کنیم. دروازه ستاره ای خط زمانی عصر آکواریوس در ۱۲ ژانویه با مقارنه زحل و پلوتو افتتاح شد. و حالا نقطه عطف این رویداد در ۳۰ ژوئن و با مقارنه مشتری با پلوتو فرا می رسد، و سپس در ۲۱ دسامبر با مقارنه مشتری و زحل بسته خواهد شد. آیا می توانید بگویید که دروازه ستاره ای خط زمانی دقیقا چیست و چگونه در طول مدیتیشن جمعی ۳۰ ژوئن می توانیم به آن متصل شویم؟ چرا این نقطه عطف چنین قدرت فعالسازی بالایی دارد؟

کبرا: این دروازه ستاره ای خط زمانی، یک درگاه مولتی دیمنشنال است که در حال تغییر دادن مسیر تکاملی سیاره از خط زمانی قدیم که همه ما تجربه کرده ایم به خط زمانی جدید عصر آکواریوس است. بنابراین ما در حال گذار بین دو خط زمانی متفاوت و الگوهای تکاملی متفاوت هستیم. و این سال ۲۰۲۰ سالی است که این گذار در سطوح بالاتر رخ می دهد و شروع می کند به تجلی یافتن در سطح فیزیکی. هدف این دروازه ستاره ای تغییر مسیر است، یعنی تغییر مسیر تکامل فعلی روی سیاره زمین. و نقطه عطفی که در ۳۰ ژوئن قرار گرفته لحظه حساسی است که این خط زمانی جدید شروع به تجلی یافتن می کند. هنوز تجلی نیافته است، ما در حال تغییر مسیر به سمت آن هستیم. البته همانطور که می بینید ما هنوز در این پارادایم قدیمی هستیم، سیاره هنوز در حال پشت سر گذاشتن آخرین فازهای تجزیه و فروپاشی جامعه قدیم است. اما در ۳۰ ژوئن، می توانیم بذر را بکاریم. می توانیم تغییر را کلید بزنیم، و این امر در بخش دوم این دروازه ستاره ای، در نیمه دوم سال جاری شروع به تجلی خواهد کرد.

۲. دبرا: پس از این مدیتیشن ۳۰ ژوئن، چگونه می توانیم از شیطنت کابال که در نیمه نخست سال جاری مشاهده کردیم جلوگیری کنیم؟

کبرا: نمی توانیم آن را متوقف کنیم، اما می توانیم آن را کاهش دهیم. اگر از آنچه در حال روی دادن است آگاه باشیم. باید بدانیم که هنوز در یک جنگ هستیم. این جنگ بین دو خط زمانی است. خطوط زمانی مثبتی که متجلی می کنیم و خط زمانی قدیمی که در حال مرگ است. زمان بسیار آشفته ای است. اما هر چه نور بیشتری لنگر کنیم، و هر چه نور بیشتری نگه داریم، این فرایند گذار آسان تر خواهد بود. و مدیتیشن های ما می تواند این گذار را بسیار بسیار راحت تر از آنچه میتوانست باشد پیش ببرد.

۳. دبرا: آیا این خط زمانی و مدیتیشن همچنین مربوط است به پرتال میان بعدی که شروع کرد به معکوس کردن روند تجاوز سال ۹۶ دراکو، یعنی پرتالی که در ۱۱ آگوست ۱۹۹۹ گشوده شد؟

کبرا: البته که آنها مرتبط هستند. چراکه آنچه نیروهای تاریکی امسال انجام دادند تکرار، و یا در واقع تلاش برای تکرار تجاوز سال ۱۹۹۶ بود. البته آنها اکنون منابع بسیار کمتری دارند، و تلاششان بسیار محدودتر است، بسیار کوچکتر از آنچه در سال ۹۶ رخ داد، و بسیار کمتر هم به طول انجامید، و آنها دارند منابعشان را به پایان می رسانند. و خط زمانی که در ۱۹۹۹ شروع شد در حال کمک به گذار کلی به این خط زمانی است، چراکه سال ۲۰۲۰ تنها یک گام به سوی آزادسازی نهایی است. یعنی یک گام در درگاه بزرگ صعود است که در سال ۱۹۷۵ گشوده شد و در سال ۲۰۲۵ بسته خواهد شد. بنابراین، این یک دوره گذار ۵۰ ساله است، اما این سال ۲۰۲۰ یکی از مهمترین سال ها در این دوره گذار است. بنابراین بایستی هر آنچه از دستمان بر می آید انجام دهیم تا بیشترین میزان نور ممکن را لنگر کنیم تا به مثبت ترین نتیجه ممکن در این گذار دست بیابیم.

۴. دبرا: مایلم بپرسم که در نتیجه دستیابی به جرم بحرانی در ۱۲ ژانویه، و سپس رسیدن به عدد بزرگ بیش از یک میلیون شرکت کننده در مدیتیشن ۴ آوریل امسال (۲۰۲۰)، چه تغییراتی بوجود آمد؟

کبرا: مدیتیشن ما در ۱۲ ژانویه اگرچه به سختی به جرم بحرانی رسید اما بسیار موفق بود. بسیاری از سناریوهای تاریکی که طراحی شده بودند متوقف شدند. جنگ با ایران متوقف شد. برنامه های دیگری توسط نیروهای تاریکی برای درگیری های نظامی و جنگ های دیگری نیز وجود داشت که متوقف شدند. یک سقوط شدید بازار بورس هم متوقف شد چراکه نیروهای تاریکی قصد داشتند ارز دیجیتال را معرفی کنند. آنها برنامه داشتند شبکه های 5G را در ابتدای امسال معرفی کنند، و هیچ کدام از این برنامه ها در مقیاس جهانی روی نداده است. بنابراین ازین مسائل جلوگیری شده است. و مدیتیشن ما در ۴ آوریل شیوع ویروس کرونا را کند کرده است. بدون آن مدیتیشن، امروز در وضعیت کاملا متفاوتی می بودیم. وضعیت بسیار وخیم تر می بود. بنابراین آن مدیتیشن ها از بسیاری سناریوهای منفی جلوگیری کردند. می دانم عده ای شکایت دارند که چرا دستاوردهای بیشتری نداشتیم، اما اگر همه شرایط را در نظر آوریم، متوجه می شویم که توانسته ایم آنچه میتوانست رخ دهد را به نحو چشمگیری بهبود ببخشیم.

۵. دبرا: … بهترین روش برای درمان کالبد احساسی چیست، به خصوص برای پذیرش و دریافت فراوانی به درون هولوگرام خودمان؟

کبرا: … با لنگر شدن این خط زمانی جدید، راه های بیشتری برای دریافت فراوانی در دسترس انسانها خواهد بود. هنگامی که در ساختار کنترل تاریکی شکاف ایجاد شود، فراوانی به نحو چشمگیری به انسانها خواهد رسید. و فرایند شفای کالبدهای احساسی نیز همزمان روی می دهد. کالبدهای احساسی به طور دراماتیک و شدیدی مجروح شده اند، به خصوص در دو دهه گذشته. مردم در نتیجه سلطه تاریکی ترومای زیادی تجربه کرده اند. و اکنون با ورود فزاینده انرژی های کیهانی به درون قرنطینه، انرژی های درمانی و شفابخش زیادی خواهند رسید، به خصوص موجودات آنجلیک که مجددا تماس با نژاد انسان را آغاز خواهند کرد. آنها تماس با موجودات و شفای آنها را شروع خواهند کرد. یکی از مهمترین جنبه های شفای احساسی، فراخواندن فرشته های درمانگر برای کمک به فرایند شفا است. همچنین پلایدیان ها مشغول ایجاد و توسعه یک پروتکل برای درمان احساسی هستند. این پروتکل در عرض چند هفته آماده خواهد شد و هنگامی که آماده شد آن را در بلاگ خود منتشر خواهم کرد و افراد می توانند از آن استفاده کنند. پلایدیان ها شروع می کنند به کمک به درمان احساسی کارگزاران نور و مبارزان نور، چراکه بسیاری از آنها در این جنگ کاملا خسته و دچار تروما شده اند.

۶. دبرا: اگر در این مدیتیشن فعالسازی عصر آکواریوس ۲، به جرم بحرانی دست یابیم، چگونه این امر یک واکنش زنجیره ای درمانی در میدان انرژی سراسر جهان بوجود می آورد؟

کبرا: این بار اگر به جرم بحرانی دست پیدا کنیم، یک فلش انرژی از منبع به هسته کهکشان می رسد و پس از ورود به منظومه خورشیدی وارد شبکه انرژی سیاره ای می شود، و دخالت نیروهای نور را بسیار ساده تر می کند، یک بخش از ماتریکس واسازی خواهد شد و برای نیروهای نور ورود به میدان سیاره تا حد بسیار زیادی تسهیل خواهد شد. در ادامه صحبتم درباره شفای احساسی، با دستیابی به جرم بحرانی در این مدیتیشن، درمان احساسی و عاطفی بسیار ساده تر خواهد شد و این یکی از جوانب بسیار مهم گذاری است که بایستی روی دهد.

۷. دبرا: آیا مدیتیشن های قبلی که انجام داده ایم، ارتعاشات را به نقطه ی رسانده اند که اکنون می توانیم در مدیتیشن ۳۰ ژوئن دستاورد بسیار بهتری را متجلی سازیم؟

کبرا: مردم در انتظار یک پیشرفت عظیم هستند، اما چنین پیشرفتی فعلا روی نمی دهد. متأسفانه این فعالیت فعلا ادامه خواهد داشت، می دانم همه خسته شده اند، من هم خسته ام. آنچه می توانم بگویم این است که این مدیتیشن یک گام بزرگ دیگر به سمت پیشرفت و موفقیت نهایی است. و از این لحظه به بعد، پیشرفت های بزرگ در سطوح انرژی ممکن هستند اما من توقع پیشرفت بزرگی در سطح فیزیکی برای این مدیتیشن ندارم.

۸. دبرا: کل دنیا در چند ماه گذشته با دشواری زیادی روبرو بوده اند. آیا اعمال و اقدامات نیروهای تاریکی سطح آگاهی جمعی را پایین آورده اند؟ و کارگزاران نور برای مقابله با این موضوع چکار می توانند انجام دهند؟

کبرا: در واقع خیر. زیرا در نتیجه اقدامات نیروهای تاریکی افراد زیادی بیدار شده اند. افراد زیادی که قبلا در خواب بودند اکنون می بینند که در دنیا چه می گذرد. بنابراین در حقیقت آگاهی جمعی انسانها در نتیجه اقدامات نیروهای تاریکی افزایش هم یافته است. درست مثل یک آژیر خطر گوشخراش و دشوار. بنابراین در زمان رخداد، برای نیروهای نور انجام برخی اقدامات که قبلا با موانعی روبرو بود ساده تر خواهد بود.

۹. دبرا: برخی افراد متوجه شده اند که با گسترش آگاهانه میدان انرژی شان قبل از یک مدیتیشن، می توانند نور بسیار بیشتری را به میدان واحد شرکت کنندگان وارد کنند. آیا اگر افراد بیشتری این کار را انجام دهند، قدرت این مدیتیشن جمعی بیشتر خواهد بود؟

کبرا: قطعا همینطور است.

۱۰. دبرا: در یکی از تحقیقات علمی درباره تأثیر مدیتیشن های جمعی بر واقعیت که شما به آن ارجاع داده اید، دکتر جان هاگلین گفته است؛ “اصل کلیدی این است که کل هستی از یک میدان جهانی آگاهی نشأت می گیرد، که آن را میدان وحدت یافته یا میدان ابرریسمان می نامیم. به عبارت ساده تر، آگاهی، خصیصه بنیادی و اساسی گیتی است، و از آنجا که همه سطوح واقعیت از آگاهی نشأت گرفته اند، پس همه سطوح واقعیت تحت تأثیر ارتعاشات ابرریسمان های درون این میدان هستند.” این مطلب چگونه با فرصتی که آرایش آسترولوژیک ۳۰ ژوئن فراهم می کند ارتباط می یابد؟

کبرا: می توانید ببینید که آرایش های آسترولوژیک، در واقع الگوهای تداخل در این میدان کوانتومی هستند. هر سیاره، علاوه بر میدان الکترومغناطیسی، یک میدان کوانتومی نیز ساطع می کند، که ویژگی های مشخصی دارد. و هنگامی که آن میدان ها با یکدیگر تعامل برقرار می کنند، یک الگوی تداخلی ایجاد می کنند. برخی آرایش های آسترولوژیک خاص، الگوهای تداخلی بسیار مطلوبی ایجاد می کنند، که شکل میدان را تحت تأثیر قرار می دهد. و اگر از این امر بهره برداری کنیم، و به وسیله تصمیم جمعی مان به این سازوکار نیرو بدهیم، می توانیم به نتایج بسیار بزرگی دست پیدا کنیم. این مکانیزم بسیار دقیق است. به همین دلیل مدیتیشن ها در لحظه های بسیار دقیق، و با کلمات معین، و دستورالعمل مشخص و دقیق، با تمرکزی لیزر-مانند انجام می شوند تا حداکثر تأثیر را بر آگاهی انسانها و امور سیاره داشته باشند.

۱۱. دبرا: دکتر هاگلین همچنین گفت که قبلا تصور می کردیم که در یک جهان فاقد روح زندگی می کنیم، جهانی از ماده فاقد حیات، اما اکنون می دانیم که جهان در بنیان و اساسش کاملا هوشیار است. چگونه می توانیم از مدیتیشن های خود استفاده کنیم تا افرادی که کنترل ذهن شده اند تا تصور کنند جهان زنده نیست و آگاهی تأثیری بر خطوط زمانی سیاره ندارد، بیدار شوند؟

کبرا: ما با این مدیتیشن افراد را بیدار نمی کنیم. ما خط زمانی را تغییر می دهیم. ما به جریان رودخانه جهت می دهیم. و هنگامی که رودخانه در مسیر متفاوتی جریان یابد، متعاقبا، به موقع، بیداری گسترده ای روی خواهد داد.

۱۲. دبرا: شما گفتید که بیشتر ناهنجاری های پلاسما حذف شده اند. آیا این موضوع به این معنی است که بسیاری از تسلیحات اسکالار پلاسما نیز حذف شده اند؟

کبرا: ناهنجاری پلاسما تقریبا بطور کامل حذف شده است. آنچه باقی مانده است، ناهنجاری اتریک است، که اساسا شامل همان تسلیحات اسکالار است، و همان فناوری. و این بخش هم تا حدودی پاکسازی شده است. بنابراین می‌توانم بگویم در چند ماه گذشته پیشرفته قابل توجهی وجود داشته است.

۱۳. دبرا: چرا نیروهای نور نمی توانند نیروهای تاریکی در فضای سابلونار (بین ماه و زمین) را حذف کنند؟ آیا به دلیل بمب های توپلتی است که هنوز وجود دارند؟

کبرا: به دلیل تسلیحات دایرکت بسیار زیادی در فضای سابلونار وجود دارد این کار بسیار دشوارتر از آنچه تصور می کردیم است. اساسا این آخرین دژ نیروهای تاریکی است، و با چنگ و دندان از آن دفاع می کنند. نیروهای نور بایستی بسیار محتاطانه پیشروی کنند زیرا تاریکی انسانها را گروگان گرفته است. و نیروهای نور می خواهند انسانها از این جنگ آسیب نبینند. بنابراین بایستی طوری این نظام تاریک را واسازی کنند که گونه انسان در معرض خطر قرار نگیرد.

۱۴. دبرا: …و ما می دانیم که بسیاری از این برنامه های تاریکی همانطور که گفتید برای ایجاد جنگ داخلی است، حکومت نظامی، نظارت و کنترل و ردیابی ارتباطات افراد بیمار، واکسیناسیون اجباری و ایمپلنت ها.مردم به طور فزاینده ای نگران همه اینها هستند. آیا می توانیم اخبار جدیدی در مورد اینکه نسبت به این موارد در چه وضعیتی هستیم دریافت کنیم و نیروهای نور برای کمک به ما چه کاری انجام می دهند؟

کبرا: آنچه در اینجا جالب است این است که مردم هنگامی که با اولین برنامه های واکسیناسیون پس از جنگ جهانی دوم ایمپلنت گذاری شدند نگران نبودند و وقتی که از سال ۱۹۹۶ با دومین برنامه واکسیناسیون، ایمپلنت گذاری شدند نگران نبودند.آنچه اکنون متفاوت است این است که مردم از اتفاقاتی که دهه ها در حال روی دادن بوده آگاه تر هستند. همچنین این ویروس کووید ۱۹ یک سلاح بیولوژیکی است. قبلاً سلاح های بیولوژیکی زیادی پخش شده بودند و هیچ کس تا این حد نگران این موضوع نبود. درست است که این وضعیت، مهندسی و دستکاری شده است، اما جنبه دیگر این است که مردم نسبت به آنچه تاکنون اتفاق افتاده است بسیار آگاه تر هستند. بنابراین بالاخره نگران می شوند. آنها قبلاً از اینکه همین موارد برای چندین دهه یا حتی قرن ها ادامه داشته نگران نبودند.

۱۵. دبرا: آیا ما باید نگران واکسن های اجباری و کنترل و ردیابی ارتباطات بیماران و همه این مواردی باشیم که در شرف اجرا هستند؟

کبرا: من نمی گویم نگران باشید. من می گویم علیه واکسیناسیون اجباری اقدام کنید. اگر مردم به اندازه کافی مخالفت کنند، این امر به سادگی اتفاق نمی افتد.

۱۶. دبرا: و البته یکی از بزرگترین نگرانی های کارگزاران نور و بسیاری از افرادی که در حال بیدار شدن هستند اثرات مضر 5G است. وضعیت نیروهای نور در مورد توسعه تکنولوژی برای مقابله با آن چگونه است و آیا تا به حال چیزی عملی شده است؟

کبرا: بله یک پروژه محافظت در برابر 5G پلایدیانی دیگر وجود دارد. این پروژه ۱۰۰٪ مؤثر نخواهد بود، اما مطمئناً کمک خواهد کرد.و مورد دیگر که نیروهای نور انجام می دهند، کند کردن پیشرفت پروژه های 5G در سراسر سیاره است. آنها در ژاپن کاملاً موفق بوده اند. آنها همچنین در اروپا بسیار موفق بوده اند، اما در بعضی از کشورهای دیگر زیاد موفق نبوده اند. من می گویم که این هنوز یک نبرد است و ما باید ادامه دهیم.

۱۷. دبرا: … آیا اکنون نیروهای نور به جای مواد شیمیایی خطرناک و فلزات سنگین قبلی، HCQ یا سایر ذرات مفید را در کمتریل های درون اتمسفر ما پخش می کنند؟

کبرا: من نمی توانم این را تایید کنم.

۱۸. دبرا: … آیا کمتریل ها هنوز فلزات سنگین و سایر مواد شیمیایی را پخش می کنند؟

کبرا: بله، این مسئله کمتر شده است، اما هنوز هم اتفاق می افتد.

۱۹. دبرا: آیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سیستم مالی جدید برای ما بگویید که بسیاری از جمله بن فولفورد می گویند این سیستم در حال مذاکره شدن است؟ شما در مورد آن چه می دانید؟

کبرا: مذاکرات زیادی وجود دارد مذاکراتی که در واقع سالهاست که در حال انجام است، و ما هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم زیرا گروه های ذینفع زیادی با برنامه های خاص خود وجود دارند و هنوز رضایت خاصی وجود ندارد. و البته کابال می خواهد این کار را متوقف کند، و ما هنوز به نتیجه نرسیده ایم. من در این لحظه کاملاً شک دارم که به این زودی پیشرفتی وجود خواهد داشت. شایعاتی هم وجود دارد، البته افرادی هستند که امیدوارند در هفته‌های آینده پیشرفتی رخ دهد، اما فکر نمی‌کنم ما هنوز در  آن مرحله باشیم.

۲۰. دبرا: قبلا گفته اید که قبل از رخداد سیستم مالی دچار فروپاشی می شود. آیا این اتفاق با توجه به خط زمانی فعلی تغییراتی داشته است؟ یا همانگونه است که قبلا آن را توصیف کردید؟

کبرا: به همان حالت باقی می ماند. این طرح همانطور باقی ماند. نیروهای نور هنگامی که زمان مناسب فرارسد فروپاشی سیستم مالی را کلید می زنند.

۲۱. دبرا: در مورد فروپاشی های کوچک قبل از آن چطور؟ آیا ممکن است رخ دهند؟ چگونه خواهد بود؟ آیا بخاطر تاثیراتی که ویروس کرونا بر اقتصاد گذاشته، الان در حال تجربه یک فروپاشی مالی کوچک هستیم؟

کبرا: در فوریه/مارس یک سقوط کوچک در بورس رخ داد و البته پس از آن نیز بصورت مصنوعی بهبود یافت. ممکن است اتفاقاتی از این دست ادامه یابد زیرا اعضای سیستم ذخیره فدرال و بانک مرکزی نمی توانند وضعیت را به طور نامحدود کنترل کنند.بنابراین ممکن است سقوط ها و فروپاشی های بسیاری مانند این مورد در بخش های مختلف مالی در سراسر کره زمین اتفاق بیفتد.

۲۲. دبرا: داستان حادثه اخیر بشقاب پرنده ها در برزیل چیست؟ آیا این اتفاق مربوط به کابال بود و آیا موجودات نوری در آن کشته شدند؟ آیا یک سفینه نوری در آنجا سقوط کرد؟

…کبرا: به نظر من این یکی از آسیب های جانبی در این جنگ است که در فضای سابلونار بین کنفدراسیون کهکشانی و ناوگان دراکو رخ می دهد. و طبق منابع من یک سفینه نوری نبوده، بلکه متعلق به ناوگان دراکو بوده است.

۲۳. دبرا: …آیا طنین شومان نشانه ای از فعالیت های زیرزمینی یا فعالیت های کوانتومی است؟

کبرا: طنین شومان در واقع بازتاب میدان جمعی پلاسما در سراسر سیاره است. میدان پلاسما می تواند تحت تأثیر آگاهی قرار گیرد، می تواند تحت تأثیر فعالیت های خورشیدی باشد، می تواند تحت تأثیر فوران های آتشفشانی، زلزله های بزرگ و در واقع منابع مختلف و بسیاری از دلایل مختلف باشد.

۲۴. دبرا: چگونه تمام فعالیتهای اخیر طنین شومان را شرح می دهید؟ به نظر می رسد که در چندماه اخیر افزایش های ناگهانی زیادی وجود داشته است. کبرا: چند مدیتیشن وجود داشت که در میدان انرژی کاملاً تأثیرگذار بود، و تغییراتی در آگاهی سیاره ای نیز رخ داده است. و خورشید کاملاً غیرفعال بود، در واقع این دورانِ کمترین فعالیت خورشیدی بود. خورشید اکنون دوباره شروع به فعال شدن می کند، بنابراین ممکن است تغییراتی نیز در این زمینه ایجاد شود.

۲۵. دبرا: … شما گفتید که ماه کامل هفتم ماه مه محرکی بود که از طریق آن ابرفرشته متاترون منظومه شمسی ما را به یک پرتال صعود متصل به مرکز کهکشان تبدیل کرد، البته به غیر از فضای سابلونار و خود سیاره زمین، که تا حدی فعلا باید از این فرایند کنار باقی بماند. آیا این بدین معنی است که مابقی منظومه شمسی شروع به صعود کرده است؟ و چه زمانی فضای سابلونار و سیاره زمین قادر خواهند بود که به این پرتال صعود متصل شوند؟

کبرا: من نمی گویم که بقیه منظومه شمسی شروع به صعود می کنند، اما می گویم که بقیه منظومه شمسی به آرامی شروع به انتقال انرژی های صعود به سمت سیاره و فضای سابلونار می کنند تا تحول در اینجا آغاز شود.و تحول در فضای سابلونار فقط زمانی می تواند آغاز شود که پیروزی های قطعی مورد نیاز ناوگان کنفدراسیون کهکشانی علیه دراکوها کسب شوند، که هنوز این امر اتفاق نیفتاده است.

۲۶. دبرا: سوال بعدی من در مورد سونامی پاکسازی کننده است، آیا بعد از امواج صعود این برنامه هنوز پابرجا است؟

کبرا: بله، هنگامی که فلش خورشیدی بزرگ نبض کهکشانی اتفاق می افتد، مطمئناً یک سونامی تمیزکننده به وجود خواهد آمد. نمی توان از این امر جلوگیری کرد. این امر باید اتفاق بیفتد. این پاکسازی نهایی زمین برای رسیدن سیاره به حالت صعودی ضروری است.

۲۷. دبرا: آیا بعد از رخداد یک سری فجایع طبیعی رخ خواهد داد؟ گفته می شود بسیاری از مردم احتمالاً جان خود را از دست می دهند. آیا می توان این خسارات را کاهش داد یا از آن ها جلوگیری کرد؟

کبرا: ما در رخداد یا اندکی پس از آن منتظر هیچگونه فاجعه شدیدی نیستیم، اما هرچه به فلش بزرگ خورشیدی و کهکشانی و به انتها نزدیکتر می شویم، زمین به دفعات بیشتری خواهد لرزید و زلزله های بیشتری رخ خواهد داد و به لحظه نهایی تغییر قطب ها خواهیم رسید.

۲۸. دبرا: بعد از سال ۲۰۲۵ چه اتفاقی در دنیای ما خواهد افتاد؟ آیا این درست است که ما نمی توانیم در بدنهای فیزیکی خود روی زمین زندگی کنیم؟ کبرا: من هیچ پیش بینی ای را برای یک تاریخ مشخص تعیین نمی کنم، اما می گویم بعد از تغییر قطب ها، فقط کسانی که در جزایر نوری هستند قادر خواهند بود در اینجا بمانند.

۲۹. دبرا: آیا ورتکس های کوچکتر الهه که در طی جلسات محلی خواهران رز ایجاد می کنیم به یک ورتکس بزرگ متصل می شوند و آیا به قدرت یک ورتکس بزرگتر کمک می کنند؟

کبرا: بله البته، بسیار زیاد. بنابراین من کلیه گروه های خواهران رز را ترغیب می کنم که بصورت فیزیکی و حضوری جلسات خود را برگزار کنید، مراقب ورتکس های خود باشید، مدیتیشن های خود را انجام دهید، هر کاری را که به سمت آن هدایت می شوید انجام دهید. دستورالعمل هایی در وبسایت خواهران رز وجود دارد و می تواند به شما کمک کند.

[کلیه گروه های فیزیکی خواهران رز را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید، لطفا در صورت تمایل در آنها عضو شوید و در مدیتیشن ها شرکت کنید:

https://www.sisterhoodoftherose.network/groups]

۳۰. دبرا: شکی نیست که در حال حاضر ترس و هرج و مرج زیادی بر روی کره زمین وجود دارد – گروه های خواهران رز برای حل این ترس که به نظر می رسد باعث ایجاد تمام این هرج و مرج می شود، چه کاری می توانند انجام دهند؟

کبرا: دوباره انرژی الهه را فراخوانی کنید. همچنین مدیتیشنی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حضور الهه ای را فراخوانی کنید که در میدان انرژی خود با آن در ارتباط هستید. می توانید از آن حضور درخواست کنید. و سپس آن الهه خاص با انرژی خود کار خواهد کرد تا میدان انرژی شما و میدان انرژی موقعیت مکانی شما را متعادل کند و بهبود بخشد.

۳۱. دبرا: مردم احتیاج دارند که بهبود یابند و درمان شوند، برخی از مهمترین جنبه های مورد نیاز برای شروع روند بهبودی چیست و آیا مردم می توانند این کار را برای خودشان انجام دهند؟ و خواهران رز برای کمک به این روند چه کاری می توانند انجام دهند؟

کبرا: همچنین آنچه اکنون و به ویژه پس از این مدیتیشن در تاریخ ۳۰ ژوئن قرار است که بیشتر در دسترس قرار گیرد، انرژی های آنجلیک شفابخش است و درخواست آن انرژی های آنجلیک شفابخش می تواند به شما بسیار کمک کند.

۳۲. دبرا: بسیاری از کارگزاران نور از تجربه شرایط ناخوشایند در بدن و احساساتشان صحبت می کنند و مشکلات بیشتری در مدیتیشن آرامشبخش دارند و تمرکز آنها از بین رفته است. آیا این ناشی از افزایش انرژی مربوط به پیشرفت و موفقیت است یا مربوط به حملات تسلیحات اسکالار است؟ مردم واقعاً پیگیر هستند، چگونه می توانیم به آرامش درونی بیشتری دست پیدا کنیم؟

کبرا: این یک اثر جانبی از پاکسازی بزرگ است.  موجودات بسیاری در حال پرواز در فضای اطراف ما هستند، آلودگی الکترومغناطیسی زیادی وجود دارد. و دوباره می گویم که شما در طبیعت به دور از انسانها و به دور از منابع تابش الکترومغناطیسی آرامش بیشتری خواهید یافت. این کلید یکی از کلیدهای مهمی است که می توانید برای ایجاد آرامش درونی بیشتر از آن استفاده کنید.

۳۳. دبرا: بسیاری از کارگزاران نور از سالها چالش درمورد امور مالی، بهداشت، شرایط سمی و موارد دیگر بسیار خسته و درمانده هستند. آیا این افراد هنوز هم می توانند در این مرحله نور را نگه دارند؟

کبرا: خوب شاید همیشه نه، اما چیزی که ما می خواهیم ۲۰ دقیقه مدیتیشن است. من فکر می کنم این چیزی است که هر کسی می تواند انجام دهد، یا تقریبا همه مردم می توانند انجام دهند. من از مردم نمی خواهم که در این جنگ مانند یک ژنرال بزرگ بجنگند، فقط از مردم می خواهم به مدت ۲۰ دقیقه مدیتیشن کنند. این چیز خیلی زیادی نیست.

۳۴. دبرا: چگونه می توانیم از تمام حملاتی که در طول سالها در مواجهه با چالش های جهان سه بعدی بر روی ما بوده است، به بهترین شکل شفابخشی خود را انجام دهیم؟ آیا چیز دیگری وجود دارد که اضافه کنید؟

کبرا: درمانگرهای زیادی وجود دارند، و من پیشنهاد می کنم که یک شبکه درمانگری سیاره ای ایجاد و سازماندهی شود، که هنوز این کار عملی نشده است. این فقط ایده ای است که من می توانم ارائه دهم و مردم می توانند آن را سازماندهی کنند، مانند یک شبکه درمانگری سیاره ای متشکل از درمانگرانی که توانایی کمک رسانی در این وضعیت را دارند. می توان یک وبسایت ایجاد کرد، شبکه ای مانند خواهران رز ایجاد شود که در این شرایط می تواند کمک کند.

۳۵. دبرا: … من فقط می خواهم از شما بپرسم آیا مواردی وجود دارد که پیشنهاد کنید که کارگزاران نور انجام دهند تا برای برای بقیه سال آماده باشند، و همچنین چه کاری می توانیم انجام دهیم تا به ما در دوران باقیمانده قبل از رخداد کمک کند؟ به گونه ای که در این شرایط سخت بتوانیم ادامه دهیم و تسلیم نشویم. جملات امیدبخش یا انگیزشی فوق العاده خواهد بود.

کبرا: خب من می دانم که همه بسیار خسته هستند، اما آنچه در این مرحله مهم است این است که مردم باید یاد بگیرند که از یکدیگر حمایت کنند. بین کارگزاران نور و مبارزان نور درگیری های زیادی صورت گرفت که کاملاً بی مورد و غیر ضروری بود. فکر می کنم وقت آن رسیده است که مردم یاد بگیرند که از یکدیگر حمایت کنند، زیرا الان واقعاً همه خیلی خسته هستند. آنها باید از یکدیگر پشتیبانی کنند، در غیر این صورت شرایط پیشِ‌رو آسان نخواهد بود.

۳۶. دبرا: درست است، از یکدیگر حمایت کنیم. و در مورد امید به آینده چه می توانید به ما بگویید؟

کبرا: خوب، شرایط ورای سیارات به طرز چشمگیری در حال بهبود یافتن است، وضعیت منظومه شمسی بسیار بهتر است. انرژیهای کیهانی که وارد می شوند بسیار زیاد هستند. چرخه های کیهانی که در حال کامل شدن هستند، چرخه های کیهانی که پایان می یابند و چرخه های کیهانی که آغاز می شوند، بسیار زیاد هستند. همه این ها فقط باید به صورت فیزیکی آشکار شوند. مقداری زمان لازم است- در واقع زمان زیادی طول می کشد – و همه ما خیلی خسته هستیم، اما آرام آرام به سمت آن نقطه پیش می رویم.

۳۷. دبرا: … آیا چیز دیگری وجود دارد که شما بخواهید در مورد مدیتیشن با ما در میان بگذارید، هر چیز بیشتری؟

کبرا: بله، من فیلم هایی را ارسال می کنم، دستورالعمل ها در حال حاضر در وبلاگ من موجود هستند. در حال حاضر فیلم هایی در بسیاری از زبان ها وجود دارد، زبان های بیشتری در حال آماده شدن هستند. بنابراین این ها را با افراد اطراف خود به اشتراک بگذارید، این اتفاق را همه جا پخش کنید، آن را بشناسانید، می توانیم به جرم بحرانی برسیم. می توانیم یک قدم نزدیکتر شویم. این یک ماراتن است، اما ما در حال رسیدن هستیم. این متن گزیده ای از مصاحبه گروه خواهران رز با کبرا بود که درباره مدیتیشن فعالسازی عصر آکواریوس 2 انجام شد؛

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://www.welovemassmeditation.com/2020/06/age-of-aquarius-activation-interview-with-cobra-by-the-sisterhood-of-the-rose.html