۲ آوریل

بخش یک

سلام، نام من دبرا است، و من رهبر یک گروه خواهران رز در ایالات متحده هستم. امروز افتخار آن را دارم که مجددا با کبرا صحبت کنم، که تأمین کننده اصلی اطلاعات برای حرکت مقاومت است، و ایشان اطلاعات مهم سیاره ای و کهکشانی را در بلاگ خودش 2012portal ارائه می دهد.

خوش آمدید کبرا، و متشکرم.

کبرا: ممنون از دعوت شما.

دبرا: همانطور که می دانید، مأموریت خواهران رز به ارمغان آوردن آسایش، هماهنگی، و صلح در طول این دوران دیوانگی آخر زمان است (همانطور که شما آن را نامیده اید)، و همینطور در طول رخداد و پس از آن.

در حال حاضر، به دلیل شیوع کرونا و به این دلیل که مسائل زیادی نامعلوم و ناشناخته است، انسانها نگرانند، و حتی وحشت زده اند ما درک می کنیم که اکنون مسائل بسیاری نامعلوم و نامشخص است، اما قصد ما از انجام این مصاحبه جمع آوری پاسخ سوالات معمول است تا برخی تردیدها و تنش ها در ذهن افراد را از میان ببریم.

مایلیم اهمیت مدیتیشن خط زمانی صعود/پایان ویروس کرونا در ۴ و ۵ آوریل (بسته به منطقه زمانی) را در ارتباط با پاکسازی ویروس کرونا، و همچنین ترسی که این ویروس ایجاد کرده است، و هدف این مدیتیشن در ارتباط با برگرداندن سیر تکامل سیاره ای به مثبت ترین خط زمانی را مورد گفتگو قرار دهیم. چند سوال را آماده کرده ام، و نیز سوالات بسیاری را از گروه های خواهران رز سراسر جهان دریافت کرده ام. پس امروز کار زیادی داریم.

با این موضوع شروع کنیم که دستورکار پشت شیوع ویروس کرونا چیست، سردرگمی بسیاری در این رابطه وجود دارد. آنطور که ما فهمیده ایم و شما اشاره کرده اید، این ویروس با طرح و برنامه نیروی تاریک نخستین بار منتشر شد، با این هدف که واکسیناسیون را اجباری کنند، یعنی واکسن هایی که حاوی بیوچیپ هستند و کارکردشان کنترل جمعیت سیاره به شکلی است که راه برای انتشار 5G ، ارز دیجیتال، نمره دهی اعتبار اجتماعی، و خودقرنطینگی کابوس-شهر نظم نوین جهانی باز شود. و اطلاع دارم که شما به ما گفته اید که مقاومت توانسته این بیوچیپ ها را از بین ببرد اما این واکسن ها هنوز هم ممکن است حاوی مواد شیمیایی مضر باشند. اما افراد زیادی گمانه زنی می کنند که این دستورکار منفی، اکنون تحت کنترل نیروهای نور درآمده است، که از این دوره قرنطینه و منع مسافرت و تعطیلی ها بهره می گیرند تا عملیات های کاذب در دقیقه نود رخ ندهند، و در واقع از این زمان استفاده می کنند تا کارهای لازم را پشت صحنه انجام دهند (مثلا احتمالا بازداشت های وسیع) تا راه برای «رخداد» هموار شود. کبرا، دقیقا چه خبر است؟ ایا هم نور و هم تاریکی از این شیوع برای اهداف خودشان بهره می برند؟

کبرا: چند ماه پیش نیروهای تاریک شیوع این ویروس را آغاز کردند، همانطور که گفتید با هدف ایجاد کابوس-شهر نظم نوین جهانی. اکنون، نیروهای نور از این وضعیت استفاده می کنند، به خصوص از وضعیت قرنطینه جمعی در سطح جهان، تا برنامه هایشان برای رخداد را پیش ببرند. در حقیقت، این وضعیت قرنطینه یک فرصت بزرگ برای نیروهای نور است تا رفتار جمعیت سطح سیاره را ارزیابی کنند تا مدل های بسیار بهتری در مورد واکنش جمعیت سطح زمین در زمان وقوع رخداد ایجاد کنند. در حال حاضر آنها در حال جمع آوری اطلاعات بسیار ارزشمند و مفیدی هستند که عملیات رخداد را در زمان وقوع بسیار تسهیل می کند.

دبرا: آیا نیروهای تاریکی هیچ ایده ای داشتند که وقتی این ویروس را به عنوان یک سلاح زیستی منتشر می کنند، نیروهای نور می توانند از این فرصت جهت کار پاکسازی سیاره ای برای کسب آمادگی برای رخداد بهره ببرند؟

کبرا: توقع آنها این بود که این ویروس بسیار خطرناک تر و کشنده تر باشد. هدف آنها سناریوی شیوعی بود که پنج میلیارد نفر مبتلا شوند و پنجاه میلیون نفر جانشان را از دست بدهند. این هدف آنان بود، این فاز اول عملیات آنان بود. فاز دوم سقوط و فروپاشی کامل جوامع به سناریوی «مد مکس» بود. این برنامه آنها بود. و البته، این اتفاق رخ نداد، و در آینده هم رخ نخواهد داد.

دبرا: آیا در این مقطع آنها می توانند کاری کنند که پیشروی مثبت نیروهای نور در طول قرنطینه ها متوقف شود؟

کبرا: این شیوع پندمیک کرونا تا حدودی یک غافلگیری برای نیروهای نور بود. نیروهای تاریکی چند ماه پیش، زمانی که این عملیات را آغاز کردند، امتیازهای معدودی داشتند، اما این امتیازها را رفته رفته بیشتر و بیشتر و بیشتر از دست می دهند.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۲

… بنابراین وضعیت اکنون آهسته اما پیوسته به نفع نیروهای نور تغییر می کند.

دبرا: بسیار خب. اگر در آمریکا حکومت نظامی اعلام شود، یا در هر کشوری، آیا این کار توسط نیروی نظامی مثبت انجام می شود تا بازداشت های گسترده انجام شود؟ و احتمال وقوع حکومت نظامی در این مقطع چه قدر است؟

کبرا: باید درک کنید که در هر کشوری هم جناح های تاریک و هم جناح های نور درون ساختار دولت وجود دارند. بنابراین، اینکه در یک کشور معین حکومت نظامی اعلام شود و یا اینکه چه زمانی اعلام شود، به ایفای نقش هر دو جناح نور و تاریکی بستگی دارد، اما آنچه من میگویم این است که نتیجه آن، انتظار می رود مثبت باشد. من انتظار هیچ سناریوی نظم نوین جهانی بزرگی در این مقطع ندارم. ما از این مرحله عبور کرده ایم. چند هفته پیش در شرایط خطرناکی بودیم، اما حالا شرایط بسیار بهتر است.

دبرا: آیا می توانید در مورد بازداشت های گسترده اعضای کابال بروزرسانی ارائه دهید؟

کبرا: خیر. در واقع تمامی برنامه های مربوط به بازداشت های گسترده شدیدا طبقه بندی شده و محرمانه هستند. فقط می توانم در مورد آنچه دیگران منتشر کرده اند اظهار نظر کنم. برنامه ای که دریک منتشر کرده است برنامه ای است که نیروی نظامی مثبت چند هفته پیش داشت. نمی توانم در مورد اعتبار آن برنامه نظر بدهم، و این را هم اضافه می کنم که گروه ها و جناح های دیگری هم دخیل هستند، و آن سناریو فقط یک سناریوی فرضی است که ممکن است رخ دهد. من نمی گویم که رخ خواهد داد.

دبرا: ویروس کرونا به وضوح واقعی است، چراکه افرادی بیمار می شوند و مرگهایی در ارتباط با این ویروس گزارش می شود. اما آیا در اخبار و آماری که سازمانهایی مثل CDC و بهداشت جهانی ارائه می دهند دقیق هستند؟ یا اینکه در آمارها اغراق می شود تا ترس و وحشت ایجاد شود؟

کبرا: گروه های مختلف با منافع و اهداف گوناگون وجود دارند، جناح های مختلف با انگیزه های گوناگون و دستورکارهای مختلف در سراسر جهان. برخی جناح ها و برخی کشورها می خواهند تأثیر ویروس را کوچک نمایی کنند، و آمار را کمتر از واقعیت نشان می دهند. برخی جناح ها و حتی کشورها قصد دارند شرایط را از آنچه واقعا هست بدتر جلوه دهند، بنابراین آمارها متفاوت هستند و معتبر نیستند. اما آنچه بطور تقریبی صحت دارد شکل منحنی است. از شکل منحنی می توانید تخمین بزنید چه اتفاقی در آینده رخ می دهد، و تخمین های کنونی که در رسانه های جمعی منتشر شدند که چند میلیون ابتلا و چند صدهزار قربانی را تخمین می زنند احتمالا صحت دارند.

دبرا: شما اشاره کردید که بیشتر ترس ها ناشی از موجودات غیرفیزیکی است که در میدان های انرژی ما قرار دارند، و اینکه یکی از کارهایی که نیروهای نور اخیرا موفق به انجامش شده اند پاکسازی این موجودات حاضر در میادین پلاسما است چرا که این موجودات در زمان قرنطینه ها قابل انتقال و سرایت نیستند. ایزوله کردن خودمان چگونه به عدم سرایت و از بین رفتن این موجودات کمک می کند؟ آیا این موجودات بوسیله تماس فیزیکی انسان ها شیوع پیدا می کنند؟ به وسیله تعامل عاطفی و ذهنی روزانه، یا صرفا روی هم قرار گرفتن میدان های انرژی افراد در نزدیکی همدیگر؟

کبرا: نخست، خبر خوب این است که تمام موجودات پلاسما اساسا حذف شده اند. اکنون ما با موجودات اتریک و لایه اختری زیرین مواجهیم که برخورد با آنها بسیار ساده تر است. نیروهای نور از این شرایط قرنطینه سیاره و ایزوله شدن افراد به عنوان ابزاری فوق العاده بهره می گیرند تا همه آن موجودات را پاکسازی کنند. برخی از آن موجودات هزاران سال اطراف سطح سیاره وجود داشته اند. از نسلی به نسل دیگر، از مادر به فرزندان، و نوه ها. یکی از این موجودات یک دودمان را قرنها تسخیر می کرد، و اکنون همانطور که شما گفتید، میدان های انرژی افراد به دلیل فاصله ها، دیگر همپوشانی ندارند، و آن موجودات در حال مرگ از گرسنگی هستند. آنها نیاز به تعامل و قرابت فیزیکی با دیگر افراد مبتلا به این موجودات دارند تا خودشان را حفظ کنند، و حضورشان را بقا بدهند. آنها در حال مرگ هستند، و تا حدی، شیوع این موجودات شبیه ابتلا به یک ویروس است. در واقع یک ویروس انرژتیک است که ۲۵ هزار سال پیش انسانها را مبتلا کرد.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۳

… نه تنها ویروس کرونای فیزیکی در حال پاکسازی شدن است، بلکه تمام آن موجودات و ویروس های انرژتیک در حال حذف شدن هستند، و این موضوع وضعیت و شرایط انسان ها را به نحو چشمگیری بهبود خواهد داد.

بنابراین، صرفنظر از اینکه ویروس کرونا یک وضعیت نامطلوب بوجود آورده است، و گاهی شرایط ترسناک به نظر می رسد، اما خروجی این وضعیت از دیدگاه تکاملی، بسیار مثبت خواهد بود. عمده آلودگی های آرکانی به دلیل گرسنگی از بین خواهند رفت و با پایان قرنطینه، پاکسازی آنها هم به اتمام خواهد رسید.

دبرا: این خبر بسیار جالب و خوبی است. در مورد آخرین خط دفاعی کیمرا، که با فعال کردن پلاسمای مولد بمب های توپلت درون ایمپلنت های فیزیکی تمام انسانهای سطح زمین به کار گرفته شده است چطور؟ آیا درون ایمپلنتهای تمام انسانهای سطح زمین یک بمب توپلت وجود دارد؟ تأثیرات این موضوع چیست؟ و چگونه باید با آن برخورد کنیم؟ آیا کاری از دستمان بر می آید که این بمبها را حذف کنیم یا اینکه این کار فقط مربوط به نیروهای نور است؟

کبرا: بله، این آخرین خط دفاع کیمرا است. و به نظرم قوی ترین سنگر در آخرین خط دفاعی آنها. این خط دفاعی فعال شده و اکنون ایمپلنتها در حال تولید توپلت ها هستند، و تولید سیاهچاله های چرخان. نیروهای نور به نحو موثری در حال برخورد با این مشکل هستند. آنچه افراد، یا بهتر است بگویم بیدارترین افراد، می توانند انجام دهند، پاکسازی ایمپلنت هاست، به خصوص ایمپلنتهای لوب جلوی مغز. می توانند آن ایمپلنتها را با شعله بنفش حذف کنند. می توانند از پروتکل های حذف ایمپلنت که در کنفرانس ها معرفی کرده ام استفاده کنند. ویدئوها و دستورالعمل هایی پست کرده ام. می توانند یادداشت های مربوط به کنفرانس ها را مطالعه کنند. تکنیک های متنوعی وجود دارد که افراد می توانند برای منحل کردن ایمپلنت ها استفاده کنند، به خصوص برخی سیستم های اعتقادی بنیانی که ایمپلنت شده اند. این کار به نیروهای نور کمک می کند تا کل ساختار را منحل کنند.

دبرا: یکی از این پروتکل ها، پروتکل «من خدا هستم، من خدا نیستم» است.

کبرا: دقیقا.

دبرا: معضل ایمپلنت ها تا چه حد جدی است؟

کبرا: در واقع این وضعیت بنیانی است، سقوط از عدن، سقوط از بهشت. این همان چیزی است که انسان را از منبع : جدا کرد. فرایند صعود در واقع فرایند حذف ایمپلنت ها و اتصال مجدد به منبع : است.

دبرا: و حالا تکلیف وضعیت پلاسمایی که فعال شده تا درون ایمپلنت ها بمب توپلت تولید کند چه می شود؟ این موضوع چقدر جدی است؟

کبرا: در واقع این یک فناوری کوانتومی منفی بسیار پیشرفته است که تا کنون از دسترسی نیروهای نور به ایمپلنت ها و حذف آنها جلوگیری کرده است، اما اکنون نیروهای نور، به خصوص در چند سال گذشته، با جدیت و تلاش و تمرکز بسیار زیاد بر روی حذف این فناوری ها کار کرده اند و به موفقیت زیادی دست یافته اند، به ویژه در چند ماه گذشته که ویروس کرونا به آنها فرصت داده است به این موضوع مستقیما بپردازند.

دبرا: در مصاحبه اخیرتان، اشاره کردید که جنگی کوانتومی در جریان است. می توانید شرح دهید منظورتان از جنگ کوانتومی چیست؟

کبرا: بله، تا حد معینی، نیروهای نور فناوری های پیشرفته ای دارند که می توانند با استفاده از آنها ایمپلنت ها را حذف کنند. آنها در حال رسیدگی به موضوع بمب های توپلت و سایر فناوری های کوانتومی هستند.

نیروهای تاریکی، به خصوص کیمرا و نژادهای منفی پیشرفته تر هم فناوری های کوانتومی پیشرفته ای در اختیار دارند که توسط آنها با پیشروی نیروهای نور مقابله می کردند. این جنگ در چند ماه گذشته به اوج رسیده است. اکنون به آرامی ورق بر می گردد و اوضاع در این حوزه به سمت پیروزی نور پیش می رود.

دبرا: بسیار خب. آیا وحشت ناشی از کرونا یک پوشش و نقاب برای این جنگ کوانتومی است که هم نیروهای تاریکی و هم نیروهای نور می خواهند از جمعیت سطح سیاره مخفی نگه دارند؟

کبرا: در واقع اطلاعات این جنگ کوانتومی قبلا افشا شده است. وحشت ناشی از ویروس کرونا واقعی است. این وحشت ناشی از بیماری است، و البته، توسط رسانه های جمعی کنترل می شود. خود شیوع ویروس به نظر من از عوارض جانبی این جنگ بزرگ بود.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۴

دبرا: چه سناریوهای احتمالی، مثبت و یا منفی، در نتیجه این جنگ ممکن است در آینده وجود داشته باشد؟

کبرا: نیروهای تاریکی قصد دارند دستورکار نظم نوین جهانی را پیاده کنند. آنها در چند هفته گذشته به موفقیتهای محدودی در این زمینه دست یافتند. اما در عین حال، نیروهای نور موفقیت بزرگتری در حذف موجودات غیرفیزیکی، و حذف فناوری کوانتومی منفی داشتند. همانطور که گفته ام، محتمل ترین سناریو، ابتلای چند میلیون نفر و جان سپردن چند صد هزار نفر در اثر ویروس است، و پایان قرنطینه در حدود یک یا دو ماه دیگر. در مورد جزئیات عملیات نیروهای نور و واکنش آنها توضیح بیشتری نمی دهم چراکه این موضوع محرمانه است.

دبرا: بسیار خب. بیایید در مورد این موضوع گفتگو کنیم که چگونه می توانیم به آفریدن یک خط زمانی مثبت تر در این میدان کوانتومی کمک کنیم. آیا احساس می کنید مدیتیشن خط زمانی صعود/پایان ویروس کرونا، در حال حاضر مؤثرترین گامی است که می توانیم به نحو جمعی در جهت بهبود اوضاع زمین برداریم؟ چرا؟

کبرا: بله، البته. مدیتیشن جمعی به همراه تعداد کافی از افراد تنها کار بسیار مؤثری است که می توانیم انجام دهیم، چرا که اگر یک سیگنال لیزری متمرکز مستمر در میدان کوانتومی منسجم ایجاد کنیم، نوسانات کوانتومی را تغییر داده ایم. فوم کوانتومی تغییر می کند. و به میدان کوانتومی کل سیاره اطلاع داده ایم که آینده چگونه است. در واقع میدان کوانتومی را تحت تأثیر قرار می دهیم. خط زمانی را تحت تأثیر قرار می دهیم. جریان فاکتور زمان را به جهت خاصی بر می گردانیم. این یک عمل بی نهایت قدرتمند است. مردم قدرت مدیتیشن های جمعی و تصمیمات جمعی را دست کم می گیرند. ما به معنای واقعی کلمه می توانیم مسیر تاریخ را تغییر دهیم. ما یک متن داریم. یک هدف مشخص. مسائلی که مردم می توانند تصویرسازی کنند. ما پاکسازی و حذف ویروس را تصور خواهیم کرد. و واقعیت جدیدی را که قصد داریم بیافرینیم تصور خواهیم کرد. اگر به جرم بحرانی برسیم، قطعا همه چیز را در این جهت تغییر می دهیم.

دبرا: شگفت انگیز است. زمان این مدیتیشن در چهارم و پنجم آوریل در لحظه کانجانکشن مشتری و پلوتو تعیین شده است، که یکی از سیزده چرخه سینودیک مهم است که امسال روی میدهند. شما گفته اید که این نخستین لحظه ای خواهد بود که یک انرژی واقعا قدرتمند عصر آکواریوس به سطح زمین می رسد. آیا توضیح بیشتری در این مورد دارید، و اینکه چرا انجام این مدیتیشن در این لحظه اینقدر اهمیت دارد؟

کبرا: نخست، باید تصحیح کنم، این کانجانکشن مشتری پلوتو هنوز یک چرخه سینودیک نیست. این کانجانکشن مشتری و پلوتو از سطح زمین دیده می شود. چرخه سینودیک مشتری و پلوتو در ۳۱ ژولای رخ می دهد یعنی زمانی که کانجانکشن آنها از مرکز خورشید قابل رؤیت باشد. اما این کانجانکشن قابل رؤیت از سطح زمین در ۴ یا ۵ آوریل یک فعالساز بسیار قدرتمند است. در واقع قوی ترین فعالساز از ۱۱ و ۱۲ ژانویه که آخرین مدیتیشن جمعی را داشتیم، و این انرژی پتانسیل عظیمی برای کمک به پیشروی نور دارد. این لحظه ای است که نیروهای نور می توانند پیش بیفتند، کنترل را به دست گیرند، و در این وضعیت دینامیک و پویا، تکلیف را روشن کنند.

دبرا: بله، بنابراین این مدیتیشن بسیار حیاتی است. در اوایل دهه ۶۰، چهار خواهر در گاراباندال یک تصویر از یک معجزه دریافت کردند که در نزدیکی روز ایستر روی می دهد. برخی این رؤیا را، به معنی رسیدن موج بزرگ کهکشانی تعبیر کرده اند که در آوریل ۲۰۲۰ روی می دهد. آیا این هم یک دلیل است برای اهمیت زیاد این مدیتیشن در لحظه کانجانکشن مشتری و پلوتو؟

کبرا: به نظر من ایستر امسال یک پرتال انرژی قدرتمند دیگر است. نمی توانم در مورد اینکه چه اتفاقی در آن روز می افتد اظهار نظر کنم، اما این را می گویم که زمان رسیدن موج عظیم کهکشانی هنوز تا آن حد مشخص نشده است که بتوان آن را برای عموم منتشر کرد.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۵

دبرا: معمولا هدف ما برای این مدیتیشن های جمعی رسیدن به جرم بحرانی است، که در حدود ۱۴۴ هزار نفر است، با این حال، شما گفته اید که برای این مدیتیشن هدف ما بالاتر است، به طور ایده ال حدود یک میلیون نفر. چرا؟

کبرا: به این دلیل که این بار یک فرصت فوق العاده داریم. نتایج مدیتیشن ما می تواند فوق العاده وسیع تر باشد، چراکه وضعیتی که اکنون روی سیاره وجود دارد چیزی است که هرگز قبلا دیده نشده است. دیگر شرایط مثل قبل نیست. مردم بیشتر از قبل برای راه حل های غیرعادی آمادگی دارند. آنها آغوش خودشان را به روی روح باز کرده اند. آنها بیشتر از قبل پذیرای ارتباط با روح هستند، چرا که دریافته اند زندگی به شکل و شیوه قبلی به پایان رسیده است.

دبرا: تفاوت نتایج یک جرم بحرانی یکصد و چهل و چهار هزار نفره با جرم بحرانی یک میلیون نفره چیست؟

کبرا: برای مثال، در مدیتیشن قبلی به جرم بحرانی ۱۴۴ هزار نفر رسیدیم. و باعث شد تا خط زمانی مثبت را حفظ کنیم اما به سختی. به همین دلیل بود که از آن موقع تا به حال انگار روی لبه حرکت کرده ایم. اگر در ژانویه یک میلیون نفر مدیتیشن انجام داده بودند، به احتمال بالا اصلا شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نمی شد. در گذشته نیز بارها اقدامات و رفتارهای ما از سناریوهای مشابه جلوگیری کرده است. این نخستین بار نیست که نیروهای تاریکی چنین چیزی را برنامه ریزی کرده اند؛ معمولا هر سال به طور متوسط دو موقعیت این چنینی خنثی می شود اما هرگز در رسانه های جمعی مطرح نمی شوند. نیروهای نور از بروز این موقعیتها، حتی قبل از رخ دادنشان، جلوگیری می کنند، و گاهی مدیتیشن های ما جلوی این حوادث را گرفته است.

دبرا: آیا مدیتیشن کمکی ما در ۲۲ مارس به احتمال موفقیت مدیتیشن ۴ و ۵ آوریل کمک کرد؟

کبرا: بله البته. پیش بینی ما از پیشرفت خوب است. امید داریم که حداقل به جرم بحرانی ۱۴۴ هزار نفر برسیم، و یا حتی یک میلیون نفر. خواهیم دید.

دبرا: طرح «وحدت در جامعه» چگونه پیش می رود؟ آیا رهبران و پیروانشان به مدیتیشن می پیوندند؟

تند که به نظرم می توانستند اثرگذار باشند، و به هر دلیلی، تصمیم گرفتند این کار را نکنند. اصولا پس از رخداد می توانم راجب این موضوع اظهار نظر کنم. قبل از رخداد، راجب این موضوع چیز بیشتری نمی گویم.

دبرا: بسیار خب، اگر افراد کافی در این مدیتیشن ۴ و ۵ آوریل (بسته به موقعیت جغرافیایی) شرکت کنند، می توانیم خط زمانی مثبت را برای انسانها بوجود آوریم. این هدف ما است. این خط زمانی مثبت چگونه است؟ و اگر افراد کافی شرکت نکنند، آیا در یک خط زمانی منفی باقی می مانیم، و این خط زمانی منفی چگونه است؟

کبرا: ما هنوز در یک جنگ هستیم. نیروهای نور هر آنچه در توانشان است انجام می دهند، و همینطور نیروهای تاریکی. خط زمانی مثبت بنیانی به دست آمده است. این یعنی رخداد در کار خواهد بود، صعود در کار خواهد بود، و همینطور آزادسازی سیاره. این رویدادها تأمین شده اند. اما مایلیم سفرمان را به آسوده ترین و مثبت ترین شکل ممکن به آن نقطه برسانیم. با رسیدن به جرم بحرانی، اطمینان حاصل می کنیم که همه چیز ساده تر خواهد بود. اما، باز هم می گویم، ما در یک جنگ هستیم، و در جنگ غافلگیری هم وجود دارد، بنابراین، پیش بینی نمی کنم. مطمئنم که اگر به جرم بحرانی برسیم، آینده ما بسیار درخشان تر خواهد بود و راهمان به هدف نهایی بسیار راحت تر.

دبرا: دفعه قبلی چه اتفاقی رخ داد؟ آیا در مدیتیشن قبلی در ژانویه، خط زمانی مثبت به دست نیامد؟ چه چیزی باعث شد آن مدیتیشن تحت تأثیر قرار بگیرد؟ آیا این موضوع ارتباطی با شیوع کرونا دارد؟

کبرا: بله ما خط زمانی مثبت اساسی و مقدماتی را به دست آوردیم. ما در حال ورود به عصر جدید آکواریوس هستیم. و این امر تغییری نکرده است. آنچه رخ داد این بود که ما به سختی به جرم بحرانی رسیدیم، یعنی کافی بود اما به سختی. و نکته دیگر آنکه، مسائل معینی پشت پرده روی می داد که خوب نبودند، نفوذ به تیم ها، و همینطور نفوذ جدی به تیم من. بخش هایی از شبکه نور دچار مشکل شده بود. همینطور موقعیت های دیگری وجود داشت که در آنها اوضاع آنطور که امید داشتیم پیش نرفت. همچنین در دو سال گذشته، نیروهای نور گام های اضافه برسازمانی برداشتند تا جنبه های معینی از بیدارترین کارگزاران نور عملیاتی سطح سیاره برای انجام مأموریت‌هایی آماده کنند، و این عملیات تقرییا به طور کامل شکست خورد. بنابراین در تابستان سال گذشته مشخص شد که نوعی سقوط وجود خواهد داشت. از آگوست سال گذشته من صحبت هایی در مورد سقوط اقتصادی دریافت کرده ام. و به من اطلاع دادند که زمان کافی برای ساختن جزایر نوری وجود نخواهد داشت.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۶ تم، اما اطلاعاتی دریافت کردم حاکی از آن که آماده یک فرود اضطراری و یک سانحه باشیم. و حالا هم همین را می بینیم.

دبرا: بله، با شما در مورد وضعیت اقتصادی صحبت می کنم، اما چند سوال در مورد مدیتیشن باقی مانده است. آیا این مدیتیشن، انتخابی بین روی دادن رخداد در همین سال، و «گزینه دلتا» است؟ گزینه دلتا آنطور که گفته اید یعنی تعطیلی بانک مرکزی آمریکا، و حذف کابال (به غیر از یسوعیان، اشرافیت سیاه، کیمرا و ارکان ها) درون ایالات متحده به دست یک گروه نیروهای ویژه، که قبل از پاکسازی قلمروهای غیر فیزیکی رخ می دهد، و سقوط دلار آمریکا، و عدم وقوع سریع افشای کامل، و برانگیختن یک واکنش بین المللی قوی که باعث گذار آشفته و بی ثبات به سوی رخداد می شود. آیا تعداد شرکت کنندگان در این مدیتیشن مشخص می کند که  گذارمان به سوی رخداد آسوده خواهد بود یا گزینه دلتا را تجربه خواهیم کرد؟

کبرا: همانطور که گفته ام، در حال حاضر نمی توانم در مورد برنامه های قطعی نیروهای نور اظهار نظر کنم، حتی نمی توانم در مورد گزینه دلتا اظهار نظر کنم. اما این را می گویم که اگر به جرم بحرانی برسیم، راهمان قطعا ساده تر و آسوده تر خواهد بود.

دبرا: شما گفته اید که این مدیتیشن «یک آزمایش برای جمعیت سطح زمین است تا مشخص شود که آیا می توانند وحدت را متجلی کنند یا خیر. نیروهای نور سطح همکاری ها را تحت نظر خواهند داشت، و از آن به عنوان معیاری برای تعیین برنامه های آتی برای رخداد بهره می گیرند.» آیا این گفته خودتان را شرح می دهید؟ اگر در این آزمون شکست بخوریم چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

کبرا: این آزمون یک امتحان مدرسه ای نیست. مسأله این است که نیروهای نور واکنش جمعیت سطح زمین را تحت نظر می گیرند تا بفهمند چگونه باید عملیات های رخداد را اجرا کنند: با چه کسی تماس بگیرند، چه کسانی کنار گذاشته شوند، چه کسانی قابل اعتماد هستند، و چه کسانی نیستند. این آخرین آزمون با این ماهیت است. پس از اتمام این آزمون، آنها دیگر جمعیت سطح سیاره را تحت نظر نمی گیرند، چراکه متوجه شده اند چه توقعی می توانند از افراد معین کلیدی داشته باشند. همچنین این وضعیت قرنطینه به آنها درک بسیار خوبی در مورد “دینامیک گروهی” در شرایطی شبیه رخداد می دهد.

دبرا: جالب و منطقی است. همه ما می دانیم که مهم است که در حال حاضر سیستم ایمنی بدنمان را قوی نگه داریم، و نیز اینکه ترس و وحشت تاثیر مخربی بر سیستم ایمنی دارد، بنابراین برخی نگرانی ها و سوالات شایع را می پرسم تا تردیدها برطرف شوند. اولین موضوع، سیستم اقتصادی است. در طی آخرین مصاحبه ای که در ژانویه برای مدیتیشن عصر آکواریوس داشتید، اشاره کردید که سقوط اقتصادی یک فرایند تدریجی خواهد بود، اما در گزارش پس از مدیتیشن، گفتید که فروپاشی تدریجی دیگر امکان ندارد و سقوط، ناگهانی و شدید خواهد بود. دلیل این تغییر از فروپاشی تدریجی به سقوط ناگهانی چه بود؟ این تغییر نتیجه کار نیروهای نور بود یا نیروهای تاریکی؟

کبرا: نیروهای نور مشاهده کردند که نیروهای تاریکی آنقدر می توانند اقتصاد را دستکاری کنند که ممکن نیست که فرایند پاکسازی سیستم اقتصادی به نحو تدریجی انجام شود. به این دلیل که نیروهای تاریکی همیشه حقه و فریبی در آستین دارند تا سیستم  اقتصادی را پنهان، سرکوب و کنترل کنند. بنابراین وقتی زمانش برسد، نیروهای نور حمله غافلگیرانه ای انجام خواهند داد و کل ساختار را به نحوی متلاشی می کنند که نیروی تاریک دیگر توانایی مقابله نداشته باشد.

دبرا: در مصاحبه اخیرتان با وبسایت WLMM اشاره کردید که ممکن است این سقوط سیستم قبل از مدیتیشن ۴/۵ آوریل  رخ دهد، آیا هنوز این امکان وجود دارد؟

کبرا: ممکن است اما با توجه به تحولات کنونی احتمالش کمتر شده است. و در این مقطع یک احتمال بزرگ نیست.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۷

دبرا: اگر در این مدیتیشن به موفقیت برسیم، که هدفمان نیز همین است، آیا این موفقیت می تواند فرایند سقوط سیستم اقتصادی را تسهیل کند؟ یا اینکه اساسا تحت هر شرایطی با یک سقوط ناگهانی مواجه هستیم؟

کبرا: این سقوط، سقوط پایانی نخواهد بود، چراکه سقوط پایانی درست پیش از رخداد خواهد بود، اما این مدیتیشن قطعا می تواند گذار از حالا تا لحظه رخداد را تسهیل کند.

دبرا: تا کنون هیچ کدام از بانک ها دچار فروپاشی نشده اند، اما آیا می توان گفت مهیای فروپاشی می شوند؟ اخیرا یک نامه از جی پی مورگان چیس دریافت کردم که اظهار می داشت که گروی بانکی ام را به شرکتی فروخته اند که هرگز نامش را نشنیده بودم و این انتقال بلافاصله قابل اجرا است. آیا دلیل این کارشان این است که اطلاع دارند به زودی سقوط می کنند؟ اگر بانک ها سقوط کنند، چه بر سر افرادی مثل من که ملکشان در گروی بانک است خواهد آمد؟

کبرا: همین چند لحظه پیش در مورد همین مسائل صحبت میکردم، نیروی تاریکی از انواع حقه ها بهره می گیرد تا سیستم را به نحوی حفظ کنند که بتوانند بیشترین پول ممکن را به چنگ آورند. در این مقطع سقوط بانک ها محتمل نیست. ممکن است در مقاطع بعدی فرایند فروپاشی، سقوط بانک ها رخ دهد، اما با توجه به شرایط کنونی فعلا این اتفاق رخ نمی دهد. آنچه درباره گروهای بانکی رخ خواهد داد این است که تمامی بدهی ها طی یک سقوط ناگهانی قبل از رخداد پاک می شود.

دبرا: و کارت های اعتباری بانکی غیر قابل استفاده خواهند شد؟

کبرا: دقیقا.

دبرا: شاید به همین دلیل است که گروه مقاومت توصیه کرده است پول ها را از بانک ها بیرون بکشیم. مردم نگران این هستند که چه بر سر پول هایشان در بانک ها خواهد آمد. آیا این مسأله به این معنی است که همه یا بیشتر پول هایمان را باید از بانک ها بیرون بکشیم، یا فقط آن مقدار که در زمان راه اندازی مجدد سیستم، برای مدت یک ماه یا بیشتر برای پرداخت قبض ها نیاز است را بیرون بکشیم؟

کبرا: در حال حاضر شرط عقل آن است که مقداری از پول خود را از بانک خارج کنید تا هنگامی که نیاز به خرید دارید پول نقد داشته باشید؛ در این وضعیت قرنطینه جهانی، اگر نیاز باشد به فروشگاه بروید، بایستی مقداری پول نقد همراهتان باشد. در ارتباط با شرایط رخداد، در مورد بیرون کشیدن پول از بانک به راهنمای درونی خودتان مراجعه کنید. در هشت سال گذشته اطلاعات کافی درباره نحوه آمادگی برای رخداد منتشر شده است.

دبرا: درست است. بنا بر MSN طرحی برای جامعه بدون پول ارائه شده است، یعنی بانک اساسا تبدیل به نگهبان پول ما می شود و برای این خدمات کارمزد دریافت می کند. آیا این موضوع صحت دارد؟ و آیا این به آن معناست که یک جناح خاص اشرافیت سیاه/کابال در حال پیروز شدن است؟

کبرا: بله طرح هایی در این جهت پیشنهاد شده است. البته این جناح اشرافیت سیاه از شیوع کرونا بهره می گیرد تا برنامه هایش برای جامعه بدون پول را پیش ببرد. در یکی دو هفته اخیر در ایالات متحده و اروپا صحبتهای قابل توجهی در این مورد بوده است. اما فعلا که این جناح پیروز نشده است، بنابراین نیروهای دیگری در کار است که می تواند از وقوع این تحول جلوگیری کند. این برنامه آنها بود. این برنامه شناخته شده بود، و اقداماتی برای متوقف کردن آن صورت گرفت.

دبرا: اخیرا اعلام شد که بانک مرکزی آمریکا ورشکست شده و تحت کنترل خزانه ایالات متحده در آمده است، و دیگر یک موجودیت خصوصی نیست بلکه تبدیل به یک آژانس دولتی شده است. چه اتفاقی افتاد، و معنای این تحول برای مردم چیست؟ آیا این یک تحول مثبت در جهت بازگرداندن استاندارد طلا است؟

کبرا: موضوع دقیقا به این شکل نیست. معمولا مسأله این است که بانک مرکزی و خزانه امریکا با یکدیگر همکاری داشته اند. در واقع این خزانه است که از هیچ پول چاپ می کند و بانک مرکزی آن پول را می خرد و بدهی بیشتری در ترازنامه اش ایجاد می شود. این یک فرایند پیچیده است که به آنها اجازه می دهد از هیچ پول چاپ کنند. تقریبا هیچ کس این فرایند را درک نمی کند. هنگامی که آنها کمک ۲/۲ تریلیارد دلاری را چاپ می کنند، که اکنون این کار را کرده اند، و یا این پول را وارد چرخه اقتصاد می کنند، کاری که می کنند این است که ارزش دلار را پایین می آورند، پس فرد متوسط هیچ نفعی نمی برد. در واقع مردم بخشی از مایملک خود و بخشی از ارزش دارایی اقتصادی خود را از دست می دهند. این دقیقا کاری است که می خواهند انجام دهند. و به همین دلیل است که این پول به این شکل منتشر شد.

دبرا: چگونه مردم بخشی از دارایی خود را این گونه از دست می دهند؟

کبرا: اگر شما صاحب یک خانه هستید که یک ارزش معین دارد، و اگر به دلیل تزریق دلار بیشتر به جریان گردش مالی، ارزش دلار کاهش بیابد، ارزش واقعی ملک شما هم پایین می آید.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۸

دبرا: بله، منطقی است. بسیاری افراد، مشاغل، و بازارهای اقتصادی به دلیل شیوع کرونا، از نظر اقتصادی به سختی افتاده اند. ایا مشاغل بزرگ تعطیل می شوند؟ آیا یک رکود بزرگ در راه است؟ آیا این یکی از دستورکارهای پشت شیوع کرونا است؟ یا اینکه این برنامه نیروهای نور برای ایجاد یک سیستم اقتصادی سالم تر برای همگان است؟

کبرا: مخلوطی از همه چیز است. در حال حاضر همه دستورکارهای گوناگون در حال اجرا هستند. نیروهای تاریکی به رکود دل نبسته بودند، آنها به سقوط کامل جامعه امید داشتند، که البته رخ نخواهد داد. آنچه رخ می دهد فرایندی است که در واقع خروجی مثبتی خواهد داشت. در این فرایند مردم ارزش ها را در می یابند، توقف می کنند، می ایستند تا از مسابقه زندگی روزمره خارج شوند و مجددا زندگی شان را ارزیابی کنند، و البته این موضوع عواقب اقتصادی مشخصی هم دارد، و اثر معینی بر اقتصاد جهانی. اما اقتصاد به شکلی که در چند دهه گذشته شاهدش بودیم سالم نبود. تلاش برای سود بیشتر و بیشتر به قیمت کاهش کیفیت زندگی، و به قیمت ارتباطات انسانی، راه حل مناسبی نبود. اکنون افراد بیشتر و بیشتری این موضوع را درک می کنند.

دبرا: طی مدیتیشن قبلی که به جرم بحرانی رسید، مطلع شدیم که نیروهای نور اکنون می توانند به نحو مستقیم تری در سیستم دخالت کنند. آیا این اتفاق رخ داده است؟

کبرا: در پشت پرده این اتفاق می افتد، اما هنوز نه به شکل عمومی و علنی، چراکه نیروهای تاریکی هنوز رسانه های جمعی را تحت کنترل دارند.

دبرا: برگردیم به اشاره شما در مورد بسته های محرک و این پولی که تولید می شود؛ گروه جی۲۰ اعلام کرد که اعضایش پنج تریلیارد دلار برای متوقف کردن شیوع کرونا و تقویت اقتصاد سرمایه گذاری می کنند. در برخی کشورها به افرادی که نمی توانند کار کنند پول پرداخت می شود. کارگزاران نور شاید چنین بودجه عظیمی را به  GESARA   مرتبط بدانند. آیا این مسائل به این معنی است که نیروهای نور از همین حالا در حال پرداخت بخشی از “بودجه های شکوفایی” قبل از راه اندازی مجدد سیستم هستند؟

کبرا: خیر، این موضوع ارتباطی به «گسارا» ندارد.

دبرا: آیا این قرار گرفتن این پول در دسترس مردم یک امر مثبت است؟ دستورکار پشت آن چیست؟

کبرا: اساسا این تنها اتفاقی است که می تواند رخ دهد، چراکه اگر اقتصاد و مشاغل این بودجه محرک را دریافت نکنند، سیستم سقوط می کند. فدرال ریزرو گزینه دیگری نداشت. آنها چاره دیگری نداشتند. بنابراین از یک نظر خوب است، اما از طرف دیگر، نیروهای تاریکی از این موقعیت استفاده می کنند تا قدرتشان را بیشتر تحکیم کنند. بنابراین این یک شمشیر دو لبه است.

دبرا: مانند کل این داستان، درست است؟

کبرا: بله.

دبرا: آیا امکان دارد که برخی کارگزاران نور از سمت حرکت مقاومت و یا نیروهای نور کمک مالی دریافت کنند؟

کبرا: خیر، نه قبل از رخداد.

دبرا: یک بحث بزرگ در جمعیت بیدارشدگان این است که ترامپ در جناح مثبت است یا در جناح منفی؛ برخی اطمینان دارند که وی دارد جهان را نجات می دهد، و برخی احساس می کنند وی بازیچه دستورکار تاریکی است. کدام نظرگاه صحت دارد؟

کبرا: وی منجی جهان نیست، و بازیچه نیروی تاریک هم نیست. جایی در میانه قرار دارد. او دستورکار خودش را دارد و آن هم دوباره بزرگ کردن امریکا و دوباره بزرگ کردن ترامپ است. وی مشاورانی دارد؛ برخی از آنها افرادی شبیه یسوعیان هستند، و برخی بیشتر با صهیونیست ها در ارتباط هستند. همچنین برخی مشاوران مثبت هم دارد که به نیروی نظامی مثبت وابسته اند. بنابراین گاهی از جناح منفی صهیونیست و یسوعی اثر می گیرد، و گاهی از جناح ارتش مثبت. و این بستگی دارد به اینکه چه چیزی با منافع خودش همخوانی داشته باشد.

دبرا: و کیو انان چطور؟ آیا نور را منتشر می کند یا فریب؟

کبرا: پاسخ دادن به این سوال با بالاترین هدف همخوانی ندارد.

دبرا: بسیار خب، بگذارید راجب «ام آی تی» که فناوری ردیابی مکان مبتلایان به کرونا و افرادی که با آنان تعامل دارند را ارائه کرده است، بپرسم. این اقدام به بهانه سلامت جمعی، نگرانی هایی در مورد حریم شخصی بوجود می آورد، و شبیه اقدامات نظارتی ترسناک در چین است. آیا این اقدامات به توقف ویروس کمکی می کنند؟ یا هدف نزدیک تر کردن جهان به یک وضعیت نظارت و کنترل دائمی است؟

کبرا: در این مورد هم مسأله همان شمشیر دولبه است. بله، این نوع ردیابی می تواند به توقف ویروس کمک کند و زندگی افرادی را نجات دهد، اما اگر با قصد و انگیزه منفی انجام شود، می تواند به کنترل و نظارت شدیدتر منجر شود.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۹

دبرا: افرادی از «ده روز تاریکی» و قطعی اینترنت و رسانه ها صحبت می کنند. این موضوع صحت دارد؟ آیا تاریخ تقریبی برای این رویداد وجود دارد؟ آیا این یکی از نشانه های پیش از رخداد است؟

کبرا: گزارش های متعددی از افرادی به دستم رسیده که چنین ادعاهایی دارند، اما منابع اطلاعاتی رده بالای من این موضوع را تأیید نمی کنند. طبق منابع من، این اتفاق نمی افتد.

دبرا: بن فالفورد می گوید پروژه بلوبیم به هدف ایجاد یک نمایش جعلی آرماگدون در دقیقه نود فعال شده است، آیا به نظر شما این نمایش رخ می دهد؟

کبرا: خیر، افرادی هستند که برنامه هایی دارند، و جناح هایی که مایلند این کار را انجام دهند، اما از نظر فنی چنین کاری ممکن نیست. نیروهای نور قدرت بسیار زیادی دارند، و همینطور منابع بسیار زیادی در دسترس دارند و این اجازه را نمی دهند. بنابراین چنین چیزی واقع بینانه نیست. من این کار را شدنی نمی دانم.

دبرا: اخیرا زلزله هایی در مناطق غیرعادی رخ داده است، آیا این زلزله ها طبیعی هستند، یا به دلیل پاکسازی پایگاه های زیرزمینی رخ می دهند؟ وضع کنونی این پایگاههای زیرزمینی و کیمرا چگونه است؟

کبرا: در موارد معینی، موضوع پاکسازی پایگاههای زیرزمینی است. در موارد دیگر، فشار زیاد بر میدان انرژی و متعاقبا فشار زیاد بر پوسته های تکتونیک زمین است. گروه کیمرا مستقیما در جنگ کوانتومی درگیر است و در حال شکست خوردن است. این حمله یکی از حملات اصلی آنها در ماههای گذشته بود و اکنون تا حد زیادی در حال شکست خوردن هستند، به خصوص در چند هفته گذشته. چیز بیشتری در این رابطه نمی گویم.

دبرا: بسیار خب. می دانیم که 5G بطور جدی سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند، و نقش مهمی در تسهیل شیوع کرونا ایفا می کند. در رابطه با نصب فناوری 5G از طریق تسلا استارلینک، آیا این برنامه در حال اجرا است، و اگر اینطور است، آیا می توانیم با آن مقابله کنیم؟ چگونه می توانیم این فرکانس های مضر که به سیاره تابیده می شود را مدیریت کنیم؟

کبرا: بله، این برنامه تا حد خاصی در حال عملیاتی شدن است. نیروهای تاریکی در نصب شبکه های 5G در سطح و در مدار موفقیت هایی داشته اند. اما نیروهای نور هم فناوری هایی توسعه داده اند تا با این موضوع مستقیما مقابله کنند. یک بار دیگر، به یاد داشته باشیم که این یک جنگ است.

دبرا: آیا با خریدن سینتامانی می توانیم با 5G مقابله کنیم؟

کبرا: سنگ های سینتامانی سیستم ایمنی بدن و میدان انرژی را تقویت می کنند، بنابراین تا حدی به نحو غیرمستقیم به مقابله با 5G کمک می کنند. ام سینتامانی یک فناوری برای مقابله با 5G محسوب نمی شود.

دبرا: در گذشته گفته اید که کاتارها از سینتامانی برای باز کردن پرتال استفاده می کردند، آیا توضیح میدهید چرا این کار را انجام می دادند، و آن پرتال ها چه کاری انجام می دادند؟

کبرا: برخی از تشرف یافتگان بلندپایه، یعنی کاتارهایی که به مراتب بالاتر رسیده بودند، و برخی تمپلارهایی که به اسرار الهه تشرف یافته بودند، از این امر برای ارتباط با موجودات صعودکرده مثبت غیرفیزیکی و الهگان صعودکرده مثل الهه آیسیس استفاده می کردند. آنها از سنگ سینتامانی برای ایجاد پرتال و اتصال قلمروی فیزیکی به ابعاد بالاتر بهره می گرفتند و گاهی موفق می شدند.

دبرا: آیا پیشنهاد می کنید که اعضای خواهران رز نیز از سنگ های سینتامانی برای باز کردن چنین پرتال هایی استفاده کنند؟

کبرا: اگر به این کار قادر هستند و مهارت لازم را دارند، بله.

دبرا: چه مهارت هایی برای این کار لازم است؟

کبرا: قبل از هر چیز باید درک کافی از کارکرد این پرتال ها داشته باشند، هم از لحاظ شهودی و هم از نظر ذهنی. این یک کار پیشرفته است، برای همه افراد نیست.

دبرا: قبلا گفته اید که سنگ های سینتامانی در کف سالن های رقص  نقاط گوناگون سیاره کاشته شده تا تجربه تماس با فرازمینیان مثبت در فرهنگ رقص را تسهیل کنند. آیا می توانید چگونگی این امر را توضیح دهید؟ آیا هنگامی که افراد در حالتی شبیه خلسه می رقصند قادرند این تماس را بر قرار کنند؟

کبرا: بله. پروژه ای وجود داشت که تعداد مشخصی سنگ سینتامانی طبق الگوهای هندسه مقدس در سالن های رقص و در پارتی های ترنس معینی کاشته شدند و افراد تماس با فرازمینیان مثبت را در نتیجه قرار گرفتن در آن میدان تجربه می کردند.

دبرا: جالب است. آیا رقص توانایی برقراری ارتباط را افزایش می دهد؟

کبرا: می تواند افزایش دهد.

دبرا: اکنون که به نحو فزاینده ای به رخداد نزدیک می شویم، آیا کارهای دیگری هست که می توانیم با استفاده از سنگ سینتامانی انجام دهیم تا کارایی آنها را افزایش دهیم، مثلا قرار دادن آنها در کنار سنگ های قدرتمند دیگر؟

کبرا: ضرورتی ندارد. اگر به این کار هدایت شدید، بله، اما هدف اصلی یک سنگ سینتامانی این کار نیست.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۱۰

دبرا: هدف اصلی سنگ های سینتامانی پاکسازی است؟

کبرا: هدف اصلی سنگ های سینتامانی این است که در اختیار  فرد باشند تا به ارتباط وی با خویشتن برتر کمک کنند، به فرایند صعود وی کمک کنند، و ایمپلنت ها را منحل کنند. جهت کار مأموریت شبکه، می توانید سنگ هایتان را در نقاط معینی روی شبکه انرژی سیاره ای درون زمین بکارید.

دبرا: آیا پیشنهاد می کنید علاوه بر داشتن سنگ شخصی، سنگی هم درون زمین و برای شبکه انرژی زمین بکاریم؟

کبرا: بله.

دبرا: در مورد رخداد، چند سؤال می پرسم. چند ماه پیش گفتید که ستاره ابط الجوزا در صورت فلکی اوریون در حال کم فروغ شدن است و این یک نشانه خوب حاکی از نزدیک تر شدن به پیشرفت نور است. اما دانشمندان اکنون می گویند ظاهرا کم فروغ شدن این ستاره متوقف شده است. بروزرسانی ای در این مورد دارید؟

کبرا: بله، کم فروغ شدن ابط الجوزا متوقف شده است. این فرایند صرفا یک فاز پیش از انفجار ابرنواختر یا سوپرنوای نهایی بود، با این حال نشانه محکمی بود که دوران دوگانگی رو به پایان است.

دبرا: و متوقف شدن کم فروغی، یک نشانه منفی است؟

کبرا: خیر، به این معنی است که از فاز معینی عبور کرده ایم و وارد فاز جدیدی شده ایم.

دبرا: خوب است. در مدیتیشن قبلی در ژانویه خوشبختانه از آستانه عبور کردیم و وارد فاز بعدی پیشرفت فشردگی شدیم، یعنی فاز جنبی شکل گیری حباب ها که زیرمجموعه فاز نوکلیاسیون است. این فاز شامل رشد تصاعدی است که به نقطه جوش خواهد رسید، که همان رخداد است. قطعا در حال تجربه «دیوانگی آخر زمان» در این فاز هستیم. اما چگونه می توانیم رشد بیشتر حباب های بهشتی در زندگی هایمان را تجربه کنیم؟

کبرا: برای تجربه حباب بهشتی، باید به طبیعت و دور از جمعیت بروید، زیرا اکنون اکثریت وسیع مردمان کاملا درگیر این درام شیوع بیماری هستند. ترسها و برنامه های زیادی فعال می شوند. باید از نزدیکترین انسان حداقل سی یارد (بیش از ۲۷ متر) فاصله داشته باشید تا حباب بهشتی را تجربه کنید. در حال حاضر اگر خواهان تجربه حباب بهشتی هستید دوری کردن از اجتماعات و جمعیت شدیدا ضرورت دارد.

دبرا: خوشحالم به فاصله ۳۰ یاردی اشاره کردید زیرا قصد داشتم بپرسم، اگر در یک شهر شلوغ هستیم، آیا می توانیم به یک پارک شهری برویم؟ اما به احتمال بالا آنجا هم شلوغ خواهد بود. شما پیشنهاد می کنید از نزدیک ترین فرد ۳۰ یارد فاصله داشته باشیم.

کبرا: حداقل ۳۰ یارد (بیش از ۲۷ متر).

دبرا: پیشنهاد خیلی خوبی است. آیا می توانید بگویید سرعت پیشروی ما در این فاز چقدر است و چقدر طول خواهد کشید؟ مردم می پرسند این دیوانگی آخر زمانی چقدر طول خواهد کشید، آیا ما درست در آستانه طلوع عصر طلایی هستیم؟

کبرا: من تاریخ یا چارچوب زمانی ارائه نمی دهم زیرا در واقع این همان تاریخ رخداد است، که من نمی توانم پاسخ دهم. فکر می کنم با مطالعه توصیف فاز شکل گیری حباب ها، درک خوبی از موقعیتمان در روند آزادسازی پیدا می کنیم.

دبرا: آیا شیوع ویروس کرونا سرعت این فاز را کند کرده است؟ آیا موفقیت در مدیتیشن ۴/۵ آوریل (بسته به موقعیت جغرافیایی) این فاز را تسریع می کند؟

کبرا: در واقع شیوع کرونا فرایند گذار به رخداد را تسریع کرده است. چراکه نیروهای نور در تلاش خود برای متوقف کردن ویروس، پاکسازی سطح پلاسما را شتاب بخشیدند، بنابراین رخداد زودتر از آنچه انتظار می رفت روی می دهد.

دبرا: عالی است! و مطمئنم این مدیتیشن هم کمک خواهد کرد!

کبرا: بله البته

.
دبرا: در یادداشت های کنفرانس صعود سال قبل، اشاره شده که علاوه بر پاکسازی بمب های توپلت، جمعیت سطح زمین هم باید آمادگی لازم را کسب کنند تا رخداد اتفاق بیفتد. چه نوع آمادگی لازم است؟ و آیا این آمادگی ارتباطی با این مدیتیشن دارد؟

کبرا: در واقع با وقوع این وضعیت قرنطینه جهانی مردمان زمین این آمادگی را کسب کرده اند. این تمرین و این تجربه ثابت کرد که مردمان زمین آماده اند. بنابراین وقتی همه عوامل دیگر هم آماده باشد، جمعیت سطح زمین قادر خواهند بود رخداد را مدیریت کنند، در واقع بسیار بهتر از آنچه انتظارش می رفت. بنابراین این یک خبر خوب است و نتیجه قرنطینه های جهانی است.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۱۱

دبرا: عالی است! آیا نیروهای نور هر انسان یا کارگزار نور را مورد ارزیابی روانشناختی قرار می دهند؟ و اگر این ارزیابی رضایت بخش نباشد، بر رخداد/خط زمانی صعود، اثر می گذارد؟ یا آنکه همانطور که همین حالا گفتید، ما ثابت کردیم که آماده ایم؟

کبرا: رفتار کارگزاران کلیدی و برجسته در لحظات حساس قطعا تأثیر زیادی روی خط زمانی دارد. و این مسأله بارها در گذشته اثبات شده است. افراد معینی به نحو چشمگیری به بهبود اوضاع کمک کردند و افراد مشخص دیگری که می توانستند کمک کنند، کاملا به اشتباه افتادند. بنابراین هر دو جنبه بسیار مشاهده شده است. نیروهای نور مطمئنا ارزیابی های روانشناختی از افراد کلیدی به عمل می آورند. و نیاز است که دائما برنامه ها، یعنی ابعاد معینی از برنامه ها را تغییر و تطبیق دهند. زیرا بیشتر برنامه های نیروهای نور وابسته به جمعیت سطح سیاره نیست، اما ابعاد مشخصی از برنامه هایشان وابسته به مردم زمین است. بنابراین نیاز دارند دائما تا حد مشخصی برنامه هایشان را با توجه به رفتار افراد کلیدی معینی تطبیق و تغییر دهند

.
دبرا: آیا برخی بذرهای ستاره ای و کارگزاران نور پیش از رخداد جهت  آموزش و درمان موقتا به سفینه ها منتقل می شوند؟

کبرا: نه به صورت فیزیکی، اما در رؤیا، شاید قبلا هم تجربه خوشایندی از حضور در یک سفینه مادر داشته اید.

دبرا: چگونه تعیین می شود که چه کسانی این تجربیات را داشته باشند؟

کبرا: آنهایی که آماده هستند، و البته آنهایی که در آزادسازی سیاره کمکرسانی می کنند. این موضوع عجیبی نیست. مسأله انجام مأموریت است.

دبرا: اگر این تجربه را داشته باشیم، آیا قادر خواهیم بود آن را به یاد آوریم؟

کبرا: مورد به مورد متفاوت است. برخی به یاد می آورند و برخی به یاد نمی آورند. به دلایل امنیتی برخی جنبه های خاطرات و حافظه قبل از بازگشت به بدن فیزیکی پاک می شوند.

دبرا: افراد زیادی رؤیاهایی درباره حضور در سفینه ها دارند و یا تصاویری دریافت می کنند.

کبرا: بله دقیقا.

دبرا: مایلم از شما در مورد صعود سؤال کنم. آیا هنوز هم قرار است این پنجره صعود در سال ۲۰۲۵ بسته شود؟

کبرا: همانطور که گفتم، توقع می رود رخداد پیش از پایان سال ۲۰۲۵ رخ دهد. هدف این است.

دبرا: رخداد، اما نه ضرورتا صعود.

کبرا: صعود یک فرایند است. چیزی نیست که یک شبه رخ دهد.

دبرا: درست است. آیا هنوز برنامه سه موج صعود پابرجاست؟

کبرا: بله.

دبرا: موج اول چه مدت پس از رخداد روی می دهد؟

کبرا: انتظار می رود یک یا دو سال پس از رخداد باشد.

دبرا: می دانم همه ما اکنون در فرایند صعود قرار داریم. اما شما می گویید برخی از این موج ها احتمالا پس از ۲۰۲۵ واقع می شوند؟

کبرا: بله ممکن است.

دبرا: آیا می توانیم کاری انجام دهیم که سریعتر موج های صعود روی دهند؟

کبرا: همانطور که گفتم، آنچه اکنون اهمیت دارد شرکت کردن در مدیتیشن های جمعی است. همچنین مهم است که کارگزاران نور و مبارزان نور با

یکدیگرهمکاری کنند و درگیر نشوند. صدها و صدها بار این مسأله را تکرار کرده ام. بسیاری افراد به این مسأله توجه نمی کنند. پس حتی دیگر نمی دانم چگونه این را درخواست کنم. 

دبرا: چیزی هست که کارگزاران نور بتوانند روزانه انجام دهند تا به تجلی خط زمانی رخداد کمک کنند، و خودشان را برای رخداد آماده کنند، و نیز برای صعود؟ شما به رفتن به طبیعت اشاره کردید، و انجام مدیتیشن، آیا پیشنهاد دیگری دارید؟کبرا: پیشنهاد من این است که به راهنمای درون خود گوش فرا دهید و بر اساس آن عمل کنید. این نباید فقط یک مفهوم تئوریک باقی بماند.

حقیقتا به خویشتن بالاتر خود متصل شوید، و هنگامی که راهنمایی دریافت کردید، آن را عملی کنید.

دبرا: در مورد کار روی ترس ها و سایه ها چطور؟ این کار در حال حاضر بسیار مهم است، موافقید؟

کبرا: بله، در مورد تغییر سایه های درون، با خودتان صادق باشید. به خودتان دروغ نگویید. به خودتان اعتراف کنید، آنگاه موفق می شوید سایه هایتان را به نور تبدیل کنید.

دبرا: هنگامی که مشغول کار هیلینگ روی تروماهای عمیق هستیم، چگونه به نگه داشتن نور ادامه دهیم؟

کبرا: در واقع در نتیجه کار درمانی بر روی تروماهای عمیق، همیشه نور بیشتری وارد می شود. بنابراین وقتی مشغول کار پاکسازی هستید، ممکن است احساس کنید که همه چیز تاریک است و امیدی نیست و نوری وجود ندارد. اما پس از آنکه پشتکار به خرج دهید و صرفا نظاره گر فرایند باشید و با آن یکی نشوید، و ادامه دهید، خواهید دید که هر بار که یک لایه از تروما را پاکسازی می کنید، نور بیشتری به درون شما راه می یابد.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۱۲

دبرا: اگر خاطرات ترومای سرکوب شده (مترجم: پنهان در ناخودآگاه) داشته باشیم چطور؟ آیا برای درمان کامل لازم است آن خاطرات کشف شوند؟

کبرا: یک جرم بحرانی معین از خاطرات بایستی بازگردانده شود. اما نه تمام جزئیات. نیاز است که درک اساسی از خط زمانی زندگیتان و اینکه چگونه گذشت و چه اتفاقی افتاد داشته باشید.

دبرا: راهی هست که به برخی از این خاطرات سرکوب شده دسترسی پیدا کنیم؟

کبرا: بله راههای متعددی وجود دارد. اما به جزئیات نمی پردازم. این موضوع تخصص یک درمانگر واجد شرایط است.

دبرا: بله درک می کنم. یک سوال را چندین بار دریافت کرده ام، و مایلم آن را مطرح کنم، زیرا مادر خودم اخیرا انتقال یافتند (مترجم: درگذشتند). آیا به دلیل شتاب گرفتن پاکسازی موجودات منفی در قلمروهای غیرفیزیکی،  اوضاع برای ارواح انسانها در این قلمروها راحت تر شده است؟ برای آنهایی که پیش از رخداد فوت می کنند چه اتفاقی می افتد؟

کبرا: بله شرایط در سطوح بالاتر بهبود یافته است. و به اندازه قبل تاریکی وجود ندارد. بنابراین برای آنهایی که قلمروی فیزیکی را ترک کرده اند، اوضاع مرتب و به نحو فزاینده ای بهتر می شود.

دبرا: آیا آنها به چرخه تناسخ باز می گردند یا اینکه تا زمان رخداد به نوعی نگه داشته می شوند؟

کبرا: درصد کمی از آنان انتخاب می کنند که مجددا تناسخ بیابند، و یا اینکه فریب داده می شوند/متقاعد می شوند تا دوباره تناسخ کنند، و این به موقعیتشان بستگی دارد. اما بیشترشان در قلمروهای بالاتر باقی می مانند و در انتظار گذار هستند.

دبرا: بسیار خب، عالی است. بسیاری از افراد در حال حاضر مشکلات فیزیکی تجربه می کنند. احساس خستگی یا از دست دادن کنترل احساسی، برخی تپش قلب شدید و برخی بی خوابی دارند. آیا اینها نشانه های پاکسازی انرژتیک قبل از صعود هستند و یا تأثیرات حملات هستند؟ برای مدیریت این مسائل چه باید کرد؟

کبرا: مخلوطی از همه اینهاست. ایمپلنت ها، بیوچیپ ها، فناوری اسکالار و موجودات منفی هنوز هستند. اما فرایند پاکسازی هم در جریان است، بنابراین همه اینها اثر خودشان را بر بدن فیزیکی می گذارند. باز هم تاکید می کنم، راه حل کلیدی، وقت گذراندن در طبیعت است زیرا اینگونه است که می توانید به انرژی کریستالین خالص مجددا متصل شوید و هم به بدن فیزیکی تان و هم به میدان انرژی تان کمک کنید.

دبرا: بنابراین باید به بیرون و طبیعت برویم. می دانم امروز راجب مسائل زیادی صحبت کرده ایم اما چند سؤال درباره خواهران رز باقی مانده است. یک سؤال که معمولا مطرح می شود این است که خواهران رز چگونه می توانند به برگزاری جلسات هفتگی در شرایط قرنطینه ادامه دهند؟

کبرا: بله در شرایطی مانند حالا نمی توان ملاقات فیزیکی داشت، اما می توان از اسکایپ، زوم یا هر رسانه دیگری برای ارتباط و اتصال بهره گرفت.

دبرا: به غیر از انجام این ملاقات های مجازی، چه کار دیگری می توان انجام داد تا تأثیرات این ارتباطات افزایش یابد و ورتکس الهه حفظ شود؟

کبرا: می توانید از همان پروتکلی که برای ملاقات های فیزیکی استفاده میشد بهره بگیرید.

دبرا: بسیار خب، یعنی هنوز هم قادر خواهیم بود ورتکس را فعال نگاه داریم و به کارمان ادامه دهیم؟

کبرا: بله البته.

دبرا: گروه های خواهران رز برای ثبات بخشیدن به مثبت ترین خط زمانی و توقف شیوع کرونا چکار می توانند بکنند؟

کبرا: آنچه ضرورت دارد این است که شرکت کنندگان انرژی الهه را فرابخوانند، نه صرفا در لحظه انجام مدیتیشن، بلکه در طول زندگی روزمره، تا بتوانند اصول مثبت الهه را هر جا که حضور می یابند اشاعه دهند.

دبرا: این را واقعا دوست دارم. آیا اساتید صعودکرده یا الهگان مشخصی هستند که می توانیم از آنها نیز کمک بخواهیم؟

کبرا: به خود شما بستگی دارد.

دبرا: بسیار خب، ما به همه آنها دسترسی داریم، یعنی شما می گویید اگر ارتباط شخصی وجود دارد، آنها را فرا بخوانیم. برای فراخوانی و جذب خانواده های روحی در این جهان کنونی چکار می توان کرد … آیا این کار تا پس از رخداد یک چالش باقی می ماند؟

کبرا: می توانید از مدیتیشن ورتکس الهه استفاده کنید که کمک می کند به جذب سولمیت ها و خانواده های روحی. اما متاسفانه تا زمان رخداد، بسیاری از آن افراد دچار مشکلاتی هستند. مثلا بیدار نشده اند و یا تحت کنترل هستند. تا حد زیادی این کار تا زمان وقوع رخداد یک چالش باقی می ماند.

مصاحبه کبرا با خواهران رز بخش ۱۳ و پایانی

دبرا: و سؤال پایانی، کبرا، شما گفته اید که، «جهانی که می شناختیم به پایان رسیده است»، چه صحبتی دارید که به کاهش ترس ها در مورد چالش های کنونی و مشکلات احتمالی آتی در این دیوانگی آخر زمان کمک کند؟ کلماتی که امید و الهام بخش باشند؟

کبرا: می توان این وضعیت شیوع بیماری را به چشم یک فرایند پاکسازی جهانی نگاه کرد. انسانها به عنوان یک کل، بایستی با ترس هایشان مواجه بشوند. انسانها تقریبا به طور کامل در انکار و بی تفاوتی نسبت به همه چیز به سر می بردند. اکنون زمان آن است که حقیقت را در نظر آوریم. انسان ها در برابر آینه ایستاده اند، و این تجربه ای بسیار شفابخش است، اگرچه دشوار است. در نتیجه این بازنگری ها، جامعه ای بسیار سالم تر خواهیم داشت. و در نتیجه، اساس و بنیان عصر واقعی و متعادل آکواریوس ساخته خواهد شد. این خواست و هدف ما است.

دبرا: قطعا. و دوباره اعلام می کنم، مدیتیشن در ۴ یا ۵ آوریل است (بسته به موقعیت جعرافیایی محل زندگی تان). کبرا، ما در مورد رسیدن به جرم بحرانی هیجان زده هستیم، بیایید یک میلیون نفر شویم! موافقید؟

کبرا: بله، امیدوارم یک میلیون نفر باشیم. چراکه نه؟ همه چیز ممکن است. اگر یک میلیون نفر مدیتیشن کنند خارق العاده است! این موفقیتی خواهد بود که نیروهای نور به عنوان یک نشانه خواهند دید. نشانه ای از اینکه ما برای گام بعدی آماده هستیم.

دبرا: قطعا همینطور است. و ما می توانیم یک نقش بسیار بسیار مهم در طول تاریخ جهان ایفا کنیم!

کبرا: بله، دقیقا.

دبرا: بسیار خب، از شما بسیار متشکرم کبرا. از این گفتگو بسیار لذت بردیم و بابت همه اطلاعات سپاسگزاریم. و در پایان …پیروزی نور