در روز اول جولای سال ۲۰۲۰ گروه FESIG (گروه موضوعی ویژه انرژی رایگان) هفتاد و هشتمین جلسه خود را برگزار کرد. در بخش اول جلسه، اولین سخنران آنها دکتر جوزف مک نامارا اتاق تاکیون را معرفی کرد و پس از آن یک پرسش و پاسخ طولانی با کبرا آمده است در مورد دست های پشت پرده که حکمرانان دست نشانده، در حال سازماندهی شرایط بحرانی “جنگ علیه آگاهی” در سطح جهانی و کهکشانی از مرحله فدراسیون هستند.

http://truevisionofpeace.com/fesig.html

https://www.facebook.com/Free.Energy.Special.Interest.Group

آقای Crystal Goh رئیس و بنیانگذار گروه FESIG:

سلام به همه. به جلسه ۷۸ گروه FESIG خوش آمدید. امروز اول جولای است. به FESIG خوش آمدید – گروه موضوعی ویژه انرژی رایگان، که در آن علم با معنویت در بستر حقیقت و دانش، برای آزادی بشریت و تبدیل این سیاره به بهشت تلاقی می کند. متشکرم…به وبسایت ما بروید و در مورد مأموریت ما مطالعه کنید و در مورد اینکه چرا ما این کار را انجام می دهیم و دانشمندان، محققان، توسعه دهندگان و مخترعین انرژی رایگان و همچنین تکنولوژی های درمانی را در کنار هم جمع اوری می کنیم تا تکنولوژی را توسعه دهیم و از دورترین مرزها عبور کنیم و تکنولوژی را برای بشریت به حرکت در آوریم.

خب من اولین سخنران، دکتر جوزف مک نامارا را معرفی کنم، دکتر جو بیش از ۲۰ سال به عنوان یک پزشک، در زمینه پزشکی و دارو فعالیت دارد، وی فعالیتش را در بخش مراقبت های ویژه شروع کرد، به پزشکی خانوادگی منتقل شد و سپس به کار خود “Cara an Anam” که به زبان اسکاتلندی به معنی “دوست روح” است پرداخت. او با سازمان نگهبان زمین کار کرد، و مسافرت ها و سخنرانی ها و گفتگو هایی در کنفرانس های عصر جدید و کارهایی فراتر از آن داشت. این سخنرانیها علم دقیق و موشکافانه را با اعتقادات معنوی و درمانگری ترکیب می کند، ترکیبی برنده که ما را به سمت عصر طلایی سوق می دهد. او کتابی منتشر کرد که تئوری ابتکاری خود را در مورد ایرلند به عنوان یکی از مکان های کوچ آتلانتیسی ها توضیح می دهد. او توضیح مختصری در مورد اتاق تاکیون می دهد و بعد از آن مصاحبه با کبرا انجام خواهد شد.

https://www.welovemassmeditation.com/2020/07/interview-of-cobra-and-dr-joseph-mcnamara-by-FESIG-on-july-1st-2020.html?m=1

دکتر جوزف مک نامارا: تکنولوژی تاکیون بخشی از موج اصلی پیشرفت هایی است که تجربه ما را در اینجا در سالهای آینده متحول خواهد کرد. که این سالها یک دوره طلایی طولانی و پیش بینی شده از عصر آکواریوس است. بسیاری از این تکنولوژی ها از طریق تماس گیرندگان پلایدیانی به ما هدیه شده اند. من اکنون تاکیون ها را شرح خواهم داد. آنها ذرات زیر-اتمی هستند که سریعتر از نور حرکت می کنند و ماده را با نور روحانی  می آمیزند، مثلا نور مرکز کهکشانمان. “تاکیونیزاسیون” یک فرایند تکنولوژیکی است که مقدار افزایش یافته ای از تاکیون ها را به با ماده فیزیکی می آمیزد و برای همیشه خاصیت های کوانتومی هسته اتم ها -که ماده را تشکیل می دهند- تغییر می دهد. و تاکیونیزاسیون یک فرآیند تکنولوژیک است که دارای ثبت اختراع است.

این یک تکنولوژی ثبت شده است. ترکیب شیمیایی تغییر نمی کند. این فرایند، آنتروپی (آشفتگی) ماده فیزیکی را کاهش می دهد. روند پیری را معکوس میکند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. دو فرآیند همزمان در حال اجرا شدن هستند که در تضاد با یکدیگر هستند. یکی آنتروپی و دیگری برعکس آن، سینتروپی است. ما آنتروپی را در مورد فرآیند پیر شدن تجربه کردیم، تا زمانی که به حدود ۲۰ سالگی نرسیده ایم، به طور فزاینده ای در حال توسعه پیچیدگی هستیم. و سپس به عنوان ارگانیسم فیزیکی فرآیند معمولاً برگشت ناپذیر آنتروپی را آغاز می کنیم که منجر به مرگ می شود.

تاکیون ها کاملاً بی خطر هستند زیرا ترکیب شیمیایی ماده را تغییر نمی دهند. و آنها هیچ نوع میدان الکترومغناطیسی یا رادیواکتیویته ایجاد نمی کنند. به دلیل تاثیرات بزرگ و اصلی تاکیون ها، آنها می توانند عدم تعادل در چهار کالبد پایین ما را اصلاح کنند. این کالبدها، همان کالبدهای فیزیکی، ذهنی، عاطفی و اثیری هستند. نمی توان از آن استفاده سوء کرد و با روش های درمانی دیگر هم به خوبی پیش می رود. بنابراین روند بهبودی و رشد معنوی تسریع می شود. در سال ۱۹۷۷ جرالد فین برای اولین بار تاکیون را تعریف کرد.

این موضوع در طول پخش سری های فیلم Star Trek نهایتا وارد آگاهی جمعی شد. و می بینید که آنها در بسیاری از قسمت ها  در مورد آن گفته اند و این فیلم ها ارزش دیدن دوباره را دارند. آنها تبدیل شده اند. آنها ذرات زیر اتمی هستند که از طریق فضا حرکت می کنند. آنها توسط پیون های (مزون پی) موجود در اتمسفر به فرکانس تبدیل می شوند، و باید تکامل یابند، سازماندهی شوند و یک فرم کامل بگیرند. آنها انرژی ارتباط دهنده جهان هستند و همه اشکال و فرم ها را به شکل بی نقصی خلق می کنند. تاکیون ها امضای کوانتومی یا همان سطح بنیادی ماده آفریننده را حمل می کنند و ماده فیزیکی را به منبع : متصل می کنند. پرتوهای کیهانی با انرژی بالا از فضای میان ستاره ای وارد منظومه شمسی ما می شوند و تاکیون ها را با خود حمل می کنند. برخی از آنها از طریق یک کرم چاله فرابُعدی توسط یک اسیلاتور کوارتز در داخل فضاپیمای Genesis II به سطح سیاره ما رسیده اند.

بنابراین این اتاق های تاکیون که اکنون در سراسر جهان وجود دارند، ورود تاکیون ها را از ابعاد بالاتر به درون آنچه که قبلا آن را “قرنطینه” توصیف کرده ام و به درون ماده فیزیکی امکان پذیر کرده اند، و آن را بازشکنی و از طریق هندسه مقدس متمرکز می کنند. بنابراین، اکنون قرنطینه یک مسئله بسیار مهم است زیرا این همان چیزی است که ما را از بقیه منظومه شمسی و بقیه کیهان جدا می کند. قرنطینه حدود ۲۶۰۰۰ سال پیش توسط نیروهای تاریکی ایجاد شده است که این همان سال کهکشانی است. و توسط ناهنجاری کوانتومی از آن نگهداری می شود، که این ناهنجاری، اعوجاج پیوستار فضا-زمان و اعوجاج در سطح کوانتومی است. متون عرفانی به این موضوع به عنوان خطا اشاره کرده اند.

https://www.welovemassmeditation.com/2020/07/interview-of-cobra-and-dr-joseph-mcnamara-by-FESIG-on-july-1st-2020.html?m=1

اتاقی که من در اختیار دارم، ورود تاکیون ها را از ابعاد بالاتر به ماده فیزیکی همانطور که قبلاً اشاره کردم، امکان پذیر می کند. من به عنوان یک پزشک، پنج سال تجربه استفاده از این تکنولوژی را در مرکز درمانی خود در اینجا دارم. من تقریبا اطلاعات کاملی را جمع آوری کرده ام که در صورت لزوم برای تحقیق در دسترس هستند. می توانم به سوالات درمورد موضوعات خاص مربوط به اختلالات ذهن، احساسات، سطح انرژی و همچنین خود بدن فیزیکی پاسخ دهم.…در مورد قرنطینه صحبت کردم و گفتم که این ذرات کوانتومی مختلف مربوط به سطوح مختلف خلقت هستند.

به نقل از میچیو کاکو در یک رسانه استرالیایی آمده است: “خدا یک ریاضیدان است، از تاکیون ها استفاده می کند، موسیقی می سازد، رشته ها را از میان یازده بعد به طنین می اندازد، فضا و ماده را منتشر می کند”. فیلمی به نام Tomorrowland وجود دارد، که هیو لوری در آن بازی می کند، او یک ستاره است و او با استفاده از تاکیون دنیای دیگری می سازد. بنابراین این فیلم همیشه ارزش دیدن دارد.

همچنین می خواهم خاطرنشان کنم که موارد بسیاری وجود دارد که سریعتر از سرعت نور حرکت می کنند. بنابراین تاکیون ها تنها چیزهایی نیستند که سریعتر از نور هستند. جیمز: خوب ما چند سوال از مگان داریم، چند سوال در مورد بعضی از درمان های قابل ملاحظه ای که از مگان در نظرتان است داریم، آیا یک درمان چشمگیر دارید؟

دکتر جوزف مک نامارا: بله. ممکن است توضیح این امر از لحاظ تجربه من و کبرا متفاوت باشد، اما این تکنولوژی روی چهار کالبد پایینتر کار می کند. چیزی که شما آنها را کالبدهای مادی می نامید، در واقع کالبدهای ذهنی، عاطفی، اثیری و فیزیکی. و به نظر من کالبدهای بالاتر ما، ذهنی یا عاطفی به راحتی توسط این اتاق تاکیون تحت تاثیر قرار می گیرند. و به همین ترتیب حتی دیروز یک مراجعه کننده داشتم که برای یکسری جلسات به من مراجعه کرده بود و او خیلی هیجان زده من را صدا کرد که به نزد مشاور معمولی خود شانون رفته بود و توضیح داده بود که دچار شکاف شخصیتی شده، او دو شخصیت داشت که در هم آمیخته شده بودند. او وقتی به اینجا آمد هرگز به من این موضوع را نگفت، اما بسیار خوشحال بود. وی گفت که سرانجام پس از گذشت چندین دهه پریشانی، به آرامش رسیده است. بنابراین او درمان شد و آن شکاف در شخصیتش بهبود یافت و اکنون او حیرت زده است. او بسیار خوشحال است. احساس می کند که برای اولین بار در زندگی خود، یک نفر است. او از بدرفتاری های زیادی که در کودکی با او صورت گرفته بود رنج می برد.

نمونه دوم مربوط به یک کهنه سرباز نیروی دریایی است که جنگ عراق را پشت سر گذاشته است. او آسیب دیدگی های زیادی را از جنگ، چه از نظر شخصی و چه از نظر بینایی متحمل شد. بنابراین وی از اختلال استرس شدید پس از سانحه رنج می برد. همسرش به او گفته بود که حاضر نیست که زندگی اش را با او ادامه دهد. بنابراین او با ناامیدی نزد من آمد. او در کلینیک های اداره امور کهنه سربازان (VA) تحت درمان بوده است. و او می دید که بسیاری از دوستانش حتی در کلینیک های VA خودکشی می کنند. بنابراین این کهنه سربازان آسیب دیده برای مدت طولانی مورد بدرفتاری قرار گرفته اند. بنابراین برای او، من آخرین امید او بودم. بعد از یک جلسه، او احساس بهبودی کرد. تقریبا خودم این را باور نکردم. اما او به جنگل رفت، بسیار به اینجا نزدیک است و در آنجا می دوید. او می گفت که برای سالها این انرژی را نداشته ام، می گفت که حتی علاوه بر راه رفتن، در مسیرهای جنگلی می دوم. او حرفه جدیدی را برای خودش رقم زده است. با اینکه او یک سرباز بازنشسته نیروی دریایی  است اما هم اکنون یک هنرمند است و به عنوان یک حرفه ای جواهرات زیبایی تولید می کند. و وبسایت خود را دارد. اینها دو نمونه از دراماتیک ترین ها هستند که البته مورد آنها با احساسات زیادی همراه است. من بسیاری از افراد را  دیده ام که هنگامی که در اتاق تاکیون هستند صحنه های دراماتیک بسیار بسیار روشن و واضحی را تجربه می کنند.

یک خانم هم بود که حتی مسیحی هم نبود و با ناراحتی و گریه برایم توضیح داد که با عیسی مسیح ملاقات کرده است. حالا می توانید این را باور کنید یا نکنید. اما برای او، این یک تجربه واقعی بود زیرا موجودی که خودش را عیسی مسیح می نامید، او را خواهر خود، توصیف کرده بود، و با این درک شگفت انگیز که این خانم که با او ارتباط دارد بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. موارد دیگر که من چند مورد بومی آمریکای لاتین داشتم که به اینجا آمده بودند، و آنها در مکزیک فرهنگهایی دارند که فرشتگان و موجودات مقدس برایشان بسیار واقعی است. و به همین ترتیب او به طور مفصل تعامل خود را با شخصی که او را فرشته توصیف می کرد، شرح داد.

https://www.welovemassmeditation.com/2020/07/interview-of-cobra-and-dr-joseph-mcnamara-by-FESIG-on-july-1st-2020.html?m=1

جیمز: نظر شما در مورد سنگ شانگیت برای درمانگری و همینطور سنگ هایی مانند سنگ های سینتامانی و استفاده آنها در شبکه های انرژی چیست؟

کبرا: خب سنگ شانگیت دارای خواص درمانی کاملاً شگفت انگیزی است. قابلیت جذب انرژی زیادی دارد، بنابراین می توان از آن برای تصفیه میدان انرژی انسان استفاده کرد، اما هدف استفاده آن با هدف استفاده سنگ های سینتامانی بسیار متفاوت است. سنگ های سینتامانی به عنوان بخشی از یکی از بزرگترین پروژه ها برای آتلانتیس جدید که تحت نظارت سن ژرمن است، در شبکه انرژی سیاره ای قرار داده شده اند، و در واقع سنگ های سینتامانی لنگرهای کلیدی برای موجودات آنجلیک هستند که در حال بهبود و بازسازی شبکه انرژی سیاره ای هستند. بنابراین هدف استفاده از شانگیت کاملاً متفاوت با هدف استفاده از سنگهای سینتامانی است.

جیمز: آیا اطلاعاتی در مورد RV دارید؟ به نظر شما آیا RV ارزیابی مجدد پول است؟

کبرا: خب من بارها در مورد راه اندازی مجدد سیستم مالی صحبت کرده ام و RV گاهی اوقات به صورت کمی نادرست معرفی می شود. این عمل، فقط ارزیابی مجدد پول نیست، بلکه اساساً یک راه اندازی مجدد مالی در سطح جهانی است، و زمانی این اتفاق خواهد افتاد که گروه “جنبش مقاومت” در سیستم مالی الکترونیکی در سراسر جهان یک شکاف ایجاد کند. و این کار با هدف قطع دسترسی کابال به تمام منابع مالی انجام خواهد شد تا این سیستم مالی جدید برای همه افراد روی سطح کره زمین به صورت عادلانه باشد.

جیمز: آیا شما پیش بینی می کنید که مثلا شورش ها بدتر شوند و ما به سمت هرج و مرج مالی پیش برویم؟ یا به نظر شما “بودجه محرک” ارائه می شود؟ و اساساً همه ما آزاد خواهیم شد یا شاید در جایی مابین اینها قرار بگیریم؟

کبرا: ممکن است در طی چند ماه آینده خشونت زیادی رخ دهد، زیرا چیزهای در سطح سیاره وجود دارند که سرکوب شده اند. ناامیدی زیادی انباشته شده است و این ناامیدی باید به طریقی آزاد شود. اما یک قسمت یا یک هدف از این فعالسازی به حداقل رساندن این موضوع بود. و بدون این فعالسازی، ممکن بود جنگ ها و خشونت های بزرگی در سطح جهان داشته باشیم. ما در تلاشیم تا این امر را به حداقل برسانیم. بنابراین نمی توانم پیش بینی دقیقی از نحوه ادامه یافتن این موضوع داشته باشم، اما قطعاً تحریکات و آشفتگی هایی وجود خواهد داشت. خشونت هایی رخ خواهد داد، شورش هایی در جریان خواهد بود. بی ثباتی مالی وجود خواهد داشت، اما نیروهای نور هر کاری که بتوانند انجام می دهند تا تأثیر این تحولات را بر جامعه جهانی به حداقل برسانند. البته نیروهای تاریک هم در حال دستکاری احساسات انسان ها هستند. آنها این خشم را تحریک می کنند و آن را به شیوه ای دستکاری شده هدایت می کنند. این نیز بخشی از معادله است.

جیمز: … یک آپدیت زمانی در مورد تخت های پزشکی، تکنولوژی های پیشرفته، تکنولوژی های بازآفرینی و احیا بدهید. آیا نظری دارید که این تکنولوژی ها در چه خط زمانی منتشر می شوند؟

کبرا: همه اینها فقط پس از رخداد منتشر می شوند، تنها پس از حذف شدن و از بین رفتن نیروهای تاریکی. زمانی که دیگر نتوانند سیستم مالی و رسانه را کنترل کنند. تا آن زمان، معرفی این نوع تکنولوژی ها امکان پذیر نیست زیرا توسط آنها متوقف می شوند. بنابراین ابتدا افراد بد و منفی باید حذف شوند. و سپس نیروهای نور تکنولوژی های درمانی پیشرفته و سایر تکنولوژی ها را معرفی خواهند کرد. مطمئنا همینطور خواهد بود.

https://www.welovemassmeditation.com/2020/07/interview-of-cobra-and-dr-joseph-mcnamara-by-FESIG-on-july-1st-2020.html?m

جیمز: خب سوال بعدی از فیسبوک، توماس دوست دارد بداند چگونه تکینگی رخ داده است؟ من فکر می کنم که به تکینگی هوش مصنوعی (AI) اشاره دارد.

کبرا: تکینگی AI رخ نخواهد داد و از آن جلوگیری خواهد شد، این امر یک برنامه تئوریک پرستندگان AI است، اما این اتفاق رخ نخواهد داد. این نقشه آنها یک نقص عظیم دارد که آنها هنوز آن را کشف نکرده اند. و خواهند فهمید که امور طبق برنامه آنها پیش نمی رود.

جیمز: آیا ممکن است بگوییم که AI در آینده، مثبت می شود؟

کبرا: AI گسترش پیدا نمی کند. در واقع یک مانع خاص وجود دارد که AI نمی تواند از آن عبور کند، و این موانع از گسترش AI جلوگیری خواهند کرد.

جیمز: کبرا، بسیاری از مردم در مورد ماهواره های 5G نگران هستند. فکر می کنم این ها مربوط به ایلان ماسک یا استارلینک هستند؟ آیا چیزی هست که بخواهید در مورد آنها و ایلان ماسک بگویید؟

کبرا: بله، ایلان ماسک در توسعه این تکنولوژی ها و آنچه که آن ماهواره ها انجام می دهند، مورد کنترل قرار گرفته است. آنها قرنطینه را با نوع خاصی از حصار الکترومغناطیسی تقویت می کنند و نیروهای نور قصد دارند تا این مورد را خنثی کنند.

جیمز: بنابراین شما فکر می کنید که ایلان ماسک احتمالاً بخشی از کابال تاریک است؟

کبرا: خیر، او جزئی از کابال تاریک نیست، اما در بخش های خاصی از فعالیت های خود مورد کنترل قرار می گیرد.

جیمز: و دلیلش این است که نه تنها آنها می خواهند شبکه را حفظ کنند بلکه احتمالاً چندین هدف شرورانه دیگر در مورد 5G نیز وجود دارد. آیا ما در مورد یک سیستم نظارتی نیز صحبت می کنیم؟

کبرا: 5G در اصل یک سلاح است. سلاحی است که بر آگاهی انسان و بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارد. بنابراین به همین دلیل است که آنها می خواهند این تکنولوژی را توسعه دهند. هدف این تکنولوژی انتقال داده ها یا حتی نظارت نیست، بلکه مربوط به میدان الکترومغناطیسی است که بر روی آگاهی تاثیر می گذارد یا بهتر است بگویم که آن را سرکوب می کند و سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند.

جیمز: کبرا، در مورد ارتباط گوسیا و دیل هاردر با پلایدیان های تایگتی مثبت از کانال یوتیوب Cosmic Disclosure نظری دارید؟

کبرا: خب من به طور مستقیم در مورد آنها اظهار نظری نخواهم کرد، اما می گویم که افراد بسیار کمی از مردم در کره زمین واقعاً با پلایدیان ها ارتباط دارند. افراد زیادی وجود دارند که ادعا می کنند با پلایدیان ها چنل می شوند، اما من می گویم که تنها افرادی که تجربه دیدار فیزیکی با پلایدیان ها یا سیریان ها یا آرکتوریان ها داشته اند قابل اعتماد هستند، زیرا آنها این لینک ارتباطی برای دیدار با آن فرازمینی ها را داشته اند و این لینک در بدن فیزیکیشان به وجو آمده است، بنابراین چنل شدن با پلایدیان ها برای دریافت اطلاعات قابل اعتماد، معمولا کافی نیست.

جیمز: بسیار خب کبرا، آیا می توانید اطلاعاتی در مورد شهرهای نوری یا حباب های نوری بدهید؟

کبرا: خب بله، یک شهر نوری، حباب های بهشتی، همه این حباب های بهشتی در واقع مناطقی از واقعیت جدید هستند… واقعیتی بدون ناهنجاری، که قبلاً در درون همین قرنطینه ساخته شده اند، اما معمولاً در مکان هایی دور از مردم و در اعماق طبیعت هستند، جایی که هیچ انسانی وجود ندارد و همینطور ناهنجاری هم وجود ندارد و این مکان ها در حال گسترش هستند. و بعد از رخداد، آگاهی کافی وجود خواهد داشت که برخی از افراد شروع به تشکیل جوامع، خانواده های روحی و ساختن یک ساختار جدید و مکان های نوری، جوامع نوری و شهرهای نوری کنند، و همه این موارد گسترش می یابند. و در بعضی موارد تماس با فرازمینی های مثبت وجود خواهد داشت و آن شهرهای نوری در مواقعی خاص به عنوان پل های ارتباطی عمل خواهند کرد که در واقع پل ارتباطی بین بشریت سطح زمین و کنفدراسیون کهکشانی خواهند بود.

جیمز: آیا شما این شهرهای نور را مانند آنچه برخی افراد از آنها عکاسی کرده اند در نظر می گیرید؟… به مانند هولوگرام های درون ابرها هستند. برای مثال یک نمونه در آفریقا و یکی دیگر در چین وجود داشت که به نظر می رسید شهری در آنجا پرواز می کرد.

کبرا: در حقیقت به همین شکل است زیرا برخی از سفینه های مادر کنفدراسیون کهکشانی به مانند یک شهر کریستالی یا شهرهای نوری به نظر می رسند. و مواردی از آنها دیده شده، هنگامی که در ابرها قابل رویت بوده اند یا حتی در آسمان در حالت باز بوده اند. و سالها پیش، در واقع از این موارد در آفریقا و برخی نقاط دیگر عکاسی شده است.

جیمز: و برخی ادعا می کنند که قرار است در آینده شهرهای خود را ترک کنیم و در این شهرهای شناور زندگی کنیم که در سرتاسر اطراف سیاره پرواز می کنند و این سرنوشت آینده بشریت خواهد بود. آیا تأیید می کنید که احتمالاً چنین خواهد بود؟

کبرا: به نظرم کسانی که به اندازه کافی تکامل یافته و به اندازه کافی خالص هستند، به این واقعیت شهرهای نوری خواهند پیوست. بقیه انسانها باید به سیارات دیگر منتقل شوند. هنگامی که تغییر قطبی نهایی رخ دهد، آنها به سیاره دیگر منتقل یا تله پورت می شوند، و آن سیاره از روند تکامل آنها پشتیبانی خواهد کرد و سیاره زمین به فرکانسی بالاتر صعود خواهد کرد. و فقط کسانی که با آن فرکانس بالاتر مطابقت دارند، می توانند در اینجا بمانند.

جیمز: و آیا شما پیش بینی می کنید که یکی از این شهرهای سکومانند شناور، تا سطح زمین پایین بیاید که افراد بتوانند در آن قدم بزنند و از آن عکس بگیرند و در اینترنت قرار دهند؟

کبرا: بله. در زمان پس از رخداد و پس از انتقال جمعیت سطح زمین، شهرهای نوری به اندازه کافی توسعه یافته اند. با آن سکوهای ستاره ای، شهرهای نوری، که  پایین می آیند تماس برقرار خواهد شد. مردم می توانند در مناطق خاصی از آن شهرهای آسمانی گشت و گذار کنند و عکس بگیرند. و این یک قدم بزرگ برای بیداری بشر خواهد بود.

جیمز: آیا ممکن است بگویید که ساختار این شهرها چگونه توسعه می یابد و چه چیزی در این شهرها مورد نظر است؟ و یا اینکه زندگی در این شهرها چگونه است؟

کبرا: همه چیز مبتنی بر آگاهی است و بنابراین یک موجودیت فیزیکی نیست. شما به عنوان یک روح در آنجا هستید که مطمئناً می تواند بدن فیزیکی یا بدن انرژتیک برای خودش ایجاد کند. اما از حوزه آگاهی بالاتر، تمام آن زندگی برای عشق بی قید و شرط و همکاری سازماندهی می شود. بنابراین این یک جامعه هماهنگ است که اساساً در بهشت و سعادت به سر می برد.

جیمز: … سوال بعدی از طرف آندریا است. رخداد چه زمانی اتفاق می افتد؟ خب همه می خواهند بدانند که چه زمانی رخ می دهد. من فکر می کنم که حتی فرازمینی ها هم نمی دانند. درست است؟

کبرا: خب همانطور که گفتید، وضعیت ناپایدار و بی ثبات است و متأثر از اراده آزاد است. عوامل زیادی دخیل هستند و من نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم. جیمز: … به سوال نفر بعدی بپردازیم. اکنون وضعیت مرگ چگونه است؟ آیا می توانیم از آن فرار کنیم؟ فکر می کنم این شخص در مورد شبکه تناسخ مجدد در این سیاره سوال پرسیده است. شاید منظور او تکنولوژی های روی ماه باشد.

کبرا: ‌بله، فرار کردن از میان آن لایه ها، گذشتن از میان آن بندها و عبور به سمت نور امکان پذیر است، اما تضمینی نیست.

جیمز: بله، بنابراین در مورد برنامه صعود چه باید کرد. خب شما احتمالاً نمی خواهید که از سیاره فرار کنید. ما در حال رفتن به یک…

کبرا: اکنون زمان مناسبی برای حضور در اینجا است. با اینکه دوران جالب و خوشایندی نیست، اما بسیار مهم است. این زمان مانند سناریو پایان بازی است. این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد. مانند این است که در آخرین مسابقه بازی هستیم، (بله) و اوضاع شدیدتر و سخت تر می شود. بنابراین ما باید بهترین تلاش خود را برای آزادسازی این سیاره انجام دهیم.

جیمز: …آیا باید پس از ۲۸ روز بعد از مرگ دفن شویم تا بتوانیم کاملا اینجا را ترک کنیم؟

کبرا: بعد از اینکه مردیم باید به سمت نور برویم. اطلاعات اشتباه زیادی وجود دارد مانند این که شما نباید به درون نور بروید، و این درست نیست زیرا نور ذات و اساس موجودیت ما است. و اگر وارد نور شوید احساس مثبتی خواهید داشت، و از طریق تونل به سمت دیگر خواهید رفت. و نیازی نیست که ۲۸ روز صبر کنید، فقط چند روز کافی است، اما خوب است که حدود ۳ روز صبر کنید. و بعد از آن بدن اثیری می تواند کاملا بدن فیزیکی را ترک کند.

جیمز: بسیار خب، آیا در مورد برخی تکنولوژی های پیشرفته روی ماه- که می توانند ارواح را بدزدند و توسط تناسخ مجدد برخی از آنها را دوباره به روید زمین برگردانند- نظری دارید؟

کبرا: این تکنولوژی دیگر وجود ندارد.

کریستال: جیمز، من باید در اینجا مداخله کنم زیرا به عنوان یک متخصص هیپنوتیزم در این زمینه، ما دولور کانون و بسیاری از اساتید دیگر را داشتیم که در مورد تله نور سفید صحبت می کردند. کبرا آن ها در مورد تله نور سفید صحبت می کردند. پس تله نور سفید چیست؟هنگامی که با روش “بازگشت به زندگی های قبلی” که از مدرسه هیپنوتیزم یاد گرفته ایم، مردم را هیپنوتیزم می کردیم، متوجه شدیم که آنها از کانال تولد عبور می کنند و سپس وارد بخش دیگری می شوند و از طریق آن به زندگی گذشته شان می روند. و وقتی دوباره بر می گردند، به آنها می گوییم که به نور سفید نگاه کنند. اما دولور کانون می گفت که این تله نور سفید شما را بارها و بارها در این چرخه تناسخ مجدد در این سیاره به دام می اندازد.

کبرا: در واقع همه افراد در حال حاضر در چرخه تناسخ مجدد به دام افتاده اند زیرا چرخه تناسخ فقط در سطح فیزیکی نیست، بلکه در سطوح بالاتر نیز وجود دارد. شما یا در سطح اختری یا در سطح ذهنی گیر افتاده اید. نمی توانید سیاره را ترک کنید. و نور سفید فقط پرتالی است که از طریق آن صعود می کنید. شما از طریق آن، آگاهیتان را از حالت فیزیکی به حالت اثیری انتقال می دهید. نور سفید فقط یک پرتال است. در واقع یک پل است. پس من با آن ایده تله نوری موافق نیستم.

جیمز: خب به نظر شما وقتی مردم می میرند کجا بروند؟

کبرا: از یک تونل عبور کنند، وارد یک پرتال شوند و به سطح اثیری بروند، و بعد از مدتی برخی از آنها وقتی تعلقاتشان به دنیای فیزیکی را رها کرده باشند، به سطح اختری می روند. و برخی نیز حتی بالاتر، به سطح ذهنی می روند.

جیمز: … ایا نظری دارید در مورد اینکه ۱۰% از مردم که بیدار شده اند، به ۹۰% از مردم که هنوز در خوابند کمک می کنند و حقیقت را در مورد دروغ هایی که دولت و رسانه به مردم می گویند می بینند؟ خب این افراد چگونه باید مثل ما بیدار شوند؟ چگونه می توانیم به کسانی که در خواب هستند کمک کنیم؟

کبرا: اساساً با پخش اطلاعات. زیرا وقتی افراد به اندازه کافی اطلاعات را از طریق رسانه های فرعی، اینترنت و رسانه های اجتماعی گسترش می دهند، این امر در همه جا شتاب می گیرد. و در مقطع معینی، همه شروع به باز کردن چشمان خود می کنند و این اتفاق در حال انجام است. این همه گیری ویروس، چشم بسیاری از مردم را در مورد این واقعیت که این اوضاع مهندسی شده است، باز کرده است. و این بسیار واضح و آشکار است که اکثر مردم، من می گویم بسیاری از مردمی که تاکنون بیدار نبوده اند، اکنون بیدار شده اند.

جیمز: و آیا شما سانسور بیشتری را در یوتیوب، فیسبوک، توییتر مشاهده می کنید؟ به عنوان مثال درمورد افرادی که سعی در بیان حقیقت دارند؟

کبرا: بله، آنها در تلاشند تا این کار را در چهار تا شش ماه آینده با شدت بیشتری انجام دهند. آنها واقعا قصد دارند این کار را شدیدتر انجام دهند، زیرا نقاط عطف زمانی بسیار مهمی در پیش رو هستند که به زودی فرا می رسند و آنها می خواهند از ظهور حقیقت جلوگیری کنند.

جیمز: خب شخصی در مورد گروه کیمرا پرسیده است. اخبار جدید در مورد آنها چیست؟

کبرا: خب آنها هنوز کاملا فعال هستند. آنها هنوز در عمق ارتش، نیروی فضایی، دارپا (DARPA) (آژانس پروژه های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا) حضور دارند و به برنامه هایشان، همانطور که تا به حال بوده، ادامه می دهند. بنابراین آنها هنوز می خواهند وضعیت قرنطینه زمین را دست نخورده نگه دارند.

جیمز: ایا گروه کیمرا همچنین با مونارک هم در ارتباط است؟ گروههای دیگری نیز هستند مانند موبیوس و سازمانهای شرکتی سیاره ای.

کبرا: بصورت مستقیم خیر. کیمرا تلاش می کند که در روند زندگی سطح زمین مداخله نکند. آنها سعی می کنند که تا حد امکان مداخلات کمی داشته باشند. و تلاش می کنند که تا حد ممکن در پشت پرده باقی بمانند.

جیمز: به نظر شما نیروی فضایی به شدت توسط کیمرا مورد نفوذ قرار گرفته است؟ و آیا به نظر شما با یکسری تغییرات، به یک نیروی مثبت تبدیل خواهد شد؟

کبرا: به شدت مورد نفوذ قرار گرفته است. و هدف اصلی از ایجاد نیروی فضایی، آخرین شانس کابال برای دفاع از زمین در مقابل کنفدراسیون کهکشانی است آنها می خواهند از این مورد به عنوان آخرین خط دفاعیشان قبل از رسیدن سفینه های کنفدراسیون استفاده کنند.

جیمز: بنابراین همینجاست که رندی کرامر در مورد اینکه آنها میخواهند یک عملیات و تجاوز دروغین، تجاوز دروغین فرازمینیان را ترتیب دهند صحبت می کند. آیا شما پیش بینی می کنید که آن اتفاق می افتد و نیروی فضایی در آن نقش دارد؟

کبرا: بله در واقع این یک نقشه از طرف کابال است. فکر نمیکنم… احتمال زیادی برای این اتفاق نیست زیرا برنامه هایی برای مقابله با آن وجود دارد، اما هنوز هم احتمال بسیار کمی برای رخ دادن آن وجود دارد. نیروهای تاریک نمی خواهند که از آن عملیات کاذب تجاوز بیگانگان استفاده کنند، زیرا آنان را در جایگاه ضعف قرار می دهد. پس اگر این نمایش را برپا کنند، اساسا بازی برایشان به پایان رسیده است، و آنها نمی خواهند این ریسک را بپذیرند.

جیمز: بله، در حال حاضر آنها با کووید ۱۹ در حال ایجاد آشفتگی هستند. خب سوال بعدی، اگر یک سفینه فرود بیاید، آیا باید سوار آن بشویم؟

کبرا: باید بتوانید احساس کنید. باید انرژی آن سفینه را با قلب و روح خود احساس کنید، راهنمای درونیتان به شما خواهد گفت که این یک سفینه خوب است یا بد. و طبق آن راهنمای درونی عمل کنید.

جیمز: … صحبت از نژادهای فرازمینی شد، می دانم که حداقل در اینترنت، دراکوها وجهه بسیار بدی دارند، آیا تأیید می کنید که آنها همانطور هستند که در موردشان گفته می شود؟ آیا دراکو خیرخواه هم وجود دارد؟

کبرا: خب من می گویم که حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از دراکوها واقعا منفی هستند. منظورم این است که برخی گروه های دراکوهای خوب هم وجود دارد. یکی از آنها گروه دراکوهای تیوبان هستند که ۵۰۰۰ سال پیش یک فرهنگ غنی را در چین بنا کرده اند، و در حقیقت من یک دراکو مثبت را سالها پیش ملاقات کردم، اما اکثریت آنها واقعا خوب نیستند. آنها عادت به ذهنیت ایجاد جنگ دارند و موجودات مثبتی نیستند. اکثر آنها مثبت نیستند.

جیمز: …سوال بعدی. آیا تمام عنکبوت های غول پیکر کیمرا از بین رفته اند؟

کبرا: هنوز تعدادی عنکبوت اثیری کیمرا در فضای سابلونار وجود دارند. اما تمام عنکبوتهای پلاسما از بین رفته اند.

جیمز: آیا اطلاعاتی در این مورد دارید که آیا شکل های حیاتی از عنکبوت های مثبت وجود دارند؟

کبرا: بله وجود دارند، اما بسیار کمیاب هستند.

جیمز: به سوالی در مورد رپتایل ها بپردازیم. آیا رپتایل های مثبت نقشی در افشاگری ها دارند؟

کبرا: خب در این مورد اطلاعات لازم به من داده شده است. ادعایی وجود دارد مبنی بر اینکه رپتایل های مثبتی وجود دارند، اما من هیچوقت با یکی از آنها روبرو نشده ام و هیچگونه ارتباط غیرمستقیم هم با آنها نداشته ام. پس باور آن سخت است، اما واضح است که خزندگان مثبتی وجود دارند، ولی بصورت کلی اکثریت آنها مثبت نیستند.

جیمز: شما گفتید که بین ۸۰ تا ۹۰ درصد دراکوها منفی هستند. در مورد رپتایل ها چطور؟ به نظر شما آنها به چه نسبتی وجود دارند؟

کبرا: خب بیش از ۹۵% آنها منفی هستند.

جیمز: سوال بعدی، در پس خورشید چه چیزی وجود دارد؟

کبرا: هیچ چیز.

جیمز: آیا نیبیرو در آنجا نیست؟

کبرا: خیر.

جیمز: آیا نیبیرو اصلا وجود دارد؟

کبرا: به این شکل خیر، این یک مفهوم است. در واقع یک مفهوم اشتباه است که ارائه شد تا مردم را گیج کند.

جیمز: پس در مورد زکریا سیچین چطور؟ آیا این بدین معنی است که داستان او ساختگی بود؟

کبرا: بله. بله.

جیمز: هنگام راه اندازی مجدد در سطح جهانی،  آیا شرایط سخت و تاریک و قحطی غذا به وجود خواهد آمد و لازم است که غذا ذخیره کنیم؟حدس می زنم که خیلی از افراد در این مورد سوال دارند، آیا لازم است غذا ذخیره کنیم؟

کبرا: خب، هنگامی که رخداد رخ دهد، توسط سیستم اعلام اضطراری (EMS) به شما اطلاع رسانی می شود، و یک راهنمایی خوب این است که غذای کافی و  پول کافی برای خرید هر آنچه در آن روزها نیاز دارید داشته باشید.

(اتحاد نور: این متن مجموعه مهم ترین نکات مصاحبه کبرا در اول جولای 2020 بود.)

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :

https://www.welovemassmeditation.com/2020/07/interview-of-cobra-and-dr-joseph-mcnamara-by-FESIG-on-july-1st-2020.html