پس از آنکه برنامه شیوع بیماری به نتایج دلخواه منتهی نشد، نیروهای تاریکی تلاش هایشان برای تشدید جنون اخرزمانی را افزایش داده اند. یسوعیان، شوالیه های مالتا و شوالیه های کلمپ اکنون در حال شارژ کردن قطبیت میان جناح چپ و راست در ایالات متحده هستند تا جنگ داخلی را مهندسی کنند. اعتراضاتی که هفته پیش اوج گرفت عمیقا مورد نفوذ و کنترل قرار گرفته است:

george-floyd-riots-infiltrated-by-extremist-groups-and-agents-provocateurs

the-strange-case-of-an-america-in-flames

Erik Prince, Brother of Betsy DeVos, Master of Domestic Espionage

jesuit-control-of-the-philadelphia-police-and-government

برای آرامش بخشیدن به وضعیت، آنچه اکنون ضرورت دارد همانطور که کاولیاپل در بلاگ جدیدش گفت، نگه داشتن سیاره در نور است:

Kp Message 6-1-20… “Very Important to ‘Hold the planet in the Light’ right now”

نیروهای نور درخواست کرده اند که بیشترین افراد ممکن هر چهار ساعت برای ایجاد صلح در آمریکا مدیتیشن انجام دهند:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/05/urgent-meditation-for-maintaining-peace-in-the-USA-every-4-hours.html

با نزدیک شدن به اسکوئر اریس-پلوتو در ۱۴ ژوئن ، تنش ها و پتانسیل برای خشونت در دو هفته آینده در آمریکا و در سراسر جهان افزایش می یابد. نیروهای تاریکی ممکن است از این آرایش استرولوژیک و از چرخه خورشیدی جدید جهت تشدید ناآرامی ها بهره بگیرند و همچنین تلاش کنند جنگی میان چین و هند یا هنگ کنگ یا تایوان، یا جنگ بزرگ دیگری، مهندسی کنند:

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/there-will-be-a-lot-more-rioting-looting-and-civil-unrest-as-the-u-s-economy-continues-to-crumble

https://www.wakingtimes.com/2020/05/30/strongest-solar-flare-in-years-coincides-with-riots-reminding-us-that-solar-activity-and-unrest-are-historically-linked/

https://www.smh.com.au/world/asia/chinese-general-threatens-attack-on-taiwan-to-stop-independence-20200529-p54xux.html

طبق منابع دراگون و حرکت مقاومت، کابال برنامه دارد از ایالات متحده به چین بگریزد و پس از جنگ داخلی در آمریکا، در چین پنهان شود، شبیه حرکتی که نازی ها پس از جنگ جهانی دوم در عملیات پیپرکلیپ (گیره کاغذ) انجام دادند. منابع دراگون اعلام کردند این برنامه، و برنامه نفوذ تاریکی به چین در حال حاضر توسط عناصر مثبت دراگون و جناح مثبت ارتش چین در حال خنثی شدن است.

یک منبع دیگر دراگون اطلاع داده است که اگر چین سعی کند به تایوان حمله کند، آنها «همه» مدارک و اسناد سری مربوط به فعالیت نظامی چین در Lop Nor از جمله بخش فرازمینی و برنامه فضایی مخفی را از طریق رسانه های اصلی چین منتشر خواهند کرد. این منبع دراگون همچنین به این پیام رمزی اشاره کرد:

https://taiwantoday.tw/news.php?unit=20,29,35,45&post=25611

نیروهای نور درخواست می کنند که بیشترین افراد ممکن در لحظه دقیق اسکوئر اریس پلوتو در ۱۴ ژوئن برای دستیابی به صلح جهانی مدیتیشن انجام دهند:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/05/meditation-at-exact-time-of-eris-pluto-square-on-June-14th-at-310-pm-utc-for-maintaining-World-Peace.html

نکته مثبت آنکه، اسپیس ایکس موفق شد دو فضانورد را به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد و این اولین پرواز فضایی عمومی انسانی از خاک آمریکا در نه سال اخیر بود، که نتایج ماندگار مثبتی در رابطه با شکستن Veil (پرده، حصار) دارد، و به شکستن وضعیت قرنطینه سیاره زمین کمک خواهد کرد، و نشانگر آغاز چرخه جدید سفر فضایی انسان است:

https://www.space.com/spacex-astronaut-launch-new-spaceflight-era.html

الون ماسک در ذاتش موجود مثبتی است که تحت برنامه کنترل تروما و آزار ایلومیناتی قرار گرفته است، و حالا تلاش می کند رهایی یابد، و این موضوع را در برخی توئیت های غیرعادی وی می توانید ببینید.

پیروزی نور

کبرا

 

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2020/06/peace-meditation.html

ترجمه : اتحاد نور