در ژانویه سال ۲۰۱۹ گروه کیمرا متوجه شد که شکست خواهند خورد، بنابراین برای دریافت کمک، یک درخواست اضطراری و از روی استیصال را به سراسر کهکشان فرستادند و هیچ جوابی دریافت نکردند.آنها با فهمیدن این موضوع و آگاهی از پیکربندی قدرتمند سیاره ای عصر آکواریوس در سال ۲۰۲۰، به خانواده های اشرافیت سیاه و یسوعیان دستور دادند تا برنامه های عملیات نهایی نظم نوین جهانی را در ژانویه سال ۲۰۲۰ فعال کنند.

نیروهای نور از وقوع بسیاری از سناریو های منفی ممانعت کردند، اما یکی از این سناریوها اجرا شد و آن سناریو ویروس کرونا بود. قبل از شکست نهایی، نیروهای تاریکی مصمم بودند تا جایی که می توانند آشوب و رنج بیشتری ایجاد کنند. این اتفاق، دقیقاً ۲۴ سال بعد، تکرار فراموشی بزرگ سال ۱۹۹۶ است، که درست قبل از دستیابی به پیشرفت و موفقیت برنامه ریزی شده نیز اتفاق افتاد:

http://2012portal.blogspot.com/2015/10/the-great-forgetting-of-1996.html

در سطح فیزیکی، همه گیری ویروس کرونا قدرت خانواده های اشرافیت سیاه و سربازان آنها را مستحکم کرده است:

https://www.zerohedge.com/markets/dollars-vs-deaths-us-equity-investors-have-now-made-over-100-million-every-covid-victim

این امر در جنگ نانوتکنولوژی بین نیروهای نور و تاریکی، امتیازهایی به آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفتهٔ دفاعی آمریکا (DARPA) -که توسط کیمرا کنترل می شود- داده است:

https://www.activistpost.com/2020/05/coronavirus-gives-a-dangerous-boost-to-darpas-darkest-agenda.html

نانوتکنولوژی که در دسترس ارتش است بسیار پیشرفته تر از چیزی است که بیشتر مردم می دانند، حتی تقریباً در دو دهه قبل:

https://www.forbes.com/2003/03/19/cz_jw_0319soapbox.html#3952b8b32072

نانوتکنولوژی پیشرفته توسعه یافته توسط گروه کیمرا باعث کاهش بهره‌وری تکنولوژی غبار ستاره ای پلیادیان ها می شود که این تکنولوژی غبار ستاره ای یا استارداست باعث از بین بردن ویروس کرونا می شود. به این دلیل است که تکنولوژی استارداست پلیادیان ها تنها ۷۵٪ در از بین بردن ویروس مؤثر است. طی چند ماه آینده پیشرفت های خاصی در این زمینه پیش بینی می شود و در صورت تحقق این امر، پلیادیان ها قادر خواهند بود تا به طور کامل ویروس کرونا را پاکسازی کنند.

همچنین کیمرا از ایلان ماسک و پروژه ماهواره های استارلینک او، در جهت تقویت حصار الکترومغناطیسی قرنطینه زمین پشتیبانی میکند:

https://www.wakingtimes.com/2020/04/07/what-you-should-know-about-5g-satellites-how-musks-sci-fi-dreams-are-becoming-our-living-nightmare/

همچنین برخی از تکنولوژی های HAARP هنوز به طور کامل از بین نرفته اند و هنوز تهدیدی برای ایجاد یک تغییر قطبی بدموقع ایجاد میکنند:

https://www.wired.com/2008/01/russian-journal/

یک نکته مثبت تر این است که کیمرا در زمینه سلاح‌های فوق العاده و پیشرفته کوانتومی، تقریباً به طور کامل در جنگ با نیروهای نور شکست خورده است. همچنین، عملاً تمام ناهنجاری های اولیه پلاسما پاکسازی شده است که این خبر بسیار خوبی است.

منظومه شمسی از پسِ مدار ماه، بصورت فعالانه ای در حال تبدیل شدن به یک پرتال صعود چندبُعدی است در حالی که بسیاری از نژادهای مثبت کیهانی در حال حضور پیدا کردن در منظومه شمسی به همراه سفینه های مادر نوری و زنده خود هستند. و آخرین بقایای ناوگان تاریک دراکو در آنجا تحت تعقیب شدن و شکار شدن هستند.

با این حال در فضای سابلونار وضعیت کاملاً متفاوت است. ناوگان سفینه های پنهان شده (کلوک شده) دراکو تا حدودی منطقه را در کنترل خود دارند، اگرچه این کنترل توسط ناوگان های نیروهای نور حتی در سطوحی نزدیک به زمین به چالش کشیده می شود، که این اتفاق بصورت گسترده ای در حال گزارش شدن است:

https://benjaminfulford.net/2020/05/18/area-51-destroyed-as-secret-war-intensifies/

اگر ناوگان پلیادیان یا ناوگان های مثبت دیگر در فضای سابلونار بصورت کامل از حالت کلوک خارج شوند، بلافاصله توسط ناوگان دراکو تبخیر می شوند، در حالی که یک قسمت از ناوگان دراکو هم با آنها از بین می رود.

دراکوها هنوز بخشی از تکنولوژی حصار الکترومغناطیسی اسکالار خود را در سطح اتری نزدیک به سطح سیاره نگه می دارند، و هنوز تعدادی عنکبوت عظیم کیمرا در سطح اتری دقیقاً در داخل مدار قمری وجود دارند که ورود ناوگان کنفدراسیون به فضای سابلونار را دشوار می کنند. تمام عنکبوت های پلاسمای کیمرا چند ماه پیش با موفقیت از بین رفته اند، و تعدادی عنکبوت اتری باقی مانده است که پاکسازی آنها ساده تر خواهد بود.

از آنجا که هر دو گروه کیمرا و دراکو می دانند که نیروهای کنفدراسیون کهکشانی به زودی به سطح زمین خواهند رسید، می خواهند از برنامه های فضایی مخفی USAF که خودشان کنترل می کنند، زیر چتر نیروی فضایی آمریکا، به عنوان آخرین خط دفاعی خود در برابر کنفدراسیون کهکشانی محافظت کنند:

https://www.exopolitics.org/at-space-force-flag-unveiling-trump-refers-to-upcoming-ssp-technology/

روی سطح سیاره، ارتش مثبت و دراگون های قرمز و آبی در حال انجام عملیات هایی در پشت صحنه هستند تا برای رخداد آماده شوند. با این حال آنها هنوز به طور کامل به منابع اطلاعاتی فرازمینی قابل اطمینان وصل نشده اند، بنابراین درک آنها از میزان کنترل دراکو/کیمرا بر سیاره (خصوصاً در سطوح غیر فیزیکی) محدود است و گاهی اوقات اطلاعات آنها کاملاً قابل اعتماد نیست. یک مثال در این مورد، طرح دستگیری های گسترده در آوریل ۲۰۲۰ توسط ارتش مثبت است.

منابع دراگون از سرزمین اصلی چین اعلام کرده اند که پس از مدیتیشن ما در تاریخ ۴ آوریل، نیروهای نور برای دستیابی به رهایی در یک حالت تهاجمی بسیار جدی در تمام سطوح هستند. آنها انتظار دارند که برخی از حرکت های بزرگ در نوامبر ۲۰۲۰ در زمان انتخابات ایالات متحده انجام شود. رهبران انجمن های مخفی مثبت چین، قرمز و آبی(لاجورد) نامیده می شوند:

http://2012portal.blogspot.com/2015/02/the-red-and-blue.html

آنها از ناوگان آنتارس سرچشمه گرفته اند که در برخی از نبردهای سرنوشت ساز علیه تاریکی در طول جنگ های کهکشانی پیروز شدند. منشأ آنها سیستم ستاره آنتارس است که یک سیستم ستاره ای دوتایی متشکل از ابَرستاره قرمز آنتارس A و ستاره دنباله اصلی آبی آنتارس B است:

https://en.wikipedia.org/wiki/Antares#Antares_B

بسیاری از پیروان آنها در میان قرمزها و آبی ها متعلق به جناح مثبت نژاد دراکو، به اصطلاح دراکوهای تیوبان هستند که آنها اکنون در بدن انسانها تجسم می یابند و در اعماق دولت چین (قرمز) و در درون گروههای معنوی تائوئیست (آبی) قرار گرفته اند. به نقل از منابع دراگون درباره آبی ها:

انجمن دروازه دراگون از مدرسه واقعیت کامل تائوئیسم عناصری از قبایل تبتی، شمانیسم مغولی، تائوئیسم، کنفوسیانیسم و بودیسم را در فرم کاملی از تائوئیسم گنجانیده است.  انجمن دروازه دراگون یک شعبه از مدرسه شمالیِ تائوئیسم واقعیت کامل است. تبار معنوی آن به استاد قرن سیزدهم به نام کیو چانگ-چون بر می گردد، چانگ-چون به معنی “بهار ابدی” است. استاد بهار ابدی یکی از حکیمانی بود که به چنگیز خان توصیه کرد و از او حمایت کرد تا تمدن کهن چین را در هنگام حمله تاریک مغول محافظت کند. چنگیزخان، چانگ-چون را به عنوان ناظر بر همه علوم و فرهنگها و سنن در چین منصوب کرد و همچنین فرقه دروازه دراگون نقش مهمی در حفظ دانش چین تارتاری ایفا کرد و از آن زمان تاکنون به عنوان حافظان دانش و خرد برای چین عمل کردند، و اکنون بعد از سال ۲۰۰۹ در طول این دوره زمانی تهدید و تحول بشریت این امر را در سرتاسر جهان گسترش و انجام می دهند.

به نقل از فولفورد در مورد قرمزها:

“هنگامی که مانچوها در سال ۱۶۴۴ به چین حمله کردند، ارتش مینگ به یک انجمن زیرزمینی تبدیل شد که هدف آن سرنگونی کینگ (مانچو) و بازپس گیری مینگ بود. آنها از شورش بوکسور پشتیبانی کردند اما این حرکت توسط قدرتهای امپریالیستی فروپاشید. بعداها با کمک چینی های خارج از کشور و خانواده سلطنتی ژاپنی، این انجمن توانست آخرین امپراطور را سرنگون کند و «سان یِت سِن» را به جای او منصوب کند. آنها آخرین بار در کتاب های تاریخ به عنوان باند سبز و باند قرمز ظاهر شدند که در دهه ۱۹۴۰ به شدت با کمونیست ها در شانگهای جنگیدند. آنها در سال ۱۹۴۹ از کمونیست ها شکست خوردند و بار دیگر به یک سازمان زیرزمینی تبدیل شدند. از سال ۱۹۴۹ آنها به طور مداوم تاثیرات خود را در سراسر چین و سایر نقاط جهان افزایش داده اند. آنها اعضایی را در بالاترین سطوح دولت چین دارند اما ذاتا مخالف نظم نوین جهانی هستند، و یک سازمان رسمی دولتی چینی نیستند. “

قرمزها اکنون در تایوان و تا حدودی از طریق این سازمان در ژاپن نیز فعال هستند:

https://acfreemasons3821.org/en/about_jlcf

تایوان نقش مهمی را در رخداد خواهد داشت که هنوز نمی توان آن را فاش کرد.

یک اشاره خیلی غیرمستقیم:

https://www.zerohedge.com/markets/us-deploys-b-1bs-warships-south-china-sea-china-nationalists-call-invasion-taiwan

یکی دیگر از منابع دراگون از سرزمین اصلی چین اعلام کرده است که تهدید آنها برای آشکار ساختن برنامه فضایی مخفی چین در صورت از بین نبردن ویروس در چین، نتایجی را به همراه داشته است، زیرا در حال حاضر ما معمولاً روزانه کمتر از ۱۰ مورد جدید تایید شده ابتلا به ویروس کرونا در سرزمین اصلی چین داریم.

آنها گفته اند که همتایان غربی خود باید رویکردی مشابه داشته باشند و باید بصورت جدی افشا شدن اطلاعات طبقه بندی شده در مورد برنامه های فضایی مخفی غربی را مورد توجه قرار دهند.

همچنین آزمایشگاه های کلونینگ هم می توانند افشا شوند:

https://8kun.top/qresearch/res/7705421.html#7706089

و استفاده از انفجارهای هسته ای برای ایجاد یک پورتال ناهنجاری منفی در مشتری توسط ناسا:

http://knowledgeglue.com/did-nasa-cover-up-an-accidential-nuclear-detonation-on-jupiter/

شکل توروس-مانند جهان نیز باید به زودی و به صورت رسمی آشکار شود:

https://www.rt.com/news/487091-universe-north-south-shifting-constant/

https://www.quantamagazine.org/what-shape-is-the-universe-closed-or-flat-20191104/

و قانون دوم ترمودینامیک سرانجام رد شد:

http://ancestralmomentum.com/2017/03/of-shiva-and-the-second-law-of-thermodynamics/

https://www.newscientist.com/article/dn2572-second-law-of-thermodynamics-broken/

https://www.gaia.com/article/scientists-have-reversed-the-arrow-of-time-in-quantum-experiment

https://nypost.com/2020/05/19/nasa-finds-evidence-of-parallel-universe-where-time-runs-backward-report/

منبعی که نباید از آن نام برد اعلام کرده است که پاریس یک ورتکس الهه است و باید در اسرع وقت دوباره کاملاً فعال شود و خانواده های اشرافیت سفید از پاریس که هنوز از نظام سیاسی اجتماعی پیش از انقلاب کبیر فرانسه به اسرار الهه دسترسی دارند، باید ایفای نقش فعالتری را برای فعالسازی مجدد ورتکس پاریس مورد توجه قرار دهند.

پیام اصلی نیروهای نور برای جمعیت سطح زمین در حال حاضر این است که مردم باید به روح خود متصل شوند، وابستگی خود به رسانه دیجیتال را رها کنند، با خودشان صادق و راستین باشند، به آنچه که زیبا، خالص و واقعی است متصل شوند، شرافت را در منش و شخصیت خود گسترش دهند و از قضاوت و انکار دست بکشند.

نیروهای نور مشاهده کرده اند که بسیاری از مردم با سخت گیری و خودخواهی غیرضروری رفتار می کنند و بیش از حد قضاوت می کنند. با توجه به شرایط بسیار منفی در سطح سیاره این موارد تا حدی قابل درک هستند، اما آن دسته از افراد نه تنها زندگی را برای سایر مردم بدتر می کنند بلکه براساس درک نادرست خود از «تعادل نَش»، این وضعیت را برای خودشان نیز بدتر می کنند:

https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-642-32820-6_1

همچنین بسیاری از افراد در گذشته از طریق کنترل ذهن مبتنی بر تروما برنامه ریزی شده اند و با نزدیک تر شدن به رخداد، بسیاری از این برنامه ها فعال میشوند.

برخی از این افراد به عنوان مامورین خفته واداشته شدند تا به همه گروههای مثبت روی سطح زمین نفوذ کنند. نمونه بارز این اتفاق، سازمان دهنده اصلی برخی از کنفرانس های من در مجارستان است که اکنون به همراه همسرش به مخالفان من تبدیل شده اند. او در یک کمپین افترا، با ارسال دروغ و اخبار جعلی درباره من، جعل شواهد و دستکاری ایمیل ها به طور جدی با من مبارزه می کند و به طور فعالانه مردم را در مقابل مراقبه ۴ آوریل ما قرار می داد. اقدامات آنها از تابستان سال ۲۰۱۹ به طور مستقیم باعث فروپاشی ورتکس الهه مجارستان شده است و درها را برای نفوذ تاریکی به انجمن های لایتورکرها در آن کشور باز کرده است. اقدامات آنها توانسته است تا حدی تاثیری منفی بر روند خط زمانی صعود در ابتدای سال ۲۰۲۰ داشته باشد  و از آنجا که آنها به طور جدی در یک کمپین افترا علیه مدیتیشن ما شرکت کرده اند، به طور غیرمستقیم توسط نیروهای نور تا حدی بخاطر برخی از مرگ و میرهای ویروس کرونا در آن کشور مسوول خواهند بود در شرایطی که اگر این کارها را نمی کردند از آن مرگ و میرها جلوگیری می شد.

آنها نمونه ای از افراد کلیدی هستند که می توانند وضعیت سیاره را تحت تأثیر قرار دهند، چه تاثیراتی در جهت بهتر شدن وضعیت و چه بدتر شدنش، و امیدوارم که در آینده بتوانم مثال های مثبت بیشتری از افراد کلیدی تأثیرگذار بر موقعیت های کلیدی عنوان کنم:

https://stargate2020.blogspot.com/2020/05/the-compression-breakthrough.html

از آنجایی که در ماه های آینده تعداد موجودات منفی اتری و اختری در سطح زمین کاهش می یابد، میزان نور بیشتری حضور می یابد و افراد بیشتری تمایل به نشان دادن رفتارهای مثبت دارند.

پیروزی نور!

کبرا

 

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2020/05/dragon-endgame.html

ترجمه : اتحاد نور