دوباره وقت اقدام فرا رسیده است! وقت آن رسیده که سرنوشت جهان خود را در دستان خودمان بگیریم! همه ما موافق هستیم که فرایند آزادسازی سیاره به طول انجامیده است. این فرصتی است برای اینکه به طور جمعی به این فرایند آزادسازی شتاب ببخشیم. بنابراین، ما از فرصتی که در ۳۰ ژوئن، کانجانکشن (مقارنه) قدرتمند سیاره مشتری با سیاره پلوتو ایجاد می کند استفاده می کنیم تا پرتالی بیافرینیم که توسط آن آگاهی خود را وحدت ببخشیم و فرایندی که ما را به عصر آکواریوس هدایت می کند را کلید بزنیم.

این خبر را همه جا پخش کنید، در سراسر جهان! لطفا آن را در وبسایت ها و بلاگ هایتان پست کنید. از گروه های معنوی دعوت کنید تا به ما بپیوندند. اگر رسانه دیگری می شناسید مدیتیشن را برای آنها هم بفرستید. می توانید برای افراد محل زندگی خودتان یک رویداد فیسبوکی ایجاد کنید تا در این مدیتیشن شرکت کنند. همچنین یک گروه فیسبوک اصلی برای این رویداد مورد نیاز است. می توانید یک ویدئو برای این رویداد بسازید و آن را در یوتیوب پست کنید. مطالعات علمی ثابت کرده اند که مدیتیشن ها و فعالسازی های جمعی تأثیرات مثبتی بر جوامع انسان دارند، بنابراین هر یک از شما که در این فعالسازی شرکت کنید در واقع به نزدیک تر کردن عصر آکواریوس به ما کمک کرده اید:

Studies Show Group Meditation Lowers Crime, Suicide, & Deaths In Surrounding Areas

http://www.worldpeacegroup.org/washington_crime_study.html

این فعالسازی به نیروهای نور کمک می کند که انرژی نور را به سطح سیاره لنگر کنند تا خط زمانی که به عصر آکواریوس منتهی می شود را بیش از پیش تثبیت کنند. تعداد افرادی که در این فعالسازی شرکت می کنند تنها عامل بسیار تأثیرگذار در اختیار جمعیت انسانهای سطح زمین برای تسریع فرایند است. می توانیم به جرم بحرانی ۱۴۴ هزار نفر برای این فعالسازی دست پیدا کنیم. حتی می توانیم به یک میلیون نفر برسیم! و این موضوع باعث ایجاد یک زنجیره واکنشی درمانی گسترده در میدان انرژی سراسر جهان خواهد شد.

کانجانکشن مشتری و پلوتو در ۳۰ ژوئن، نقطه عطف دروازه ستاره ای خط زمانی عصر آکواریوس ۲۰۲۰ است که در ۱۲ ژانویه و با کانجانکشن زحل و پلوتو گشایش یافت، و در ۳۰ ژوئن و با کانجانکشن مشتری و پلوتو به نقطه عطفش می رسد و در ۲۱ دسامبر با کانجانکشن مشتری و زحل بسته می شود.

هدف دروازه ستاره ای خط زمان عصر آکواریوس ۲۰۲۰، ثبات بخشیدن به خط زمانی مثبت عصر آکواریوس برای سیاره است، و فعالسازی ما در روز ۳۰ ژوئن نقطه عطف این فرایند است. این نقطه فعالسازی قدرتمند، تقریبا در وسط فرایند ۲۰۲۰ قرار دارد: ۱۷۰ روز بین ۱۲ ژانویه و ۳۰ ژوئن، و ۱۷۴ روز بین ۳۰ ژوئن و ۲۱ دسامبر.

در آسترولوژی، کانجانکشن مشتری و پلوتو نمادی از اصلاحات بزرگ اجتماعی و معنوی است و فراوانی معنوی و مادی برای انسانها به ارمغان می آورد.

ما بخش ۲ مدیتیشن عصر آکواریوس را در لحظه دقیق کانجانکشن مشتری و پلوتو در روز ۳۰ ژوئن انجام خواهیم داد، که ساعت آن برابر است با: ((به وقت ایران: ۱۰ تیر، سه شنبه، ۱۰:۱۷ صبح)) می توانید ساعت مدیتیشن برای منطقه زمانی خود را در اینجا چک کنید:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=AGE+OF+AQUARIUS+PART+2&iso=20200630T0747&p1=195

دستور مدیتیشن

۱. از روش خود برای قرار گرفتن در حالت آرام آگاهی استفاده کنید.

۲. قصد خود را برای انجام این مدیتیشن به هدف فعالسازی جمعی عصر آکواریوس بیان کنید.

۳. اکنون شعله بنفش را از منبع اصلی آن فرابخوانید تا در طول مدیتیشن و پس از آن یک دایره حفاظتی حول شما ایجاد کند. از آن بخواهید تا هر چه را که در راستای نور نیست را تغییر دهد و به نور تبدیل کند.

۴. ستون نور سفیدی را تصور کنید که از خورشید مرکز کیهان ساطع می شود، و سپس به خورشیدهای مرکزی کهکشان های درون کیهان توزیع می شود. سپس تصور کنید که این نور وارد خورشید مرکزی کهکشان ما شده، در کهکشان منتشر می شود، به منظومه خورشیدی ما می رسد، از همه موجودات نوری منظومه عبور می کند، و از همه موجودات روی زمین می گذرد، و نیز از بدن شما می گذرد و به مرکز زمین می رسد.

۵. تصور کنید این نور تمام تاریکی باقی مانده روی زمین را تبدیل به نور می کند، و همه نابرابری ها را درمان کرده، فقر را می زداید، و برای همه انسانها فراوانی به ارمغان می آورد. نور ملایم صورتی رنگ الهه را تصور کنید که همه موجودات روی زمین را در آغوش می گیرد و کالبدهای احساسی آنها را درمان می کند. آغاز یک چرخه کیهانی عظیم عصر آکواریوس را تصور کنید، چرخه نوینی که نور، عشق و خوشبختی برای همه موجودات روی زمین می آفریند.

زمان پیشنهادی برای این مدیتیشن ۲۰ دقیقه است.

بروزرسانی ها درباره عصر آکواریوس:

http://2012portal.blogspot.com

 

منبع :

http://2012portal.blogspot.com/2020/06/make-this-viral-age-of-aquarius.html

ترجمه : اتحاد نور