گزارش کبرا از مدیتیشن بازگشت نور:

دوشنبه، 21 ژانویه 2019

حباب های بهشت

مدیتیشن بازگشت نور یک موفقیت خیره کننده بود. بین یک تا دو میلیون نفر مطلع شدند و بین 300 تا 400 هزار نفر در آن شرکت کردند. بنابراین چند برابر بیشتر از حدنصاب لازم برای ایجاد واکنش زنجیره ای بدست آمد.موج انرژی از سمت خورشید مرکز کیهان به سطح سیاره رسید و به نحو بازگشت ناپذیری به زمین لنگر شد. این موضوع باعث شد ساختار ناهنجاری اولیه حول سطح سیاره به طور چشمگیری تغییر کند، و ما وارد فاز بعدی شکافت فشردگی، یا به اصطلاح، فاز «نوکلیاسیون» شدیم. فاز نوکلیاسون مرحله بسیار مهمی از فاز گذار بین دو سیستم دینامیک است. همین امروز وارد این فاز فرایند آزادسازی کیهانی سیاره زمین شدیم.از حالا، «حباب های بهشت» درون قرنطینه زمین در حال شکل گیری هستند، و این نتیجه دخالت مستقیم خورشید مرکز کیهان است.

این دستاورد فقط به این دلیل است که آگاهی جمعی ما در طول مدیتیشن مثل لنزی عمل کرد که نور خورشید مرکز کیهان را جمع آوری کرد و بر سطح سیاره متمرکز ساخت. تمدن های آتی به احتمال زیاد این مدیتیشن را لحظه کلیدی در روند تکامل اگاهی زمین خواهند دید.حباب های بهشت مناطق نور خالص هستند که مستقل از ماده ی خلق شده در گستره فضازمان بعد یازدهمی وجود دارند. این امر عملا به این معناست که در مواد فیزیکی و غیرفیزیکی روی سطح زمین، منطقه های کوچکی وجود دارد که خارج از دسترس نیروهای تاریکی هستند. این معنای حقیقی بازگشت نور است.این امر همچنین به این معنی است

که از حالا به بعد آفریدن نور و دست یافتن به نور در زندگی بسیار راحت تر از قبل خواهد بود.یعنی ما از فاز «مقاومت» خارج شده ایم، فازی که در آن مشغول مبارزه با کابال بودیم. و حالا وارد فاز پیش روی شده ایم. در این مرحله ما واقعیت نوین را خلق می کنیم. و با آرامش فروپاشی دنیای قدیم را نظاره می کنیم که زیر بار آشفتگی خودش متلاشی می شود، بی آنکه به درون تلاطم این فروپاشی کشیده شویم، و صرفا در حالیکه بر همه موقعیت ها نورافشانی می کنیم.حباب های بهشت درون قرنطینه زمین بزرگ خواهند شد تا زمان وقوع «رخداد».حالا زمان افشای اطلاعاتی است که ممکن است برخی را شوکه کند. اما در عمق وجودتان می دانستید.در نقطه معینی پس از «رخداد» یک تغییر قطب فیزیکی محور چرخش زمین وجود خواهد داشت، که به دلیل تبدیل خورشیدمان به یک میکرونوا یا ستاره T-Tauri خواهد بود، و توسط فعالیت خورشید مرکز کیهان و خورشید مرکز کهکشان کلید خواهد خورد.

خورشید پس از این کلید خوردن، موج پلاسمای عظیمی ساطع می کند که باعث جابجایی پوسته ها، و تغییر محور چرخش خواهد شد و سونامی به ارتفاع یک مایل ایجاد می کند.این موج سونامی یک مایلی به طور مؤثری سطح زمین را از هر ناخالصی و آلودگی باقی مانده پاک خواهد کرد. کاملا واضح است که جزیره ها و مناطق نور کاملا امن خواهند بود و تحت تأثیر موج سونامی نخواهند بود. به این دلیل که این مناطق توسط فناوری پیشرفته ای که نژادهای مثبت پس از «رخداد» به ما خواهند داد محافظت می شوند.

از انجاکه همه این ها فقط چند سال پس از رخداد بوقوع خواهند پیوست ترسی وجود ندارد. 12900 سال پیش، یعنی نیمی از تقویم پیش روی اعتدالین به عقب برگردیم، رخداد پلاسمای خورشیدی دیگری اما کوچکتر و بدون تغییر محور فیزیکی رخ داد.کابال بطور قابل درکی مضطرب است چراکه جایی برای پنهان شدن ندارد. و به همین دلیل بود که انواع و اقسام برنامه های سری و مخفی فضایی را پدید اورده بودند. به این امید واهی که راه گریزی ازین فرجام بیابند. همچنین فریب گرمایش جهانی را درست کردند تا پوششی ایجاد کنند بر حقانیت تغییر قطبهای زمین در آینده….

تغییر قطب های زمین که در راه است یکی از اسرار اصلی کابال است که سعی می کنند پنهان کنند. اما حقیقت درحال افشا شدن است، و تغییر قطب های مغناطیسی که پیش درآمد تغییر فیزیکی محور چرخش سیاره است، همین حالا در جریان است:

https://www.armstrongeconomics.com/international-news/nature/magnetic-poles-are-moving-rapidly-as-never-before-precursor-to-a-pole-shift/

https://stillnessinthestorm.com/2019/01/something-very-strange-is-happening-to-earths-magnetic-north-pole-and-no-one-knows-why/

http://themostimportantnews.com/archives/experts-warn-of-a-cataclysmic-flip-of-earths-magnetic-field-as-a-mysterious-anomaly-under-the-continent-of-africa-causes-it-to-weaken

دومین راز بزرگ که کابال سعی دارد پنهان نگاه دارد این است که تعاملات میان قطبیت زنانه و مردانه باعث ایجاد میدان الکترومغناطیسی تورویدی Toroidal می شود که انرژی کندالینی را فعال می کند که به آزادسازی سیاره کمک می کند.

با شکست خوردن نقشه فرقه یسوعیان برای سرکوب انرژی جنسی انسان، آنها توطئه ای جدید چیده اند. می خواهند هویت جنسی زنانه و مردانه را قطبیت زدایی و آشفته کنند، و برای همین هم برنامه آشفتگی جنسیتی را اجرا می کنند. برنامه اخته سازی مردان و زنانگی زدایی زنان برای همین است.

https://www.rt.com/news/447454-pc-gone-wild-traditions-2018/

http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=115561

https://verydumbgovernment.blogspot.com/2019/01/suicidal-marketing-gillete-andtoxic.html

https://www.henrymakow.com/2019/01/is-director-of-toxic-masculini.html

برای قطبیت زدایی و تضعیف جنسیتی زنان، یسوعیان برنامه های رسانه ای در دهه های گذشته داشته اند که تراشیدن موی زیربغل و موی زهار برای زنان در این برنامه ها تبلیغ شده است:

https://www.thecut.com/2014/06/why-were-grossed-out-women-pit-hair.html

موی زیربغل و موی زهار مرتبط است با قدرت ازلی زنانه که یسوعیان و خاندان های اشرافیت سیاه قصد نابودی اش را دارند.آنها همچنین محصولات آرایشی بهداشتی سمی را اشاعه دادند که باعث عدم تعادل هورمونی در زنان می شود:

https://stillnessinthestorm.com/2019/01/endocrine-disruptors-study-links-early-puberty-in-girls-to-chemicals-in-shampoo-toothpaste-and-soap-even-if-only-used-by-mother-in-pregnancy/

https://stillnessinthestorm.com/2018/12/chemicals-in-cosmetics-other-products-tied-to-early-puberty-in-girls/

برای آزادسازی سیاره انرژی الکتریکی فعال مردانه خالص و تحریف نشده و نیز انرژی بازتابی مغناطیسی خالص و تحریف نشده زنانه ضرورت دارد.انرژی مغناطیسی خالص پذیرنده زنانه میدان رزونانسی می آفریند که نقش بشقاب گیرنده را برای رخداد بازی می کند. انرژی الکتریکی فعال و خالص مردانه ذات پتک تور است.این دو انرژی با هم جام مقدس را می سازند. بهمراه هم ماندالای خانواده روحی را ایجاد می کنند.

https://www.annasayce.com/soul-connections-and-soul-mates/

حالا زمان آن رسیده است که بیدارترین اعضای جمعیت سطح زمین بر اساس چشم انداز روح، تشکیل ارتباط های خانواده ی روحی را آغاز کنند. این فرایند قبلا شروع شده است. به زودی دستورالعمل های بیشتری در این زمینه صادر خواهد شد.ماندالاهای خانواده های روحی در جزیره های نوری شروع به زندگی می کنند. فرایند ایجاد و آفرینش جزایر نور قبلا آغاز شده است. پروژه هایی در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا از مدتی پیش در دست اجرا هستند. دستورالعمل های بیشتری در این رابطه به زودی داده خواهد شد.

ماندالاهای خانواده های روحی و جزایر نور همان حباب های بهشتی هستند که درون جهنم شرایط سطح زمین اما موازی با این شرایط ساخته می شوند. هنگامی که نور کافی وجود داشته باشد تجلی و ظهور پیدا می کنند. اینها بذرهای تمدن مترقی آینده سطح زمین هستند. آن زمان حالا فرا رسیده است.من شخصا هدایت شده ام تا ساختن ماندالای خاندان روحی ام را شروع کنم. این فرایند از اول ژانویه 2019 تحت هدایت ناوگان پروینی به فرماندهی سمجاسه، که در واقع یکی از اعضای ماندالای خاندان روحی من است، شتاب گرفته است.ناوگان پروینی با مخابره مکاشفه هایی به شکل رؤیاها، تصاویر و همزمانی های برجسته و معنادار در حال آماده سازی خویشاوندان روحی مؤنث من در سطح سیاره هستند تا آنها را برای برقراری تماس با من آماده کنند. این تجربیات عمیق روحانی از زمان انتشار پروتکل های بشقاب تماس در مارس 2018 برای آنها آغاز شده است، اما از ابتدای 2019 شدت پیدا کرده است.

قرار است ما با همدیگر یک حباب بهشت ایجاد کنیم، و اسرار حقیقی الاهه را لنگر کنیم و وارد فرایند صعود شتابدار شویم.اگر آنها احساس می کنند

هدایت می شوند تا با من تماس برقرار کنند، بایستی یک آدرس ایمیل tutanota ایجاد کنند:

https://tutanota.com/

و فقط از طریق آن ایمیل با من تماس بگیرند، یا ایمیل:

[email protected]

برای جمعیت عموم مردمان سطح زمین همه اطلاعات بلاگ من در کتابی جمع آوری شده است که هم چاپ شده و هم به شکل الکترونیکی موجود است. این کتاب در زمان «رخداد» بسیار مهم خواهد بود. زیرا ممکن است در آن هنگام اختلالاتی در سیستم های الکترونیکی بوجود آید و اینترنت در دوره زمانی کوتاه اما حیاتی  در دسترس نباشد. در آن زمان این کتاب کمک بزرگی خواهد بود.

می توانید کتاب را اینجا سفارش دهید:

https://portal-report.com/

و در پایان گزارش مدیتیشن بازگشت نور… در درخشش لحظه… هر آنچه خراب شد ساخته خواهد شد:

http://missionignition.net/blue/bluelament.php

پیروزی نور!

منبع :
https://2012portal.blogspot.com/2019/01/bubbles-of-heaven.html
ترجمه : اتحاد نور