هدف از این بروزرسانی ارائه توضیحاتی درباره مقاله حباب های بهشتی به جمعیت سطح زمین است.

نخست، ۶ فاز موجود در مرحله گذار با جزئیات بیشتری شرح داده می شود. هرکدام از این فازها یک گام کامل در فرایند صعود سیاره است و هریک چیزی بین چند ماه تا چند سال طول خواهد کشید. این کامل ترین پاسخ به سؤال شما درباره زمان وقوع «رخداد» است که در این وبلاگ خواهید یافت.

نخستین فاز از این گذار، فاز «تبخیر سطحی» است. این فاز سال ۲۰۱۲ آغاز شد و ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹ به پایان رسید.  فاز تبخیر سطحی به این معنی است که جریان حرارتی (انرژی خورشید مرکزی کهکشان) به سطح سیاره زمین می رسد و این امر یک جریان همرفتی روی سطح سیاره ایجاد می کند که به معنی بیداری جمعیت سطح زمین بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ بوده است.

فاز دوم گذار «میعان حباب» نامیده می شود. این فاز ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹ آغار شده و اکنون در جریان است. این فاز به این معنی است که جریان حرارتی کافی به سطح سیاره رسیده است تا در تعدادی منطقه بسیار کوچک و مجزا روی سطح زمین، گذار از آب مایع (جامعه در ماتریکس) به بخار آب (جامعه کیهانی) انجام شود. در طول فاز «میعان حباب»، حباب های بهشتی پدیدار می شوند، و بر اساس مدل آیزینگ، دچار تحول و سازماندهی های مجدد می شوند. در طول این فاز، حباب ها رفته رفته بزرگتر و باثبات تر می شوند، درحالیکه جامعه بیرونی که در ماتریکس بسر می برد رفته رفته آشفته تر و بی ثبات تر می شود. و دقیقا به همین دلیل است که برخی از مردم هدایت می شوند تا به سیاست بازی های روزمره بی توجه باشند و بیشتر روی رشد روحی و تکامل درونی شان تمرکز کنند.

فاز ۳ گذار، فاز «اعتلای حباب» نامیده می شود. در این فاز جریان حرارتی خورشید مرکز کهکشان به نحوی تصاعدی افزایش می یابد و حباب های بیشتری شکل می گیرند، و جامعه درون ماتریکس به طور فزاینده ای به فروپاشی نزدیک می شود، و این امر تا نقطه اوج جریان حرارتی در لحظه «رخداد» ادامه دارد. لحظه «رخداد»، لحظه ی جریان حرارتی در سطح بحرانی است. در این لحظه جامعه ماتریکس فرو می پاشد، «تماس» انجام می شود، و عناصر ثبات زدای جامعه کهنه بسرعت حذف می شود. و در اینجا وارد فاز ۴ می شویم. این فاز «جوشش ناپایدار غشا» نامیده می شود.

حباب های بهشت روی سطح زمین در این مرحله متصل شده اند و شبکه ای باثبات (غشا) تشکیل داده اند که ستون فقرات جامعه نوین تلقی می شود.   این اجتماع بطور کلی هنوز در بی ثباتی است، اما حباب های بهشت مدام ثبات بیشتری می یابند و متحول می شوند تا به وحدت برسند. در این مرحله حباب ها از طریق «تماس فعالانه» در حال تکمیل شدن هستند.

فاز ۵ «جوشاندن پایدار غشا» نامیده می شود. در این مرحله جزیره های نوری سطح زمین به مناطق فعال تبدیل/معکوس سازی بدل می شوند که در آنها فرایند صعود فردی و جمعی انجام می شود. در موج اول هزاران نفر صعود می کنند. برخی از آنها پس از صعود به عنوان موجودات تعالی یافته به سطح زمین باز می گردند تا موج دوم را مهیا و آماده کنند که این موج دوم صدها هزار نفر را شامل می شود. از اینها هم برخی بر می گردند تا موج سوم را آماده کنند. در طول فاز ۵ جمعیت سطح زمین کاملا با فناوری های پیشرفته نوین تطابق می یابد و برای پذیرش نور بقدر کافی سلامت و صحت پیدا می کند.

فاز ۶ «فلش نهایی» نامیده می شود. در این مرحله، فرایند گذار تکمیل شده است. خورشید مرکز کهکشان «رخداد خورشیدی» و حادثه تغییر قطب های زمین را کلید می زند. میلیون ها نفر طی موج سوم صعود می کنند، و باقی مانده مردم از سطح سیاره تخلیه و به ناوگان کهکشانی منتقل می شوند تا به سیاره مناسبی در خوشه پروین که خانه جدید بشریت خواهد بود انتقال یابند.

در آن لحظه سطح سیاره توسط موج سونامی درنوردیده خواهد شد که سطح زمین را خواهد شست. تنها مناطقی که تحت تأثیر این سونامی نخواهند بود جزیره های نور هستند. ساکنین این جزیره های نور موجودات پیشرفته ستاره ای خواهند بود، که بسیاری از آنها خود شما خواهید بود! آتلانتیس نوینی بر زمین جدید ساخته خواهد شد.

اکنون که طرح کلی را بهتر درک کرده اید، می توانیم با اطمینان خاطر اطلاع دهیم که نیروهای نور ساخت پایگاهی زیرزمینی در شمال تایوان را به اتمام رسانده اند که می تواند ۳ میلیارد نفر را در خود جای دهد. پایگاهی مشابه اما کوچکتر در مکانی در اروپای مرکزی در حال ساخت است، و پایگاهی دیگر در مکانی در آمریکای جنوبی. پایگاه دیگری هم برای آفریقا طراحی شده است. احتمال دارد از این پایگاهها به عنوان گزینه ای برای تخلیه جمعیت استفاده شود. باید بدانید که آنچه در مدیتیشن ۲۱ ژانویه بدست آوردیم بسیار بزرگ و بااهمیت است. حباب های بهشت نخستین نشانه های واقعیت کاملا نوین هستند که متعلق به چرخه جدید کیهانی است.

هرگاه در راستای نور قرار بگیرید، زندگی ساده و ساده تر می شود. هرگاه روی فروپاشیدن دنیای قدیمی تمرکز کنید، دوباره همه چیز رو به وخامت می رود. دیگر زمان وابستگی به اطلاعات گذشته است. حالا زمانه ی افرادی است که زندگی شان را بدست خودشان می سازند. هر وضعیتی که اکنون دارید، اگر مجدانه تلاش کنید، صرفنظر ازین که «رخداد» چه زمانی خواهد بود، در عرض چندسال می توانید به جایگاه بسیار بهتری دست یابید.

واکنش ها و اظهارنظرهای  کودکانه به برخی مطالب مقاله قبلی کاملا مورد انتظار بودند و بی اثر شده اند. مأموریت در جریان است.

همچنین، برخی افراد هنگامی که درباره پیام های رمزی جریان مقاومت اظهارنظر می کنند اصلا متوجه معنی آنها نیستند و صرفا سخنانی بی معنی در فضای اینترنت و از طریق ویدئوهای مبهم یوتیوبی نشر می دهند. همانقدر که مکانیک کوانتوم از فهم یک میمون رزوس خارج است این امور و تحولات مهم هم ورای درک آنان است!

پلیادین ها( Pleiadian ) فعالانه در حال ارزیابی، تشویق و نظارت بر فرایند بیداری آگاه ترین بخش جمعیت سطح زمین هستند و در عین حال انرژی جداگانه اما محبت آمیز برای افراد دیگر می فرستند.

فقط ۳۰ دقیقه قبل از مدیتیشن جمعی ما، سمجاسه یک «برق شهاب» روی ماه ترتیب داده بود. منجمی که آن درخشش را دیده «حس کرده بود که وقت آن رسیده است»، و به همین دلیل تلسکوپ هایش را از قبل مهیا کرده بود.این یک پیام خاص از طرف سمجاسه بود، که معنی آن فعلا برای جمعیت سطح زمین قابل افشا نیست.

فقط این را می گویم که چند روز بعد، «برنامه هوشیاری وضعیت فضایی ژئوسنکرون» مجبور شده است مدارهای ماهواره های نظارتی را بدلیل تحرکات ناوگان پلیادین ( Pleiadian ) تغییر دهد. از سمت «مقاومت» خبر رسیده که تمامی اطلاعات مربوط به بمب های توپلت اکنون وضعیت بسیار محرمانه دارد.

تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که فعلا بمب های توپلت از زمین خارج نشده اند، اما بمرور از قدرتشان کاسته می شود. مقاومت همچنین خبر داده است که بیشتر افرادی که برای پروتکل های ورود داوطلب شده اند اصلا آمادگی ندارند، و بمنظور افزایش آمادگی ها مقالات مشخصی در ارتباط با «کارکردهای اجتماعی» بهمراه کارگاه های آموزشی در اختیار جمعیت سطح زمین قرار خواهد گرفت.هدف از این آموزش ها همچنین آماده کردن افراد برای ایجاد و گسترش حباب های بهشت و جزیره های نور خواهد بود.

اولین کارگاه در ارتباط با خانواده روحی است و در ۱۶ و ۱۷ مارس در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. از شما صمیمانه دعوت می کنیم به ما بپیوندید. از زمان ایجاد فرهنگ های نوسنگی الهه-محور لنگیل و تیسزا،  یکی از مهمترین ورتکس های الهه روی سیاره  در مجارستان قرار دارد. در حین اینکه مهیای کارگاه آموزشی در مجارستان می شویم، این ستونهای نور در آسمان مجارستان ظاهر شده اند.

وحدت با الهه در راه است.و نور پیروز است!

کبرا

 

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2019/02/bubbles-of-heaven-update.html

ترجمه : اتحاد نور