وضعیت در سوریه بحرانی تر می شود.  ترکیه اقدامات نظامی را در شمال سوریه آغاز کرده است. این امر همچنین ممکن است منجر به هدایت شدن بیش از 10،000 جنگجوی دولت اسلامی (داعش) به این منطقه شود که قبلاً نگه داشته شده بودند‌. اشاره این نکته بسیار پراهمیت است که دلیل اصلی و سری جنگ سوریه نبرد برای ورتکس الهه در سوریه است که از مهمترین نقاط کلیدی انرژی در شبکه انرژی سیاره ای است. هرکس که آن نقطه انرژی را کنترل کند، به کنترل عمده سیستم خطوط انرژی در سطح سیاره دست یافته است. هرکسی که سیستم خطوط انرژی را کنترل می کند، دسترسی مستقیم به آگاهی جهانی بشریت دارد.

به همین دلیل است که یسوعیان  داعش را (دولت اسلامی) مهندسی  کرده اند.
ورتکس انرژی سوریه در واقع یک پنتاگرام است. در اختیار نیروهای نور، این پنتاگرام ابزار خیر است که می تواند کل خاورمیانه را متحول کند و می تواند فرستنده بسیار بزرگی از انرژی مثبت زنانه باشد.  در دست نیروهای تاریکی، این پنتاگرام می تواند درد و رنج زیادی ایجاد کند، همانطور که مردم سوریه در چند سال گذشته تجربه کرده اند.

هر پنج نقطه از پنتاگرام سوریه شهرهای کلیدی در سوریه است که در گذشته غنی خود با انرژی الهه ارتباط مستقیمی داشتند.

این پنج نقطه  عبارتند از:
حلب ، شهری با حضور بسیار پر قدرت الهه.
حمص ، زادگاه جولیا دومنا.  جولیا دومنا یک امپراطور رومی بود که تلاش داشت خرد و دانش به دربار روم  آورد .
پالمیرا ، زادگاه زنوبیا ، ملکه ای که منجر به شورش علیه ظلم امپراتوری روم  شد.
رقه ، منطقه ای که زادگاه فرهنگ حلف است.
منبج که مرکز پرستش آتارگاتیس الهه سوری باروری و فراوانی (برکت) بود.
سه مورد از این نقاط ، حلب ، حمص و پالمیرا ، اخیراً از چنگال داعش ، رها شده اند.

[http://2012portal.blogspot.com/2016/04/the-syria-pentagram.html](http://2012portal.blogspot.com/2016/04/the-syria-pentagram.html)

چند روز آینده مشخص کننده آینده سوریه است.

بنابراین ، ما از چهارشنبه ، هشتم اکتبر ساعت 12:45 UTC صبح (۱۶:۱۵تهران )، هر 4 ساعت مراقبه صلح و آرامش را برای درگیری های سوریه و هند و پاکستان انجام خواهیم داد.

[https://www.welovemassmeditation.com/2019/10/urgent-peace-meditation-for-syria-and_7.html](https://www.welovemassmeditation.com/2019/10/urgent-peace-meditation-for-syria-and_7.html)

بنابراین ، ما می خواهیم مدیتیشن صلح برای درگیری های سوریه و هند و پاکستان را هر 4 ساعت یکبار انجام دهیم ، از سه شنبه 8 اکتبر از ساعت 12:45 دقیقه UTC شروع می شود. به وقت تهران برابر است با ساعت ۲۰:۱۵ .

فوری!  مراقبه صلح برای سوریه و درگیری هند و پاکستان هر 4 ساعت یکبار انجام می شود:

روش انجام

۱- از روش خود برای رسیدن به حالت آگاهی آرامش بهره گیرید.

۲- هدف خود را برای ایجاد صلح و شفا در شرایط سوریه و بین هند و پاکستان  ( یا هر نقطه ای که درگیری هست) بیان کنید.

۳- ستونی از نور صورتی را تجسم کنید، که از خورشید مرکزی کهکشان سرچشمه می گیرد و سپس از بدن ما گذر کرده رو به عمق ژرف زمین و مرکزش  می رود.

۴- این نور را تجسم کنید که از قلب شما جاری است و سپس از طریق دستان شما  مستقیماً همه افراد در درگیری های احتمالی ارتش ترکیه در شمال سوریه و بین هند و پاکستان (یا هر نقطه دیگری که جنگ در جریان است)، را به هماهنگی، صلح و آرامش سوق می دهد. بگذارید نور صورتی پیش رود و جریان یابد و تمام درگیری های دیگر را در سراسر جهان بهبود ببخشد.

۵- از حضور الهه بخواهید که انرژی های صلح و هارمونی را نسبت به همه شرایط حل نشده در رابطه با درگیری های احتمالی ارتش ترکیه در شمال سوریه و بین هند و پاکستان و همه افراد درگیر آن هدایت کند.  بگذارید این انرژیها پیش رفته و جریان پیدا کنند و تمام درگیری های دیگر در جهان را بهبود بخشند.  به این انرژی ها اجازه دهید تا چند دقیقه از طریق قلب شما جاری  و سپس از طریق دستان شما  در این شرایط و موقعیت همچنان جریان داشته باشند.

الهه صلح و آرامش را می خواهد و این  خواهد بود !

 

مترجم : اتحاد نور