پس از اینکه میلیاردها قطعه DNA در ویال‌های تزریقی خطرناک پیدا شد، مدرنا اذعان کرد که واکسن mRNA کووید این شرکت باعث سرطان می‌شود.

این افشاگری پس از آن صورت گرفت که دکتر رابرت مالون اخیراً در جلسه استماع «آسیب‌های ناشی از واکسن‌های کووید» به ریاست نماینده کنگره، مارجوری تیلور گرین، حضور یافت و طی آن اعلان کرد که چگونه مجوز مدرنا نشان می‌دهد، ویال های واکسن حاوی میلیاردها قطعه DNA و سایر آلاینده های مرتبط با نقایص مادرزادی و سرطان است.

دکتر مالون در این جلسه گفت، مدرنا در مجوز اختراع خود تصدیق می کند که به دلیل خطرات موجود در این زمینه، RNA بر DNA ارجحیت دارند، اما واکسن های mRNA این شرکت که به ده ها میلیون نفر تزریق شده، به این ماده آلوده است.

دکتر مالون اظهار کرد: «مدرنا حق ثبت اختراع در مورد استفاده از RNA برای واکسن ها را دارد و طی این مجوز به صراحت اذعان می کند که RNA برای اهداف واکسن، مقدم بر DNA است؛ زیرا مشکلاتی از قبیل احتمال جهش زایی درجی را بوجود می آورد که می تواند منجر به فعال شدن انکوژن ها یا غیرفعال شدن ژن های سرکوبگر تومور شود.

سازمان غذا و دارو می گوید اطلاعی درباره این نگرانی ها ندارد ، اما مدرنا در برگه ثبت اختراع خود، دقیقا همان نگرانی هایی را مطرح می کند که در مورد DNA در جهش زایی و سمیت ژنی وجود دارد.

بنابراین، مدرنا می داند که DNA یک آلاینده است. به دلیل نحوه ساخت واکسن، DNA در ترکیبات واکسن باقی مانده است … آنها از DNA برای ساختن RNA استفاده می کنند؛ بعد DNA را تقلیل می دهند و بعد از آن باید DNA تجزیه شده را از RNA جدا و خالص سازی کنند اما فرآیندی که از آن استفاده می کنند، چندان خوب نیست. “واکسن mRNA فایزر نیز به قطعات DNA سرطان‌زا آلوده است

دانشمندانی از ایالات متحده و کانادا توانستند ویال‌های باز نشده واکسن کووید مدرنا را طی یک سلسله مراتب واضح حفاظتی بدست آورند و از آنها نمونه برداری کنند. چنین اقدامی تخصص این افراد است. به این معنا که آنها توالی یابی دقیقی روی نمونه ها انجام می دهند و یافته های خود را در جهت منافع مردم اعلام می کنند.

چیزی که آنها کشف کردند، تعداد زیادی از قطعات DNA در آماده سازی RNA بود و ابزارهای بازسازی استانداردی را به کار بردند تا شکل DNAهای پلاسمید حلقوی را بررسی کنند – درضمن هیچ یک از این موارد برای عموم فاش نشد.

دکتر مالون توضیح داد که مستندات نشان می‌دهند، توالی‌های DNA خاصی در ویال‌ها وجود دارد که بطور معمول تزریق آن ها به انسان مجاز نیست، علاوه بر اینکه « در بین آنها حتی یک ژن مقاومت به آنتی‌بیوتیک هم وجود ندارد».

این DNA ها حاوی توالی‌هایی از ویروس بوزینه ( Simian 40 ) هستند – البته نه کل ماده ژنتیکی ویروس، بلکه توالی‌های بسیار فعال پروموتر آن – و این همان موردی است که سازمان غذا و دارو دقیقاً در مقررات سابق خود تصریح کرده که باید از آن اجتناب شود، زیرا خطر عمدی بیشتری را برای جهش‌زایی درجی ایجاد می‌کند.

مشخص شد که واکسن mRNA فایزر برای کووید نیز حاوی همین آلاینده‌ها است. اسناد توسط این شرکت در اختیار تنظیم کنندگان مقررات در ایالات متحده، اروپا و کانادا قرار گرفت. اما این نهادها در تلاشی آشکار برای پنهان کردن مستندات از دید عموم، نکات جزئی که به توالی های SV40 ( ویروس بوزینه – 40 ) اشاره داشت را حذف کردند.

دکتر مالون توضیح داد: سازمان غذا و داروی آمریکا برای بررسی های خودش، توالی‌های DNA خام را نگرفت و نقشه های پلاسمیدی را بازسازی نکرد. آنها مدارک ارائه شده از سوی فایزر را بی چون و چرا پذیرفتند و اکنون همه این مستندات به دلیل آنچه محققان یافته اند، در شرف آشکارسازیست. دکتر مالون گفت که اشخاص رده بالای مدرنا و فایزر، باید از این موضوع مطلع می بودند که عواقب بالقوه برای دریافت‌کنندگان واکسن شامل هر چیزی است که با آسیب به DNA مرتبط باشد، مانند نقص های مادرزادی و سرطان که از مهم ترین آنها هستند.

 

ترجمه: رویا🙏 💫

منبع : prepareforchange