سرانجام منبع : شروع کرده است به حذف ناهنجاری لرکر که در ابتدای زمان، وقتی که منبع : جرقه‌ای از خودش را وارد ناهنجاری اولیه کرد، ایجاد شده بود. منبع : اکنون به شکل کوانتومی در حال رها ساختن جهان از اتصالات لرکر است. هنگامی که جرم بحرانی لرکر حذف شده باشد، منبع : مستقیما شروع خواهد کرد به آزاد کردن انسانها از بندها و اتصالات لرکر. و زمانی که این رهاسازی به یک جرم بحرانی معین برسد، رخداد می‌تواند کلید زده شود.

پس از رخداد، منبع : همه بقایای لرکر را از بشریت جداسازی خواهد کرد، و این فرایند در فلش خورشیدی و سونامی همراه با آن تکمیل خواهد شد، که به احتمال زیاد حدود سال ۲۰۳۷ و یا حدود ۲۰۴۹ خواهد بود‌. هنوز هم حدس من بر اساس اطلاعات این است که رخداد در سال ۲۰۲۵ خواهد بود،

گرچه هیچ کس واقعا نمی‌داند زمان واقعی رخداد چه وقت خواهد بود‌. پنجره زمانی بین رخداد و فلش خورشیدی زمان درمان بسیار عمیقی برای بشریت خواهد بود:

 

تا آن زمان، جامعه سطح می‌تواند با درمان تروماهای روابطشان و نیز تروماهای جنسی‌شان، فرایند حذف لرکر را شتاب ببخشد، زیرا این حوزه عمیق‌ترین جایی است که لرکر غالبا مخفی می‌شود.

خبر خوب این است که تمام لرکرهایی که در چرخه‌های کیهانی بعدی پس از اولین لرکر ایجاد شدند قبلا حذف شده‌اند، و اکنون فقط لرکر اصلی باقی مانده است.

الگوهای رزونانس آسترولوژیک برای سطح سیاره از حالا به بعد مثبت خواهند بود، که یعنی خط زمانی مثبت اکنون باثبات است، و باثبات خواهد ماند، که اینجا به خوبی شرح داده شده است:

https://libraspacegirl.blogspot.com/2023/10/about-stabilzed-positive-timeline.html

 

فرماندهی آشتار در زمان سکستایل نپتون پلوتو در ۱۸ ژولای ۱۹۵۲ وارد این منظومه خورشیدی شد:

ورود و تغییر موقعیت سفینه‌های مادر فرماندهی آشتار در کمربند کویپر در ۱۹ ژولای ۱۹۵۲ توسط رصدخانه مونت پالومار ثبت شد:

https://www.sciencealert.com/three-stars-vanished-from-the-sky-in-1952-we-still-cant-find-them

سکستایل نپتون پلوتو در سال ۲۰۲۵ مجددا خواهد آمد.

این رزونانس نپتون پلوتو همین حالا هم اوضاع را به سمت افشاگری پیش می‌برد:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12796167/CIA-secret-office-UFO-retrieval-missions-whistleblowers.html

برخی افراد توقع افشای کامل در سال ۲۰۲۷ را دارند، یعنی کاملا درون حوزه سکستایل نپتون و پلوتو، اما به احتمال بالا بسیار زودتر از این خواهد بود:

https://www.the-express.com/news/us-news/108317/aliens-reveal-themselves-ex-CIA-agent

الدبرانی‌ها یک برنامه بسیار مهم را آغاز کرده‌اند که توقع می‌رود در سال ۲۰۲۴ تکمیل شود. آنها تعداد زیادی پایگاه نظامی در بستر اقیانوس‌ها و نقاط دورافتاده سطح سیاره ایجاد خواهند کرد. این پایگاه‌های نظامی استتار خواهند شد و توسط فناوری نظامی جمعیت سطح غیرقابل شناسایی خواهند بود.

این پایگاه‌های نظامی پلتفرمی برای اجرای عملیات‌های رخداد در زمان درست خواهند بود. عملیاتهای رخداد شامل الدبرانی‌ها و پرسنل حرکت مقاومت در سطح سیاره خواهد بود. حرکت مقاومت همین حالا هم در حال انجام عملیات‌های آمادگی روی سطح است، عمدتا خنثی کردن عوامل تاریک Doom33 و تست کردن بازدهی فناوری استارداست، که اکنون به حدود ۹۰ درصد کارایی رسیده است.

الدبرانی‌ها از قبل مشغول ساخت یک پایگاه نظامی داخل دهانه تیولکووسکی در سمت دورتر ماه هستند، که از آنجا عملیات‌های بیشتری به سمت سطح سیاره به زودی آغاز خواهد شد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tsiolkovskiy_(crater)

الدبرانی‌ها در این عملیات بزرگ به خصوص با آندرومدایی‌ها در همکاری هستند، اما همچنین با سیریوسی‌ها، پلایدین‌ها، و آرکتوروسی‌ها. همچنین بسیاری از اعضای برنامه‌های فضایی سری قبلی که اکنون نور را پذیرفته‌اند و با کنفدراسیون کهکشانی همکاری می‌کنند نیز کمک می‌کنند. در میان آنها، ماریا ارسیک و دختران وریل وی قابل ذکر هستند. یک مثال جالب دیگر برخی ژنرال‌های آلمانی هستند که بخشی از ماشین جنگی نازی‌ها در آلمان بودند، که به نویشوابنلند منتقل شدند، و سپس به ناوگان تاریکی، و سرانجام توسط الدبرانی‌ها گرفتار شدند. سپس متوجه شدند که تحت دستکاری و کنترل ذهن ایدئولوژی نازی را پذیرفته بودند، و متعاقبا کاملا نور را پذیرفتند، و اکنون با کنفدراسیون کهکشانی همکاری می‌کنند.

هنگامی که این شبکه پایگاه‌های نظامی الدبران کاملا عملیاتی شود، آنها شروع خواهند کرد به افشای وجود خودشان، از طریق تماس با سیاستمداران کلیدی معینی در جهان، و سپس اوضاع واقعا جالب می‌شود، و پیامدهای ژئوپولیتیک و اگزوپولیتیک عمیقی وجود خواهد داشت.

این تماس در ابتدا مخفی خواهد بود، و این پایگاه‌های نظامی یک بازدارنده در برابر کابال و برنامه‌های آنها برای آغاز جنگ جهانی خواهد بود، و سفینه‌های زیرآبی استارشیپ الدبرانی‌ها خودشان را در معرض دید زیردریایی‌های حامل موشک‌های بالستیک قرار خواهند داد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ballistic_missile_submarine

همچنین، شبکه نظامی الدبرانی‌ها نقش ستون فقرات سیستم اقتصادی کوانتومی جدید را ایفا خواهد کرد، به همان شکلی که پایگاه‌های نظامی ایالات متحده اکنون از دلار نفتی پشتیبانی می‌کنند.

اثبات انکارناپذیری مبنی بر واقعیت داشتن برنامه الدبرانی‌ها توسط OGA و AFOSI دریافت شده است و این که این برنامه اجرا خواهد شد. اعضای معینی از کابال اکنون در ترس زیادی به سر می‌برند.

پلایدین‌ها از حالا به بعد بر روی تماس و همکاری با لایتورکرهایی تمرکز می‌کنند که قرابت طبیعی به پلایدین‌ها دارند، و به تدریج با آنها کار می‌کنند تا اعتماد واقعی ساخته شود، تا زمانی که تماس واقعی فیزیکی برقرار شد، همه چیز هموار باشد. همه کسانی که حس قرابت با پلایدین‌ها دارند و هنوز می‌خواهند در پروژه «دیش تماس» پلایدینی شرکت کنند و خواهان این هستند که پلایدین‌ها در تیم‌های کمک ۱۲:۲۱ آنها حضور داشته باشند، به این خواسته خود می‌رسند. پلایدین‌ها همچنین با تعهد کامل به کار کردن با اتاق‌های تاکیون و شبکه نوری اتریک سیاره ادامه خواهند داد، و خطوط لی و مریدین‌های سیاره را ترمیم خواهند کرد.

اکنون مقدار معینی از ناهنجاری از سطح سیاره حذف شده است، و فعالسازی انرژی‌های الهی مردانه می‌تواند سرانجام آغاز شود. این امر به نحو چشمگیری توسط تیم‌های فضایی ورودی الدبران پشتیبانی خواهد شد‌.

یک تمرکز فعالسازی انرژی الهی مردانه، فعالسازی خطوط لی دراگون خواهد بود‌. آن خطوط لی دراگون عمدتا در راستای رشته‌کوه‌های سیاره هستند، و یک شبکه از اتاق‌های تاکیون، و شبکه‌ای از سنگهای سینتامانی و شبکه‌ای از سنگهای سینتامانی کهکشانی بایستی در این مناطق فعالسازی شود. آنهایی که به دنبال دستورالعمل‌هایی جهت کاشت سنگ هستند اینجا را مطالعه کنند:

https://cosmic-seedsofhope.com/cintamani-grid-guidelines

سنگهای سینتامانی کهکشانی نیز در طول استوای آتلانتیس قدیم فعالسازی خواهند شد. هدف این سنگهای سینتامانی کهکشانی درمان ناهنجاری زیرکوانتومی و آوردن انرژی الهه آیونا است.

همه اینها بخشی از پروژه آتلانتیس جدید است که توسط سن ژرمن سالها پیش آغاز شد.

فناوری میولنیر اکنون به ۷ درصد از ظرفیت خودش رسیده است، و در ماه‌های آینده شدتش به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت. یک جنبه از این افزایش، فعالسازی تکتایت‌های گوناگون، از جمله سینتامانی‌ها، سینتامانی‌های کهکشانی، مولداویت‌ها و تکتایت‌های تبتی است.

مقدار زیادی اطلاعات غلط در جامعه علمی درباره منشأ تکتایت‌ها وجود دارد، و اینطور فرض می‌شود که اینها زمینی هستند، و برخی حتی آنها را تکتایت‌های جعلی یا شبه‌تکتایت نامیده‌اند.

تکتایت‌ها واقعا از فضای میان‌ستاره‌ای آمده‌اند:

http://earthsci.org/space/space/tektites/tektites.html

آنها در سیستم‌های خورشیدی مختلفی تشکیل شده‌اند که موجودات آنجلیک تلاش کردند آنجا سیارات را از سطح اتریک به سطح فیزیکی متجلی سازند، و در طول فرایند تجلی، آن سیاره با ناهنجاری اولیه روبرو شد و منفجر شد. قطعاتی از آن انفجار در تمام جهات پراکنده شدند و برخی از آنها به عنوان تکتایت به زمین رسیدند:

این تکتایت‌ها حاوی کدهای ارتعاشی بالا از نژادهای ستاره‌ای متعلق به سیستم‌های ستاره‌ای منشأ خود هستند: سینتامانی‌ها از سیریوس، مولداویت‌ها از پلایدس (خوشه پروین)، سینتامانی‌های کهکشانی از یک سیستم ستاره‌ای نزدیک مرکز کهکشان، …

همانطور که قبلا اشاره شد، تکتایت‌های بسیار نادر تبتی از الدباران هم هستند، و نیز تکتایت‌های رایج‌تر از آندرومدا، که در منطقه الی (انگاری) در تبت یافت می‌شوند که عمدتا کدر هستند و بعضا به رنگ بنفش هستند.

همچنین تکتایت‌های تبتی بسیار بسیار نادر و کمیابی هم وجود دارند که در سمت هیمالیا یافت می‌شوند که نقش بسیار ویژه‌ای در سالهای آینده خواهند داشت که هنوز باید طبقه‌بندی شده باقی بماند‌. اکثریت گسترده تکتایت‌هایی که عموما تحت عنوان تکتایت‌های تبتی فروخته می‌شوند در واقع از ویتنام هستند. یافتن تکتایت‌های تبتی واقعی بسیار دشوار است‌.

با به پایان رسیدن سال ۲۰۲۳، مجددا شکافهایی در سیستم اقتصادی قدیمی پیدا می‌شود:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/reports-ubs-group-failed-to-deliver-bonds-due-nov-22-dtcc-deleted-those-bond-cusip-numbers-sec-concealing-failure-to-deliver-data-since-september

این ترک‌ها بزرگتر خواهند شد و رشد خواهند کرد چراکه اقتصاد بدهی-محور از نقطه بی‌بازگشت عبور می‌کند:

https://www.zerohedge.com/markets/endgame-interest-us-debt-skyrockets-above-1-trillion-first-time-ever

سقوط، تماشایی خواهد بود:

https://www.theburningplatform.com/2023/11/22/the-crash-will-be-spectacular/

و سپس جهانی نو متولد خواهد شد.

نور پیروز است!

کبرا

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :

https://2012portal.blogspot.com/2023/12/event-situation-update.html