در طول مدیتیشن جمعی جهانی در ابتدای سال جاری، سیاره زمین به نحو گسترده توسط سیل امواج نور الهی پاکسازی شد، و این امر به نیروهای نور اجازه داد دست به عملیات های حیاتی مختلفی بزنند، و ما را به آزادسازی نزدیکتر کنند. بسیاری از شرکت کنندگان در مدیتیشن، در طول مدیتیشن متوجه شدند که جرم بحرانی به دست آمده و پشت سر گذاشته شده است.

به غیر از تعداد زیاد شرکت کنندگان، این مدیتیشن همچنین به خوبی مورد حفاظت بود و تقریبا بدون هیچ مشکلی انجام شد. اقدامات متقابل و ضد حمله ها تنها پس از مدیتیشن بود که اثرگذاری داشتند. یعنی وقتی که کیمرا و گروه های مختلف مخفی منفی شروع کردند به واکنش نشان دادن. اما در طول مدیتیشن کار زیادی از دستشان بر نمی آمد.

در روزهای پس از مدیتیشن، کیمرا حملات به کارگزاران نور را آغاز کرد، و این کار را اینگونه انجام دادند که شب هنگام که روح در سفر است، به آنها اجازه دادند تا به تارهای عنکبوتی اثیری وارد شوند. و وقتی روح در این تارها گرفتار می شود، انسان احساس خستگی مفرط، تنبلی، حواس پرتی و بی انگیزگی دارد.فرد در این حالت منفعل می شود، و معمولا تشخیص این وضعیت و داشتن واکنش مناسب برای بازگشت به اگاهی و قدرت فردی، ساده نیست. به همین دلیل بسیار مهم است که به عنوان بذرهای ستاره ای (استارسید)، به یکدیگر کمک کنیم، یعنی یک استارسید، استارسید دیگر را اگر در این تارهای اثیری گرفتار شده از وضعیت بحرانی خارج سازد، وبالعکس.

هنگامی که کیمرا در سطح اثیری اطراف انسان فعالیت میکند، فرد می تواند به سرعت متوجه شود:یا عنکبوت ها را در رویا می بیند، یا علائم فیزیکی مثل دیدن عنکبوت در خانه، و یا برخورد با تارهای عنکبوت در طول روز، یا دیدن اشاره های کوچک، مثلا دیدن عکس عنکبوت هنگام بررسی و مطالعه اخبار یا جستجو در اینترنت. همانطور که نیروهای نور دائما با نمایش دادن اعداد معین در طول روز، از سطوح انرژتیک با فرد تماس برقرار می کنند، آن علائم فوق الذکر هم نشانه و علامت فعالیت عنکبوتهای اثیری اطراف فرد است.

بیشتر اوقات وقتی این اتفاق رخ می دهد، آن قسمت از روح که روی سطح زمین تناسخ یافته است در این تارهای غیرفیزیکی گرفتار می شود، اما با دیدن این علائم، فرد می تواند شخصا واکنش نشان دهد و یا از شخصی بخواهد سطوح اثیری را بررسی کند و روح را از تارها جدا کند و اگر تمام آن سازه را بلافاصله از بین ببرد بهتر است… و همچنین عنکبوت را در هنگام مواجهه و برخورد از بین ببرد.

برخی گروه های منفی که تا قسمتی مربوط به ساحل غربی ایالات متحده هستند، و ریشه هایشان به مصر باستان، بابل و آتلانتیس سقوط کرده باز می گردد نیز پس از مدیتیشن فعال بودند. حداقل یک و احتمالا چند مناسک منفی بزرگ برگزار شد، که همیشه انجام این مناسک برای آکنده کردن شبکه و مدار انرژی از ناهنجاری است، تا به این وسیله رویدادهای منفی معین فیزیکی را به جریان اندازند.

این رویدادها، تقریبا به طور قطعی شیوع ویروس کرونا را نیز دربر می گیرد، که تا به حال هم روشن شده است که این شیوع ویروس توسط کابال عامدانه ایجاد شد. از زمان کانجانکشن زحل-پلوتو در ماه پیش، ما در یک فاز عظیم تحول قرار گرفته ایم، و نیروهای تاریکی هر آنچه در توان دارند را به کار گرفته اند تا قلعه را نگه دارند. اگر قرنطینه اطراف زمین را مثل یک پوسته خشک شده در نظر آورید، این پوسته اکنون بیشتر و بیشتر می شکند و دائما نور ورودی بیشتر و قوی تر می شود. و این یعنی وحشت فراوان برای نیروهای تاریکی، همانطور که در اتاقی پر از حشرات موذی چراغ را روشن کنید.

همانطور که در مقاله پیش ذکر شد، برخی از اربابان تاریکی قبلا متوجه شده اند که رخداد اجتناب ناپذیر است. اما تسلیم نمی شوند، ترجیحشان این است که سقوط کنند، و از روی انتقام خواهی، کل سیاره را نیز با خود نابود کنند، اما به نور بازنگردند به این گروه ها رسیدگی خواهد شد، که حداکثر، در هنگام وقوع رویدادهای طبیعی بزرگ خواهد بود، که توسط خود سیاره کلید زده می شود. و آخرین مخازن ناهنجاری هم از سطح سیاره، به معنای واقعی کلمه، شسته خواهد شد.

به عنوان یک استارسید، مهم است آرامش خود را حفظ کنید، تمرکز داشته باشید، و رویدادها را مشاهده کنید، اما اجازه ندهید سیل احساسات شما را ببرد، صرفنظر ازینکه در جهان خارج چه آشوبی پیش می آید، آرام بمانید. آپارتمان ها و خانه های کنونی بسیاری از استارسیدها هنوز نقش پناهگاه دارد، جایی که فرد می تواند هنگامی در دنیای خارج آشفتگی زیاد می شود، به آنجا پناه ببرد، چرا که این خانه ها و آپارتمان ها معمولا بر روی ورتکس های انرژتیک قوی ساخته شده اند که ناهماهنگی های خارجی را تا حد مشخصی دفع می کنند.

هنوز هم جهت ثبات دادن به شرایط، انجام مدیتیشن ها توصیه می شود:

https://www.welovemassmeditation.com/

نیروهای نور مشغول بی اثر کردن یا ضعیف کردن تمام اقدامات نیروهای تاریکی هستند که برای ایجاد آشوب انجام می شوند. کابال موفق نخواهد شد کل سیاره را غرق در تاریکی کند.به عنوان اقدام پیشگیرانه، نیروهای نور مدت ها پیش یک طرح اضطراری را سامان داده اند که که اگر زمین سقوط کند، استارسیدهای تناسخ یافته روی زمین نمی توانند آسیب ببینند، چراکه بیشتر قسمت های روح قبلا از بدن های فیزیکی خارج شده اند و در طول هفته های اخیر به اماکن امن منتقل شده اند.

بنابراین، برای بیشتر استارسیدها و کارگزاران نور کلیدی روی سطح زمین، تنها ده تا بیست درصد از روحی که در ابتدا تناسخ کرده، هنوز فعال است. قسمت اصلی قبلا به سفینه ها بازگشته است، و حتی اگر فرد در آگاهی روزانه خود، متوجه این موضوع نشود، اما در انتهای روز فوق العاده بی انرژی است و «از ذخایر استفاده می‌کند». که این حالت وقتی بخش بزرگی از روح بطور انرژتیک پس بنشیند، قابل درک است. علامت دیگر این است که استارسیدها هم اکنون ممکن است کاملا حس کنند از ماتریکس منقطع و جدا شده اند.

این انتقال روح ها، به سادگی به این معنی است که، اگر نیروهای تاریکی به دنبال توهماتشان، بخواهند سطح سیاره را بسوزانند تا تروما و آسیب کیهانی ایجاد کنند، حتی این کار هم بی نتیجه خواهد بود، چراکه، تمامی قسمتهای مهم و بزرگ ارواح که می توانستند آسیب و تروما ببینند، دیگر اینجا نیستند. هیچ چیزی به تصادف و اتفاق سپرده نشده است، همه چیز دقیقا برنامه ریزی شده است.

تنها مشکل این می تواند باشد که اگر فقط درصد معینی از روح در استارسیدهای معینی فعال است، به این معنی است که آنها در برابر دستکاری یا اشغال نیروهای تاریکی از قبل آسیب پذیرتر می شوند. در برخی استارسیدها، روح قبلا تقریبا به طور کامل خارج شده است، و بدن به سادگی می تواند توسط موجودات منفی تحت کنترل درآید. این می تواند باعث شود استارسیدی که قبلا از بهترین انسانها بود، ناگهان تغییر شخصیت بدهد و همچنین شروع کند به حمله به استارسیدهای دیگر. گاهی در طی این فرایند شکل ظاهری شان را نیز تغییر می دهند… که نشان خروج روح و باقی ماندن خویشتن انسانی است، و در بدترین حالت، یک موجود منفی آواتار فیزیکی را تسخیر کرده است.

من نمی خواهم راجب بخش بزرگ خفته جمعیت صحبت کنم، چراکه تقریبا تمام افراد سطح زمین نوعی و شکلی از نفوذ را تجربه کرده اند، و چراکه نیروهای منفی در اثر ورود نور بیشتر و بیشتر دچار هیستری می شوند اما در عین حال به آواتارهای فیزیکی بسیاری متصل مانده اند و آنها را کنترل می کنند. برخی افراد در این مرحله به نظر می رسد عقلشان را از دست داده اند. این بخشی از فاز نهایی بازی است. این هم به زودی به پایان می رسد.

با این حال، برای استارسیدها، این انتقال روح زودهنگام این امتیاز را به همراه دارد که، وقتی بخش اصلی روح قبلا وارد سفینه ها شده، استارسیدها در آینده راحت تر می توانند بطور فیزیکی وارد سفینه ها شوند. مسأله پراهمیت اکنون این است که، آرامش خود را حفظ کنیم. فارغ از اینکه چقدر آشفتگی بوجود می آید، انرژی ها همچنین همزمان بهبود می یابند. نشانه های مثبت نیروهای نور افزایش خواهد یافت، نه فقط در رویا و خواب، بلکه در سطح فیزیکی. ما واقعا وارد فازی شده ایم که همه چیز به نقطه جوش می رسد، و ساختارهای مهم شروع به فروپاشی می کنند. حفظ ارامش، تمرکز و هوشیاری، کلید است.

نور پیروز است.

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :
https://fm144.blogspot.com/2020/01/keep-calm-through-storm.html?m=1