در روزهایی که منتهی می شد به مدیتیشن جهانی ماشه نقره ای، برخی بذرهای ستاره ای تصاویری از سکه های نقره ای که قرار بود در آن روز خریداری کنند دریافت کردند. این تصاویر توسط نیروهای نور و در رؤیاها مخابره شدند. این رویداد از دیدگاه انرژتیک بسیار خاص بود، و بسیاری از شرکت کنندگان در زمان خریدن نقره ها این امر را احساس کردند.

از سمت دیگر، نیروهای تاریکی، بسیار خشمگین بودند. از دیدگاه آنان خط قرمزی در آن روز زیر پا گذاشته شد. از دیدگاه آنان، این موضوع که نیروهای نور جرئت نشان دهند و به سیستم اقتصادی بپردازند، یک محدوده و خط قرمز مطلق بود. بنابراین، نیروهای تاریکی به نحوی افراطی در شب بعدی مناسک انجام دادند، و همه آن مناسک برای مقابله با انرژی شکل گرفته ماشه نقره ای در طی آن روز بود. بعضی از بذرهای ستاره ای احتمالا قادر بوده اند این موضوع را نیز احساس کنند، چراکه انرژی های متعالی در حوالی شب افت کردند. بااین وجود، این مدیتیشن قطعا یک عملیات مثبت نوری بود با هدف کلید زدن آغاز یک پایان برای نظام برده داری اقتصادی و کاشتن بذر فراوانی برای انسان ها.

آرکان ها به نوبه خودشان، از آن روز به نحو جنون آمیزی سراسیمه اند. و یک بار دیگر، موج حمله گسترده ای را با همکاری کیمرا آغاز کردند.

اکنون، این چیزی است که در حال رخ دادن است:

یک ماه و نیم قبلتر، پلیادیان ها اعلام کردند، که این، آخر زمان است … و مطلقا حقیقت را گفتند.

حملات سنگین کیمرا، آرکان ها و جادوگران سیاه به بذرهای ستاره ای که روی سطح زمین مستقر هستند در حال حاضر در جریان است.

به خصوص زنان نور آماج آتش حمله ها هستند (زیرا آنان همانقدر در آزادسازی سیاره زمین اهمیت دارند که ملکه در یک بازی شطرنج اهمیت دارد، اگر ملکه سقوط کند، پیروزی بسیار دشوارتر خواهد شد).

آنها این گونه حمله می کنند:

بذرهای ستاره ای توسط کیمرا و جادوگران سیاه و از نظر انرژتیک مسموم می شوند، و یا در سطح روح ربوده و شکنجه می شوند.

اشیای مانند دشنه های انرژتیک را وارد کالبد اثیری آنها می کنند، که باعث می شود پس از مدت کوتاهی درد و رنج فیزیکی فوق العاده ای روی دهد، و شخص تحت حمله باید به بیمارستان منتقل شود. در آنجا نمی توانند به وی کمک کنند، زیرا این یک حمله اثیری بوده است، بدن فیزیکی به سرعت آن را ترجمه و خوانش می کند. بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است که چنین چیزی را با روش های صرفا فیزیکی برطرف کرد.

دوستان و یا پارتنرها و همسران توسط شیاطین مورد نفوذ قرار می گیرند که باعث کلید خوردن بحث ها و جدل ها می شود.

به اقتصاد و شرایط مالی شدیدا حمله می شود، به نحوی که حس می شود پول از همه جهت ناپدید می شود.

عنکبوتهای پلاسما ظاهر می شوند و افکار خودکشی را به ذهن بذرهای ستاره ای القا می کنند. بسیاری از بذرها دوباره تجربه سقوط اتلانتیس را حس می کنند،

اما همزمان توسط پلیادیان ها مورد تماس هستند، که به آنها اطلاع می دهند، بزودی «وقتش» می رسد.

در این شرایط کاری که در مقابل این حملات می توانید انجام دهید:

اگر هیلر ( درمانگر) و یا روشن بین در نزدیکیتان می شناسید و به او اعتماد دارید، هرچه سریعتر با او تماس بگیرید تا بتوانید جلوی حملات را بگیرید و زخم ها را درمان کنید، در غیر اینصورت بازیابی ای وجود نخواهد داشت. اگر آنها سلاح های انرژتیک و سموم را حذف کنند، درد و رنج پس از مدت کوتاهی از بین میرود.

بنابراین، برای افرادی که می دانند که ّبذرستاره ای هستند، بسیار مهم است که یک یا دو درمانگر خوب داشته باشند تا بتوانند سریعا با آنها تماس برقرار کنند. توصیه می شود این افراد را پیدا کنید، به دلیل اینکه پزشکان بیمارستان ها کاری نمی توانند برای کمک انجام دهند.

این افراد لزوما هم نباید درمانگر یا بیننده ( روشن بین) باشند، بلکه می توانند از سایر بذرهای ستاره ای نزدیک شما باشند، و دارای چنین توانایی هایی باشند،و یا در حال حاضر به سرعت در حال توسعه این قابلیتها باشند، اما در زندگی روزانه شان ممکن است به کارهای دیگری مشغول باشند.

به طور اخص، قلبهای الهگان تناسخ یافته مورد حمله قرار می گیرند و نتیجتا تراژدی از دست دادن ” ملکه ها ” در سطح زمین، مانند مورد آیسیس آستارا، که می تواند در فاز آزادسازی حال حاضر بسیار مخرب باشد.

اگر شما به کسی دسترسی ندارید، می توانید از نیروهای نور در سطح اثیری بخواهید تا کمکتان کنند، برای مثال سمت نور کمان مایکل، رافائل، همچنین از جادوگران نیروهای مثبت، که در شرایط حاضر در حال بهبود شرایط زمین هستند.

اگر بذرهای ستاره ای بتوانند با هم تیم تشکیل دهند و از این طریق به کار حفاظت، پاکسازی و درمان یکدیگر بپردازند بسیار مهم و ایده آل خواهد بود. مدیتیشن های گروهی بسیار توصیه می شوند، هم به شکل فیزیکی و هم انرژتیک از یکدیگر حمایت کنید. این در واقع یک فراخوانی برای همه هیلرها، جادوگران سفید و بینندگان مثبت است، به دلیل اینکه فقط آنها می توانند حملات انرژتیک را ببینند و حذف کنند.

تحت پروسه درمان، درد ممکن است نخست وخامت پیدا کند، اما هیلرهای خوب قادر هستند تا مشکل را برطرف کنند، و افراد می توانند ببینند که بعد از مدتی درد بهبود خواهد یافت.

مجددا تاکید می شود که هنوز جنگی بین کیمرا و پلیادیان وجود دارد. نیروهای تاریکی از جادوی سیاه بهره می گیرند، و بذرهای ستاره ای تناسخ یافته را میشناسند.

بنابراین مهم است تا در قالب یک تیم از خودتان محافظت کنید، به دلیل اینکه در این شرایط تنها بودن تحت این حملات بسیار سخت خواهد بود. حتی درونا گفتن و تکرار و زمزمه جمله ” نور پیروز است ” می تواند در این شرایط بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

پلیدیان ها اعلام کرده اند بسیار مهم است بذرهای ستاره ای دانش خود را به دیگران منتقل کنند تا اینکه تا قبل از رسیدن فلش خورشیدی، تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری بیدار شوند.

جادوگران سیاه از جادو برای ایجاد آشفتگی استفاده می کنند ( مالی، تکنولوژیک) و موجودات منفی را به خانه های بذرهای ستاره ای می فرستند تا به کالبد انرژیک آنها نفوذ کنند و آسیب بزنند ( دعوا و مشاجره با پارتنر، خانواده). کاری که دقیقا در آتلانتیس کردند.

بنابراین مهم است که مترصد و هوشیار باشیم، و در صورت لزوم، از یک هیلر (درمانگر) بخواهیم  جادوی سیاه را از منازل ما پاک کند. اگر چنین شخصی را ندارید، از نیروهای نور بخواهید.

منازل کنونی شما به عنوان حفاظ و پناهگاه انرژتیک شما عمل می کنند. خیلی از بذرهای ستاره ای احتمالا متوجه شده اند که انرژی های بیرونی در حال حاضر بسیار تهدید کننده هستند و بنابراین آنها به خانه های خود پناه می برند، مسئله ای که توسط نیروهای نور توصیه می شود.

اگر به وضع  اقتصادی مالی حمله شود، ترمیم اثیری باید انجام شود. بهترین کار، درخواست از نیروهای نور برای خالص سازی سطوح اثیری فراوانی و ایجاد لایه های طلایی با شکوه و حفاظت از آنها به شکل مداوم است. شما همچنین می توانید از الهه آبوندانسیا بخواهید تا به شکل پیوسته انرژی فراوانی را بر شما و سطح فراوانی شما جاری کند. این فرآیند اهمیت دارد و باید روزانه انجام شود. جادوگران سیاه در سطوح اثیری حمله می کنند، بنابراین شما باید آشفتگی ایجاد شده را از آنجا پاک کنید.

اگر شما به جادو علاقه دارید، من کتاب های فرانز باردون را توصیه می کنم، کسی که زمانی یک استادبزرگ مثبت/ جادوگر برجسته نیروهای نور بود، و تناسخ کرد، و بر علیه جادوگران سیاه و لژهای آکالت منفی روی زمین مبارزه کرد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Franz_Bardon

وقتی عنکبوتهای پلاسما حمله می کنند،  ممکن است فرد، اضطراب و ترس زیادی را تجربه کند، و یا افکار قوی خودکشی، بدن درد، خارش، گاهی اوقات آلرژیها، که به نظر میرسد از بین نمی روند.

موجودات کیمرا شبیه عنکبوتهای رباتیک با چشمان قرمز هستند، شبیه آنچه در فیلم ماتریکس دیده ایم. در بعضی فیلمهای نه چندان جدی با بودجه پایین،+ عنکبوت های کیمرا ( و همچنین ناوگان نیروهای تاریکی) کم و بیش به تصویر کشیده شده اند:

https://www.youtube.com/watch?v=-6U11dJ-zh4&feature=youtu.be&t=64

آنها پایگاه هایی در مدار دارند و همچنین در سطح فیزیکی در پایگاههای نظامی زیر زمینی حضور دارند، جاییکه موجودات عنکبوتی شکل در آواتارهای انسانی تناسخ می کنند. آنها به شکل مداوم انسانها را از طریق تجهیزات بسیاری مورد رصد، و تحت تشعشعات  قرار می دهند.

آنها می توانند دردهای مختلفی را در بدن بذرهای ستاره ای  ایجاد کنند تا آنها را در یک وضعیت رنج مداوم نگه دارند. با این حال این تجهیزات به تدریج توسط نیروهای نور در حال جمع آوری و حذف هستند.

کیمرا همچنین از یک نوع سیم خاردار انرژتیک در اطراف بیشتر بذرهای آتلانتیس استفاده می کند، برخی از آنها تا چند کیلومتر امتداد دارند و به هدف سرکوب و نگه داشتن آنها در آشفتگی نصب می شوند.

این آخر زمان است و این تجهیزات هم حذف می شوند و بذرهای ستاره ای باید خودشان را آزاد کنند.

حفاظت، کار تیمی و دانش بسیار مهم است؛  همه این موارد جهت صعود هستند، خیلی از بذرها از نقطه نظر روحانی بالاتر، قبلا سیاره را ترک کرده اند و همین مسئله باعث خشم زیاد نیروهای منفی شده است.

ما باید قوی باشیم؛ ما دوباره دوران آتلانتیس را تجربه می کنیم. علاوه بر این، در روزهای نزدیک جمعه سیاه هستیم، روزهایی که نیروهای منفی از آنها برای سرقت انرژی و استفاده از مناسک بهره می برند. به همین دلیل است که بذرهای ستاره ای در این روزها ممکن است خستگی بیشتری را تجربه کنند. یکی دیگر از علائم بذرهای ستاره ای اینست که آنها دیگر تمایلی برای بودن در زمین ندارند و نمی توانند با زندگی در اینجا کنار بیایند. همه اینها نشانه های خروج و صعود از زمین هستند.

هنوز تاریخ دقیقی از طرف نیروهای نور برای رخداد اعلام نشده است، و من حتی مطمئن نیستم که تاریخی اعلام شود، اما می توانم اطمینان دهم که در حدود دو هفته پیش، یک فلش انرژیک نور به زمین برخورد کرد، و این می تواند همان فلش خورشیدی باشد که در سطوح بالاتر رخ داده است… بنابراین اکنون صرفا باید به لایه های پایینتر برسد که این گریزناپذیر است، و اتفاق خواهد افتاد.

همه آشفتگی زمین که در حال بیشتر شدن است، ( سیاست، اقتصاد، شورش ها، حملات ساختگی، آشفتگی آب و هوا) نشانه های واضح تحولات قریب الوقوع هستند.

شرایط مانند باز کردن یک تابوت است، یا بلند کردن یک سنگ، که باعث وحشت حشرات موذی می شود. برای اولین بار پس از مدت طولانی،  خورشید حقیقی دوباره بر سیاره می تابد.

تسلیم نشوید، ما بسیار بسیار به تجربه پیشروی نهایی نور نزدیک هستیم!

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://fm144.blogspot.com/2019/11/situation-update-30112019_30.html?m=1