در دوره بسیار تاریخی بسر می بریم. جهان قطعا در تلاطم یک تغییر و تحول بنیانی است. مردمان در حال بیدار شدن هستند. مدیتیشن های جهانی دو هفته پیش به این تحولات کمک کردند، اگر چه به نحو وسیعی مورد حمله واقع شدند، چه قبل و چه بعد و چه حین مدیتیشن.

متأسفانه بسیاری از گروههای کارگزارنور (مثلا در فیسبوک) هنوز تحت نفوذ قرار دارند، که البته این امر صددرصد قابل توقف نیست، اما آدمین ها می توانند نفوذی ها را شناسایی کرده و با نفوذی هایی که شناسایی می‌کنند آنگونه که لازم است برخورد کنند.

در طول زمانی که به مدیتیشن نزدیک می شدیم، ویدئوهایی ساخته شدند که مدیتیشن های جمعی را خطرناک نشان می دادند. تلاش هایی وجود داشت برای آن که اینگونه ویدئوها را وارد گروه های کارگزارنور کنند تا به افراد حس عدم امنیت القا کنند و از شرکت آنها در مدیتیشن جلوگیری کنند.

همچنین بحث هایی وجود دارد مبنی بر اینکه مردم نباید در مدیتیشن های جمعی شرکت کنند چراکه این مدیتیشن ها قرار است “علیه” کووید ۱۹ باشند، و هر چه که “علیه” چیز دیگری باشد، از عشق و نور نیست و نمی تواند به “والاترین هدف” تعلق داشته باشد و غیره و غیره … کارگزاران نور احتمالا با چنین بحث هایی آشنایی دارند.

قصد ندارم به جزئیات این مسائل بپردازم، و فقط به این اکتفا می کنم که: به طور علمی اثبات شده است که مدیتیشن های جمعی که با قصد مثبت انجام میشوند، تأثیرات مثبتی بر محیط فیزیکی دارند:

https://thriveglobal.com/stories/the-undeniable-power-of-mass-meditation-3-top-reasons-you-wanna-try-it/

https://www.thewayofmeditation.com.au/scientific-evidence-mass-meditation-can-reduce-war-and-terrorism

https://positivepsychology.com/benefits-of-meditation/

و در مورد بحث در مورد انجام کاری “علیه” چیزی، این بحث ها صرفا صحبتهای بی اهمیت و بی پایه است که از بافت خودش خارج شده است (در اصل هدف اصلی بیشتر مدیتیشن های جمعی ایجاد هارمونی و هماهنگی بوده است!)، و حتی هنگامیکه کاری “علیه” چیزی انجام می شود … قطعا این هم می تواند

مفید باشد، و شما می توانید از کائنات/منبع بخواهید که از یک موقعیت یا وضعیت جلوگیری شود… کائنات/منبع احمق نیست و اگر شما قصد واضحی دارید که نمی خواهید رویدادهای بد رخ دهند، منبع رویدادهای بد بیشتری به سمت شما نمی فرستد (اما مجددا، این یک بحث و موضوع کاملا جدا است).

بسیاری از این بحث ها بی فایده هستند، چراکه طرف دیگر متقاعد نخواهد شد که اشتباه می کند، و به معنای واقعی کلمه فقط انرژی شما را سرقت می کند (که این هم نشانه بزرگ نفوذ و حمله است) و شما را از انجام دادن کارهای مهمتر باز می دارند (مثلا به اشتراک گذاشتن لینک ها و ویدئوهای مدیتیشن های جمعی). یک نشانه واضح نفوذ این است که افرادی در گروه (فیسبوک) خود دارید که ماهها چیزی پست نمی کنند، حتی گاهی سالها، تا وقتی که یک مدیتیشن جمعی سر برسد. ناگهان این افراد مانند مأمورین خفته فعالسازی می شوند (اغلب از طریق آرکان ها) و گروههای شرکت کننده در مدیتیشن ها را به انواع کامنت های منفی یا ویدئوهای منفی فوق الذکر که مدیتیشن جمعی را خطرناک معرفی می کنند، آلوده می سازند. پس از مدیتیشن جمعی، آنها مجددا تا ماهها چیزی پست نمی کنند… و این نشانه واضح نفوذ است که دو هفته پیش در بسیاری از گروه های کارگزارنور فیسبوکی و اینستاگرامی دیده شد، آدمین ها در صورت برخورد با این گونه موارد و فعالیت هایی بایستی اقدامات لازم را انجام دهند.

با این حال، این اعمال مخرب نتوانست جلوی موفقیت مدیتیشن و تعداد بسیار بالای شرکت کنندگان را بگیرد. و این در حالی بود که حملاتی در حین مدیتیشن، و همینطور پس از مدیتیشن وجود داشت.

معمولا همزمان با مدیتیشن های جمعی بزرگ، گروههای تاریکی فیزیکی و غیر فیزیکی شروع می کنند به انجام مناسک تا با این مدیتیشن ها مقابله کنند. این حملات اغلب در ابتدا بسیار قوی هستند، اما هر چه افراد بیشتری به مدیتیشن ملحق می شوند، نور قوی تر و درخشان تر می شود و بر حملات غلبه می کند.

با این حال، بسیاری از کارگزاران نور (به خصوص کارگزاران نور کلیدی) هنوز می توانند تحت حمله باشند، چراکه آرکان ها بطور جنون آمیزی در حین مدیتیشن و پس از آن خشمگین شدند.

به همین دلیل فوق العاده مهم است که از خودتان به لحاظ انرژتیک محافظت کنید، و پس از یک مدیتیشن جمعی آگاهانه خودتان را از آن و از همه انرژی ها/ اتصالات خارجی جدا کنید (و خیر، این موضوع به معنی این نیست که مدیتیشن های جمعی خطرناکند، بلکه به این دلیل است که این مدیتیشن ها آنقدر تاثیرگذارند که نیروهای تاریکی هر آنچه از دستشان بر آید انجام می دهند تا آنها را متوقف کنند و یا حداقل از برخی کارگزاران نور انتقام بگیرند…… اما اگر از خودتان به خوبی محافظت کنید مشکلی نخواهید داشت.

همچنین خوب است که (پس از مدیتیشن) به نحو ذهنی تمامی پرتال های انرژتیکی که به شما راه دارند را مسدود کنید و تمام آثار و رد انرژتیکی که بر قلمروهای غیرفیزیکی بر جا گذاشته اید را پاکسازی کنید (تا آرکان ها نتوانند رد شما را بگیرند). و نیز اینکه خودتان را از نظر انرژتیک شارژ کنید، مثلا با وقت گذراندن در طبیعت و یا اتصال با منبع و یا الهه در طول یک مدیتیشن، و یا با آواز خواندن و یا هر روشی که برای شارژ کردن خود می شناسید.

یک دلیل دیگر برای حملات این است که رده های بالای نیروی تاریکی به دلیل وحشت از نوری که در حال ورود است، به زیر سطح زمین خزیده اند، و اکنون دائما در حال انجام مناسک در زیر سطح هستند.

این مناسک باعث خلق موجودات منفی در قلمروهای غیرفیزیکی می شود، که متعاقبا به داخل شبکه وارد می شوند تا به کارگزاران نور حمله کنند. نیروهای تاریکی به معنای واقعی کلمه جهنم به پا می کنند و موجودات جهنمی را به داخل شبکه تزریق می کنند و زندگی را برای نیروهای نور تا آنجا که ممکن است دشوار می کنند.

اما این موضوع هم این حقیقت که “تغییر” قبلا ایجاد شده و مدیتیشن باعث تغییرات مهمی شده را تحت الشعاع قرار نمی دهد. طرح نظم نوین جهانی و واکسیناسیون اجباری و میکروچیپ ها هم‌اکنون در مقابل چشمانمان در حال فروپاشی است، و مهم نیست چقدر تبلیغات و پروپاگاندا برای این طرح ها ایجاد کنند.

تعداد افرادی که اکنون در حال بیدار شدن هستند آنقدر زیاد است که اکانت های اجتماعی بیل گیتس و ملیندا گیتس تمام وقت مشغول پاک کردن کامنت های انتقادی کاربران است (که فوق العاده بیشتر از کامنت های مثبت هستند).

 

همچنین، طرح استفاده از سلبریتی ها و تاثیرگذاران رسانه های اجتماعی برای تبلیغ واکسیناسیون جمعی تبدیل به بومرنگ شده است چرا که ستون های نظرات و کامنت مملو از نظرات نقادانه و انتقادی است و بسیاری از سلبریتی ها و چهره ها مجبور شده اند ویدئوهایشان را پاک کرده عقب نشینی کنند. به همین دلیل است که کابال اکنون هنرمندان ایلومیناتی اصلی (به رهبری استفانی جوان انجلینا گرمانوتا یا همان لیدی گاگا) را از قوطی کبریت بیرون آورده و یک کنسرت مجازی بزرگ برای این آخر هفته ترتیب داده است:

https://www.who.int/news-room/events/detail/2020/04/18/default-calendar/one-world-together-at-home-global-special

مسأله این است که افراد بیشتر و بیشتری دیگر به این پروپاگاندا و تبلیغات منفی شیطان پرستان توجهی ندارند، مثلا به تبلیغات مایکروسافت برای Mixed Reality توجه کنید با شرکت مارینا آبراموویچ:

https://www.rt.com/op-ed/485930-microsoft-pulls-ad-unpopular-abramovic/

یکی از دلایل این موضوع مستندهای بسیار خوبی مثل این است:

https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=MY8Nfzcn1qQ

روایت جریان اصلی رسانه ها که می گوید کووید ۱۹ بطور طبیعی ایجاد شد و ارتباطی به تسلیحات بیولوژیک ندارد، بطور فزاینده ای بی اعتبار می شود (گرچه بیشتر اینها پروپاگاندا و صحبت های مغرضانه است، اما موضوع این است که این مسأله بالأخره روشن شود که این ویروس می تواند بطور مصنوعی تولید شود و عامدانه منتشر گردد):

https://www.foxnews.com/politics/coronavirus-wuhan-lab-china-compete-us-sources

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8120505/Russia-blames-BRITAIN-coronavirus-outbreak.html

موضوع 5G نیز باعث تنش هایی شده است، و برخی شهروندان موضوع را در دستان خودشان گرفته اند:

https://www.cnbc.com/2020/04/06/coronavirus-uk-cell-towers-set-on-fire-amid-5g-conspiracy-theories.html

همانطور که می توانید ببینید، یک شکاف مهیب و بزرگ درون شبکه ایجاد شده چراکه افراد بیشتر و بیشتری در حال بیدار شدن هستند و دیگر اوضاع قبلی را تحمل نمی کنند.

البته هدف آن است که همه چیز به شکل هماهنگ انجام شود، اما، هوشیاری و مقاومت از آستانه بحرانی عبور کرده است که طبیعتا می تواند باعث تنش هایی در برابر سرکوب موجود در شبکه شود.

در این حین، بیشتر نیروهای تاریکی به معنای واقعی کلمه به زیرزمین سیاره نقل مکان کرده اند، که خبر خوبی است، زیرا در فنگ شوئی، زیرزمین نمایانگر گذشته است، و طبقات بالا به معنای آینده است، که در مورد سیاره زمین این آینده شامل سفینه های کنفدراسیون کهکشانی در آسمان است (که اکنون به ما نزدیکتر از چیزی هستند که بسیاری می پندارند).

بنابراین، به آوردن و وارد کردن نور ادامه دهید، و هوشیار باشید که هنوز ممکن است آشفتگی پیش بیاید، تمرکز خودتان را حفظ کنید، آرام بمانید، قطعا در مسیر درست قرار داریم. و قطعا تاریخ ساز می شویم.

پیروزی نور

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :
https://fm144.blogspot.com/2020/04/keep-bringing-in-light.html?m=1