اخیرا گزارش شد که در حدود ۸۰ درصد از همه نمایندگان نژادهای مختلف کهکشانی، منظومه خورشیدی را ترک کرده‌اند تا بتوانند درمانی که بسیار مورد نیازشان است را دریافت کنند، و صرفا قوی‌ترین و کارآمد‌ترین موجودات باقی مانده‌اند تا به آزادسازی سیاره کمک کنند.

پلیدیان‌ها به عنوان یک جامعه تصمیم گرفته‌اند که دیگر نژاد اصلی برای ایجاد تماس نخست با انسانها نباشند. آنها بیشتر بر روی کمکهای بسیار مشخص به لایتورکرها و مبارزان نوری که نسبت به حضور پلیدیان‌ها پذیرا هستند و می‌توانند به شکل مفید با آنها کار کنند، تمرکز خواهند کرد. قسمت بزرگی از تیم‌های دستور ۱۲:۲۱ پلیدیان، تیم‌های اتاقهای تاکیون پلیدیان، تیم‌های شبکه نوری سیاره و تیم‌های «کانتکت دیش»، فعال باقی خواهند ماند و در واقع کارآمد‌تر خواهند شد.

تیم‌های علمی پلیدیان‌ها یک تکنولوژی پیشرفته را توسعه داده‌اند که بر اساس تونل‌های نوری درهم تنیده کوانتومی است. آنها امیدوارند که این تکنولوژی جدید بتواند حفاظت بیشتری برای لایت‌ورکرها در مقابل حملات مداوم از سمت نیروهای منفی داشته باشد. این تکنولوژی جدید همچنین شروع به احیا کردن شبکه نوری سیاره خواهد کرد که تا حد زیادی در آگوست ۲۰۱۹ با فروپاشی خط زمانی بتا، آسیب دید. در آن زمان، بسیاری از پرتال‌های وردی به سطح زمین، غیر عملیاتی شدند که هم‌اکنون دوباره فعالسازی خواهند شد.

پلیدیان‌ها همچنین پروتکلهای دقیقی را برای تعامل با لایت‌ورکرهای سطح پذیرفته‌اند، جهت جلوگیری از سوءتفاهمات فرهنگی که می‌تواند بین نژاد مهربان و احساسی آنها و جمعیت آسیب‌دیده و بی‌اعتماد سطح به وجود آید:

پلیدیان‌ها همچنین تصمیم گرفته‌اند مرزهایی را تعیین کنند و رفتارهای خشونت آمیز را از طرف برخی «مبارزان نور» کینه‌توز که بعد از رخداد تصمیم به انتقام دارند را نخواهند پذیرفت. مثالهای زیادی از این نوع رفتارها را در کامنت‌های بلاگ من می‌توان دید. نیروهای نور هر کاری از دستشان بر بیاید برای کمک به جمعیت سطح انجام خواهند داد گرچه وظیفه‌ای برای انجام آنها ندارند، و رویکرد زیر بسیار تأثیرگزارتر خواهد بود:

https://ameblo.jp/cobrameditation/entry-12824135902.html

بعد از رخداد، پلیدیان‌ها بیشتر بر روی کمک به پیشرفته‌ترین لایت‌ورکرهایی که مشغول ایجاد ماندالاهای خانواده روحی در داخل جزایر نوری هستند، تمرکز خواهند کرد.

میلیاردها انسان که از سطوح اثیری و اختری زمین تخلیه شده‌اند و اکنون در یک سیاره در خوشه پروین زندگی می‌کنند، تحت فرایند گزینش قرار خواهند گرفت. انسانهایی که با حضور آنجلیک حس همسویی دارند و نسبت به رشد روحی پذیرا هستند، روی سطح آن سیاره باقی خواهند ماند. بقیه انسانها به یک سیاره در سیستم ستاره‌ای آلدباران منتقل خواهند شد که اکنون برای آنها آماده شده است.

آلدبارانی‌ها هم یک نژاد ستاره‌ای هستند که انتخاب کرده‌اند تا اصلی‌ترین نژادی باشند که برای تماس نخست به جمعیت انسانهای سطح زمین معرفی می‌شوند، نقشی که قبلا پلیدیان‌ها داشتند.

آلدبارانی‌ها به عنوان نژاد خواهر پلیدیان‌ها شناخته می‌شوند و کاملا به آنها شباهت دارند، با کمی تمرکز بیشتر بر روی تکنولوژی و انرژی مردانه. بعد از سقوط آتلانتیس، آلدبارانی‌ها بارها در طول تاریخ با دادن تکنولوژی به آنها و بهبود کدهای ژنتیکی انسانهای سطح زمین به آنها کمک کردند:

https://biblia.com/bible/esv/genesis/6/1-4

آنها فرکانس ارتعاشی خود را در محیط خشن سطح زمین توسط ایجاد harem (به معنای فضای حفاظت شده، محصور و مقدس) حفظ کردند:

Latest Discovery: the true origin of mуѕteгіoᴜѕ and the ancient history of the harem

آنها به پلیدیان‌ها در ساخت مجتمع هرم شیان در چین کمک کردند و همچنین در مصرِ پیش از سلسله بسیار فعال بودند:

https://anzoboma82.wixsite.com/ancientstarmaps/far-east-2

آنها تمدن ودیک را در تامیل نادو پایه‌ریزی کردند و همچنین در راجستان و گجارات. آنها امپراتوری راما را در هند باستان و شهر دوارکا شکل دادند:

http://mahabharata-research.com/about%20the%20epic/the%20lost%20city%20of%20dwarka.html

و امپراتوری سومر در شهر اوروک که اکنون به نام وارکا شناخته می‌شود:

https://en.wikipedia.org/wiki/Uruk

آنها در یک جنگ هسته‌ای با دراکوها شکست خوردند:

Myth of Ancient Nuclear War in India

بعد از این جنگ و متعاقبا سیل پس از آن در ۳۱۱۴ قبل از میلاد، تأثیر آنها بر سطح سیاره شدیداً کاسته شد.

سپس توسط اربابان قرنطینه زمین به بیشتر آنها دستور داده شد تا منظومه خورشیدی را ترک کنند و برخی هم قادر شدند تا به زیر سطح رفته و به آگارتا بپیوندند و به فرایند تقویت و توسعه شبکه آگارتا کمک کنند. آنها تا سال ۱۹۹۶ در آنجا فعال بودند، تا اینکه همه آلدبارانی‌ها توسط جناح منفی اسیر شدند و یا مجبور به ترک منظومه خورشیدی شدند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Vril

در زمانهای بعد، تأثیر آنها بر سطح محدود شد. آنها با امپراتور وو تماس گرفتند، کسی که در رأس سلسله هان در چین باستان بود:

https://en.wikipedia.org/wiki/Emperor_Wu_of_Han

در زمان سلسله هان، آنها آینه‌های TLV  را به عنوان پرتال‌های مینیاتوری معرفی کردند که توسط آنها افراد می‌توانستند با ابعاد بالاتر تماس داشته باشند:

https://en.wikipedia.org/wiki/TLV_mirror

آنها با لی یوان، مؤسس سلسله تانگ تماس برقرار کردند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Emperor_Gaozu_of_Tang

در زمان سلسله تانگ، آنها در رشد و توسعه چانگ‌آن که پایتخت سلسله تانگ چین بود و فاصله زیادی تا هرم‌های شیان نداشت، نقش داشتند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Chang%27an

از آن زمان، آنها هرازگاهی با خانواده لی ارتباط برقرار می‌کردند، یکی از مهمترین خانواده‌های اشرافیت سفید چین. آنها همچنین به خانواده اشرافیت سیاه آلدوبراندینی نفوذ، و گاهی در آن تناسخ می‌کردند، که در آنجا به شکل مخفیانه اسرار الهه را حفظ می‌کردند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Aldobrandini_Wedding

در قرن بیستم، آنها برنامه فضایی مخفی را از طریق ماریا ارسیک آغاز کردند:

https://en.everybodywiki.com/Maria_Orsic

گرچه از دیدگاه تاریخی، آنها همیشه به طور کامل متعهد به نور نبوده‌اند، با این حال تجاوز ۱۹۹۶ آرکان‌ها آنها را کاملا هوشیار ساخته است، و اکنون آنها اعضای متعهد کنفدراسیون کهکشانی هستند‌.

در حدود پنج هزار سال پیش که آلدبارانی‌ها مجبور شدند از سطح زمین عقب نشینی کنند، که برابر است با زمانی که آلدباران رایزینگ نشانگر اعتدال بهاری بود، آنها یک جرم تصادمی به منطقه تبت فرستادند:

https://www.scirp.org/journal/paperinformation.aspx?paperid=88787

این جسم تصادمی تکتایت‌های سبز طلایی مایل به قهوه‌ای متعدد زیبایی را آورده است که از آلدباران هستند و به ندرت توسط مانک‌ها و یا جمع‌آوری کنندگان گیاهان دارویی یافته می‌شوند، در منطقه مثلث بین سلینکو، ناموکو و کوونا در تبت.

آن تکتایت‌های تبتی اکنون در حال فعالسازی شدن توسط فناوری ATVOR هستند، و به آلدبارانی‌ها کمک می‌کنند انرژی‌هایشان را به شبکه نوری سطح لنگر کنند.

همچنین انواع دیگری از تکتایت‌های تبتی که در مناطق دیگری از تبت پیدا شده‌اند وجود دارند که اصالتشان به ستاره‌های دیگری بر می‌گردد، و درباره آنها در یکی از بروزرسانی‌های آینده صحبت خواهم کرد.

کنفرانس ما در چیانگ مای موفقیتی بزرگ بود، و توسط فعالیتهای فرازمینی و زیرزمینی متعددی همراهی می‌شد:

https://www.bangkokpost.com/thailand/general/2681714/moderate-earthquake-hits-mae-hong-son

روز دوم کنفرانس یک موفقیت و پیشروی بسیار مهم در حوزه لنگر کردن انرژی الهه بر روی سطح سیاره به همراه داشت که تأثیرات عمیقی در پی دارد.

یادداشت‌های رسمی کنفرانس در اینجا:

https://prepareforchange-japan.blogspot.com/2023/11/chiang-mai-ascension-conference-day-1.html

https://prepareforchange-japan.blogspot.com/2023/11/chiang-mai-ascension-conference-day-2.html

نور پیروز است!

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع : :

https://2012portal.blogspot.com/2023/11/aldebarans.html