در دو ماه گذشته نبردهای سنگینی بین نیروهای نور و نیروهای تاریکی وجود داشته است. سه درگیری بزرگ با موجودات کیمرا وجود داشت. چند نفر از آنها زیر یکی از پایگاه‌هایشان در خاورمیانه جمع شده بودند، اما در همان زمان که مشغول آماده شدن برای وارد کردن ضربه فوق‌العاده مهیبی بر جمعیت سطح بودند، توسط نیروهای نور حذف شدند. یک گروه دیگر از این موجودات تلاش کردند با استتار سفینه‌هایشان به شکل اسفیرهای نوری، محاصره نیروهای نور در اطراف زمین را بشکنند و از خطوط عبور کنند و بگریزند. اما تلاش آنها به نحو چشمگیری با شکست مواجه شد. سفینه‌هایشان کشف شد، و متعاقبا جنگ شدیدی در داخل مدار زمین شکل گرفت، و به احتمال زیاد همه سفینه‌های منفی نابود شدند.

درگیری سوم، هنوز هم مستقیما روی سطح زمین علیه موجودات کیمرا که تناسخ فیزیکی یافته‌اند در حال حاضر در جریان است. اما این عملیات بسیار پیچیده است و همزمان بسیار حساس است، زیرا این موجودات تعداد زیادی ارواح نوری را جذب کرده‌اند که باید جدا شوند. به علاوه، ضدحملات بسیار خشنی علیه کارگزاران نور درگیر روی سطح انجام شد، در برخی موارد توسط رپتایل‌هایی که آنها را ردگیری و در پناهگاه‌هایشان پیدا کردند، که این موضوع هم به درگیری‌های شدیدی منجر شد. همچنین در زمینه ‘سول پارت’های گم‌شده در ناحیه اسکاندیناوی، نیروهای نور عملیات دیگری داشتند، و پس از آن، ارتش منفی تحت کنترل کابال خطوط لوله نورد استریم (دریای بالتیک) را طی اقدامی تلافی‌جویانه منفجر کرد:

https://www.wired.com/story/nord-stream-pipeline-explosion-dark-ships/

قبلا در پست‌های خود اشاره کرده بودم که این پاییز باید منتظر یک ‘فالس فلگ’ عمده باشیم، و نیز اینکه کابال تلاش می‌کند لهستان را وارد جنگ اوکراین کند تا بند امنیت جمعی ناتو فعال شود، که در واقع با حمله موشکی اخیر به ورای مرز اوکراین این کار را انجام دادند. اما این اقدام در اولین ساعات پس از حمله با عدم مشارکت دولت ایالات متحده، بی‌نتیجه ماند:

https://tass.com/politics/1537795

همچنین اشاره کردم که در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد حضور سربازان روس در اروپای مرکزی باشیم (آلمان، سوئیس) تا در پاکسازی تأسیسات زیرزمینی کابال کمک کنند:

https://fm144.blogspot.com/2022/07/final-preparations-24072022.html

آنچه اینجا جالب است این است که بن فالفورد هم در یکی از پست‌های اخیرش به سناریوی مشابهی اشاره کرده است:

Anglo German and Russian forces preparing to move on Switzerland

یک رویداد بزرگ در آینده نزدیک که زندگی اجتماعی عمومی را متوقف کند هنوز هم ممکن است، شبیه به شروع پندمیک. در جبهه اطلاعات ایالات متحده درباره سانسور تقلب انتخاباتی و لپ‌تاپ هونتر بایدن اتفاقات زیادی در جریان است، اعتراضات جمعی علیه دولت در چین شعله‌ور گشته، روایت کووید فرو پاشیده است، و نادیده گرفتن عوارض شدید واکسن زمان زیادی پاسخگو نخواهد بود، فارغ از اینکه توجیه‌ها تا چه اندازه احمقانه باشند. همچنین تحرکات نظامی وسیعی در سراسر جهان وجود دارد، و درگیری اوکراین به محض آنکه زمین یخ بزند سرعت بیشتری می‌گیرد و تدارکات برای خاموشی در اروپای مرکزی به فضای رسانه جریان اصلی هم راه پیدا کرده است:

Blackout in Austria – as in war: food packages for the supermarket

به همه استارسیدها بر همین اساس توصیه می‌کنم آمادگی لازم را داشته باشند. همچنین به همه کسانی که نمی‌توانند در مدیتیشن به آرامش برسند یا خودشان را در این زمانهای پرتنش شارژ کنند «خواندن نام‌های ایزد و الهه» را توصیه می‌کنم. این یک روش بسیار ساده اما مؤثر در بالا بردن ارتعاش، ارتقای هوشیاری، و حفاظت انرژتیک، شارژ کردن خود، ترمیم فیزیکی و روانی خود، و لنگر کردن انرژی‌های نور روی سطح سیاره است:

https://www.spiritualresearchfoundation.org/spiritual-practice/steps-of-spiritual-practice/chanting/benefits-of-chanting/

Chanting for self-healing

https://www.spiritualresearchfoundation.org/spiritual-healing/self-healing/chants-health/

How to chant

https://www.spiritualresearchfoundation.org/spiritual-practice/steps-of-spiritual-practice/chanting/how-to-improve-concentration-while-chanting”Om Namo Bhagavate Vāsudevāya”

Which Name of God/Goddess to chant

https://www.spiritualresearchfoundation.org/spiritual-practice/steps-of-spiritual-practice/chanting/which-name-of-God-to-chant

Chants for health

https://www.spiritualresearchfoundation.org/spiritual-healing/self-healing/chants-for-health/

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

   متن اصلی

https://fm144.blogspot.com/2022/12/situation-update-04122022.html?m=1