در ماه‌های اخیر حملات اسکالار سنگینی از طرف نیروهای تاریک علیه لایتورکرهای سطح انجام شده است. نیروهای نور مشغول بی اثر کردن خط زمانی پندمی جدید بوده‌اند که تا به حال موفق بوده‌اند. کابال در تلاش است این موضوع را اینجا و آنجا مجددا مطرح کند، که تا به حال ناموفق بوده‌اند. درگیری در خاورمیانه، که متاسفانه تا همینجا هم قربانیان زیادی داشته، به ویژه از میان شهروندان، از نقطه نظر ژئوپولیتیک در محدوده کوچکی متوقف شد.

این موفقیت عمدتا به علت مدیتیشن‌هایی بود که توسط لایتورکرهای سطح برای صلح در این منطقه انجام شد‌. با این حال، همانطور که در ابتدا هم گفته شد، بسیاری از این لایتورکرها در معرض حملات اسکالار سنگین در طول این دوره قرار گرفتند. اینها حتی بزرگترین حملاتی بودند که تا به حال انجام شده، و اوج آنها در دوره بین اکتبر تا نوامبر انجام شد. گزارش‌های زیادی از طرف افرادی دریافت کرده‌ام که به علت حملات دیگر نمی‌توانستند حرکت کنند. برخی مدام استفراغ می‌کردند یا حتی هوشیاری خود را از دست دادند.

نیروهای تاریکی هنوز تسلیحات اسکالاری مستقر در سطوح ظریف داشتند، برخی از آنها توپ‌هایی به اندازه یک خانه، و از آنها برای هدف قرار دادن لایتورکرهای کلیدی استفاده می‌کردند. با این حال، بسیاری از این توپ‌ها در چند هفته گذشته و پس از این حملات حذف شدند‌. این نکته نیز اهمیت دارد که، نیروهای تاریکی یک نوع پیله ظریف ناهنجاری حول لایتورکرهای سطح قرار داده‌اند تا آنها را هم از نظر فیزیکی و هم روانی بشکنند.

این پیله باعث کاهش سلامتی، آشفتگی در بیرون، صدمات، تصادفات، بحث و جدل با دیگران، وحشت روانی و غیره می‌شود.

مهم است که این پیله حذف گردد، ترجیحا در مدیتیشنی که در آن اجازه می‌دهید در سطح انرژتیک به سفینه‌های نیروهای نور منتقل شوید و درخواست کنید این لایه انرژی منفی حذف شود. آنان که مایل هستند با فرشتگان آرک مانند مایکل کار کنند، می‌توانند از آنها درخواست کنند این کار را برایشان انجام دهند. به علاوه، می‌توانید وارد یک ستون نور در ترکیب با شعله نقره‌ای-بنفش شوید و این پیله به این شکل سوزانده و حذف می‌شود. مهم است که پس از این فرایند خود را مجددا شارژ کنید و از خودتان محافظت کنید. اطلاعات جدیدی هم در ارتباط با توئین فلیم یا جفت‌های روحی وجود دارد.

موضوع فقط این نیست که خیلی به ندرت جفتهای روحی همراه هم روی سطح تناسخ می‌کنند چراکه توسط نیروهای تاریکی بمباران خواهند شد. موضوع دیگری وجود دارد و آن اینکه، هر روح نوعی مغناطیس (مگنت) ظریف با خودش و درون خودش دارد که به شکل اتوماتیک آن را جذب جفتش می‌کند. این مگنت را منبع به هر روحی داده تا همیشه بتوانند همدیگر را در پهنه فضازمان بیابند.

مشکل اینجا است که این مغناطیس را نیروهای تاریکی تقریبا از همه ارواح داخل شبکه جدا کرده‌اند. این مگنت در سطح ظریف انرژتیک به وسیله جراحی خارج شده است. این امر نه تنها باعث می‌شود جفتهای روحی در یافتن همدیگر با دشواری بیشتری روبرو باشند، بلکه نیروهای تاریکی می‌توانند از این مگنت‌ها جهت متصل کردن جفتهای روحی مربوطه به خودشان استفاده کنند. نیروهای نور به این مشکل رسیدگی خواهند کرد، و همه مگنت‌ها بازیابی خواهند شد و به ارواح مربوطه باز گردانده خواهند شد.

در ارتباط با وضعیت سیاره برای سال آینده … فکر می‌کنم می‌توان دید که ماتریکس به شکل فزاینده‌ای بی‌ثبات می‌شود. مردم، به خصوص در غرب، به تدریج اعتمادشان به دولت‌ها را از دست می‌دهند، هر چه قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند و هر چه سیاستمداران تصمیمات احمقانه‌تری می‌گیرند. این امر هم واقعیت دارد که تأثیرات ناشی از واکسیناسیون در طول پندمیک در حال وضوح یافتن هستند‌. نرخ بیماری‌ها در حال افزایش است، و تقریبا شاهد گزارش‌های روزانه درباره ورزشکارانی هستیم که در پخش مستقیم تلویزیونی بر زمین می‌افتند، و یا سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرهایی که «به شکل ناگهانی و غیرمترقبه» فوت می‌کنند، و به همین دلیل حتی جریان اصلی هم مجبور است سؤالاتی از خودش بپرسد.

اینترنت تلاش می‌کند با این موضوع از طریق طنز سیاه مواجه شود، و اتمسفر برای برخی اعضای رده-میانی کابال مدام رقیق و رقیق‌تر می‌شود. این یعنی فشار داخل دیگ بخار مدام بیشتر می‌شود، و نیاز است توجه مردم منحرف شود. به همین دلیل مهم است مراقب وضعیت خاورمیانه باشیم. به محض اینکه حقیقت فاش شود هوای آنجا هم برای خیلی‌ها رقیق خواهد شد، برای یک طرف و طرف دیگر درگیری.

غرب همه این کشتی‌های جنگی را در آن منطقه صرفا برای سرگرمی مستقر نکرده است. یک سناریوی بسیار بزرگتر در حال طراحی شدن است. همانطور که تاریخ نشان می‌دهد، جنگهای بزرگ همیشه از حمله به کشتی‌ها شروع شده‌اند (لوسیتانیا، پرل هاربر، تونکین، و غیره)، که قبلا هم امتحان شده است، پس کابال دارد از دستورالعمل‌های قدیمی‌اش استفاده می‌کند.

به علاوه، زمین به عنوان موجودی آگاه بیشتر و بیشتر روی رویدادهای سطح دخالت می‌کند، و این امر به شکل فزاینده‌ای در افزایش فعالیت‌های ژئولوژیکی و زمین‌شناختی سطح، مثل ایسلند یا ایتالیا دیده خواهد شد.

این فعالیتهای ژئولوژیک همچنین مانعی بر سر راه برنامه‌های کابال ایجاد خواهد کرد. مسائل هنوز خیلی آهسته پیشرفت می‌کنند، اما وضعیت سطح سیاره قطعا در حال رسیدن به نقطه جوش است، و سال ۲۰۲۴ سال بسیار جالبی خواهد بود، از جمله از دیدگاه اگزوپولیتیک.

با تشکر، کریسمس مبارک

اف ام ۱۴۴

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور 

متن اصلی :

https://fm144.blogspot.com/2023/12/situation-update-20122023.html?m=1