یک‌شنبه ۱۴ آوریل، ۲۰۲۴

بروزرسانی وضعیت

نیروهای نور طبق برنامه در حال پاکسازی شبکه تاریک آتلانتیس هستند. پس از پاکسازی شبکه‌های ایلومیناتی و آی‌بی‌سی آفریقایی، به شکل محسوسی در آفریقا آسودگی بیشتری وجود دارد:

https://thecradle.co/articles/the-sahels-axis-of-resistance

اکنون اطلاعات بیشتری را می‌توانم منتشر کنم. در دسامبر ۲۰۲۳ شبکه تاریک آتلانتیس موفق شد پرتال‌های تاریکی بین این منظومه خورشیدی و جهان‌های دیگر باز کنند، مشابه آنچه در سال ۱۹۹۶ روی داد، اما در حد و اندازه بسیار پایینتر. آنها این کار را از طریق انفجار بمب‌های هسته‌ای فیزیکی و اتریک در کمربند کویپر انجام دادند.

این پرتال‌های تاریک به موجودات رپتیلین متعددی از جهان‌های دیگر اجازه ورود به منظومه خورشیدی دادند، که پس از آنکه وارد منظومه خورشیدی شدند بلافاصله پاکسازی شدند:

https://www.livescience.com/62558-parallel-universe-aliens-survive-dark-energy.html

پرتال‌های تاریکی که به موجودات رپتیلین اجازه دادند وارد شوند روز ۳ آوریل به نحو کامل توسط نیروهای نور بسته شدند، و از آن پس، ورود هر نوع موجود تاریک از هر مکانی به داخل منظومه خورشیدی اساسا دیگر ممکن نیست. آن پرتال‌های تاریکی که بین منظومه خورشیدی و جهان‌های دیگر هنوز فعال هستند به میزان معینی ناهنجاری زیرکوانتومی اجازه می‌دهند به درون منظومه خورشیدی جریان داشته باشد. این پرتال‌ها نیز به زودی بسته خواهند شد.

کل این عملیات یک اشتباه راهبردی بزرگ از طرف نیروهای تاریکی بود، چراکه پس از اینکه نیروهای نور موفق می‌شوند پرتال‌های تاریک را ببندند، می‌توانند در همان اماکن پرتال‌های نور باز کنند، و این امر باعث بهبود بسیار زیاد ارتباطات بین این منظومه خورشیدی و نیروهای نور در جهان‌های دیگر می‌شود. نیروهای کمکی نوری متعددی در حال رسیدن به زمین هستند که از جهان‌های دیگر هستند و اکنون در سفینه‌های مادر در هلیوپز آرایش گرفته‌اند.

بسیاری از آن موجودات نوری فناوری‌های پیشرفته جدیدی برای رسیدگی به Lurker آورده‌اند و کرم‌چاله‌های جدید و سریع‌تر هایپردایمنشن که امکان سفر سریع‌تر و راحتتر بین جهان‌ها را فراهم می‌کنند.

روز ۳ آوریل، آنقدر ناهنجاری پاکسازی شد که سرانجام نور حقیقی در سدونا پس از دهه‌ها برای حدود ۲۰ دقیقه به سطح فیزیکی لنگر شد. دقیقا در همان لحظه صاعقه با مجسمه آزادی در نیویورک اصابت کرد، که نشانه بسیار واضح پیروزی نور است:

https://petapixel.com/2024/04/04/photographer-captures-statue-of-liberty-getting-zapped-by-lightning/

https://nypost.com/2024/04/04/us-news/crazy-photos-show-boat-sinking-lightning-striking-statue-of-liberty-during-wild-ny-storm/

هر دو کارگاه در سدونا و روچستر موفقیت‌آمیز بودند، و می‌توانید یادداشت‌های مربوطه را اینجا مطالعه کنید:

https://votl628.blogspot.com/2024/04/personal-notes-from-new-atlantis.html

https://votl628.blogspot.com/2024/04/personal-notes-from-rochesters-new.html

خورشیدگرفتگی در نزدیکی روچستر برای لحظاتی از شکافی میان ابرها آشکار شد و توانستم عکس زیر را بگیرم

حدود ۲۰ هزار نفر در ایالات متحده در مدیتیشن جمعی در لحظه خورشیدگرفتگی در روز ۸ آوریل شرکت کردند. گرچه به جرم بحرانی نرسیدیم، با این حال مدیتیشن اثر مثبتی داشت و ایالات متحده به سمت خط زمانی مثبت‌تری حرکت می‌کند:

Our Perilous, Magnificent, Perilous Future

گرچه این پیشرفت بزرگی است اما هنوز به هدف نرسیده‌ایم. تنش در خاورمیانه مجددا تشدید شده است. نیروهای نور از بیشترین افراد ممکن درخواست دارند که در مدیتیشن صلح ایران و اسراییل در هر چهار ساعت شرکت کنند:

https://www.welovemassmeditation.com/2024/04/urgent-meditation-for-peace-between-iran-and-israel-every-4-hours.html

همچنین، یک داوطلب برای ماموریتی معین در کلمبیا، ترجیحا بوگوتا مورد نیاز است. اگر آنجا زندگی می‌کنید و مایل به همکاری هستید، لطفا تماس بگیرید:

[email protected]

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2024/04/situation-update.html