چهارشنبه، ۲۴ آوریل، ۲۰۲۴

بروزرسانی کوتاه وضعیت

نیروهای نور طبق برنامه در حال پاکسازی شبکه  آتلانتیسی تاریک هستند. در پشت پرده آنها درگیر عملیات‌های بسیار پرخطر و حساسی هستند، و در حال حاضر چیز بیشتری نمی‌توان در این ارتباط گفت.

زمانی که وجود سایر جهان‌ها برای من افشا شد دچار شگفتی شدم. نیروهای نور حدود ۲۵ سال قبل به من اطلاع دادند که همه جهان‌ها در قالب این جهان یکپارچه شدند. در این بین، جهان‌های جدید کشف شدند، که اخیرا از این جهان‌ها اطلاع یافتم.

نیروهای نور اطلاع داده‌اند که نیاز است  اطلاعات را به تدریج منتشر کنند، طوری که با امنیت یکپارچه سازی شود، بدون آنکه مقدار زیادی ناهنجاری تحریک شود که نتوان با سرعت کافی پردازشش کرد و مشکلی ایجاد کند.

حضور تاریکی در آن جهان‌های دیگر کمینه است، و بسیار کمتر از تاریکی حاضر در سطح این سیاره در حال حاضر است.

سیاره اصلی‌ای که سنگر رپتیلین‌ها در مشکل‌سازترین جهان دیگر بود اخیرا پس از نبردهای فوق‌العاده سنگینی آزادسازی شد و تلفات پرشماری برای هر دو طرف داشت.
همه تاریکی باقیمانده در آن جهان‌ها توقع می‌رود که به زودی پاکسازی شود.

هیچ یک از موجودیت‌های تاریک حاضر در جهان‌های دیگر از این به بعد نمی‌توانند وارد این جهان شوند.

تنها موجوداتی که از دیگر جهان‌ها به اینجا سفر می‌کنند نیروهای نور هستند که برای آزادسازی نهایی، نیروهای کمکی همراه می‌آورند.

کرم‌چاله‌های کوانتومی منفی بین این جهان و جهان‌های دیگر هنوز هم وجود دارند اما به زودی پاکسازی خواهند شد.

حضور یک پرتال صعود بسیار بزرگ که قبلاً به شکل خلاصه در یکی از گزارش‌ها به آن اشاره کرده‌ام جدیدا در جهان‌های دیگر حس می‌شود.
به طور دقیق‌تر این شروع فرآیند نوکلئاسیون حباب به عنوان بخشی از گذار از خلأ کاذب به خلأ حقیقی در مولتی‌ورس است.

https://en.wikipedia.org/wiki/False_vacuum

سیاره ما هنوز هم سنگر اصلی تاریکی در مولتی‌ورس است و مشکل اصلی است که بایستی حل شود. امیدوارم که بتوانم اطلاعات منسجم بیشتری در مورد وضعیت سیاره در عرض چند هفته و پس از حل و فصل موقعیت‌های معینی منتشر کنم. در همین حال صمیمانه از شما دعوت می‌کنیم که ورکشاپ آتلانتیس نوی ما در شهر بوگوتا در کلمبیا بپیوندید.

در آنجا قادر خواهم بود که برای نخستین بار معنای حقیقی الواح زمردی و کارکرد الواح به عنوان پرتال‌های آگارتا را فاش کنم.

نور پیروز است!

کبرا

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی

https://2012portal.blogspot.com/2024/04/short-situation-update.html