پنج‌شنبه، ۲۱ مارس ۲۰۲۴

بروزرسانی کوتاه وضعیت

شبکه‌های زیرزمینی ایلومیناتی آفریقا و هند، و همینطور بقایای مجتمع انشعابی ایلومیناتی IBC در منظومه خورشیدی، و در زیر سطح سیاره زمین، به نحو حامل حذف و پاکسازی شدند.

برخی از جنگهای پیش از پاکسازی‌های نهایی به سطح سیاره راه پیدا کردند:

https://www.bbc.com/news/world-africa-68314158

https://apnews.com/article/africa-internet-outage-undersea-cables-failure-ac67fd11b4d9ae7cb3959622c5e9e78b

نیروی هوایی اکنون که بخش عمده حضور تاریکی از منظومه خورشیدی حذف شده است، در وحشت هستند:

https://disclosuredots.blogspot.com/2024/03/cabal-space-force.html

آنچه اکنون فراتر از ایلومیناتی سطح باقی مانده است، یک شبکه تاریک باستانی آتلانتیس است که بخشی از آن پس از ورود لردهای تاریک اریون حدود ۹۰۰ هزار سال قبل تأسیس شد، و حدود ۲۶ هزار سال قبل تکمیل شد، و سیاره زمین را قرنطینه کرد.

این شبکه تا زمان سقوط آتلانتیس کاملا عملیاتی بود، و سپس پنهان شد، و هرازچندگاهی رویدادهای روی سطح را تحت تأثیر و نفوذ خود قرار می‌داد. اکنون که همه شبکه‌های تاریک فراتر از ایلومیناتی سطح حذف شده است، مجددا فعال شده است.

بیشتر اطلاعات درباره این شبکه فعلا بایستی در طبقه‌بندی باقی بماند، مگر این واقعیت که، این شبکه پایگاه‌هایی در گستره منظومه خورشیدی دارد، و همینطور زیر سطح این سیاره، مشابه شبکه‌های تاریکی که قبلا حذف شدند.

اکنون وارد دوره بسیار حساسی شده‌ایم، و همه اطلاعات مربوط به پاکسازی این شبکه بایستی موقتا در طبقه‌بندی باقی بماند، و دوره سکوت رادیویی آغاز می‌شود.

اکنون این شبکه در حال انجام حملات بسیار سنگین به لایتورکرها در سطوح غیرفیزیکی است، و نیروهای نور هر آنچه از دستشان بر آید انجام خواهند داد تا تأثیرات این حملات را به حداقل برسانند.

در چند روز آینده، حوالی ماه‌گرفتگی در روز ۲۵ مارس، مردم بایستی بیشترین حفاظت لازم را به کار گیرند و تا آنجا که ممکن است واکنش منفی نداشته باشند.

در لحظه ماه‌گرفتگی ۲۵ مارس، ما مدیتیشن آماده‌سازی را خواهیم داشت تا به رسیدن به جرم بحرانی ۳۰ هزار نفر در مدیتیشن اصلی ۸ آوریل خورشیدگرفتگی کمک کنیم.

ویدئوی انگلیسی برای مدیتیشن آماده‌سازی همراه با دستورالعمل:

YOUTUBE

فهرست پخش برای این مدیتیشن به 23 زبان جهان:

YOUTUBE

دستورالعمل‌ها و منابع لازم برای مدیتیشن اصلی در روز ۸ آوریل:

https://www.welovemassmeditation.com/2024/02/meditation-for-united-states-total-solar-eclipse-on-monday-april-8th-2024-at-6-18-pm-utc.html

زمان دقیق برای مناطق زمانی:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=Solar+Eclipse+Meditation+for+the+USA&iso=20240408T1818&p1=1440&am=20

ویدئوی پروموشنال انگلیسی:

YOUTUBE

و ویدئوهای پروموشنال به 22 زبان جهان:

YOUTUBE

نور پیروز است.‌

کبرا

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2024/03/short-situation-update_21.html