نیروهای نور پیشروی‌های چشمگیری در رابطه با پاکسازی گروه کیمرا داشته‌اند. آنها همه پیت‌ها (پایگاه‌های زیرزمینی) که کیمرا در آنها حضور دارند را پاکسازی کرده‌اند به جز پایگاه اصلی کیمرا که زیر پایگاه نظامی اوریم در اسرائیل قرار دارد. ۱۲ عضو از اعضای فرماندهی نظامی اصلی کیمرا (آخرین اعضای بازمانده‌های از زیرجناح کیمرای اُریون) که در آن پایگاه حضور دارند، شبکه بیوچیپ‌ها و ایمپلنت‌های سطح را توسط یک سوپرکامپیوتر کوانتومی فیزیکی/اثیری  کنترل می‌کنند.

نیروهای نور عملیات پاکسازی بیوچیپ‌ها و ایمپلنت‌های جمعیت سطح را با تمام قوا توسط تکنولوژی‌های توپ‌های کوانتومی Mjolnir پیشرفته آغاز کرده‌اند. این عملیات مدتی طول خواهد کشید، اما تأثیر بسیار مفیدی بر خنثی کردن برنامه‌دهی جمعیت سطح دارد، و با کامل شدن این عملیات، انتظار می‌رود یک بیداری روحی عظیم برای جمعیت سطح به وجود آید.

تکنولوژی‌های Mjolnir همچنین برای پاکسازی میکرو‌سیاهچاله‌ها از میادین آئوریک کالبدهای اثیری، اختری، ذهنی و سببی انسانهای سطح زمین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میکروسیاهچاله‌ها در حین وقایع ترومای گسستگی توسط تکنولوژی‌های تاریک اگزاتیک به میادین آئوریک انسانها اعمال شد، و یکی از عناصر اصلی ماتریکس تاریک در ۲۵ هزار سال گذشته بوده‌اند. این میکروسیاهچاله‌ها، همراه با سیاهچاله‌های بزرگتر داخل ایمپلنت‌ها، فضا-زمان غیرفیزیکی را در اطراف انسانهای سطح زمین بر طبق متریک کر kerr دچار اعوجاج می‌کنند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Kerr_metric

«کمین‌کننده» Lurker صرفا با تخلیه ذخایر تغذیه‌اش در حال نابود شدن است، مجددا توسط تکنولوژی‌ Mjolnir پیشرفته، که باعث می‌شود ناهنجاری زیرکوانتومی نامتجلی به شکل نوسانات کوانتومی تجلی یابد که سپس به راحتی پاکسازی می‌شود.

یکی از خوانندگان این بلاگ توصیف نسبتا دقیقی از Lurker ارائه کرده است:

اکنون تنها پایگاه‌های زیرزمینی (پیت) باقیمانده در حدود ۳۰۰ پایگاه متعلق به ایلومیناتی سطح هستند، و بسیار دقیق در اینجا توصیف شده‌اند:

متاسفانه، در برخی از این پایگاه‌ها همچنان گروگان‌های پلیدین در اسارت به سر می‌برند.

هنوز برخی از اعضای معین بسیار قدرتمند کیمرا در کالبدهای کلون انسانی حضور دارند، که به زیرجناح‌ آندرومدا تعلق دارند، که به سیستم سطح سیاره نفوذ کرده‌اند، و ساختار آنها تقریبا شبیه به این است:

اکنون طرح اعضای ارشد کابال نابودی تمدن سطح با جنگ جهانی و تخریب زنجیره‌های غذایی و عرضه است و سپس حرکت به سمت پایگاه‌های زیرزمینی تا از فروپاشی و فلش خورشیدی متعاقب جان سالم به در ببرند. بعد از نابود کردن جمعیت سطح، آنها قصد دارند دوباره جمعیتی را روی سطح به وجود بیاورند. نیازی به گفتن نیست که طرح آنها چندین نقص بزرگ دارد و موفق «نخواهد» شد:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/news-nation/war-with-russia-war-with-china-civil-war-congress-is-literally-trying-to-get-this-country-destroyed-because-they-are-broke-and-need-debt-forgiveness

EU: Controlled Demolition

آنها سعی می‌کنند یک جنگ جهانی جدید را توسط به کارگیری انرژی‌های بازمانده از تجزیه امپراتوری رم در سال ۳۹۵ بعد از مرگ تئودوسیوس، مهندسی کنند. تئودوسیوس یک آرکان اصلی و امپراتور رم بود که اسرار الهه را نابود کرد و مسیحیت را به عنوان تنها دین اصلی و تنها دین قابل‌پذیرش اجبار کرد:

خانواده‌های اشرافیت سیاه ارشد اکنون قصد دارند کشورهای غربی مرفه محور اروپا/ آمریکا/استرالیا را ویران کنند، کشورهایی که منشأ آنها برمی‌گردد به بخش غربی امپراتوری رم و تحت مدیریت مستقیم راسچیلد هستند.

مردم کشورهای غربی مستقل‌تر و شادتر از چیزی هستند که آنها بتوانند بپذیرند:

https://www.zerohedge.com/personal-finance/it-appears-money-can-buy-happiness-after-all

https://www.theguardian.com/world/2022/aug/24/macron-warns-of-end-of-abundance-as-france-faces-difficult-winter

اکنون آنها مبلغ و حامی یک نظم نوین جهانی تحت کنترل چین، و روسیه به عنوان زیردست اصلی چین، هستند (از نظر فرهنگی با قسمت شرقی امپراتوری رم همسو هستند):

https://starlight432.blogspot.com/2022/09/rt-news-promotes-china-and-new-world.html

و نفوذ چین در سکوت همه جا گسترش می‌یابد:

https://www.theepochtimes.com/china-creates-digital-twin-of-americans-cybersecurity-expert_4713756.html?utm_source=partner&utm_campaign=ZeroHedge

https://www.zerohedge.com/technology/tiktok-weaponized-military-application-hands-our-kids-casey-fleming

در همین حال چین برای فلش خورشیدی آماده می‌شود:

https://www.space.com/china-world-largest-solar-research-array

مطالعات علمی اخیر تأیید می‌کنند که ابرشراره‌های خورشیدی هر چند هزار سال روی می‌دهند که اکنون نوبت آن فرا رسیده است:

https://iopscience.iop.org/article/10.3847/1538-4357/abc8f5

فرازمینیان نزدیک هستند:

Congress implies UFOs have non-human origins

و گرچه تمدن سطح فعلی ما جعلی و احمقانه است:

https://caitlinjohnstone.substack.com/p/our-entire-civilization-is-fake-and

اما همین حالا هم درخشش نور از منافذ ایجاد شده در ماتریکس وارد شده است.

 

 

می‌توانید به این نور در خالص‌سازی سطح سیاره از طریق مدیتیشن شعله بنفش کمک کنید:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL-ujIE4tLGbH0QKSS8RoPGtpP5stoWr_C

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2022/08/planetary-situation-update.html