اتفاقات متعددی پشت پرده در حال رخ دادن است و با اینکه علاقه دارم آنها را گزارش کنم، در این مقطع حساس از «برنامه»، این کار بیش از حد خطرناک است:

https://ascendliberation.blogspot.com/2022/06/jan-2018-radio-silence-about-plan.html

در خلأ ناشی از فقدان تقریبا هرگونه اطلاعات واقعی روی سطح سیاره از زمان فروپاشی خط زمانی آلفا در اوایل سال ۲۰۱۸، اطلاعات غلط به وفور یافت می‌شود. نیروهای تاریکی کمپین‌هایی را علیه معدود منابع حقیقی ترتیب داده‌اند و این کار را بوسیله شایعات بی‌اساس و اتهامات کذب انجام می‌دهند. آنها به‌ویژه به تعالیم حقیقی الهه و اطلاعات حقیقی درباره آزادسازی سیاره حمله می‌کنند. چند منبع اطلاعاتی نسبتا شناخته شده که در گذشته نسبتا قابل اتکا بودند نتوانستند نور را حفظ کنند و تبدیل به ابزار دست نیروی تاریکی شدند.

شبکه “لایت‌ورکر” سطح سیاره تقریبا فروپاشیده است و نیروهای نور یک شبکه نوری پشتیبان اضطراری را برای سطح سیاره فعالسازی کرده‌اند که در مورد آن هیچ چیزی نمی‌توان گفت. ناهنجاری تحریف فضا-زمان متریک کِر Kerr حول سطح سیاره در اواخر آگوست ۲۰۲۲ به نقطه اوج تراکمش می‌رسد و پس از آن مجددا حفظ نور ساده‌تر خواهد بود و انتظار می‌رود شبکه لایت‌ورکر حداقل تا حدی آسیب‌های ناشی از حملات بسیار سنگین که در چند ماه گذشته تحت آن قرار داشته را ترمیم کند.

 

 

نیروهای نور توضیح داده‌اند که میزان ناهنجاری و تاریکی روی سطح این سیاره بسیار زیاد است و علت اصلی اینکه نور در کمک به جمعیت سطح زمین موثرتر نیست همین امر است. آنها همچنین اطلاع داده‌اند که با سرعت بسیار زیادی در حال پاکسازی ناهنجاری اولیه هستند و در یک مقطع قادر خواهند بود مستقیما بر سطح سیاره نیز اثرگذاری کنند. وقتی از آنها سوال شد که چرا در گذشته اظهار کرده‌اند که در صورت عبور کابال از خطوط معینی مداخله خواهند کرد، پاسخی ندادند و سکوت کردند.

آنها همچنین اطلاع داده‌اند که ناهنجاری زیرکوانتومی حول سطح سیاره، محل اختفای یک موجود تاریک است که آخرین بازمانده از تاریکی چرخه کیهانی قبل است که در حالت (زیر)کوانتومی از بیگ‌بنگ جان سالم به در برده است. این موجود از طریق خورشید مرکزی کهکشان آندرومدا وارد این جهان شد، میلیون‌ها سال را در سیستم ستاره‌ای رجل‌الجبار گذراند و در سال ۱۹۹۶ به زمین تله‌پرت شد. این موجود همراه با ناهنجاری زیرکوانتومی، کاملا و تماما حذف خواهد شد. در حلقه‌های معینی این موجود the Lurker (کمین کننده) نامیده می‌شود.

در سمت روشن‌تر اوضاع، نیروهای نور گفته‌اند که فناوری توپ کوانتومی Mjolnir با سرعتی بیشتر و بیشتر و در یک شیب تقریبا تصاعدی در حال پاکسازی ناهنجاری اطراف سطح سیاره است، و پیشرفت‌هایی مورد انتظار است:

https://anomalymap.blogspot.com/2022/06/interview-anomaly.html

فروپاشی خط زمانی بتا در آگوست ۲۰۱۹ جامعه‌ی سطح را در یک سیر فروپاشی آهسته قرار داده، که فوروم اقتصاد جهانی تلاش می‌کند در برنامه‌های «ریست بزرگ» از این موضوع بهره‌برداری کند. آنها به جامعه سطح زمین به دید یک سیستم ترمودینامیکی نگاه می‌کنند که در آن یک بخش منتخب کوچک از سیستم (آنها) انتروپی خودش را به قیمت قربانی کردن کل سیستم (بشریت) کاهش می‌دهد، یعنی برای آنها [انسان‌ها] مجموع انتروپی افزایش می‌یابد. بطور خلاصه، آنها از جامعه انسانی سطح به عنوان یک پمپ حرارتی استفاده می‌کنند:

https://www.researchgate.net/publication/258835287_Entransy_and_entropy_analyses_of_heat_pump_systems

درک ناکامل آنها از ترمودینامیک منجر به سقوطشان خواهد شد، و برنامه‌های آنها برای ریست بزرگ به موفقیت «نخواهند» رسید.

اکنون آنها تاریخ فروپاشی مهندسی شده/ریست خود را سال ۲۰۳۰ در نظر گرفته‌اند، که بیش از حد دیر خواهد بود:

https://www.zerohedge.com/economics/australias-central-bank-working-bis-launch-digital-currency-system

It’s Game Over for the Fed—Expect a Monetary “Rug Pull” Soon…

WEF Playbook: Collapse Sri Lanka Today, the West Tomorrow?

آنها تلاش می‌کنند به شکل مصنوعی زنجیره‌های عرضه را مختل کنند تا به فروپاشی شتاب بدهند:

آنها تلاش می‌کنند که یک جنگ متعارف بین شرق و غرب براه بیندازند و این کار را بوسیله قطبیده کردن روسیه و چین علیه ایالات متحده انجام می‌دهند:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-11076493/Putin-come-Chinas-aid-goes-war-Taiwan-leading-Russian-senator-vows.html

در جنگی که آنها طراحی کرده‌اند، تسلیحات هسته‌ای استفاده «نخواهد» شد:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/russia-new-weapons-based-on-new-physics-u-s-nato-missiles-would-never-leave-their-silos

افزایش اخیر تنش‌ها بین ایالات متحده و چین بر سر تایوان، برنامه و طرح آنها برای شروع این جنگ بود و مدیتیشن ما در آرام کردن وضعیت به موفقیت رسید و پلایدین‌ها هشداری را به شی‌جین‌پینگ دادند.

 

 

پلایدین‌ها اخیرا از ژنرالهای روسی بسیار ناراضی هستند، همکاری زیادی وجود ندارد و ارتباطات تقریبا به صفر رسیده است.

پس از مدیتیشن مداخله الهی در دسامبر ۲۰۲۱ پلایدین‌ها با برخی افراد کلیدی در نیروهای نظامی مثبت در روسیه، ایالات متحده و چین تماس گرفته‌اند و بیشتر آن افراد از برنامه آزادسازی استقبال نکردند، در واقع بسیاری از آنها شروع کردند به ضدیت فعالانه علیه برنامه و در واقع به کابال کمک می‌کنند یک جنگ جهانی جدید را مهندسی کند. این یکی از دلایل اصلی تأخیرهایی بود که در ۲۰۲۲ وجود داشت و نیز علت اصلی اینکه چرا مدیتیشن ما اثر مورد انتظار را نداشت.

در همین حال نیروهای تاریکی در حال ساختن دژ اصلیشان در چین هستند و تلاش می‌کنند آن کشور را به یک جامعه کاملا کابوس-شهری بدل کنند:

 

China Researching Creepy AI Face Recognition Technology Which Detects ‘Party Loyalty’

https://www.zerohedge.com/geopolitical/us-intel-committee-member-warns-dna-testing-kits-could-lead-targeted-bioweapons

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/china-deploys-tanks-to-protect-the-banks-people-s-life-savings-stolen

https://www.armstrongeconomics.com/world-news/corruption/400000-chinese-lose-their-life-savings-instantly/

آنها از انقلابی که زیر پوست مطیع سطح در حال پا گرفتن است می‌ترسند:

https://www.zerohedge.com/markets/beijing-scraps-chinas-first-covid-vaccine-mandate-just-48-hours-after-outpouring-social

https://www.zerohedge.com/markets/china-verge-violent-debt-jubilee-thousands-disgruntled-homebuyers-refuse-pay-their-mortgage

در یک کشور معین، بسیاری از کارگزاران نور اخیرا به علت فعالیتهای لایت‌ورکری توسط دولتشان مستقیما مورد حمله و تعقیب قرار گرفته‌اند. این یک نقض روشن معاهده عدم دخالت بود که بین نیروهای نور و کابال امضا شده است:

یک بخش از این معاهده بیان می‌کند که کابال از نیروهای نور اطلاعات امنیتی دریافت می‌کند تا افراد اصلی کابال از حملات پراکنده از جانب جمعیت سطح محافظت شوند (و اینکه بیل گیتس منفورترین مرد روی سیاره هنوز زنده است تنها به همین علت است)، و در عوض کابال متعهد شد که کارگزاران نور را مستقیما به علت باورها و فعالیت‌هایشان مورد حمله قرار ندهد.

در نتیجه این نقض معاهده، نیروهای نور خط ارتباطی تنش‌زدایی را در ابتدای ماه ژولای برای چند روز بستند که یک اخطار بود. در این چند روز کابال هیچ اطلاعات امنیتی جهت محافظت از افراد و اماکن اصلیش دریافت نکرد که منجر شد به دو شکست امنیتی برای آنها. نخستین رخنه امنیتی منجر شد به حمله به سنگ‌ نوشته‌های جورجیا:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/news-nation/now-compltely-gone-georgia-guidestones-pushed-over-by-back-hoe-after-explosion-damage

دومین نقض امنیتی منجر شد به حذف شینزو آبه:

https://english.kyodonews.net/news/2022/07/a0285cdcc6d2-breaking-news-ex-pm-abe-attacked-by-unidentified-man-on-road-in-japan.html

این نقض امنیتی دوم یک هشدار به رهبر آن کشور معین بود که بداند در صورت تداوم حملات به کارگزاران نور چه سرنوشتی در انتظارش است. این تنش از آن مقطع تا کنون آرام شده است.

برنامه اصلی برای آزادسازی سیاره علی‌رغم همه تاخیرها هنوز هم پابرجاست.

When will the criminals be arrested?

و علی‌رغم همه تاریکی موجود روی سطح سیاره، شرایط رو به بهبودی است:

https://www.youngmoney.co/p/time-alive

چرخش بزرگ در راه است:

https://www.physics-astronomy.com/2022/02/the-big-flip-is-upon-us-earths-magnetic.html

https://www.activistpost.com/2022/08/incoming-huge-solar-storms-could-destroy-many-satellites-u-s-govt-scientist-warns.html

و نور سرانجام خواهد آمد.

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2022/08/planetary-situation-update.html