روز ۱۵ اکتبر درگیری بسیار بزرگی بین نیروهای نور و گروه کیمرا شکل گرفت، و اقدامات فوق‌العاده‌ای انجام شد. وضعیت داشت از کنترل خارج می‌شد، و از آنجا که نیروهای نور اطراف زمین دیگر نمی‌توانستند وضعیت را محدود و کنترل کنند، نیروهای کمکی اضطراری از کهکشان آندرومدا که متخصص در زمینه برخورد با کیمرا هستند وارد عمل شدند.

در نتیجه، همه پیت‌ها (پایگاه‌های زیرزمینی) به جز یکی پاکسازی شدند، و جناح اریون از گروه کیمرا عمدتا پاکسازی شدند، به غیر از خوشه‌های کوچک بی‌‌سازمانی در سطوح اختری و ذهنی، که در هفته‌های آینده پاکسازی خواهند شد. جناح آندرومدایی گروه کیمرا در وحشت هستند، و می‌دانند که نوبتشان فرا رسیده است.

آن پیت که هنوز باقی مانده در زیر پایگاه اوریم «نیست»، و حاوی کامپیوتر کوانتومی مین‌فریم جناح آندرومدایی از گروه کیمرا است، که ماتریکس هوش مصنوعی اسکالار/حصار الکترومغناطیسی حول زمین را کنترل می‌کند که به ایمپلنت‌ها متصل است.

وقتی نیروهای نور کنترل آن پیت را به دست بگیرند، سرانجام قادر خواهند بود که شروع کنند به نابود کردن کامل ماتریکس اسکالار روی سطح زمین، همراه با ایمپلنت‌ها و بمب‌های توپلت‌شان. هنگامی که این روند به جایی برسد که خطرات و ریسک‌ها به حد قابل قبولی برسند، مداخله فیزیکی می‌تواند آغاز شود.

 

 

تا همین اخیرا، نیروهای نور اطراف زمین همگی تا حدی در معرض ناهنجاری کوانتومی بودند که آنها را در انجماد ترس از واکنش تلافی‌جویانه بمب‌های توپلت، نگه می‌داشت و به همین علت اقدام نمی‌کردند. ترس آنها ریشه در شُک کوانتومی سال ۱۹۹۶ دارد، زمانی که نیروهای تاریکی توانستند میدان کوانتومی جهان را تا حدی شوکه کنند که در این چرخه کیهانی قبلا فقط دو بار تجربه شده بود: در زمان بیگ بنگ، و در زمان آفرینش نیروهای تاریکی در میلیون‌ها سال قبل‌. شُک ۱۹۹۶ ارتباط بین کل جهان متجلی را با سطوح بودیک و بالاتر تضعیف کرده است، و این به تضعیف قدرت نور و افزایش قدرت تاریکی منجر شده است. اکنون سرانجام این شُک در حال رسیدگی شدن است، و مقدار کل ناهنجاری کوانتومی از یک آستانه معین پایین‌تر افتاده است.

رویدادهای ۱۵ اکتبر نیروهای نور را از حالت ترس از بمب توپلت خارج کرد و اکنون اقدامات بیشتری انجام می‌دهند و میزان منطقی‌تری از ریسک‌ و خطرات را

می‌پذیرند. درباره رویدادهای ۱۵ اکتبر چیز دیگری نمی‌تواند گفته شود به جز آنکه نیروهای تاریکی از یک آستانه معین غیرقابل‌قبول عبور کردند و نیروهای نور به شکلی بسیار کنش‌مندانه پاسخ دادند که می‌توانست بمب‌های توپلت را تریگر کند.

با این دینامیک انرژی بهبودیافته، آنچه پرتال‌های اینسرشن (ورود) کوانتومی خوانده می‌شوند شروع به باز شدن می‌کنند. این پرتال‌ها فلش‌های سریع و مؤثر نور هستند که به میدان کوانتومی سطح سیاره می‌رسند و می‌توانند بهبود پرسرعت وضعیت‌های سطح سیاره را رقم بزنند. این پرتال‌ها اکنون پراکنده، نادر و بی‌ثبات هستند، اما توقع می‌رود تقویت شوند. نیروهای نور در حال ایجاد پروتکل‌هایی هستند که از این پرتال‌ها بهره‌برداری شود، و با استفاده از فناوری Mjolnir آنها را جهت بهبود وضع زندگی لایتورکرهای سطح قابل استفاده کنند.

این پرتال‌ها مستقیما از طرف منبع می‌آیند و از دیدگاه نظری، یک پرتال کوانتومی ورود که به قدر کافی بزرگ باشد حتی می‌تواند رخداد را کلید بزند، گرچه این امر هنوز خیلی نامحتمل است.

کابال که اکنون برنامه ریست پندمیک آنها کاملا با شکست مواجه شده، حالا تلاش می‌کند ریست را از طریق وحشت هسته‌ای مهندسی کند:

https://henrymakow.com/2022/09/ukraine-provides-new-route-great-reset.html

آنها از فلش خورشیدی که در راه است آگاهند و بر همین اساس در حال آماده شدن هستند:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/w-e-f-bigshot-yuval-harari-the-elite-survive-the-rest-drown

برنامه‌های آنها موفق نخواهد شد و طرف مثبت در سکوت مشغول آماده‌ شدن برای نسخه خودمان از ریستی مثبت است:

https://www.gainesvillecoins.com/blog/europe-preparing-gold-standard-part-2

بخش دوم مصاحبه صعود کبرا منتشر شده است. می‌توانید متن انگلیسی را اینجا مطالعه کنید:

https://www.welovemassmeditation.com/2022/10/cobra-interview-by-wlmm-igag-pfc-japan-official-part2.html

به آلمانی:

https://german.welovemassmeditation.com/2022/11/cobra-interview-in-2022-von-wlmm-igag.html

به ژاپنی:

https://ameblo.jp/cobrameditation/entry-12772379126.html

https://prepareforchange-japan.blogspot.com/2022/11/cobra-interview-by-wlmm-igag-pfc-japan-official-part2.html

و چینی:

【地球盟友】【柯博拉Cobra】2022年10月柯博拉揚升專題訪談節目第二部份-我們愛集體冥想&國際黃金時代團隊&日本準備轉變團隊(Japan PFC Official)聯合主持

و در یوتیوب به آن گوش کنید:

YOUTUBE

نیروهای نور اطلاع داده‌اند که زمان آن رسیده که لایتورکرهای سطح این سیاره مجددا فعالسازی شوند، تا به فعالسازی مجدد شبکه نوری کمک کنند. به همین دلیل، احیای گروه‌های خواهران رز فیزیکی و سایر گروه‌های نوری در جهان پیشنهاد می‌شود.

جهت کمک به احیای نور، اولین کنفرانس صعود کبرا پس از مدتی طولانی در روزهای ۳ و ۴ دسامبر در پاریس برگزار خواهد شد. از شما صمیمانه دعوت می‌شود که به ما ملحق شوید:

https://ascensionparis.com/

نور پیروز است!

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2022/11/situation-update-new-cobra-interview.html