نیروهای نور اخیرا به یک پیروزی عظیم دست یافتند. آخرین پیت (پایگاه زیرزمینی سری) زیر دارپا (آژانس تحقیقات پیشرفته دفاعی ایالات متحده) پاکسازی شده است و همه اعضای کیمرا از آن پیت و از سطح سیاره حذف شده‌اند. بنابراین کیمرا کاملا شکست خورده و دیگر وجود ندارد.

با حذف کیمرا روند تکامل کیهانی به نور، دیگر در خطر نیست و خط زمانی مثبت به طور مطلق تثبیت شده است. این به معنی اینست که پیروزی نهایی نور و آزادسازی این سیاره مطلقا تضمین شده است چراکه هیچ خط زمانی با نتیجه منفی باقی نمانده است.

با حذف آخرین پیت و کامپیوتر مین‌فریم آن، بیوچیپها دیگر نمی‌توانند سیگنالهای صوتی و ویدئویی به هیچ مکانی بفرستند و شبکه کنترل اصلی فروپاشیده است. اکنون بیوچیپها صرفا پرتال‌های الکترومغناطیسی تاریک هستند که قدرتشان به سرعت در حال کاهش است و خیلی زود حذف خواهند شد.

اکنون شبکه کنترل اصلی روی سطح سیاره شامل شبکه رصد اسکالار از طریق شبکه‌های تلفن همراه 4G و 5G و شبکه‌های وای‌فای است. این شبکه‌ها بسیار کمتر قابل اتکا هستند زیرا می‌توانند فعالیت انسانی را با وضوحی بین ۶ تا ۱۵ سانتیمتر اسکن کنند که بستگی به شبکه مورد استفاده دارد. این ابزار رصد و کنترل اصلی است که کابال هنوز در اختیار دارد.

اکنون عامل اصلی تأخیر آزادسازی سیاره، Lurker و ناهنجاری زیرکوانتومی آن است. لرکر مستقیما بر ناخودآگاه انسانها اثر می‌گذارد، یعنی به وسیله متجلی کردن ناهنجاری زیرکوانتومی داخل نوسانات کوانتومی در ضعیفترین نقاط سیستم انرژی انسان. این نقاط همان بیوچیپها در سطح فیزیکی و بقایای ایمپلنت ناهنجاری در سطوح ذهنی و اختری و اتریک‌اند. سپس این نوسانات کوانتومی قانون مورفی را روی سطح فیزیکی، افسردگی را در سطح اختری و آشفتگی را در سطح ذهنی تسهیل می‌کنند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murphy%27s_law

اشرافیت سیاه اکنون در رأس زنجیره غذایی این سیاره قرار دارد. ۲۶ هزار سال قبل کیمرا به آنها فرمان داد که مدیریت و کنترل جمعیت سطح را به عهده بگیرند. از آنجا که اکنون کیمرایی در کار نیست، اشرافیت سیاه اکنون در مناسک جادوی سیاهشان به لرکر متصل می‌شوند و از او راهنمایی و فرمان می‌گیرند. خاندان‌های اصلی اشرافیت سیاه مانند اورسینی، کولونا، تورلونیا، تئودولی و ماسیمو تبارشان را از امپراتوری رم می‌دانند. این فرد رهبرشان است:

https://www.instagram.com/godisneyflorida/?utm_source=ig_embed&ig_rid=03dcc560-2583-4510-9c4f-fefa661100a4

https://ivebo.co.uk/post/9568

https://www.geni.com/people/Domenico-Napoleone-Orsini-22th-Duke-of-Gravina/6000000071720485412

https://www-pointdevue-fr.translate.goog/lifestyle/visites-privees/chez-le-prince-et-la-princesse-orsini-a-rome?_x_tr_sl=fr&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=sc

https://web.archive.org/web/20180417124924/https://ahuwahzeus583992924.wordpress.com/2018/02/04/orsini-and-rosenberg-alchemical-mafia/

اعضای اشرافیت سیاه همراه با عوامل یسوعیشان حدود ۲ هزار نفر هستند.

تحت کنترل آنان حدود ۵۰ هزار نفر دراکو در کالبد‌های کلون شده انسانی هستند که از ۱۹۹۶ در نقش سیاستمداران، تاجران، وکلا و پزشکان به جمعیت سطح نفوذ کرده‌اند:

https://www.zerohedge.com/political/blackrock-recruiter-claims-senators-can-be-bought-10k-war-good-business-okeefe

حدود ۴۰۰ هزار عضو شبکه ایلومیناتی هستند که عضویتشان با میل خودشان بوده و حدود دو میلیون عضو که اجباراً پیوسته‌اند. این شبکه را «اخوت مرگ» نیز می‌نامند چراکه یک فرد جهت تشرف به آن بایستی یک انسان را به قتل برساند.

سپس حدود ۱۰۰ میلیون روانپریش وجود دارد که تحت شرایط معینی می‌توانند کاملا خطرناک باشند. مانند این پزشکان و پرستاران کووید:

https://www.americanthinker.com/articles/2023/09/the_death_of_informed_consent.html

سپس حدود ۴۰۰ میلیون جامعه‌ستیز وجود دارند که فاقد حس همزادپنداری هستند.

سپس جمعیتی با رفتار گله که حدود سه میلیارد نفرند که فاقد توانائی تفکر نقادانه هستند و صرفا از جریانات جامعه تبعیت می‌کنند.

و سرانجام حدود چهار میلیارد انسان هست که قادرند حداقل تا حدی تفکر شفاف داشته باشند و اینها امید بشریت هستند. عامل اصلی تعویق آزادسازی سیاره اکنون Lurker و ناهنجاری زیرکوانتومی است. نیروهای نور اکنون در حال پاکسازی این ناهنجاری تا حد ممکن هستند تا سپس با امنیت رخداد را کلید بزنند. همچنین آنها به تدریج اطلاعات را منتشر می کنند چرا که اگر اطلاعات زیادی ناگهان منتشر شود فرایند خالص‌سازی ناهنجاری بیش از حد قوی خواهد بود. علت اصلی تدریجی بودن انتشار اطلاعات همین است.

می‌توانید به وسیله شعله بنفش به پاکسازی ناهنجاری زیرکوانتومی به شکل بسیار مؤثری کمک کنید:

https://www.welovemassmeditation.com/2022/09/violet-flame-meditation.html

آتش سفید آن AN نیز می‌تواند کمک کند:

https://starlight432.blogspot.com/2023/09/enjoy-clearing.html

شبکه اتاق‌های تاکیونی یکی از شبکه‌های اصلی است که به نیروهای نور کمک می‌کند نور را به این سیاره لنگر کنند، ناهنجاری را کاهش دهند

و به این فرایند شتاب بخشند:

YOUTUBE    YOUTUBE

نیروهای تاریکی نهصد هزار سال پیش وارد این سیاره شدند و تا آستانه انقراض بشریت پیش رفتند:

https://www.ancient-origins.net/news-evolution-human-origins/human-ancestors-near-extinction-0019202

اکنون آنها به شکست نهایی‌شان نزدیک می‌شوند.

بیداری بزرگ در راه است و دانشمندان سرانجام شروع می‌کنند به جستجو برای حیات در مرکز کهکشان:

https://www.space.com/signals-from-milky-way-center-breakthrough-listen-aliens-search

سیاره X در آستانه کشف شدن است:

https://iopscience.iop.org/article/10.3847/1538-3881/aceaf0

ایده‌های جدید برای توسعه تمدن در منظومه خورشیدی متولد می‌شود:

A New Paper Shows How To Change An Asteroid Into A Space Habitat – In Just 12 Years

اما همه اینها به زودی تغییر خواهد کرد:

https://archive.org/details/ChanThomasTheAdamAndEveStoryTheHistoryOfCataclysms1993FullUNCENSORED

و این بخش از کتاب بالا بسیار جالب است: تصویر

All that is done will be undone

و همه چیز به وضع اصلی خود باز خواهد گشت:

Blue Lament For Humanity

جهت آماده شدن برای فازهای نهایی از شما صمیمانه دعوت می‌کنیم که در کنفرانس صعود تایلند در نوامبر به ما ملحق شوید:

https://ascension-thailand.com/

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2023/09/situation-update-and-thailand-ascension.html