تمرکز اصلی نیروهای نور اکنون پاکسازی ناهنجاری زیرکوانتومی است.

ناهنجاری زیرکوانتومی آنقدرها که قبلا تصور می‌شد بی‌گناه نیست، و موجودیت Lurker چالش بزرگی است. اکنون اطلاعات بیشتری درباره Lurker در دسترس است.

در چرخه کیهانی گذشته، برخی موجودات می‌خواستند در زمانی که جهان به درون یک تکینگی فرو می‌ریخت، از مخمصه جان سالم به در ببرند،  و تنهاراه ممکن برای بقا (به غیر از صعود) این بود که آگاهی را با نیرویی بسیار، به درون ناهنجاری زیرکوانتومی پروجکت کنند/بتابانند. آن موجودات چرخه کیهانی قبلی، از یک فناوری بسیار پیشرفته و جریان انرژی‌های بسیار شدید برای هل دادن آگاهی خود به درون نافضای زیرکوانتومی استفاده کردند. از طریق این فرایند، آنها ترومای فوق‌العاده بزرگی را تجربه کردند، فردیت خود را از دست دادند، و به شکل یک کالبد زیرکوانتومی خشمگین، بی‌شکل، و کینه‌جو به نام Lurker ادغام شدند، همانطور که در این رمان‌های علمی تخیلی اشاره شده است:

http://reviewsbybarbsaffer.blogspot.com/2020/10/review-of-redemption-of-time-three-body.html

این موجود در بیشتر این چرخه کیهانی در نافضای زیرکوانتومی مخفی بود و فقط اخیرا در چند میلیون سال گذشته نیروهای تاریکی را به درون ناهنجاری و تحریف بیشتر و بیشتر کشاند. Lurker در طول تجاوز آرکانی ۱۹۹۶ کاملا آشکار شد تا تلاش کند فرایند صعود کیهانی و حذف نهایی شر را متوقف کند. از سال ۱۹۹۶، نوسانات کوانتومی فضازمان را به شکل غیرمستقیم از نافضای زیرکوانتومی مریض و بیمار می‌کند، که نیروهای نور پیوسته نافضای زیرکوانتومی را به وسیله فناوری میولنیر پاکسازی می‌کنند. Lurker در واقع زیرشکم جهان است که از طریق تومور/کیست قرنطینه زمین خشکانده می‌شود. بیوچیپ‌های فیزیکی جمعیت سطح در واقع پرتال‌های کوانتومی/زیرکوانتومی هستند که Lurker از طریق آنها در نوسانات کوانتومی ظاهر می‌شود.

فناوری میولنیر دائما بخش‌هایی از Lurker را از نافضای زیرکوانتومی به داخل نوسانات کوانتومی اعتلا می‌دهد، که اکثرا همدیگر را خنثی کرده و منحل و هیچ می‌شوند. آن نوساناتی که خودشان را از میان نمی‌برند به تولید مقادیر کوچکی از پلاسمای ناهنجار پروتون ادامه می‌دهند. ناهنجاری زیرکوانتومی نزدیک زمین آنقدر متراکم است که می‌تواند موجودات صعودیافته‌ای که بخشی از آگاهی‌شان را در سطوح ذهنی، اختری، اتریک و یا فیزیکی پروجکت می‌کنند تا یک مایاوی روپا ایجاد کنند، دچار سقوط [بازگشت به وضع غیرصعودیافته] کند:

https://www.makara.us/05ref/02comps/initiation/IFFH%203/mayavirupa.doc

ناهنجاری زیرکوانتومی همچنین از دیواره‌های بدنه سفینه‌های مادر نیروهای نور عبور می‌کنند که به علت اصل عدم قطعیت هایزنبرگ است. به این دلایل تا زمانی که مقدار کافی ناهنجاری زیرکوانتومی حذف نشده است نیروهای نور بسیار سخت می‌توانند روی سطح سیاره دخالت کنند. عدم توانایی دخالت فیزیکی باعث بقای Lurker می‌شود و این یک لوپ بازخورد منفی ایجاد می‌کند که باعث حفظ قرنطینه می‌شود. این لوپ بازخورد منفی به وسیله فناوری میولنیر در حال منحل شدن است.

ماندالاها، ساختمان‌ها و اشیایی که بر اساس هندسه مقدس هستند ناهنجاری زیرکوانتومی را پاکسازی می‌کنند. شکل اکتاگون (هشت‌ضلعی منتظم) به ویژه مؤثر و مثبت است:

بر خلاف ایده عمومی، این جهان توسط منبع آفریده نشد، بلکه به عنوان نتیجه تنش دینامیک بین منبع و ناهنجاری زیرکوانتومی پدید آمد. این جهان در حالت کنونی تکاملش، هنوز خیلی نامتکامل است، که این امر در سرعت نور که به شکل مضحکی در فضازمان عادی پایین است به وضوح انعکاس یافته است. منبع تکامل این جهان به نور را به وسیله اقدامات نیروهای نور هدایت می‌کند، و نیروهای نور هنوز در حال یادگیری آفرینش هستند و به همین علت اشتباهاتی دارند‌. ملل باستانی این را می‌دانستند و در ریگ‌ودا این سرود مشهور آفرینش وجود دارد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nasadiya_Sukta

https://www.blog.achyuttiwari.com/nasadiya-sukta-the-hymn-of-creation/

که به روشنی بیان می‌کند که نیروهای نور و منبع ممکن است آفرینش را درک نکنند. به دلیل اهمیتش، این مصرع را به زبان اصلی یعنی سانسکریت نقل می‌کنم:

यो अस्याध्यक्षः परमे व्योमन्त्सो अङ्ग वेद यदि वा न वेद ॥७॥

می‌توانید آن را اینجا ترجمه کنید:

https://www.easyhindityping.com/sanskrit-to-english-translation

در طول تجاوز آرکانی قرن چهارم نیروهای تاریکی تلاش کردند همه آثار آن دانش را محو کنند تا از پاکسازی تاریکی کیهانی جلوگیری کنند. به همین دلیل کتابخانه اسکندریه را به آتش کشیدند و متون گنوسی و مانوی را نابود کردند. در هندوستان، این در دوره سلسله گوپتا بود که خارج از محدوده تجاوز آرکانی بود و به همین علت بسیاری از متون هندی باستانی باقی ماندند:

https://clifhigh.substack.com/p/clifs-yoga-sutras-part-1

از زمان فعالسازی پرتال نور، نیروهای نور در حال فعالسازی مجدد ورتکس‌های باستانی در هندوستان هستند تا به فرایند بازگشت انرژی روحانی حقیقی به جمعیت سطح کمک کنند.

تمرکز اصلی آنها اکنون روی معابد سلسله‌های چولا، چرا و پاندیا در تمیل نادو و کرالا است. بسیاری از این معابد دارای ورتکس‌های قدرتمند الهه هستند:

Kumari Amman Temple, Kanyakumari, Tamil Nadu

در بسیاری از آن معابد اسرار الهه توسط دواداسی‌ها به افراد منتقل می‌شد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Devadasi

برخی از آنها از طریق تونل‌های زیرزمینی به شبکه آگارتا متصل هستند، و برخی از آنها حاوی خزانه‌های گنج‌های طلا به ارزش صدها میلیارد دلار هستند. این طلاها اکنون برای منافع آتی انسانها به وسیله سن ژرمن فعالسازی می‌شوند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Padmanabhaswamy_Temple

https://www.newyorker.com/magazine/2012/04/30/the-secret-of-the-temple

جنوب هندوستان زمانی بخشی از یک کلونی آتلانتیس قدیم بود:

Kumari Kandam – The Lost Continent

https://www.ancient-origins.net/myths-legends/lost-continent-kumari-kandam-001941

جایی که زنان پلایدین متعددی اسرار الهه را لنگر می‌کردند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Apsara

در جنوب هندوستان، مردم سنت دانش باستان را پس از سیل آتلانتیس برای هزاران سال حفظ کردند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tamil_Sangams

تمرکز دیگر نیروهای نور معماری‌های گورکانی/مغولی در شمال هندوستان است. دربار اکبر، جهانگیر، و شاه جهان تحت نفوذ مستقیم نژاد مرکز کهکشان بودند و نیز نقطه کانونی اسرار الهه‌ی صوفی:

https://www.adishakti.org/_/centrality_of_the_divine_feminine_in_sufism.htm

تاج محل اکنون قدرتمندترین لنگر برای انرژی‌های خورشید مرکز کهکشان و کهکشان ام-۸۷ روی سیاره است:

https://www.researchgate.net/publication/306279901_The_Taj_Mahal_a_compound_of_accumulating_interest/download

یک تمرکز دیگر نیروهای نور شهر سوژو در چین است، جایی که تانیانگزی در سال ۱۵۸۰ صعود کرد و به جاودانگی دست یافت و یک ورتکس صعود برای آن شهر ایجاد کرد:

https://wusfnews.wusf.usf.edu/community-calendar/event/when-your-daughter-is-your-teacher-the-family-of-tanyangzi-23-09-2022-09-20-04

اینجا جالب است اشاره کنیم که یسوعیان تنها چند ماه بعد در همان سال ۱۵۸۰ وارد گوانگژو ‌ سوژو شدند تا آن ورتکس را سرکوب کنند:

همه این فعالسازی‌های ورتکس‌ها باعث ایجاد یک فشار انرژتیک قوی به سمت افشاگری می‌شوند:

https://douglasjohnson.ghost.io/senate-intelligence-bill-gives-holders-of-non-earth-origin-six-months/

https://www.theepochtimes.com/us/top-us-officials-have-first-hand-knowledge-of-secret-ufo-program-rubio-5360253?utm_source=partner&utm_campaign=ZeroHedge&src_src=partner&src_cmp=ZeroHedge

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-12271763/Congressman-intelligence-committee-says-UFOs-defy-physics-know-fly-underwater.html

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12252381/Italian-researcher-shares-evidence-files-secret-UFO-crash-Italy.html

معابد الهه روی سطح سیاره در حال فعالسازی شدن هستند:

https://stargate2020.blogspot.com/2023/06/dear-people-it-is-with-infinite-joy-we.html

و هنوز می‌توانید معبد خودتان را اینجا ثبت کنید:

https://goddess-temple.earth/en/

این بروزرسانی وضعیت را با این چنلینگ جالب به پایان می‌رسانیم:

R’Kok: Lightworkers are the Least Powerless People on Earth

کنفرانس کیوتو یک موفقیت بسیار بزرگ بود. گروه قوی و هماهنگ ما شرایطی را ایجاد کردند که به وسیله آن درمان ورتکس‌های دراگون سرانجام شروع خواهد شد، و این از ورتکس دراگون کیوتو شروع می‌شود. گروه ما همینطور یک اتصال مهم با فرماندهی آشتار ایجاد کردند که از طریق آن توسعه فناوری‌های میلونیر و ATVOR به شکل چشمگیری شتاب خواهد گرفت.

یادداشت‌های کنفرانس به زبان انگلیسی را اینجا می‌توانید مطالعه کنید:

https://prepareforchange-japan.blogspot.com/2023/07/Kyoto-Ascension-Conference.html

https://prepareforchange-japan.blogspot.com/2012/07/kyoto-ascension-conference-day-2.html

https://www.infinitygarden.nz/blog/969561

و به زبان فرانسوی:

https://tachyonetvie.blogspot.com/2023/07/de-lascension-kyoto-notes-de-la.html#01

نور پیروز است!

کبرا

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع :

https://2012portal.blogspot.com/2023/07/planetary-situation-update-and-kyoto.html