همانطور که چند ماه پیش گفته شد از اواخر سپتامبر همه چیز به سرعت شتاب گرفته است.

نخست اینکه بیوچیپ‌های فیزیکی حذف شده‌اند و همه آنچه در مکان آن بیوچیپها درون بدن‌ها باقی مانده، یک مدار مرده و غیر فعال است. این بقایای بیوچیپ نیز نقاط ضعفی هستند که از طریق آنها لرکر می‌تواند نوسانات کوانتومی تحریف شده و پلاسمای ناهنجاری که از نافضای زیرکوانتومی تولید می‌شود را متجلی سازد.

لرکر همچنین ناهنجاری را به وسیله نوسانات کوانتومی از نافضای زیرکوانتومی ساطع می‌کند و این ناهنجاری ذات عنصری اطراف سطح سیاره را در بعد پلاسما، اتریک، اختری و ذهنی تحریف می‌کند. لرکر می‌تواند سپس این ذات عنصری را دستکاری و کنترل کند تا با افزایش یا کاهش میزان نوسانات  کوانتومی در مناطق مختلف در آن ذات عنصری بر انسانهای سطح زمین تأثیر بگذارد.

اطلاعات بیشتری درباره لرکر منتشر شده است. لرکر در واقع مجموعه‌ای از همه موجوداتی است که در چرخه‌های کیهانی گذشته به وسیله فن‌آوری‌های بی‌نهایت قدرتمند به درون نافضای زیرکوانتومی تابانده شدند. نخستین بار این اتفاق در ابتدای زمان در اولین چرخه کیهانی رخ داد

هنگامی که منبع مطلع شد که چیزی عجیب مانند ناهنجاری اولیه وجود دارد. سپس منبع تصمیم گرفت بخشی از خودش را به درون آن ناهنجاری بتاباند  تا آن را درک کرده و حل کند، و آن قسمت تابانده شده، درون ناهنجاری زیرکوانتومی به دام افتاد و تبدیل به لرکر اول و اصلی شد، و در چرخه‌های کیهانی بعدی لرکرهای بیشتری در پی آن آمدند:

http://www.thenewearth.org/returnoflight.html

در واقع در نتیجه این امر، قسمتی از منبع علیه خودش عمل کرد و به این شکل دوگانگی بوجود آمد. ناهنجاری اولیه‌ی لرکر آنقدر قدرتمند بود که «آنتاکارانا» را در تمام مسیرش از سطح فیزیکی تا بالاترین بُعد تا حدی تصاحب کرد و حتی موجودات صعود یافته، بینشی در مورد اینکه در جهان ناهنجار چه می‌گذرد نداشتند. در طول چرخه‌های کیهانی، منبع در حال آموختن درباره ناهنجاری و حل کردن قسمت‌هایی از آن بوده تا اینکه اخیراً زمان تکمیل دوگانگی از طریق دروازه ۱۱:۱۱ فرارسید:

خیلی زود، یک دروازه‌ حتی قدرتمندتر گشوده خواهد شد که به حذف نهایی تاریکی از جهان و نیز آزادسازی نهایی این سیاره منتهی خواهد شد. همه اطلاعات درباره آن دروازه فعلا باید پنهان بماند به جز یک اشاره:

Special Relativity Theory Expands the Futures Cone’s Conceptualisation of the Futures and The Pasts

 

از سپتامبر این دروازه‌ی آتی شروع کرده است به فرستادن لوپ‌های زمان-معکوس از طریق فضا-زمان مینکووسکی و به همین دلیل است که رویدادها و موقعیتها شروع کرده است به شتاب گرفتن. نخست نیروهای تاریکی از یک خط قرمز معین عبور کردند و حرکت مقاومت در پاسخ وارد عمل شد. متأسفانه اقدامات حرکت مقاومت بایستی فعلا طبقه‌بندی شده باقی بماند. اما امیدوارم به زودی بتوانم آن را فاش کنم.

فقط این را می‌گویم که نیروهای تاریکی به وسیله مجموعه اقداماتشان یک جرم بحرانی اصول کدکس کهکشانی را نقض کردند، و قانونا نیروهای نور چراغ سبز دارند که روی سطح دخالت کنند، فارغ از قوانین محلی که در هر حال مورد احترام انسانها نیست.

نخستین گام از این فرآیند دخالت در سطح، حذف همه افراد نیروی نور بود که بیش از حد ترومای جنگ یا ترس داشتند که بتوانند کمک معناداری به فرآیند آزادسازی داشته باشند. زمان بحثهای بی انتهای شورای کهکشانی دیگر گذشته است. همه آن موجودات آسیب دیده که می‌ترسند، به اماکنی خارج از این منظومه شمسی منتقل شدند که در آنجا درمانی که بسیار نیاز دارند را دریافت خواهند کرد و ممکن است بعدا مجددا به نیروهای آزادسازی ملحق شوند، یعنی در صورتیکه که قادر یا مایل به این کار باشند. حدود ۸۰ درصد از همه اعضای نژادهای ستاره‌ای به خارج از منظومه شمسی منتقل شده‌اند، همراه با حدود ۴۰ درصد از حرکت مقاومت، اما موجودات باقی‌مانده ترس بسیار کمتری دارند و مایلند تا وارد عمل شوند.

سن ژرمن فرماندهی همه عملیات‌های زیرزمینی و سطحی و همه نیروهای نور شامل حرکت مقاومت و ناوگان‌های نژاد مرکزی، آرکتورین‌ها،  آندرومدایی‌ها، سیریوسی‌ها و پلایدین‌ها را دریافت کرده و اکنون این نیروها در ارتباط با عملیات‌های سیاره‌ای تحت فرمان او هستند. آشتار فرماندهی همه عملیات‌های فضایی و فضای نزدیک را دریافت کرد.

سن ژرمن به نیروهای نور فرمان داده است که بلافاصله وارد عمل شوند و در روز پنجم اکتبر حرکت مقاومت اکثریت وسیع اماکن کودک‌آزاری در زیرزمین‌های زیر قلعه‌های اشرافیت سیاه را پاکسازی کردند و کودکان بسیاری را نجات دادند.

اشرافیت سیاه این اقدام را به عنوان تجاوز به حریم خصوصی خود می‌بیند و برای نخستین بار در تاریخ هستی‌شان، اکنون نسبت به بقای خود احساس خطر می‌کنند. خانواده پالاویچینی نیز به عنوان واکنش به این اقدامات، دستورات فعالسازی برنامه Doom33 و یا آنچه از آن باقی مانده را صادر کرده، چراکه قدرت این برنامه در دهه گذشته به وسیله اقدامات حرکت مقاومت به شدت کاهش پیدا کرده است.

http://web.archive.org/web/20180414063832/https://ahuwahzeus583992924.wordpress.com/2018/01/31/pallavicini-crime-syndicate/

بگذارید تا یادآوری کنم که برنامه Doom33 که در مقاله‌های قبلی خود شرح داده بودم چیست:

به گفته منابع، جنگ کنونی در اسرائیل به وسیله این شخص طراحی شده که ارتباطاتی هم با محافل سیاسی بلند پایه اسرائیلی و هم با حماس دارد، و اسرائیل به شکل آگاهانه اجازه داد حملات حماس اتفاق بیفتد:

https://www.israelhayom.com/2018/03/19/italian-imam-heads-to-jerusalem-for-anti-semitism-conference/

https://www.israelnationalnews.com/news/195414

هدف اشرافیت سیاه گسترش جنگ اسرائیل تا بیشترین حد ممکن است با این امید که جنگ جهانی سوم در راستای پیشگویی‌های آرماگدون ایجاد شود:

https://en.wikipedia.org/wiki/Armageddon

https://www.jw.org/en/bible-teachings/questions/battle-of-armageddon/

نیروهای نور هرکاری که ممکن است انجام می‌دهند تا درگیری را محدود کنند و از گسترش آن به ورای مرزهای اسرائیل جلوگیری کنند. به همین دلیل فوق‌العاده مهم است که بیشترین افراد ممکن به انجام این مدیتیشن صلح در اسرائیل هر چهار ساعت یکبار ادامه دهند:

https://www.welovemassmeditation.com/2023/10/urgent-meditation-for-peace-in-israel-every-4-hours.html

حرکت مقاومت از این درگیری به عنوان یک پوشش استفاده کرده تا سرانجام بتوانند برخی عملیات‌های سطح را آغاز کنند. اکنون آنها فعالانه در حال حذف تسلیحات دایرکت انرژی و اسکالار از سطح هستند.

در روز هفتم اکتبر، حماس حمله به قلمرو اسرائیل را آغاز کرد و به پارتی‌روندگان زیادی نزدیک کیبوتس اوریم حمله کرده است:

https://www.jpost.com/israel-news/defense-news/article-762057

با استفاده از آشفتگی این جنگ به عنوان یک پوشش، اعضای حرکت مقاومت توانستند برخی سیستمهای اطلاعاتی و اسکالار در پایگاه نظامی اوریم که فقط چند کیلومتر فاصله داشت را از کار بیندازند:

https://en.wikipedia.org/wiki/Urim_SIGINT_Base

پایگاه اوریم در این نقشه با ضربدر قرمز مشخص شده است:

عملیاتهای روی سطح حرکت مقاومت برای خلع سلاح فن‌آورهای دایرکت انرژی و اسکالاری که به شمار بسیار زیادی از لایت‌ورکرها آسیب می‌رسانند، ادامه خواهد داشت. اگر به این کار هدایت می‌شوید می‌توانید از اقدامات این نیروها به وسیله این مدیتیشن به شکل انرژتیک حمایت کنید:

https://www.welovemassmeditation.com/2023/07/meditation-to-counteract-5g-and-scalar-networks.html

در روز دوم اکتبر یک نفر که به اطلاعات بسیار سطح بالا و درک پیشرفته‌ای از عملیات‌های پشت پرده دسترسی دارد، شروع کرد به پست کردن پیامهای کدگذاری شده در وبسایت ساعت بدهی ایالات متحده.

پیام دوم اکتبر نقل آیه ۲۱:۱۲ از انجیل متا:

Ominous message on the US National Debt Clock website follows a series of strange signals around the world

پیام ۸ اکتبر از مکاشفه یوحنا نقل می‌کند:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/the-debt-clock-is-now-quoting-verses-from-revelation

نور پیروز است.

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2023/10/situation-update.html