نیروهای نور در سطح اتریک به یک پیشرفت دست یافته‌اند. آنها توانستند شبکه کیمرا / اربابان کارما روی سطح اتریک را همراه با همه فناوری‌هایشان نابود کنند، و بیشتر موجودات کیمرای اتریک / اربابان کارما گرفتار شدند و به خورشید مرکزی کهکشان منتقل گشتند، و تعداد بسیار معدودی از این

موجودات از طریق پیت دارپا به سطح فیزیکی و درون کالبدهای کلون شده گریختند. بنابراین اکنون تنها مکانی که تحت کنترل تاریکی است، سطح فیزیکی این سیاره است.

معدود موجودات تاریک باقی مانده در سطح اتریک بدون سازمان، و در حال گریز هستند، و دیگر بخشی از شبکه تاریکی نیستند. از آنجا که شبکه کنترل اتریک اربابان کارما از میان رفته است، انسان‌ها دیگر مجبور به تناسخ نیستند، و اکنون عمدتا بر اساس انگیزه‌های آگاهانه و ناخودآگاه تناسخ خواهند کرد. سطح اتریک هنوز شبیه منطقه جنگ‌زده است، راهنمایان روحی حضور ندارند، و ابرهای ناهنجاری پراکنده هنوز حاوی موجودات تاریکی هستند که پاکسازی نشده‌اند. انسان‌هایی که می‌میرند شاید پس از فرایند مرگشان از سطح اتریک بدون دریافت آسیبی به سطح نسبتا روشنتری از قلمروی اختری وارد شوند و شاید نشوند، این بستگی به سطح هوشیاری آنها و وضعیت احساسی‌شان دارد.

بیوچیپ‌های فیزیکی در فرایند پاکسازی قرار دارند، و این مدتی طول خواهد کشید. جهت کاهش قدرت این بیوچیپ‌ها بر فرایند تفکر انسانی،

نیروهای نور این و تکنیک را پیشنهاد داده‌اند:

https://dokumen.pub/mind-clearing-the-key-to-mindfulness-mastery-1849053073-9781849053075.html

ناهنجاری زیرکوانتومی نیز در فرایند پاکسازی است، اما از آنچه توقعش می‌رفت متراکم‌تر و چالش‌برانگیزتر است. این ناهنجاری منبع اصلی تجربیات و احساسات منفی است، و عامل اصلی که روند رخداد را مسدود کرده است، زیرا هنوز تا حد بسیار زیادی جریان نور از سطح بودیک به سمت سطح سیاره را مسدود می‌کند. برنامه نیروهای نور این است که این ناهنجاری را تا حدی پاکسازی کنند که تاریکی دیگر هرگز قادر نباشد در آینده و تحت هر شرایطی در هیچ کجای جهان متجلی شود، و این مشکل یک بار برای همیشه حل شود:

https://optimaltimeline.blogspot.com/2023/05/sub-quantum-disclosure-also-contains.html

علم جریان اصلی تا حد محدودی نسبت به ناهنجاری زیرکوانتومی آگاهی دارد:

https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Planckian_problem

https://www.space.com/why-physicists-cant-see-inflation-big-bang.html

اطلاعات بسیار زیادی راجع به ناهنجاری زیرکوانتومی وجود دارد که نیاز است فعلا پوشیده بماند، و امید است که هنگامی که شرایط فراهم باشد برای جمعیت سطح منتشر گردد.

صرفا می‌توانم بگویم که ناهنجاری زیرکوانتومی در خارج از فضازمان عادی در واقع همه جا حضور دارد و به شکل منطقه‌ای بر نوسانات کوانتومی تا حدی اثر می‌گذارد که آگاهی تاریک یک میدان تانسور بین سطح بودیک و سطح فیزیکی ایجاد می‌کند. به زبان ساده، یک اثرگذاری ناهنجاری زیرکوانتومی بسیار پایین در سراسر جهان وجود دارد، یک اثرگذاری پایین تا متوسط در منظومه خورشیدی ما وجود دارد، و یک اثر بسیار بزرگ در سطح سیاره زمین، جایی که موجودات تاریک متعددی هنوز حضور دارند.

روی سطح سیاره، میدان تانسور زیرکوانتومی آنقدر قوی است که از زمان ایجاد قرنطینه در ۲۶ هزار سال پیش، تقریبا به طور کامل سفر در فضای هایپر روی سطح و نزدیک سطح سیاره را تحریف و یا حتی متوقف می‌کند. قدرت این میدان تانسور در سال ۱۹۹۶ و سالهای پس از آن چندین برابر بیشتر شد، زیرا موجودات تاریک متعددی به سیاره آمدند. در واقع آنقدر قوی شده است که روی خودش تا خورده است تا یک لوپ بسته‌ی چند لایه ایجاد کند، و قرنطینه را به شکل چشمگیری تقویت کرده است.

این میدان تانسور مشکلات جهت‌یابی جدی برای سفینه‌های اینتراستلار (میان-ستاره‌ای) ایجاد می‌کند، زیرا آنها به دلیل وجود ناهنجاری نمی‌توانند با امنیت در فضای هایپر نزدیک سطح سیاره عمل کنند، و اگر در فضازمان عادی پرواز کنند بسیاری از اوقات به آنها شلیک می‌شود و ساقط می‌شوند.

سفینه‌های ساقط شده چند روز پیش موضوع افشاگری‌های جریان اصلی از طرف یک افشاگر بوده‌اند، درست در زمانی که پلوتو در آکواریوس نخستین اثرگذاری‌اش  در جهت افشاگری و تماس را داشته، قبل از آنکه روز ۱۱ ژوئن از آکواریوس خارج شود:

Intelligence Officials Say U.S. Has Retrieved Craft of Non-Human Origin

 

https://nypost.com/2023/06/06/us-collects-intact-ufo-crafts-in-secret-program-report/

و حتی یک افشاگری دیگر با جزییات بیشتر از طرف یک افشاگر دیگر چند روز بعد:

https://public.substack.com/p/us-has-12-or-more-alien-space-craft

این موضوع خیلی زود ابعاد سیاسی پیدا کرده است:

https://www.theepochtimes.com/lawmakers-call-for-transparency-after-whistleblower-alleges-us-has-recovered-alien-craft_5315742.html?utm_source=partner&utm_campaign=ZeroHedge&src_src=partner&src_cmp=ZeroHedge

تاکر کارلسون، در نخستین مونولوگ توئیتری خود که بیش از ۷۰ میلیون نفر دیده‌اند، به موضوع سانسور رسانه‌ای پدیده یوفوها پرداخته است:

https://www.zerohedge.com/political/tucker-carlsons-twitter-debut-goes-mega-viral-crushes-ratings-while-taylor-lorenz-makes

ابط الجوزا، ستاره درخشانی در صورت فلکی اوریون، مجددا نشانه‌هایی بروز می‌دهد که خبر از سوپرنووای احتمالی‌اش در آینده نزدیک می‌دهد:

Betelgeuse is Almost 50% Brighter Than Normal. What’s Going On?

نیروهای نور اطلاع می‌دهند که فرایند رخداد ممکن است بسیار آشفته‌تر از چیزی باشد که در ابتدا انتظارش می‌رفت. رخداد شامل بازداشت جمعی بیش از ۴۰۰ هزار نفر عضو کابال، ریست سیستم اقتصادی، و افشای اطلاعات درباره وجود کابال سطح، برنامه‌های مخفی فضایی، و نژادهای فرازمینی مثبت خواهد بود. کل این فرایند حدود یک یا دو هفته طول خواهد کشید، که در طول این مدت آب، غذا، برق، و کانال‌های توزیع اینترنت بایستی به شکل عمده سالم باقی بمانند. یک بخش از جمعیت سطح انسان‌ها فرایند رخداد را به خوبی هضم نخواهند کرد و رفتارهای غیرسازنده زیادی وجود خواهد داشت:

https://clifhigh.substack.com/p/the-flip-is-near

به همین علت اطلاعات راجع به تغییر قطبها که در راه است به شکل تدریجی و تنها پس از یک یا دو هفته نخست پس از رخداد برای جمعیت سطح منتشر خواهد شد، یعنی زمانی که زنجیره‌های توزیع به شکل عمده تثبیت شده‌اند.

پس از رخداد، پلایدین‌ها به وسیله فناوری‌هایشان شروع خواهند کرد به ساختن جزایر نوری روی سطح، و این جزایر تنها مناطقی روی سیاره خواهند بود که واقعا آرامش خواهند داشت، در حالیکه سایر انسان‌ها یک فرایند بیداری خشن را پشت سر خواهند گذاشت. توقع می‌رود این فرایند چند ماهی به طول انجامد، و سپس ابرموج کهکشانی به سیاره اصابت خواهد کرد.

حدس من بر اساس اطلاعات، این است که رخداد در طول سال ۲۰۲۵ خواهد بود. نیروهای نور درباره حدس من اظهار نظری نکرده‌اند، و این حدس می‌تواند درست باشد یا نباشد.

فعلا و در چند ماه آینده تمرکز بر روی پاکسازی ناهنجاری زیرکوانتومی و بیوچیپ‌ها است، و از سپتامبر/اکتبر اوضاع ممکن است جالب‌تر شود.

نور پیروز است!

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2023/06/situation-update.html