کابال درحال پیشبرد تعطیلی هاست، و همانطور که در ماه مارس نیز در این بلاگ اعلام شد، اکنون از نیروهای نظامی نیز برای اعمال تعطیلی ها بهره می گیرند. از نظر انرژتیک، هفته های گذشته درگیری های شدیدی بین نیروهای نور و نیروهای تاریکی در سطوح بالاتر روی داد. نیروهای تاریکی در سطح انرژتیک توسط تسلیحات فوق العاده به ورتکس های مختلف الهه در اروپا حمله کردند. 

در این فاصله زمانی، یک زلزله فیزیکی بین غرب ترکیه و جزیره ساموس یونان روی داد، که منجر به یک سونامی شد که ساحل را آماج قرار داد، که محل حادثه از ویرانه های شهر باستانی افسوس دور نبود: 

https://en.wikipedia.org/wiki/Ephesus

و نزدیک خانه مریم باکره:

https://en.wikipedia.org/wiki/House_of_the_Virgin_Mary

در عین حال چند حمله تروریستی نیز در اروپا رخ داد، به طور دقیقتر در فرانسه (و سر یک زن در کلیسایی در نیس از بدن جدا شد) و در مرکز شهر وین (نزدیک یک کنیسه). همچنین، در یک کلیسای یسوعی در باواریا، آلمان، یک مجسمه مریم را سر زدند (و یک ماسک کرونا روی صورتش گذاشته شد!):

https://motheofgod.com/threads/germany-our-ladys-statue-desecrated.15796/

از نقطه نظر فیزیکی، کابال دارد در اروپا میان مسیحیان و مسلمانان اختلاف و شکاف ایجاد کند (در آمریکا بین جمهوری خواهان و دموکراتها، و در جهان بین معتقدان به کرونا و نفی کنندگان ماسک) و نیز می‌خواهد قوانین بیشتری برای اعمال رصد و کنترل ایجاد کند:

https://www.computerweekly.com/news/252491755/EU-moves-closer-to-encryption-ban-after-Austria-France-attacks

و می خواهند سربازان را درست قبل از اعمال تعطیلی ها به خیابان ها بیاورند.

اما از دیدگاهی بالاتر، هدف اصلی آنان ایجاد اختلال در ورتکس های سیاره ای و خطوط لی است… زیرا، مسأله همان کنترل خطوط لی (خطوط انتقال انرژی در شبکه انرژی سیاره ای) است. بسیاری از این خطوط در شهرهای بزرگ قرار دارند، به خصوص در مناطق دولتی، و آنچه کابال را به وحشت می اندازد راهپیمایی (صلح آمیز) جمعیت بیدار در امتداد این خطوط است (مانند برلین، آلمان، چند ماه پیش)، چراکه این کار تأثیر عظیمی بر آگاهی جمعی سیاره خواهد داشت. همچنین به این دلیل است که کابال قصد دارد گردهمایی و جمع شدن را ممنوع کند و مردم را در خانه هایشان حبس کند. البته این یک کار تقابلی است، زیرا اکنون ما تقریبا در همه شهرهای سراسر جهان شاهد اعتراضات هستیم.

به همین دلیل، نیروهای تاریکی همچنین قصد دارند حرکتهای اعتراضی را به وسیله قرار دادن رهبران جعلی در رأس آنها تصاحب کنند (برخی از آنها در واقع توسط رپتیلین ها تسخیر شده اند). هدف این است که این تجمعات را در صورتی که پلیس قبلا متفرق نکرده، به یک رویداد تاخیری یا تفریحی تبدیل کنند که افراد را بیدار می‌کند اما تأثیر لازم را بر شبکه سیاره ای نمی گذارد.

همچنین تلاش هایی وجود دارد که این رویدادها را به خارج از شهرها و دور از خطوط لی منتقل سازند. با این حال، راهپیمایی یک جمعیت بیدار و مقاومت کننده باعث ایجاد یک ورتکس انرژی در طول خطوط لی می شود که وارد شبکه سیاره شده و بر مردمان جهان اثر می‌گذارد. که مجددا این اتفاق اخیرا در آلمان و این بار در شهر لایپزیگ روی داد، که مردم از راهبند پلیس خارج شدند و به نحو صلح آمیز در مرکز شهر به راهپیمایی پرداختند.

چنین راهپیمایی قبلا در سال ۱۹۸۹ روی داد، که پس از آن دیوار برلین فرو ریخت. بنابراین، به عنوان مقابله با طرح رهبران جعلی اعتراضات، نیروهای نور اکنون اعضای بلندمرتبه کنفدراسیون کهکشانی را به سطح زمین فرستاده اند، که در این لحظه وارد آواتارهای انسانی شده اند (از طریق walk-in) تا مقاومت روی سطح را در جهت صحیح هدایت کنند و افراد بیشتری را بیدار کنند، چراکه اکنون این امر فوق العاده اهمیت دارد.

نیروی تاریک تلاش می‌کند اتصالی به خط زمانی قدیمی نازی ها در جنگ جهانی دوم ایجاد کند، و تلاش دارند رژیم فاشیست آن زمان را از طریق پندمیک کرونا مجددا سرکار بیاورند. آنها دقیقا از همان الگوها بهره گیری می‌کنند، فقط اسامی تغییر کرده اند: سوزاندن کتاب ها اکنون سانسور اینترنت است، “قانون اختیارات” ۱۹۳۳ اکنون “قانونحفاظت در برابر عفونت” است، کارت شناسایی آریایی اکنون گواهی ایمنی است… و نفی کنندگان ماسک امروز همان یهودیان دیروز هستند.

 

 

حتی ساختمان ها ظاهری مشابه دارند، اگر مقایسه کنید، رایشستاگ در نورمبرگ و ساختمان جدید طراحی شده در برلین …

 

 

از طریق تستهای وسیع و فراگیر، همچنین می توانند یک پایگاه اطلاعاتی DNA ، این بار از کل جمعیت جهان ایجاد کنند. در تابستان گذشته نوشتم که جنگ علیه این جناح نازی کابال شدت گرفته است، و باید در نظر بگیریم که نیروهای منفی اکالت، چه در آن زمان و چه اکنون، پشت این جناح هستند، که جادوگران سیاه خوانده می‌شوند.

همه سیاستمداران یا فیلنتروپیست هایی که این نظام استبدادی را تبلیغ می‌کنند، فقط عروسکهای سخنگو هستند، و یا ربات هایی که از راه دور کنترل می‌شوند، و این فقط یک استعاره نیست. در واقع بسیاری از رهبران کنونی جهان هنگامی که مقابل مردم می ایستند کاملا به لحاظ ذهنی تهی هستند.

 

آنها آنچه را که لازم است گفته شود را می‌گویند (در واقع از اربابان تاریکی چنل می‌کنند)، و سپس به داخل خانه هایشان می خزند، و برخی حتی به زیر زمین می روند، به داخل پناهگاه های کابال. به این وسیله کابال می‌تواند این اقدامات وحشیانه را بدون معطلی به اجرا در آورد. عروسک گردانان اصلی حتی روی زمین نیستند… و بخشی از آنان حتی در دنیای فیزیکی قرار ندارند. 

اما نیروهای نور هم اکنون در حال اقدام علیه این جناح هستند، و نیز بسیاری از بذرهای ستاره ای روی سطح در طول شب در سطوح اختری مشغول مبارزه هستند. بنابراین اگر خواننده ای در طول شب درگیر جنگ های سخت و شدید است و معتقد است که همه آنها رؤیا بوده… می توانم بگویم، خیر، احتمالا شما در یک عملیات استرال شرکت داشته اید.

نیروهای نور همچنین تکرار می‌کنند که هر چقدر هم اوضاع در بیرون آشفته باشد، به عنوان یک بذر ستاره ای بایستی اطمینان داشته باشید که تا حد معینی تحت حفاظت هستید. بر اساس اطلاعات من، بذرهای ستاره ای «مجبور» به دریافت واکسن کووید-۱۹ نخواهند شد.

همچنین، نباید خیلی درگیر بحثهای ضدترامپ یا حمایت از ترامپ شد، چراکه صرفا باعث هدررفت انرژی هایی می‌شود که برای امور و کارهای دیگر ضرورت دارند، مثلا برای انجام مدیتیشن های جمعی. یک مدیتیشن امروز انجام می‌شود به ویژه برای آلمان، برای جلوگیری از بزرگترین دخالت دولتی در حقوق اساسی مردم از سال ۱۹۳۳:

https://transinformation.net/grosse-meditation-fuer-deutschland-am-dienstag-den-17-november-um-21-uhr/

(با DeepL یا Chrome ترجمه کنید)

یک مدیتیشن برای ثبات بخشیدن به خط زمانی در روز ۲۱ دسامبر خواهد بود:

http://2012portal.blogspot.com/2020/11/make-this-viral-age-of-aquarius-final.html

همچنین مهم است که مدیتیشن های ایالات متحده را در نظر داشته باشیم، چراکه به محض آنکه پیروز انتخابات معرفی شود، آشفتگی بزرگتری در آنجا بروز خواهد کرد. و نیز اهمیت دارد که متمرکز بمانیم و به سایرین کمک کنیم متوجه شوند که اوضاع از چه قرار است، به خصوص هنگامی که ماتریکس بالأخره دچار فروپاشی شود.

همه این سناریوهای منفی فقط یک علت دارند، و آن اینکه، زمان سلطه تاریکی گذشته است. و این آشفتگی ها به نوعی بایستی روی دهند چراکه افراد زیادی هنوز در خواب به سر می‌برند.

اما در این راه ما تنها نیستیم. متحدین ما به ما نزدیک تر از چیزی هستند که بسیاری فکر می‌کنند، یا شاید بسیاری فراموش کرده اند…

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://fm144.blogspot.com/2020/11/call-for-action-pieceful-goddess.html