زمین وارد عصر آکواریوس شده است و رویدادها شتاب می‌گیرند.

آرکانها موجودات جدید بسیار زیادی در هفته های گذشته تولید کردند که به طور خاص برای متصل شدن به نیروی اجرایی طراحی شده اند، تا به این طریق، بخش فیزیکی کابال بتواند زورگویی کنونی اش به جمعیت در ارتباط با کووید را با انرژی بیشتری انجام دهد. به همین دلیل است که بخش هایی (و نه همه) از نیروی پلیس اکنون انقدر در ارتباط با محدودیت ها و تعطیلی ها خشن عمل می‌کنند.

نیروهای نور در فرایند خنثی کردن این موجودات در سطح اتریک هستند، اما خبر مهمتر این است که، تلاش کابال برای اتصال مجدد به خط زمانی قدیم نازی در قرن گذشته در هم شکسته شد. طی عملیاتی، نیروهای نور موفق شدند بازیگران کلیدی اکالت مختلف نیروهای تاریکی را از روی صفحه حذف کنند، بازیگرانی که قبلا مسئول تجلی رایش سوم بوده اند. بنابراین، هدف نهایی این خط زمانی دیگر متجلی نخواهد شد، اگرچه ظواهر چیز دیگری نشان بدهند، چراکه سطح فیزیکی همیشه به قدری زمان نیاز دارد تا با قلمروهای بالاتر هماهنگ شود.

همزمان، مقاومت روی سطح در حال افزایش است، و چند فرمانده نیروهای نور در برخی آواتارهای معین قرار گرفته اند، عمدتا برای بیدار کردن افراد بیشتر، و اجرای مأموریت های دیگر در طول این زمان پراهمیت … و گرچه در اینجا ما درباره مبارزان نور صحبت می‌کنیم، و البته برخی از آنها می‌دانند چگونه به نحو فیزیکی از خودشان مراقبت کنند، اما آنها برای تشدید نزاع به نحوی که عموم جمعیت را درگیر کند اینجا نیستند.

بسیاری از این فرماندهان در زندگی روزمره از اصالت خود آگاه نیستند (به دلایل مختلف نمی‌توانستند خاطرات را با خودشان بیاورند)، و آنها جانشین رهبران رپتیلین جعلی نیز نمی‌شوند، و بیشترشان زندگی عمومی ندارند، اما برخی استثنائات وجود دارد (معدودی از آنها در تلویزیون یا رسانه جریان اصلی برخی کشورها حضور داشته اند). با این حال، برخی فرماندهان مجددا اینجا را ترک کردند چراکه مأموریت شان برای مثال فقط برقراری ارتباط میان برخی کارگزاران نور کلیدی روی سطح بود. و در ارتباط با ارتباطات، و اظهاراتی در ارتباط با تلگرام که آن را دام کابال می‌دانند: شخصا اینطور فکر نمی‌کنم. قبل از هر چیز، هر پیام رسانی به نحوی قابل هک کردن است، و تلگرام هم تفاوتی در این زمینه ندارد، اما این سرویس در حال حاضر برای بسیاری از کارگزاران نور و حقیقت جویان قابل ترجیح است، چرا که سانسور در تلگرام هنوز به اندازه سرویس های دیگر قوی نیست.

در ارتباط با پایگاه اطلاعاتی دی ان ای، درست است که نیروی تاریکی مشتاق دی ان ای است. دی ان ای یکی از پراهمیت ترین کالاها در سطح بین-کهکشانی است، و این هم درست است که برای آنها مفید خواهد بود بدانند که چه کسانی مواد ژنتیکی ویژه نژادهای ستاره ای معین، و از تبارهای معین دارند. در مورد اعمال تست های وسیع کووید-۱۹، ممکن است دلیل دیگری نیز وجود داشته باشد:

https://www.hopkinsmedicine.org/news/newsroom/news-releases/johns-hopkins-researchers-engineer-tiny-shape-changing-machines-that-deliver-medicine-efficiently-to-the-gi-tract

و البته، کابال چند راه دیگر را برای گریختن از سرنوشت گریزناپذیرش امتحان خواهد کرد:

https://www.zerohedge.com/covid-19/were-being-told-south-africas-scary-mutant-covid-even-more-dangerous-uks-super-covid

اما مدیتیشن روز ۲۱ دسامبر بسیار موفقیت آمیز بود و تحولات مثبت بزرگی را کلید زد، چراکه اجازه داد مقادیر فوق العاده زیاد نور منبع مستقیما به سمت سطح سیاره جریان داده شوند. بسیاری بذرهای ستاره ای در مدیتیشن شرکت کردند، و برخی برای همه شرکت کنندگان محافظت ایجاد کردند، و برخی سعی کردند حفره هایی در شبکه ایجاد کنند و تا آنجا که ممکن است آنها را باز نگه دارند، تا از آن طریق بیشترین نور ممکن وارد شود در حالیکه همزمان نیروهای نور عملیات هایشان را اجرا می‌کردند. و انرژی ها به نحو تقریبا بی سابقه ای قدرتمند بودند.

اکنون آنچه در سطح فیزیکی تجربه می‌کنیم این است که کابال برنامه اش را با چنان شدت و عجله ای دنبال خواهد کرد که ناچار باعث بیدار شدن بخش بزرگی از جمعیت خواهد شد. کابال راه برگشتی ندارد! حتی اگر در کوتاه مدت کنترل را سخت تر و شدیدتر کنند، در نهایت همه چیز بر سرشان خراب خواهد شد. بنابراین، گرچه دوره سختی است، اما این فرایند مهم است زیرا این سریع ترین راه خارج شدن افراد بیشتری از ماتریکس است … ممکن است برای بسیاری دردناک باشد، اما کمک می‌کند مردم متوجه بشوند که در جهانشان که قبلا فکر می‌کردند مشکلی ندارد، اکنون چیزی سر جایش نیست. این باعث می‌شود دخالت فیزیکی نیروهای نور تسهیل شود.

و اگرچه مقداری ترس و نگرانی تا حد معینی قابل درک است، اما پیام نیروهای نور هنوز هم این است که متمرکز و آرام بمانیم. همچنین مهم است که از خودتان مراقبت کنید، و اجازه ندهید آشفتگی هایی که در بیرون جریان دارد شما را پایین بکشد. و چه زمانی برای آرامش یافتن از کریسمس بهتر است، به خصوص کریسمس بسیار ویژه امسال، که افراد زیادی واقعا شروع به فکر کردن می‌کنند. از این زمان به خوبی استفاده کنید، انرژی تان را تجدید کنید، به طبیعت بروید، به نیروهای نور متصل شوید، با استارسیدهای دیگر ارتباط برقرار کنید، در مدیتیشن ها شرکت کنید … این مهم است، چراکه تراکم اتفاقات بیشتر هم خواهد شد، همینطور بلافاصله در سال جدید. اما باور داشته باشید، در پایان، ارزش این تلاش ها را خواهد داشت.

کریسمس خوبی داشته باشید

YOUTUBE

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

منبع :

https://fm144.blogspot.com/2020/12/timelines-25122020.html?m=1