هر چه نیروهای نور بیشتر پیشروی می کنند، نیروهای تاریکی بیشتر در حالت وحشت قرار می گیرند، و این موضوع بر اعمال آنان درون قرنطینه زمین تأثیرگذار است. در سطوح غیر فیزیکی، ماه پیش شاهد حملات شدید آرکان/کیمرا به استارسیدهای مستقر روی سطح بودیم، حملاتی چنان قدرتمند که می توانستند در این زمان پراهمیت، به نحو فیزیکی در قالب تصادفات، بیماری ها، نقایص فنی، و هر آنچه که کار را برای کارگزاران نور تا آنجا که ممکن است دشوار سازد، تجلی بیابند. در طول بحران کووید (و از دیدگاه فیزیکی)، آنها قصد دارند سیاره را با استفاده از نیروی نظامی کاملا محصور کنند و آن را تحت کنترل و رصد کامل قرار دهند. روش آنها برای انجام این کار انجام تست های وسیع برای بالا بردن آمار ابتلا تا بیشترین حد ممکن است تا بتوانند اعمال خودشان را توجیه کنند، و تأثیرات جدی اعلام نتایج مثبت جعلی را کاملا نادیده بگیرند:

https://www.wired.co.uk/article/operation-moonshot-coronavirus-testing

در حالیکه ماسک، یک ابزار برنامه MK-Ultra است که با آن جمعیت را مطیع سازند:

رفتار بسیاری از دولت ها به نحو فزاینده ای توتالیتر و مستبدانه می شود. موضوع دیگر ارتباط چندانی به واهمه از ویروس ندارد، بلکه بیشتر هراس از تنبیهاتی است که در صورت عدم پیروی از اقدامات دیکته شده، وجود خواهد داشت. آنها بایستی جامعه را چنان دچار تشویش کنند که افراد، خودشان بر خودشان اعمال نظارت کنند و تمامی کسانی که به محدودیت ها بی توجهند (مثلا رد کنندگان ماسک) را توبیخ کنند، بی آنکه درباره علت آن سؤال بپرسند، که به نحو بسیار شفافی در آزمایشات روانشناختی زیر نشان داده شده است (چه واقعا اجرا شده باشند یا نه):

بخش بیدارشده جمعیت که متوجه است که اوضاع از چه قرار است، و فعالانه به وضع امور معترض است، با خشونت فزاینده پلیس روبرو می شود (علائمی وجود دارد دال بر اینکه کابال در حال وارد کردن عناصر مزدور به واحدهای مختلف پلیس است تا مقاومت را بشکند). به علاوه، از دیدگاه غیرفیزیکی، آگاه باشید که درون قرنطینه موجودات منفی برای دفاع از سیستم در حال وارد شدن به نیروهای پلیس هستند (که باعث بروز خشونت علیه اعتراضات صلح آمیز می شود) و نیز به شهروندان عادی (که باعث بروز حمله و محکومیت رد کنندگان ماسک در زندگی روزانه می شود). این موضوع به خصوص در مناطق شهری روئیت می شود، چرا که در این مناطق ناهنجاری اثرات بیشتری نسبت به مناطق روستایی دارد. با این حال، پلیدین ها گفته اند که آشوب خیابان ها علامت واضح آغاز سقوط ماتریکس است … و ما درست در میانه این روند قرار داریم.

توصیه می شود که اعتراضات صلح آمیز علیه تعطیلی ها از نظر انرژتیک به روش قرار دادن ستون های نور بر فراز نواحی مربوطه، و تصور مکیده شدن همه ناهنجاری و موجودات منفی به درون نور/منبع/خورشید مرکزی، مورد حفاظت قرار بگیرند.

جهت حفاظت، همه شرکت کنندگان سپس می توانند داخل گوی های نقره ای محصور شوند، و پس از آن انرژی صورتی رنگ الهه یا انرژی طلایی منبع را برای ایجاد هارمونی، به ناحیه ارسال کنند.

این کار برای هفته های آینده پراهمیت خواهد بود، چراکه کابال از طریق عروسک های خیمه شب بازی گوناگونش آغاز «زمستان سیاه» یا «ماه های سخت» را اعلام خواهد کرد:

As Trump misleadingly boasts of ‘rounding the turn’ on Covid-19, Biden warns of ‘dark winter’

https://www.theguardian.com/world/2020/oct/26/global-report-merkel-says-germany-faces-difficult-months-ahead-in-covid-fight

همچنین یک کریسمس دیجیتال اعلام شده است:

https://www.telegraph.co.uk/politics/2020/10/22/family-christmas-cancelled-scotland-public-told-prepare-digital/

در اسلوواکی، کل جمعیت باید تست بدهند:

https://www.thenationalherald.com/coronavirus/arthro/slovakia_to_test_almost_its_entire_population_for_covid_19-1068316/

در اسپانیا، صحبت از تمدید اقدامات محدودیتی تا مه ۲۰۲۱ است:

https://www.france24.com/en/20200423-spain-coronavirus-lockdown-extension-may-9-covid-19-epidemic

هدف کابال ترساندن بیشتر جمعیت با این اخبار است، تا با نزدیک شدن پیشرفت نور breakthrough انرژی آگاهی جمعی در پایین ترین سطح ممکن نگه داشته شود.

اما این خبر خوب نشان می دهد که اقدامات تقابلی انرژتیک اثرگذار هستند:

https://www.bbc.com/news/world-australia-54686812

در چین، به نظر می رسد زندگی دوباره جریان دارد:

یک اتحاد از پزشکان سراسر جهان با هدف پایان دادن به همه تعطیلی ها و اقدامات مضر مرتبط، و نیز برپایی مجدد تشخیص سلامت فیزیکی و روانی برای همه انسانها، تشکیل شده است:

https://worlddoctorsalliance.com/

رویدادهای بی ثبات کنونی در برخی از قسمت های جهان در حالی رخ می دهند که کنفدراسیون کهکشانی به زمین نزدیک و نزدیک تر می شود.

در حال حاضر فعالیت بسیار زیادی در فضای نزدیک زمین وجود دارد، برخی دور-بینان حرفه ای ممکن است صحنه ها یا تصاویر کوتاهی از این فعالیتها ببینند:

YOUTUBE
(تا دقیقه ۳۲:۰۵)

همچنین در ارتباط با ابر-موج کهکشانی در ترکیب با رویداد کرینگتون:

YOUTUBE

https://en.wikipedia.org/wiki/Carrington_Event

نیروی فضایی در حال گسترش است، با ایجاد پایگاههای جدید در قطر:

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-54238102

و آلمان:

https://www.defensenews.com/global/europe/2020/10/20/ramstein-air-base-to-host-new-nato-space-center/

موضوع یوفوها (اشیای پرنده ناشناس) بیشتر وارد جریان اصلی می شود:

https://www.thewrap.com/tucker-carlson-its-outrageous-the-government-is-still-hiding-evidence-of-ufos-video/

در سطوح غیر فیزیکی، نیروهای نور در فرایند آزاد کردن توئین فلیم ها (جفت های روحی) هستند که توسط نیروهای تاریکی از هم جدا شده بودند و مجبور شده بودند طی تناسخ های بی شمار وارد شراکت های جعلی با جناح منفی شوند (این موضوع کمک فوق العاده بزرگی به آزادسازی خواهد بود). به علاوه، قطعات روح (soul parts) بسیاری از کارگزاران نور کلیدی در حال بازیابی شدن هستند، یعنی قطعاتی که نیروهای تاریکی طی تجاوز به آتلانتیس به سرقت بردند (و همچنین پس از آن) تا بتوانند تناسخ های متعددی در موفقیت و رفاه متجلی کنند (مثلا برای بسیاری از هنرمندان ایلومیناتی)، در حالیکه کارگزاران نوری که تحت تأثیر قرار گرفتند صرفا تناسخ هایی در گرفتاری و فقر را تجربه کردند. این مأموریت های بازیابی، اهمیت زیادی دارند، چراکه به عنوان یک استارسید (بذر ستاره ای)، فرد صرفا هنگامی می تواند سیاره را ترک کند که روحش مجددا کامل باشد … و ارواح مجددا کامل و متحد خواهند بود.

تأثیر و نفوذ روزافزون نیروهای نور و فاکتورهای دیگر، دلیل وحشت فزاینده تاریکی است. کنایه کل ماجرا این است که در حالیکه تاریکی تلاش دارد همه انسانها را به پشت ماسکها براند، ماسک و نقاب از چهره خودشان بیشتر و بیشتر می افتد … و اعمالشان مانند بومرنگ به خودشان باز می گردد. هنوز هفته های ناآرامی پیش رو داریم، و انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده نیز در مرکز توجهات است. و تنش بین آذربایجان و ارمنستان و تهدید دخالت ایران را نباید نادیده گرفت:

https://iranintl.com/en/iran-in-brief/iran-holds-infantry-drills-near-armenia-azerbaijan-conflict-region

بنابراین مهم است که مراقب باشیم، ایمان خود را حفظ کنیم، و به عنوان یک بذر ستاره ای روی سطح، مأموریت خود را با موفقیت به اتمام برسانیم، و کمک کنیم گذار این سیاره به هماهنگ ترین شیوه ممکن روی دهد:

https://www.youtube.com/watch?v=mVm4uc_zHmM

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://fm144.blogspot.com/2020/10/situation-update-26102020.html?m=1