نیروهای نور در پاکسازی سطح اتریک به خوبی پیشروی می‌کنند و اخبار خوبی در این زمینه به زودی در راه خواهد بود.

پاکسازی ناهنجاری زیرکوانتومی نیز تا حدود معینی در حال پیشروی است.

بیوچیپ‌های فیزیکی بسیار مشکل‌سازتر هستند، حداقل در این مقطع. اینها ابزار اصلی رصد و شنود برای کیمرا هستند که توسط آنها جمعیت سطح را کنترل می‌کنند:

آن بیوچیپ‌ها هرگونه مداخله فیزیکی نیروهای نور روی سطح را شناسایی خواهند کرد. فردی که مورد تماس قرار گرفته در ابتدا بسیار خوشحال خواهد بود اما افزایش فرکانس ارتعاشی او همراه با صوت و تصاویری که بیوچیپ مخابره می‌کند، کامپیوتر مین‌فریم کیمرا در پایگاه زیرزمینی دارپا را هوشیار خواهد کرد.

بلافاصله اقدام جهت کاهش فرکانس ارتعاشی فرد مورد تماس انجام خواهد شد، یا از طریق حذف آن فرد به وسیله حمله قلبی ناشی از سلاح دایرکت انرژی الکتروپلاسما، یا ترتیب دادن یک تصادف اتومبیل، یا از بین بردن عزیزان آن فرد معین و یا از روشهای مشابه دیگر. این یکی از دلایل اصلی عدم تماس نیروهای نور با افراد روی سطح سیاره است.

علت دیگر، اقدامات تلافی‌جویانه نامتقارن است. اگر یک لایتورکر مورد تماس قرار بگیرد، نیروهای تاریکی تهدید می‌کنند که هزاران فرد دیگر را مورد حمله قرار داده و یا حتی بکشند.

چنانچه تماس غیرفیزیکی انجام شود، و یا حتی یک فرد معین فرکانس ارتعاشی خود را تا حد خیلی زیادی افزایش دهد، بیوچیپ فیزیکی این را هم تشخیص می‌دهد و به شکل اتوماتیک ارتعاش فرد را به وسیله شوک الکتریکی از طریق بیوچیپ ناف کاهش می‌دهد. بیوچیپ ناف قادر است شوکهای الکتریکی بین ۲۰ تا ۱۳۰ ولت تولید کند که بستگی به شرایط دارد. در عین حال دو بیوچیپ موجود در لوب جلویی مغز، میادین مغناطیسی قدرتمندی تولید می‌کنند که خواب‌آلودگی، مه‌گرفتگی مغز و گیجی ایجاد می‌کنند.

بنابراین بیوچیپ‌های فیزیکی نشانگر وجود یک مکانیزم برده‌داری بسیار مؤثر هستند که جمعیت سطح را کنترل می‌کند.

علاوه بر آن، بیوچیپها مواد شیمیایی اثرگذار بر ذهن را تولید می‌کنند که باعث خواب‌آلودگی (بیوچیپهای لوب جلویی) و ترس (بیوچیپ بالای ناف) می‌شوند. علاوه بر اینها بیوچیپ‌های لوب جلویی فعالیتهای مغزی را رصد می‌کنند و با بیوچیپهای دیگر و کامپیوتر مینفریم دارپا از طریق فراصوت در ارتباط هستند، و بیوچیپ ناف دائما فرکانس ارتعاشی را از طریق فروصوت سرکوب می‌کند.

سطح فیزیکی همچنین از طریق شبکه اسکالار که از برجهای تلفن همراه و خود گوشیهای تلفن همراه و شبکه‌های وای‌فای تشکیل شده، مورد رصد است.

https://www.popularmechanics.com/technology/security/a42575068/scientists-use-wifi-to-see-through-walls/

https://interestingengineering.com/innovation/see-through-walls-using-wi-fi-routers

لایه بعدی، شبکه جهانی هیترهای یونواسفیر هستند:

https://climateviewer.org/history-and-science/atmospheric-sensors-and-emf-sites/maps/haarp-ionospheric-heaters-worldwide/

https://worldwidescience.org/topicpages/m/mobile+ionospheric+heaters.html

و لایه بعدی، شبکه رصد اطلاعاتی نیروی فضایی (فرماندهی فضایی نیروی هوایی سابق) است که هرگونه تلاش فرازمینیان مثبت جهت ورود به داخل قرنطینه را شناسایی و حذف می‌کند

نیروهای نور به من توضیح دادند که چطور همه اینها با دینامیک زمانبندی رخداد در ارتباط است

منحنی اول روی این نمودار، نمایانگر آنتروپی جامعه سطح است. این آنتروپی در طول زمان افزایش می‌یابد چراکه قرنطینه زمین یک سیستم بسته است که هیچ تماسی با نژادهای فرازمینی مثبت خارج ندارد.

منحنی دوم نمایانگر آنتروپی رخداد است. این آنتروپی در طول زمان کاهش می‌یابد زیرا مکانیزم‌های تلافی‌جویانه نیروهای تاریکی که در زمان رخداد کلید می‌خورند (مثلا بمب‌های توپلت) بیشتر و بیشتر در حال حذف شدن هستند.

هر دو منحنی در یک نقطه معین زمان همدیگر را ملاقات می‌کنند که این نقطه روی نمودار با یک دایره مشخص شده است. در آن لحظه آنتروپی جمعیت سطح از آنتروپی رخداد فراتر می‌رود، و این لحظه‌ای است که رخداد کلید خواهد خورد. لحظه‌ی حال روی این نمودار با علامت X نشان داده شده است.

در صورتی که رخداد زودتر از موعد مناسب کلید بخورد، شبیه‌سازی‌ها پیش‌بینی می‌کنند که فروپاشی بخشی از شبکه برق و زنجیره توزیع غذا در بسیاری از قسمت‌های جهان رخ خواهد داد، که صرفا می‌تواند در حدود یک تا دو هفته مورد رسیدگی قرار بگیرد. همچنین نیروهای نور قادر نخواهند بود تمامی تسلیحات بیوشیمیایی که نیروهای تاریکی ضمن آخرین تقلایشان برای حفظ کنترل استفاده خواهند کرد را به طور کامل بی‌اثر کنند. این امر منجر به تلفات متعدد و رنج فوق‌العاده زیاد خواهد شد و تجربه رخداد را برای بسیاری لکه‌دار و تلخ خواهد کرد:

همانطور که یکی از کامنت‌دهندگان بلاگ من گفته:

با این حال افشاگری نرم در حال ورود به جریان اصلی است:

https://www.militarytimes.com/off-duty/military-culture/2023/03/09/pentagon-ufo-chief-says-alien-mothership-in-our-solar-system-possible/

و دستورالعمل‌های قابل‌اتکا و واقعی برای تخلیه در لحظه تغییر قطب‌ها اکنون در رسانه‌های الترناتیو در دسترس است:

Best Planetary Evacuation Instructions Via Ashtar!! All Children Will Be Lifted!! He Who Hesitates Warning!! Remain Calm Do NOT Panic!! Cataclysms Will Begin Abruptly Without Warning!! Beam Is Like Huge Suction Cleaner!!

و هوشیاری نسبت به طبیعتِ چرخه‌ایِ جهان اکنون به آرامی وارد جوامع علمی جریان اصلی می‌شود:

http://amazingastronomy.thespaceacademy.org/2022/09/another-universe-existed-before-ours_22.html

https://www.space.com/dark-energy-2nd-big-bang-research

و حتی آگاهی نسبت به اینکه اکنون ما در پایان چرخه کیهانی هستیم:

https://www.space.com/end-cosmic-expansion

و شرحی ساده از نوسانات کوانتومی:

https://bigthink.com/hard-science/nothing-exist-quantum-foam/

پس از فعالسازی پرتال نور افراد بیشتر و بیشتری دیدگاه و فهم مثبت و متعادلی به مدیتیشن‌های جمعی پیدا می‌کنند:

https://massmeditationmap.blogspot.com/2023/04/common-questions-confusions.html

و سرانجام انرژی الهه در حال بازگشت به سطح سیاره است. خواهران رز مجددا فعال شده است:

YOUTUBE

و افراد بیشتر و بیشتری در حال ساختن معابد فیزیکی الهه هستند. اگر چنین معبدی ساخته‌اید می‌توانید آن را در وبسایت زیر عمومی کنید:

https://goddess-temple.earth/en/

می‌توانید از این کتاب زیبا الهام بگیرید:

یا از مصاحبه‌های قبلی کبرا:

فرانسه زبانان نیز می‌توانند از اینجا الهام بگیرند:

http://portail.myqnapcloud.com:7575/

همه می‌توانند در جلسات هیلینگ ماهانه اشعه‌های ستاره و اساتید صعود کرده درمان دریافت کنند:

Monthly Remote Healing of 13 Rays – Ascended Masters and Stellar Rays (3 Days)

YOUTUBE

و یا خط زمانی شخصی را از طریق این مدیتیشن بهینه سازند:

https://ascendliberation.blogspot.com/2023/04/personal-optimal-timeline-meditation.html

و از طریق فناوری روحی پیشرفته ATVOR با «حضور من هستم» اتصال یابند:

YOUTUBE

از همه صمیمانه دعوت می‌کنیم به کنفرانس صعود ما در کیوتو، قدرتمندترین ورتکس دراگون در ژاپن در روزهای ۸ و ۹ ژولای ملحق شوید:

https://conference-japan.net/

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2023/05/situation-update-and-cobra-conference.html