زمان آن رسیده است که قسمت بعدی برنامه صعود برای این سیاره را منتشر کنیم.

برخی اطلاعات درباره برنامه صعود قبلا در یک بروزرسانی دیگر منتشر شده بود:

http://2012portal.blogspot.com/2016/03/the-ascension-plan.html

از آن موقع، برنامه تکامل یافته است و اطلاعات جدیدی توسط نیروهای نور ارائه شده است. مهمترین موضوع این است که نیروهای نور اطلاع دادند که پنجره صعود ۱۹۷۵ تا ۲۰۲۵ در سال ۲۰۲۵ بسته “نخواهد شد” بلکه بطور دائم باز خواهد ماند. این یعنی انرژی‌ها افزایش پیدا خواهند کرد و از ۲۰۲۵ انرژیهای صعود برای همیشه دائما از خورشید مرکز کهکشان و از طریق منظومه خورشیدی به سطح سیاره جریان خواهند داشت.

نیروهای نور مایل نیستند در مورد اینکه این موضوع عملا چه تأثیری بر زمانبندی رخداد دارد صحبتی کنند. بر اساس اطلاعاتی که من دارم می‌توانم یک برآورد تجربی داشته باشم و درباره ۲ سناریوی محتمل گمانه‌زنی کنم.

سناریوی اول پیش‌بینی می‌کند که رخداد در یک بازه ۳ تا ۱۵ ماهه از حالا اتفاق می‌افتد و سپس یک تحول سریع برای جامعه بشری سطح زمین تا زمان وقوع پالس کهکشانی در سال ۲۰۲۵ وجود خواهد داشت. سناریوی دوم پیش‌بینی می‌کند که رخداد در سال ۲۰۲۵ است و پالس کهکشانی چند سال بعدتر، اما پیش از ۲۰۳۰ خواهد بود. آگاه باشید که این تاریخ‌ها فقط گمانه‌زنی هستند و می‌توانند اشتباه باشند چراکه مستقیما توسط نیروهای نور تأیید نشده‌اند. یک موضوع بسیار مهم دیگر این‌ است که با فروپاشی پروژه ۵۰۱ در تابستان ۲۰۱۹ یک تغییر چشمگیر در برنامه صعود ایجاد شد. در آن زمان برای نیروهای نور کاملا واضح شد که جمعیت سطح زمین بدون دخالت فیزیکی مستقیم قادر نخواهد بود درمان و آزادسازی داشته باشد، و نیز اینکه جامعه سطح بایستی یک فروپاشی آرام را تجربه کند تا زمانیکه امکان دخالت مستقیم با امنیت و بدون اینکه نیروهای تاریکی سیاره را نابود کنند وجود داشته باشد. بنابراین برنامه اولیه که شامل سه موج صعود بین رخداد و ابرموج کهکشانی بود بیش از حد بلندپروازانه بود و بایستی تغییر می‌کرد. اکنون شرح برنامه صعود بروزرسانی شده ارائه می‌شود.

نخست، انرژی افزایش یافته از خورشید مرکز کهکشان به پاکسازی همه باقیمانده ناهنجاری کوانتومی و زیر‌کوانتومی حول سیاره و فراتر از آن ادامه می‌دهد، و نیروهای نور به حذف همه موجودات غیرفیزیکی منفی ادامه می‌دهند. در لینک زیر چند راهنمایی قابل اعتماد درباره حذف جنبه‌های گوناگون ناهنجاری اولیه یافت می‌شود:

https://ascendliberation.blogspot.com/2022/01/current-anomaly-questions-assistance.html

دوم، فعالیت خورشیدی به افزایش ادامه خواهد داد، چراکه به نحو فزآینده‌ای به ماکزیمم سولار چرخه خورشیدی ۲۵ نزدیک می‌شویم. پیش‌بینی‌های اولیه تخمین می‌زدند که اوج این چرخه در ژولای ۲۰۲۵ باشد اما دانشمندان اکنون انتظار دارند ماکزیمم سولار در اواخر ۲۰۲۴ رخ دهد ( تصویر ۱).

تحقیقات اولیه الکساندر چیفسکی نشان داده است که ۶۰٪ از همه ناآرامی‌های اجتماعی در بازه یک سال و نیم از هر ماکزیمم سولار رخ می‌دهد:

http://time-price-research-astrofin.blogspot.com/2012/03/alexander-tchijevskys-physical-factors.html

http://www.gorbanev.com/Chizhevsky.htm

بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تغییرات اجتماعی عظیمی از اوایل ۲۰۲۳ تا اوایل ۲۰۲۶ یعنی در فاصله یک سال و نیم از ماکزیمم سولار چرخه خورشیدی ۲۵ کنونی اتفاق بیفتد ( تصویر ۲).

این دقیقا همزمان با پرتال ۲۰۲۵ است:

http://2012portal.blogspot.com/2020/05/portal-2025.html

و پیشگویی بینسا دونو:

همه خطوط زمانی منفی فرو خواهند پاشید و تمام خطوط زمانی به سوی رخداد همگرایی می‌یابند:

 

Project ‘Looking Glass’ Insider: The ‘Elites’ Panicked When They Saw the Future – No Matter What They Do, Mankind Eventually Wins

در زمان اوج ناآرامی اجتماعی و با حذف کافی ناهنجاری، نیروهای نور وضعیت اضطراری فعلی برای جمعیت سطح سیاره را بروزرسانی، و حکومت نظامی اعلام می‌کنند.

این موضوع عملا یعنی کل جمعیت سطح زمین وارد یک قرنطینه نظامی کوتاه (۳ تا ۷ روز) می‌شود که در طول آن بازداشتهای جمعی رخ خواهد داد. به مردم اطلاع داده خواهد شد که اکیدا در خانه بمانند تا ایمنی عملیات‌های نظامی بدون بروز آسیبهای جنبی تضمین شود. نیروهای مثبت از تسلیحات پالس کوانتومی برای متوقف کردن تسلیحات نیروی نظامی منفی و نیز برای فریز کردن سربازان و شهروندانی که از دستورات نیروی نظامی مثبت سرپیچی کنند استفاده خواهند کرد.

هنوز جنبه بزرگی از برنامه رخداد وجود دارد که بایستی طبقه‌بندی شده بماند و تقریبا برای همه غافلگیری بزرگی خواهد بود.

پس از رخداد جامعه سطح زمین دچار تحول عمیقی می‌شود که چند سالی طول می‌کشد. عموم جمعیت سطح به یکپارچه سازی اطلاعات «آشکارسازی» و «افشاگری» که از طریق رسانه‌های جمعی منتشر می‌شود ادامه خواهند داد و شروع خواهند کرد به درمان جراحات روانی عمیق مربوط به گذشته تاریکشان. درحالیکه افراطی‌ترین روانپریشان و جامعه ستیزان در زمان رخداد و کمی پس از آن از سطح سیاره حذف می‌شوند، جامعه‌ستیزان ناپیدای متعددی تا زمان وقوع ابرموج کهکشانی در جامعه باقی خواهند ماند و بدون ایجاد هرگونه آسیبی، توجهی به خودشان جلب نمی‌کنند، چراکه می‌دانند هر نوع عمل مضری با حذف سریعشان پاسخ داده خواهد شد.

پاکسازی کامل یک سیستم نیاز به زمان زیادی دارد:

https://www.rt.com/news/540662-nazis-germany-prosecutor-office-inquiry/

پس از رخداد اکثریت وسیع کارگزاران نور یک فرآیند درمان بزرگ خواهند داشت و از طرف نیروهای نور، فرشتگان و انرژیهای مثبت کمک زیادی دریافت خواهند کرد. کارهای زیادی در زمینه خوددرمانی باید انجام شود و انتظار می‌رود که چند سال بعد هنگامی که پالس کهکشانی از راه برسد حدود ۲۰۰۰ نفر آماده خواهند بود که در اولین موج صعود که همزمان با ابرموج کهکشانی و تخلیه سیاره است حضور داشته باشند.

https://www.youtube.com/channel/UCh3JFQND70lnAPhb4c8VppQ/videos

آنهایی که برای صعود آماده می‌شوند در جزیره‌‌های نوری زندگی خواهند کرد که اندکی پس از رخداد شروع می‌کنند به تشکیل شدن. آنها با جفت‌های روحیشان اتصال برقرار خواهند کرد که بسیاری از آنها در سفینه‌های مادر هستند:

Home

آنها افق‌هایشان را به ورای برنامه‌دهی‌های گذشته گسترش خواهند داد و شروع می‌کنند به تشکیل ارتباطات روحی:

https://www.welovefirstcontact.com/2022/01/pleiadian-energetic-clarification-of.html

در طول تخلیه سیاره، سفینه‌های فرماندهی آشتار و کنفدراسیون کهکشانی جمعیت سطح سیاره را از سونامی کهکشانی نجات خواهند داد:

https://archive.org/details/TheAdamAndEveStory_201904/page/n187/mode/2up

Galactic Federation Fleets

پس از تخلیه و بعد از آنکه زمین تحولاتش را پشت سر گذاشت فقط موجوداتی که کاملا با نور همسو باشند اجازه خواهند داشت که برگردند و مجددا روی زمین در جزیره‌های نوری ساکن شوند و برای موج‌های دوم و سوم صعود که نسبتاً بزودی پس از آن رخ می‌دهند آماده شوند.

توده مردم تخلیه خواهند شد و به سیاره‌ای در خوشه پروین منتقل می‌شوند، که از قبل ۷۰ میلیارد انسان را سکونت داده که در سال ۱۹۹۹ از سطح اختری زمین تخلیه شده بودند.

حدود ۵۰۰ میلیون از تخلیه شدگان سطح که بیشترشان جامعه‌ستیزان و روان‌پریشان هستند و بسیاری از آنها دراکوها و رپتیلین‌هایی هستند که در بازه ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ به زمین آمدند و از آن موقع در کلونهای انسانی روی سطح زندگی می‌کردند قادر نخواهند بود حداقل شرایط لازم تکامل را برآورده سازند و جهت بازسازی ساختاری به خورشید مرکزی منتقل خواهند شد.

این عملا یعنی پایان تاریکی و رنج برای همه جهان و اینکه «چرخه جدیدی از نورانیت می‌تواند آغاز شود».

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2022/02/ascension-plan-update.html