از زمان فعالسازی مداخله الهی، جنگ برای آزادسازی سیاره در سطوح غیرفیزیکی واقعا اوج گرفته است. در حالیکه نیروهای تاریکی هر زمان که می‌توانند حمله می‌کنند، نیروهای نور مشغول پاکسازی شبکه‌های تاریکی هستند و موفق شده‌اند عمده‌ی ناهنجاری اولیه روی سطح اختری را پاکسازی کنند.

اکنون تمرکز اصلی روی پاکسازی ناهنجاری اولیه سطح ذهن پایینی و «نامرئیان» است. نامرئیان موجودات آرکانی هستند که در سطح ذهنی پایینی حول سیاره ساکن هستند و کسانی هستند که ماتریکس ایده‌های کاذب را متجلی می‌کنند. این موجودات مسئول وجود ایده‌هایی مثل کارما، قانون اولیه [عدم دخالت]، رنج عمدی، خدای قادر مطلق، دوگانگی هدفمند، زمین تخت، قانون دوم ترمودینامیک به عنوان حقیقت نهایی، سرعت نور به عنوان سرعت نهایی، تک‌همسری به عنوان تنها انتخاب، گرمایش جهانی، ایدئولوژی woke، نظریه انتقادی نژاد و غیره، هستند. نامرئیان موجوداتی هستند که تقریبا حباب‌های کدر کرمی‌رنگ شفاف هستند و حتی برای روشن‌بینان پیشرفته روی سطح ذهنی تقریبا غیر قابل تشخیص هستند.

از زمان تجاوز آرکانی ۱۹۹۶ آنها موفق شده‌اند به میدان اورای کالبد ذهنی تقریبا همه موجودات تناسخ‌یافته روی سطح سیاره تجاوز کنند. نیروهای نور تخمین می‌زنند که حدود ۵۰۰ نفر در حال حاضر روی سیاره تناسخ یافته‌اند که کالبد ذهنی‌شان کاملا دست‌نخورده است، و نامرئیان آلوده‌شان نکرده‌اند. سایرین حداقل تا حدی ذهنا تسخیر شده‌اند، از نواحی کوچکی در ذهن که فرد رفتار غیرمنطقی دارد تا تسخیر کامل که در آن فرد کاملا اراده آزاد را از دست داده است و نیز توانایی تفکر منطقی و عقل سلیم را از دست داده است. در اینجا کلید این است که تسخیر تصدیق شود، که برای اکثر افراد بی‌نهایت دشوار است، و اخراج کردن موجودات به وسیله فرامین، پاکسازی کالبد ذهنی با شعله بنفش، و بازیابی توانایی‌های ذهنی از دست رفته و به کارگیری عقل سلیم.

پاکسازی شبکه نامرئیان با نهایت سرعت برای حدود یک ماه ادامه خواهد یافت، و اوج حماقت در مقیاس جهانی در حدود دو هفته آینده مورد انتظار است:

The Eight Degrees of Ignorance and Stupidity

نیروهای نور سپس شروع می‌کنند به پاکسازی گسترده اثرات انرژی کمپلکس ترومای سرکوب‌شده انسان‌های سطح سیاره، و بسیاری از موقعیتهایی که قبلا قابل ترمیم نبودند، اکنون ناگهان به سادگی شفا پیدا می‌کنند.

اعضای بیشتر و بیشتری از نیروهای تاریکی در می‌یابند که شکستشان نزدیک است، و سازمان دارپا که تحت کنترل کیمرا است انتخاب دیگری نداشت جز اینکه فائوچی را قربانی کند:

https://www.rt.com/news/545737-veritas-fauci-funded-covid/

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/news-nation/documents-stored-in-top-secret-folder-at-defense-advanced-

research-project-agency-darpa-prove-ivermectin-hydroxychloroquine-and-interferon-curative-of-covid-19

https://www.zerohedge.com/covid-19/hidden-military-documents-reveal-nih-intent-create-sars-cov-2-using-gain-function-research

منابع مستقل متعددی ادعا می‌کنند که واریانت امیکرون توسط جناح‌های مثبت ایجاد شد تا این پندمیک را یک بار برای همیشه پایان دهد:

https://www.naturalnews.com/2022-01-05-was-omicron-engineered-by-white-hats-as-a-self-spreading-antidote-to-end-covid-pandemic.html

با پایان یافتن پندمیک، نیروهای تاریکی با استراتژی همیشگی‌شان برای تجلی بخشیدن به جنگ جهانی سوم باقی مانده‌اند. اکنون آنها تلاش می‌کنند بین روسیه و ناتو این درگیری را ایجاد کنند:

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/world/satellites-would-be-attacked-first-then-these-radar-stations-if-ww3-commences-next-week

مقامات عالی‌رتبه روسیه امسال چند مرتبه با مشاورین پلیدین خود در عمق مجتمع زیرزمینی یامانتائو دیدار کرده‌اند، این مجتمع در اوایل دهه ۹۰ ساخته شد و در سال ۱۹۹۶ گسترش یافت، و یکی از دو سایت تماس پلیدین اصلی برای ارتش روسیه است:

https://www.globalsecurity.org/wmd/world/russia/yamantau.htm

اواخر سال گذشته ارتش روسیه مشکلاتی در زمینه اعتماد به پلیدین‌ها پیدا کردند، یعنی زمانی که فهمیدند پلیدین‌ها تنها برای دفاع از روسیه در برابر تجاوز خارجی آنجا نیستند، بلکه تا واقعا و به معنای واقعی کلمه سیاره را آزادسازی کنند. این موضوع پوتین را واداشت تا به دنبال اتحاد قدرتمندتری با چین برود که اولین اشتباه استراتژیک بزرگ ژئوپولیتیک وی بود:

https://theprepperjournal.com/2021/10/16/get-serious-about-china/

اکنون که مسائل جدی می‌شوند، ارتش روسیه مجددا بیشتر به پلیدین‌ها گوش می‌کنند، به ویژه از آخرین ملاقاتشان در ۶ ژانویه. آنها موفق شدند یک انقلاب رنگی در قزاقستان را ساقط کنند:

https://thecradle.co/Article/columns/5668

و اکنون در حال گسترش نفوذ روسیه به ونزوئلا و کوبا هستند تا با ناتو موازنه ایجاد کنند:

https://www.zerohedge.com/geopolitical/russia-may-deploy-troops-venezuela-cuba-if-tensions-us-continue-rise

پلیدین‌ها اطلاع داده‌اند که درگیری هسته‌ای مجاز نخواهد بود و همه موشک‌ها رهگیری خواهند شد، اما هنوز از مردم می‌خواهند برای صلح بین روسیه و ناتو مدیتیشن کنند تا از وقوع خشونت غیرضروری جلوگیری به عمل آید:

https://www.welovemassmeditation.com/2022/01/urgent-meditation-for-peace-between-russia-and-nato-every-4-hours.html

نیروهای نور همچنین از همه افرادی که درونا به این کار هدایت می‌شوند می‌خواهند که در مدیتیشن ماهانه مداخله الهی در لحظه دقیق ماه کامل در روز ۱۷ ژانویه ساعت ۱۱:۴۸ بعداز‌ظهر به وقت هماهنگ جهانی شرکت کنند.

دستورالعمل:

https://www.welovemassmeditation.com/2021/12/divine-intervention-meditation-at-exact-moment-of-the-full-moon.html

ویدئوهای رهنمای صوتی به ۳۹ زبان:

YOUTUBE

یک مصاحبه جدید کبرا درباره اتاق‌های تاکیون توسط تیم فرانسوی منتشر شده است.

ویدئوی یوتیوبی:

YOUTUBE

متن انگلیسی آن:

https://tachyonetvie.blogspot.com/2022/01/cobra-interview-sur-les-chambres.html

Interview Cobra, chamber tachyons

 

و به فرانسوی:

https://tachyonetvie.blogspot.com/2022/01/cobra-sur-les-chambres-tachyon-10.html

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2022/01/situation-update-and-new-cobra-interview.html