می‌توانید در مقاله‌های قبلی من کمی درباره پیش‌زمینه عوامل درگیری فعلی بین روسیه و اوکراین بخوانید:

https://2012portal.blogspot.com/2014/03/quarantine-earth-endgame.html?m=1

http://2012portal.blogspot.com/2015/10/proxy-galactic-war-in-syria.html

ملاقات‌های فوری بین پلیدین‌ها و مقامات ارشد نظامی روسیه در چند روز قبل از بروز جنگ برگزار شد و پلیدین‌ها توصیه کردند که روسیه عملیات نظامی مقیاس کامل در اوکراین انجام ندهد. از دیدگاه آنها اهداف اصلی می‌توانستند توسط نیروهای حافظ صلح روسیه در لوگانسک و دونتسک به دست بیایند،  و همچنین با خودداری از واکنش به تحریکات غرب که تحت پشتیبانی یسوعیان است که قصد دارند جهت برآورده ساختن پیشگویی‌های آخرالزمانی جنگ جهانی سوم را راه بیندازند:

https://www.armstrongeconomics.com/international-news/russia/did-russias-foreign-intelligence-chief-leak-putins-plan

پوتین در برابر فشار برخی از مشاورینش در ارتش روسیه که در کنترل یسوعیان هستند و فشار کلیسای ارتدوکس روسیه تسلیم شد و یسوعیان جنگی را که می‌خواستند به دست آوردند، اما این جنگ آنطور که آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند پیش نخواهد رفت.

پوتین لحظه بیشترین ضعف غرب در زمان بازگشت پلوتو برای ایالات متحده را جهت شروع حمله انتخاب کرده است:

https://www.goodgollyastrology.com/68-general-astrology-articles-on-gga/1577-putin-plus-a-pluto-return.html

هدف اصلی او غیرنظامی کردن اوکراین و ایمن کردن روسیه از تهدیدات نظامی فوری است، و و نیز پاکسازی لابراتوارهای بیولوژیکی خطرناک و پاکسازی اوکراین از عناصر نئونازی:

The Pentagon Bio-weapons

What Did Putin Mean by ‘Denazification’ of Ukraine and Why is It so Important?

جناح‌های متعددی در اوکراین هستند که جهتگیری نئونازی قوی دارند و جنایات سنگینی مرتکب شده‌اند که اغلب با تأیید ضمنی دولت اوکراین همراه بوده است:

https://en.wikipedia.org/wiki/Azov_Battalion

https://en.wikipedia.org/wiki/Aidar_Battalion

https://en.wikipedia.org/wiki/Right_Sector

یسوعیان توسط نیروهای نیابتی صهیونیست خود اوکراین را تحت نفوذ دارند:

https://www.henrymakow.com/2014/03/Israel-Shamir-Counter-Coup-in-Crimea%20.html

اقلیت روسی در اوکراین بسیار تحت آزار و آسیب قرار دارند:

https://www.armstrongeconomics.com/world-news/war/the-other-side-in-ukraine/

منابع تأیید کرده‌اند که نیروهای نظامی روس در این جنگ به شهروندان حمله نمی‌کنند و رسانه‌های غربی حجم زیادی از اطلاعات غلط را نشر می‌دهند:

https://sputniknews.com/20220301/claims-of-russian-use-of-cluster-and-vacuum-munitions-in-ukraine-false-kremlin-1093478454.html

7 FAKE NEWS stories coming out of Ukraine

منابع همچنین گفته‌اند که هدف ارتش روسیه سقوط زلنسکی نیست، و آنها به محض دست یافتن به اهداف استراتژیک ذکر شده در بالا عقب خواهند نشست، که به تخمین آنها حدود دو هفته به طول خواهد انجامید.

چنانچه متحدین غربی تحت کنترل یسوعیان، موفق نشوند که درگیری‌ها را افزایش دهند، در عرض چند هفته صلح در منطقه می‌تواند به نحو واقع‌بینانه محقق شود.

مذاکرات صلح برای فردا برنامه‌ریزی شده است:

https://sputniknews.com/20220228/points-of-contact-for-common-positions-found-at-russia-ukraine-talks-delegation-head-says-1093456750.html

منابع مثبت یک طرح صلح را آماده کرده‌اند که می‌تواند کارآمد باشد، در صورتی که افراد هر دو طرف از عقل سلیم استفاده کنند و مایل باشند به یک توافق منطقی برسند. پرسنل دیپلماتیک که این متن را می‌خوانند می‌توانند این طرح را به طرفین مربوطه بفرستند:

اوکراین می‌تواند به داخل اتحادیه اروپا پذیرفته شود و زلنسکی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مشروع باقی بماند، اما اوکراین بایستی برای همیشه خارج از ناتو باقی بماند و از لحاظ نظامی خنثی بماند (مثل سوئیس) و همه کمکهای نظامی خارجی به اوکراین باید متوقف شود، طبق ضمانت‌های ۱۹۹۰ ناتو برای عدم گسترش به شرق. دولت اوکراین باید تمام سازمان‌های نئونازی در قلمروی خودش را ممنوع و مجرمانه اعلام کند و حقوق اقلیت روسی در اوکراین بایستی محترم شمرده شود. کریمه باید بصورت بین‌المللی به عنوان بخشی از قلمروی روسیه شناخته شود، طبق رفراندوم ۲۰۱۴ وضع کریمه. دونتسک (تمام قلمروی ابلاست دونتسک) و لوگانسک (تمام قلمروی ابلاست لوگانسک) بایستی بطور بین‌المللی به عنوان کشورهای مستقل دارای سیادت طبق رفراندوم ۲۰۱۴ وضع دنباس شناخته شوند. به محض اینکه شرایط فوق‌الذکر حاصل شود همه ارتش روسیه باید بلافاصله بقیه قلمروی اوکراین را ترک کند.

به محض اینکه این اتفاق افتاد همه تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه بایستی رفع شود و روابط بین‌المللی عادی از سرگیری شود. بسیار نامحتمل است که منطق پیروز شود زیرا یسوعیان هرکاری بتوانند انجام می‌دهند تا هر پیشنهاد صلحی را بی‌اثر گذارند، اما ارزش امتحان کردن را دارد. با این حال، تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه، توسعه سیستم‌های پرداخت آلترناتیو مانند CIPS در چین و SPSF در روسیه را شتاب خواهند بخشید و پترودلار که همین حالا هم در حال افول است را تضعیف و اتحاد بریکس را تجدید نیرو خواهد کرد:

https://sputniknews.com/20220227/how-russias-swift-ban-could-backfire-on-west–pave-way-for-alternative-payment-systems-1093424581.html

مدیتیشن صلح اوکراین در هر ۴ ساعت هنوز هم بسیار مورد نیاز است و نیروهای نور درخواست می‌کنند که بیشترین افراد ممکن شرکت کنند:

https://www.welovemassmeditation.com/2022/01/urgent-meditation-for-peace-between-russia-and-nato-every-4-hours.html

الهه خواستار صلح است و صلح برقرار خواهد شد.

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور