انرژی‌های ماه کامل صورتی بزرگ اخیر بسیار قوی بودند، هم به نحوی مثبت (در مناسک تجلی، و مدیتیشن ها) و هم به نحوی منفی (حملات انرژتیک). نکته مثبت این است که وضعیت در اوکراین کمی آرام شده است؛ اگرچه هنوز تا پایان ماجرا راه زیادی باقیست و هنوز احتمال دخالت نظامی وجود دارد. شما می‌توانید تحرکات نیروها را در سطح فیزیکی مشاهده کنید، و در سطح انرژتیک نیز آرکان ها مشغول شارژ کردن کیمرا و به ویژه مناطق مرزی دونتسک و لوهانسک توسط مایع الکترومغناطیسی (انرژی پرواکتیو/عنصر آتش) هستند، که می‌تواند در صورت بهره برداری منفی به جنگ منجر شود. بعلاوه منطقه را به وسیله ناهنجاری پوشش داده اند تا آن را از دخالت نیروهای نور دور نگه دارند. علیرغم این شرایط برخی از این انرژی های منفی قابلیت حذف شدن داشتند، و هنوز هم انجام مدیتیشن ها بسیار مهم است:

https://www.welovemassmeditation.com/2021/03/urgent-meditation-for-peace-in-syria-every-4-hours.html

خبر خوب دوم این است که بنا بر اطلاعات من، شاهزاده فیلیپ که اخیرا درگذشت توسط نیروهای نور گرفتار شد و بلافاصله به خورشید مرکز کهکشان منتقل گشت.

در ارتباط با بازیهای پندمیک کنونی، تأثیرات منفی واکسن های آزمایش نشده اکنون ظاهر می‌شوند. و حداقل چند کشور تحت تأثیر این مسأله اقداماتی را انجام داده اند:

https://www.thenews.com.pk/latest/820077-denmark-becomes-first-european-country-to-ban-astrazeneca-vaccine-for-good.

در ارتباط با چوب های تست، برخی مسائل جدید کشف شده و به نظر می‌رسد برخی از آنها آلوده به ماده ای سمی به نام اتیلن اکسید هستند:

به علاوه اطلاعات اولیه ای وجود دارد مبنی بر اینکه کابال در حال تغییر دادن اینسرت پکیج های چوبهای تست است تا خطرات ناشی از این تست‌ها را پنهان کند و همینطور این موضوع را پنهان کند که دی ان ای افراد واکسینه شده انرژی منفی ای به افراد دیگر ساطع می‌کند، بنابراین افراد واکسینه نشده نیز ممکن است مشکلاتی را تجربه کنند. نیروهای نور هنوز هم به استارسیدها توصیه می‌کنند که واکسن نزنند و در صورت امکان تست هم ندهند و تا جایی که ممکن است از ماسک استفاده نکنند. این یک دستورکار جهانی آزمایش ژنتیک است و همینطور شاید بزرگترین جنایت علنی در تاریخ بشر. در واقع این سناریو برای قبل از سال ۲۰۵۰ طراحی نشده بود، اما به علت پیش رو بودن رخداد، بایستی این برنامه جلو می‌افتاد و بسیار سریع اجرا می‌شد.

به همین دلیل است که کابال در حال حاضر اشتباهات واضح متعددی مرتکب می‌شود. ظهور عوارض واکسن ها قرار نبود اینگونه باشد، چراکه باعث مشکوک شدن مردم و دولتها می‌شود.

حداقل حدود ۳۰۰۰ مهره بزرگ کابال روی سطح زمین این دستورکار را دنبال می‌کنند. بیل گیتس و کلاوس شواب دو تن از آنها هستند. اما شبکه ای از وکلا در یک همکاری با دانشمندان، کارشناسان و افشاگران، پشت صحنه در تلاش هستند تا این گروه اهریمنی را متوقف کنند. چند وکیل از کشورهای آلمانی زبان و همچنین از کشورهای آنگلو-آمریکایی، مشغول آماده کردن بزرگترین دادخواست تاریخ به رهبری راینر فوولمیش هستند:

https://jermwarfare.com/blog/reiner-fuellmich-who

مسائل هنوز هم در برخی قسمت‌های جهان که این دستورکار نظم نوین جهانی با سرعت در حال اجرایی شدن است، می‌تواند دشوار شود (چین، اروپا – رصد و نظارت دیجیتال، پاسپورت سبز و غیره)، اما این دستورکار تنها زمانی عملی می‌شود که این افراد تمام سیاره را تحت کنترل بگیرند، و در این موضوع از قبل کم و بیش شکست خورده اند: سوئد راه خودش را می‌رود، روسیه در آن شرکت نخواهد کرد، و همینطور در ایالات متحده از قبل شاهد کناره گیری برخی ایالتها هستیم.

https://www.texastribune.org/2021/04/06/texas-greg-abbott-covid-vaccine-passport/

مردم همچنین در حال فاصله گرفتن از هالیوود، کارخانه ساخت پروپاگاندا، هستند:

در برخی کشورهای غربی آثار اعتراضات در نیروهای نظامی مشهود است:

https://www.rt.com/news/522518-france-letter-islamism-military-court/

اگر همه تبعیت نکنند، این دستورکار فرو می‌پاشد. به همین دلیل نیروهای تاریک از قبل مشغول آماده کردن پلن های بعدی هستند. آنها در سال ۲۰۱۹ این پندمیک را طی “رویداد ۲۰۱” شبیه‌سازی کردند:

https://www.centerforhealthsecurity.org/event201/

این تابستان یک سناریوی متفاوت شبیه سازی خواهد شد. نام آن “سایبر پالیگون” است و به طور خلاصه خاموشی کامل اینترنت یا تمام جهان دیجیتال (و سپس راه اندازی مجدد آن) است:

https://www.weforum.org/projects/cyber-polygon

https://cyberpolygon.com/about/

به علاوه موضوع اشیا پرنده ناشناس (یوفو) بیشتر و بیشتر به طور واضح و شفاف وارد رسانه های اصلی می‌شود:

YOUTUBE

قبلا اشاره کرده ام که انتشار این گزارش ها می‌توانند از هر دو طرف مثبت و منفی باشند. کارت «تجاوز جعلی بیگانگان» هنوز داخل بازی است. و البته فارغ از اینکه کابال چگونه این کارت را به بازی بگیرد، نیروهای نور موقعیت را به نفع خودشان تغییر خواهند داد. در همین بافت، شاید برای برخی استارسیدها جالب باشد که اشاره کنیم که ریموت ویوئرهای حرفه ای موسسه فارسایت نگاه نزدیکتری با تمرکز بر بشقاب های پرنده، پایگاه های سری نازی ها، رپتیلین ها، الدبارانی ها و “عملیات های جامپ” به آنتارکتیکا انداخته اند:

YOUTUBE

بنابراین شاید اینطور به نظر نرسد، اما اتفاقات در حال رخ دادن هستند و نور در حال تابیدن به مسائل است، سیستم از هم می‌پاشد، اگرچه به نظر بیاید که فروپاشی آن “حرکت آهسته” است. از دیدگاهی جهانی یک جدایی در حال وقوع است. در یک طرف افرادی که هنوز گرفتار ماتریکس ترس هستند، و در طرف دیگر افرادی که از آن جدا می‌شوند.

همه اینها بخشی از فرآیند صعود است. کسانیکه که هنوز هم گرفتار ماتریکس ترس هستند نیز بیدار خواهند شد، اما برای آنها بسیار دشوارتر خواهد بود. به عنوان استارسید هنوز هم بسیار اهمیت دارد که آرام و متمرکز باشیم، رسالت خود را انجام دهیم و تا آنجا که ممکن است تحت تأثیر آشفتگی های فزاینده بیرون قرار نگیریم.

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://fm144.blogspot.com/2021/04/situation-update-30042021.html?m=1