مدیتیشن های ما موفق شدند که تا حدودی، مسیر مثبت به سوی رخداد را تثبیت کنند.

چند روز قبل از مدیتیشن ۳۱ آگوست در لحظه دقیق اسکوئر هلیوسنتریک اریس-پلوتو، سفینه های ابری و رنگین کمان های نادر چندگانه در تایوان ظاهر شدند:

سیستم خورشیدی ورای مدار ماه از قبل در حال وارد شدن به عصر آکواریوس است، و آخرین بقایای ناهنجاری اولیه در حال حذف شدن از آنجا است. مقادیر فوق العاده زیادی از انرژی های نور آنجلیک اکنون در سراسر سیستم خورشیدی تجربه می شود و افرادی که نسبت به انرژی ها حساس هستند قادرند به آن متصل شوند.

حذف ناوگان دراکو طبق برنامه پیش می رود و نیروهای نور اطلاع داده اند که احتمال تجاوز بیگانگان دراکو اکنون کمتر از یک درصد است؛ احتمال اجرای تجاوز جعلی و نمایشی بیگانگان توسط ایلومیناتی ۷ درصد است؛ احتمال جنگ ایالات متحده و چین ۹ درصد است؛ در حالیکه احتمال وقوع جنگ داخلی در ایالات متحده ۳۵ درصد باقی مانده است.

فناوری Mjolnir که نیروهای نور استفاده می کنند در واقع فناوری توپ کوانتومی است که یک میدان قدرتمند اسکالار در کف کوانتومی ساطع می کند و همه اشکال موجی ماده را از حالت سوپرپوزیشن کوانتومی خارج کرده و باعث ظاهر شدن فیزیکی آنها می شود. این امر باعث می شود همه سفینه های دراکو اجبارا در سطح فیزیکی ظاهر بشوند، و سپس بلافاصله توسط کنفدراسیون کهکشانی محاصره می شوند و پرسنل آنها از طریق وسیله تفکیک Ganymede پردازش می شوند:

سفینه های مادر Mjolnir در یک دودکاهدرون (دوازده وجهی منتظم) بسیار عظیم کمی فراتر از مدار ماه قرار گرفته اند و میدان نیروی قدرتمند Mjolnir به سمت زمین ساطع می کنند.

هنگامی که نیروهای نور در حال حذف ناوگان دراکو بودند، گروگان های بسیاری را نیز نجات دادند، از جمله جفت های روحی فرماندهان کلیدی متعددی در داخل کنفدراسیون کهکشانی. این فرماندهان توسط دراکو تهدید شده بودند در صورتی که با دراکو همکاری نکنند و بسیاری از طرح های نیروهای نور را تخریب نکنند، جفت های روحیشان شکنجه خواهند شد. و به این وسیله دراکوها موفق شده بودند تعویق ها و موانع متعددی ایجاد کنند، و نیز به همین دلیل بود امکان توقف پندمیک کرونا ویروس در ژانویه و فوریه وجود نداشت.

آن جفت های روحی گروگان گرفته شده نجات داده شده اند و فرماندهانی که آسیب دیده بودند به سفینه های کنفدراسیون خارج از سیستم خورشیدی منتقل شدند، که در آنجا شفا و درمان دریافت خواهند کرد و سپس تا آنجا که امکانش باشد آسیبی که بوجود آورده بودند را ترمیم خواهند کرد. این فرماندهان آسیب دیده همچنین مسئول انتشار مقدار زیادی از اطلاعات جعلی از طریق کانال های کارگزار نور متعدد در چند سال گذشته بودند. این یکی از دلایلی اصلی است که بیشتر منابع چنلینگ قابل اعتماد نیستند. دلیل دیگر این است که آن کارگزاران نور یک سیستم اعتقادی دارند مبنی بر اینکه مطلقا همه چیز را می دانند، و با تحکم صحبت می کنند در صورتی که در واقع بیشتر اوقات سردرگم هستند. دلیل سوم که قبلا بارها گفته شده، نفوذ نیروی تاریکی به جامعه کارگزار نور است.

اکنون که این کارشکنی بزرگ آشکار شده است، نیروهای نور قادرند بسیار مؤثر تر و با تعویق بسیار کمتر پیشروی کنند. پس از حذف ناوگان دراکو، آنها حذف سیستماتیک مجتمع انشعابی ایلومیناتی IBC را آغاز خواهند کرد:

http://2012portal.blogspot.com/2018/01/operation-mjolnir.html

اکثریت وسیع اعضای کابال در IBC و همچنین روی سطح زمین، دراکوهای “بومی شده” هستند، به این معنی که هزاران سال پیش از سیستم ستاره ای دراکو آمدند و سپس از طریق تناسخ یافتن در بدن های فیزیکی انسانی در حالیکه کالبد انرژی دراکو را نگه داشتند، روی زمین وارد چرخه های تناسخ شدند.

اکنون آنها قصد دارند نسخه «راه اندازی مجدد» خودشان را ایجاد کنند و سیاره را به سمت کابوس-شهر تکنولوژیک پیش ببرند که در این کار ناموفق هستند:

https://www.natureofhealing.org/luciferase-id2020-system/

https://benjaminfulford.net/2020/09/14/worldwide-5g-genocide-starting-in-october/

همچنین آنها قصد دارند نسخه های جدید و تغییریافته کروناویروس را منتشر کنند که در این کار هم ناموفق هستند:

http://tapnewswire.com/2020/09/covid-is-indeed-bollocks-but-gates-bio-terrorism-has-not-done-its-worst-yet/

شواهد علمی محکم مبنی بر اینکه کووید-۱۹ در لابراتوار تولید شده است سرانجام در دسترس است:

https://www.zerohedge.com/medical/rogue-chinese-virologist-joins-twitter-publishes-evidence-covid-19-created-lab

آنها از انرژی مقارنه (کانجانکشن) زحل و چاریکلو در ۲۱ سپتامبر بهره گیری می کنند تا بیشترین تعطیلی های ممکن را در سراسر جهان ایجاد کنند و این کار را با افزایش مصنوعی آمار مربوط به موارد ابتلای کروناویروس از طریق سوءاستفاده از تست کروناویروس PCR انجام می دهند:

https://www.dailywire.com/news/ny-times-up-to-90-of-people-who-test-positive-for-covid-19-no-longer-contagious-dont-need-to-isolate

https://www.nytimes.com/2020/08/29/health/coronavirus-testing.html

https://blog.nomorefakenews.com/2020/09/10/covid-diagnostic-test-worst-test-ever-devised/

https://www.rt.com/op-ed/500000-covid19-math-mistake-panic/

آنها از وضعیت تعطیلی ها برای شروع آزمودن واکنش مردم به کمپ های FEMA در اوهایو و کبک استفاده می کنند:

https://theohiostar.com/2020/09/04/ohio-fema-camps-still-more-questions-than-answers/

https://summit.news/2020/09/09/quebec-city-says-it-will-isolate-uncooperative-citizens-in-secret-corona-facility/

و قابل درک است که مردم به این موضوع اعتراض می کنند:

https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=154099

و همینطور به طور کلی به تعطیلی ها، مثلا این اعتراضات گسترده در برلین:

https://healthimpactnews.com/2020/robert-f-kennedy-jr-speaks-to-hundreds-of-thousands-at-berlin-rally-in-germany-for-freedom-and-peace/

https://www.instagram.com/p/CEkEzIZHaTx/

این اعتراضات یک پیروزی بزرگ در جنگ پنهان علیه نیروهای تاریکی بود، چراکه درمان و هیلینگ خط زمانی منفی پروسی را کلید زد.

اعتراضات اصلی در میدان ستاره بزرگ Der Große Stern در برلین انجام شد، که در مرکز آن ستون پیروزی قرار دارد Die Siegessäule:

https://en.wikipedia.org/wiki/Berlin_Victory_Column

بر روی آن ستون، یک مجسمه بزرگ الهه پیروزی قرار گرفته که مرکز ورتکس الهه برلین است. این ورتکس در طول اعتراضات مجددا فعالسازی شد و شروع کرد به درمان کردن خط زمانی پروسی:

خط زمانی پروسی در اوایل قرن ۱۹ توسط اکالتیست های تاریک پروسی کلید زده شد و یک تمدن تکنولوژیک بی روح کابوس-شهری تحت سلطه پروس را تجسم کردند. همین خط زمانی مسئول برنامه مخفی فضایی نازی است که شامل پایگاه زیرزمینی Neu Berlin در آنتارکتیکا است (که اکنون در دست IBC است) و نیز ایجاد ناوگان تاریکی.

یسوعیان اکنون در حال استفاده از عروسک خیمه شب بازی خودشان، جورج سوروس هستند:

https://www.thegatewaypundit.com/2020/09/vatican-coup-george-soros-funds-jesuit-ngos-1-7-million/

تا یک انقلاب رنگی در ایالات متحده ایجاد کنند:

https://strogosekretno.com/index.php?p=newsroom&nid=3506

https://americanmind.org/essays/the-coming-coup/

https://www.paulcraigroberts.org/2020/09/12/americas-color-revolution/

https://unlimitedhangout.com/2020/09/investigative-reports/bipartisan-washington-insiders-reveal-their-plan-for-chaos-if-trump-wins-the-election/

از طرف دیگر، ترامپ ممکن است از قانون شورش Insurrection Act برای مقابله با این موضوع استفاده کند:

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/roger-stone-trump-martial-law-2020-election-clintons-zuckerberg-b434072.html

https://www.naturalnews.com/2020-09-12-president-trump-put-down-election-day-rioting-insurrection.html#

نیروی نظامی شاید از از این قانون استفاده کند و شاید نکند، جهت فعال کردن گزینه دلتا کمی پس از انتخابات:

http://2012portal.blogspot.com/2018/11/delta-option.html

یسوعیان قصد دارند جمعیت سطح زمین را قطبیده کنند تا یا از ترامپ متنفر باشند و یا وی را تبدیل به بت کنند:

آنها از انرژی احساسی صرف شده برای ترامپ به عنوان ابزاری جهت مهندسی جنگ داخلی در ایالات متحده استفاده می کنند. بنابراین نیروهای نور از همه درخواست می کنند جهت گیری عاطفی مثبت و یا منفی در رابطه با ترامپ را حذف کنند و صرفا با آرامش و کاملا منطقی، وضعیت را تحت رصد قرار دهند، و تلاش کنند تا آنجا که ممکن است نور وارد این موقعیت کنند.

و انرژی عشق به سمت حیوانات بفرستند:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/08/meditation-for-sending-loving-kindness-to-animals-daily-at-730-pm-utc.html

ترجمه :

مدیتیشن برای ارسال انرژی عشق به حیوانات، روزانه ۱۹:۳۰ بوقت جهانی، ۲۴ بوقت ایران

و به زیبایی اتصال یابند:

https://oceanoflove.info/2018/09/06/beauty/

و یا این کتاب را مطالعه کنند:

https://oceanoflove.info/the-book/

نور پیروز است!

 

ترجمه : وبسایت اتحاد نور

 

منبع : :

http://2012portal.blogspot.com/2020/09/progress-report.html