در دو هفته آینده، لحظات سرنوشت سازی وجود خواهد داشت که تا حد زیادی نتیجه جنگ میان خطوط زمانی مثبت و منفی را تعیین خواهد کرد.

گرچه نتیجه پایانی مثبت قطعی شده است، اما مسیری که ما را به آن نقطه می رساند قطعی نیست، و نیروهای نور از همه درخواست می کنند که مدیتیشن گل زندگی را هر چند بار که هدایت می شوند، به خصوص در دو هفته آینده، انجام دهند:

https://www.welovemassmeditation.com/2019/08/daily-flower-of-life-meditation.html

نیروهای نور همچنین از مردم می خواهند تصور کنند شبکه گل زندگی سیاره را در بر گرفته است و به هماهنگ کردن وضعیت کمک می کند:

تصور کردن سیاره زمین و به خصوص سطح سیاره در حالی که غرق در نور صورتی رنگ است نیز کمک مهمی است. دو لحظه کلیدی نیز وجود خواهد داشت که پیشنهاد می شود مدیتیشن گل زندگی به نحو جمعی انجام شود.

اول در لحظه اسکوئر مریخ و زحل که روز دوشنبه، ۲۴ آگوست در ساعت ۶:۱۹ عصر بوقت هماهنگ جهانی انجام می شود. مدیتیشن گل زندگی در آن لحظه به از هم پراکندن و دور کردن انرژی خشونت در میدان انرژی سیاره ای که در آن لحظه به اوج می رسد، کمک خواهد کرد. دوم، لحظه اسکوئر هلیوسنتریک اریس و پلوتو در ظهر دوشنبه (ساعت ۱۲)، ۳۱ آگوست به وقت هماهنگ جهانی. مدیتیشن گل زندگی در آن لحظه به ناوگان های نیروهای نور که در آن هنگام مشغول عملیات های حیاتی در منظومه خورشیدی و فضای سابلونار خواهند بود، کمک خواهد کرد.

نور پیروز است.

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

 

متن اصلی :

http://2012portal.blogspot.com/2020/08/a-short-notice-to-surface-population.html