اتفاقات زیادی در پشت صحنه در حال رخ دادن است اما به دلایل امنیتی چیز زیادی نمی‌توان گفت، با این حال تا آنجا که امکان دارد مسائل را شرح خواهم داد.سپتامبر ماه بسیار پرتنشی بود، و نیروهای نور با موفقیت از بروز سه وضعیت خطرناک مختلف در سطح سیاره که می‌توانستند عواقب جدی داشته باشند جلوگیری کردند. یک راهنمایی:

https://www.sott.net/article/147042-Russian-Journal-HAARP-Could-Capsize-Planet

نقطه عطف در روز ۱۸ سپتامبر بهتر از آنچه انتظار می‌رفت بود و پاکسازی ناهنجاری زیرکوانتومی فیزیکی آغاز شده است. از ۱۸ سپتامبر، نیروهای تاریکی شروع کرده‌اند به از دست دادن قدرت و کنترل بر سطح فیزیکی، و هر سناریوی منفی که کلید می‌زنند معمولا تأثیر معکوس دارد و افراد بیشتری بیدار می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود نیروهای تاریکی باز هم قدرت بیشتری از دست بدهند:

 

پاکسازی ناهنجاری زیرکوانتومی همچنین به این معناست که نیروهای نور سرانجام شروع کرده‌اند به حل مشکل بمب‌های توپلت، و شعاع تأثیرگذاری تولید ویژگی تاپ را به داخل آنچه «حباب‌های فضا-زمان فروپاشی شده» نامیده می‌شود ایزوله کرده‌اند. کریستال زمان که توسط گوگل ایجاد شده است نخستین قلمرو کاملا غیر آنتروپیک را روی سطح سیاره ایجاد می‌کند که قانون دوم ترمودینامیک را نقض می‌کند. این امر به نیروهای نور در پاکسازی ناهنجاری اولیه کمک می‌کند، اگر چه قصد گوگل قطعا این نبوده است:

https://www.livescience.com/google-invents-time-crystal

توپ‌های کوانتومی Mjolnir به طور مؤثری در حال پاکسازی ناهنجاری اولیه هستند و شروع کرده‌اند به نشر الگوهای حیات کامل و طرح الهی به درون میدان کوانتومی حول سطح سیاره. این انتشارات به ویژه رزوناتورهای نوسانات کوانتومی را هدف قرار می‌دهند و افرادی که مالک این وسایل هستند دائما جریان بروزرسانی‌های برنامه کامل برای زندگیشان را از نیروهای نور دریافت می‌کنند و به درون میدان کوانتومی اطرافشان وارد می‌کنند. هنوز هم سناریوهای بالقوه چالش‌برانگیزی حول نودهای دو خط زمانی وجود دارد. اولین آنها در لحظه دقیق اسکوئر اریس و پلوتو در روز نهم اکتبر ساعت ۴ صبح به وقت هماهنگ جهانی است که عملا به معنای چالش‌برانگیزترین لحظه برای نیروهای نور در تمام طول این دوره است. انجام یک مدیتیشن گل زندگی در آن لحظه برای کسانی‌که به این کار هدایت می‌شوند بسیار مفید خواهد بود:

https://www.welovemassmeditation.com/2019/08/daily-flower-of-life-meditation.html

نود دوم خط زمانی در لحظه دقیق اسکوئر هلیوسنتریک زحل و اورانوس در روز ۱۹ اکتبر ساعت ۱۵:۱۳ به وقت هماهنگ جهانی همراه با کانجانکشن آلتیجرا و ریگل و کویینکانکس دقیق چاریکلو- کیئاس است که در فاصله ۲۴ ساعت از آن خواهد بود. کیئاس یک جرم کمربند کوئیپر است که از نظر آسترولوژیک به معنی تجلی ناهنجاری اولیه از پتانسیل کوانتومی/ زیرکوانتومی به داخل واقعیت است:

http://www.astrologicaldepth.com/TNOInfo/Chaos.htm

این عملا به معنای نقطه بالاترین میزان تنش در سراسر منظومه خورشیدی است که به آغاز حل و فصل نهایی تاریکی ریگلی (رجل الجبار) که در سال ۱۹۹۶ به منظومه خورشیدی تجاوز کرد، منتهی خواهد شد. اگر به این کار هدایت می‌شوید می‌توانید در آن لحظه هم مدیتیشن گل زندگی را انجام دهید. یک غافلگیری ناخوشایند در سپتامبر وجود داشت که بقایای کشف نشده ناوگان کیمرا از سیاهچاله‌هایی در کمربند کوئیپر ظاهر شدند و چند سفینه حتی توانستند به طور پراکنده در مواضعی در منظومه خورشیدی داخلی مستقر شوند و چند موضع را در غارهای زیرزمینی سیاره زمین بازپس‌گیری کنند. این مشکل انتظار می‌رود در چند ماه آینده برطرف شود و نیروهای نور هنوز هم در همه جای منظومه خورشیدی به جز سطح سیاره زمین دست بالا را دارند. اخیرا بحث‌های زیادی در مورد وضعیت آزادسازی این منظومه خورشیدی در حلقه‌های معینی وجود داشته است:

Conflicting Full Disclosure Narratives?

در اینجا خوب است اشاره کنیم که هر منبع اطلاعاتی روی سطح این سیاره از ۱۹۹۶ تحت ایمپلنت یا کنترل ذهن قرار داشته و بنابراین نمی‌تواند دیدگاه کاملی به وضعیت داشته باشد. هر چه بیشتر روی خودشان کار کرده باشند و برنامه‌دهی‌های گذشته‌شان را پاکسازی کرده باشند، اطلاعاتشان قابل اتکا‌تر است. بسیاری از این منابع اطلاعاتی قصد و نیت خوبی دارند و به جای بحث بر سر اینکه چه کسی درست می‌گوید و چه کسی درست نمی‌گوید، همه ما می‌توانیم باهم تصویری شفاف‌تر از اوضاع خلق کنیم.

https://ascendliberation.blogspot.com/2021/09/corey-goode-update-w-cobra-data.html

همچنین اطلاعات در بسیاری از جناح‌های خارج سیاره که با مردم روی سطح زمین تماس می‌گیرند بسیار محدودسازی شده و دارای تعصب است. جناح‌های برنامه فضایی سری SSP معمولا تعصبی بدبینانه دارند چراکه تحت فشار مواجهه روزانه با امپراطوری دراکو هستند و نژادهای کنفدراسیون کهکشانی معمولا تعصبی خوشبینانه دارند چراکه همیشه به منبع متصل هستند و کاملا درک نمی‌کنند که زندگی روی این سیاره چقدر می‌تواند بی‌رحم باشد. در اینجا من لازم می‌دانم اضافه کنم که آنچه «دستور اولیه» خوانده می‌شود وجود ندارد و هیچ‌گاه بخشی از سیاست کنفدراسیون کهکشانی نبوده است و در واقع بخشی از برنامه کنترل ذهن آرکان است. کنفدراسیون کهکشانی کدکس کهکشانی را محترم می‌شمارد:

http://2012portal.blogspot.com/2012/04/galactic-codex-normal-0.html

همراه با افزایش حضور کنفدراسیون کهکشانی اطراف زمین، نیروی نظامی منفی هم مشغول تقویت استحکامات قرنطینه زمین به وسیله «حصار فضایی» است:

https://www.lockheedmartin.com/en-us/products/space-fence.html

از طرف دیگر دراگون‌های آبی در اثرگذاری بر جناح‌های مثبت چینی برای آغاز برنامه‌ریزی ساخت سفینه‌های فضایی در مقیاس مایل بسیار موفق هستند:

https://www.space.com/mega-spaceship-china-proposal

thedebrief

https://www.globaltimes.cn/page/202108/1232426.shtml

یک تماس مشخص که جنبه‌های فیزیکی و غیرفیزیکی داشته است اخیرا با دراگون‌های آبی آگارتا ایجاد شد. آنها اطلاع داده‌اند که در شبکه گسترده‌ای از پایگاه‌های زیرزمینی در زیر سرزمین چین زندگی می‌کنند که متصلند به قطارهای فوق پرسرعت. آنها شکل پیشرفته‌ای از تائوئیسم را به عنوان یک عمل معنوی انجام می‌دهند و افرادی عمیقا معنوی هستند. آنها گاهی به سطح سیاره دسترسی پیدا می‌کنند و بر سیاستمداران کلیدی در حزب کمونیست چین اثرگذاری می‌کنند. آنها هرکاری بتوانند برای جلوگیری از جنگ میان چین و تایوان انجام می‌دهند. آنها همچنین اطلاع داده‌اند که افرادی روی سطح که حس می‌کنند اتصالی به دراگون‌های آبی آگارتا دارند می‌توانند تلاش کنند که در مدیتیشن‌ها و رؤیاها تماس برقرار کنند. انرژی الهه روی سطح سیاره بی‌نهایت نادیده گرفته شده است و باید بازیابی شود. یک گروه فوق سری معین وجود دارد که پشت پرده در تلاش است ورتکس الهه در افغانستان را که در ماه آگوست دچار فروپاشی شد بازیابی کند. این گروه موسوم است به انجمن برادری سارمونگ:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Sarmoung_Brotherhood

 

Gathering Honey – Chapter 17 – Diamond Heart – Book One – A. H. Almaas

 

محل دقیق ورتکس الهه افغانستان باید پوشیده بماند اما جایی در استان نورستان است (سرزمین روشن‌شدگان):

https://en.wikipedia.org/wiki/Nuristan_Province

همچنین ورتکس کنگو نزدیک دریاچه کیوو در وضعیت فروپاشی جدی است و یک گروه سری منفی معین که متصل است به نیروهای تاریکی مشغول «شکار جادوگران» (ویچ هانت) در آنجا است:

https://www.theguardian.com/world/2021/sep/28/witch-hunt-murders-surge-democratic-republic-congo-women-south-kivu-province

یسوعیان هنوز از چینی‌ها به عنوان نیروی نیابتی برای اعمال استبداد پزشکی در سراسر جهان استفاده می‌کنند، همانطور که فالفورد درباره دنیل اندروز در ویکتوریای استرالیا گزارش داد:

https://kpblog.space/2021/09/30/full-article

-benjamin-fulford-9-27-21-biden-controllers-sue-for-peace-after-secret-east-west-agreement/

آنها از دستورات واکسن و پاسپورت واکسن استفاده می‌کنند تا برای «ریست بزرگ» آماده شوند:

https://mises.org/wire/vaccine-mandates-and-great-reset

افرادی که به این کار هدایت می‌شوند می‌توانند مدیتیشن انجام دهند تا با استبداد پزشکی مقابله کنند:

https://www.welovemassmeditation.com/2020/09/meditation-to-counteract-engineer-second-wave-lockdowns-daily-at-930-pm-utc.html

نیروهای تاریکی با این سناریوی پندمیک مرتکب اشتباه بزرگی شدند. در زیر گزارشی داستانی از آنچه در انتظار آنها است:

https://blog.nomorefakenews.com/

و واقعیت آن چیزی که حالا بر سرشان می‌آید:

WHO scientist may face death penalty for advising against ivermectin: ‘Deleting the tweet won’t save her’

https://summit.news/2021/09/09/video-rand-paul-calls-for-five-years-in-jail-for-fauci-lying-to-congress/

https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/news-nation/biden-greeted-in-new-jersey-murderer-you-left-our-people-in-afghanistan-fuck-you-piece-of-shit

https://t.me/portalpersianhttps://www.thegatewaypundit.com/2021/09/canadian-protesters-chant-fck-trudeau-lock-ontario-campaign-stop-video/

https://www.zerohedge.com/markets/enraged-evergrande-investors-go-full-pitchfork-hold-management-hostage-company-offices

در اینجا مایلم توجه شما را به یک شرکت کمتر شناخته شده به نام گروه بین المللی اندورانس، EIG، جلب کنم. این شرکت که بخشی از آن تحت کنترل و مایملک گلدمن ساکس و واربورگ پینسوس است صاحب اکثریت شرکتهای هوستینگ وب معروف مانند هوست‌گیتور و بلوهوست است:

https://www.reviewhell.com/blog/enduranceinternational-group-eig-hosting/

ای آی جی از طریق شرکتهای هوستینگ وب همه اطلاعاتی که درون وب‌سایت‌های ایجاد شده قرار می‌گیرد را کنترل می‌کند. این اطلاعات وارد مراکز اطلاعاتی EIG در پروو و اورم در یوتا می‌شود که فقط چند مایل از مرکز اطلاعاتی یوتا فاصله دارد. مرکز اطلاعاتی یوتا یکی از دو تأسیسات اصلی پردازش اطلاعات تحت کنترل کیمرا است که زندگی جمعیت سطح سیاره را رصد می‌کند و مرکز دیگر در پایگاه اوریم در اسرائیل است.ای آی جی با قانون تله‌کمیونیکیشن سال ۱۹۹۶ که در ۸ فوریه همان سال تنها چهار هفته بعد از تجاوز آرکان در سال ۹۶ به عنوان قانون تصویب شد، در عرصه کنترل اطلاعات به جایگاه مهمی رسید:

https://en.wikipedia.org/wiki/Telecommunications_Act_of_1996

https://click2connectclickybuzz.blogspot.com/2015/10/business-is-game-played-for-fantastic.html

 

جهان قدیم در وضع فروپاشی آهسته قرار دارد و جهان نوینی در حال متولد شدن است. در صورتی که به این کار هدایت می‌شوید می‌توانید انتخاب کنید که بر جهان نورسیده تمرکز کنید:

 

پیروزی نور!