نور را حفظ کنید! نیروهای نور شروع کرده‌اند به پاکسازی داخلی‌ترین لایه ماتریکس اتریک و اختری نیروهای تاریکی که هنوز حاوی ده‌ها میلیارد موجود رپتیلین است.

این یعنی جنگ بر سر سطح سیاره در سطوح غیرفیزیکی اکنون عملا دارد به اوج خودش می‌رسد. حملات نیروهای تاریکی در چند هفته گذشته باعث فروپاشی حدود چهل درصد از شبکه نوری سیاره شده است و خوشبختانه اکنون شبکه به آرامی در چند روز اخیر در حال بازسازی شدن است. نیروهای تاریک غیرفیزیکی از فناوری‌های اسکالار و تسخیر، جهت نگه داشتن جمعیت سطح زمین در حالت ترس و جنون و القای بی‌ثباتی روانی در سطح عموم استفاده می‌کنند:

mass-psychosis-greatest-threat-to-humanity

mass-psychosis-is-the-most-viable-explanation-for-what-were-seeing-in-america-today

این ترس شبیه یک ابر حول سطح سیاره است و حتی بیشتر کارگزاران نور تسلیم آن شده‌اند. نیروهای نور اطلاع داده‌اند که فوق‌العاده اهمیت دارد که به درون بروید و با نور درون اتصال یابید و فارغ از اینکه در چند هفته و چند ماه آینده در دنیای بیرون چه رخ می‌دهد، نور را حفظ کنید. اگر افراد کافی بتوانند نور را حفظ کنند این موضوع مثبت‌ترین نتیجه ممکن را در موقعیت چالش‌برانگیز کنونی تضمین خواهد کرد.

اخبار ترسناک متعددی در رسانه موجود است اما در نهایت برای اکثریت وسیع افرادی که این بلاگ را می‌خوانند دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد. واکسن ها برای جمعیت‌زدایی سیاره استفاده «نمی‌شوند» و اکثریت وسیعی از افرادی که واکسن را دریافت می‌کنند نخواهند مرد. پس از رخداد نیروهای نور قادر خواهند بود که تمام عوارض منفی واکسن ها را با فناوری‌هایشان معکوس ساخته و درمان کنند. نیروهای نور همچنین اطلاع داده‌اند که بسیار خوب خواهد بود که افراد تماس‌شان را با رسانه‌های جریان اصلی و نیز رسانه‌های الترناتیو به کمترین حد ممکن برسانند و در عوض وقت بیشتری را در طبیعت بگذرانند، همدیگر را در گروه‌های کوچک الهام‌بخش ملاقات کنند، به موسیقی گوش دهند یا هر کاری که می‌تواند ارتعاش‌شان را بالا نگه دارد، انجام دهند. چنانچه به این کار هدایت می‌شوید می‌توانید مدیتیشن کنید و انرژی کارگزاران نور و شبکه انرژی سیاره را توسط شعله بنفش پاکسازی کنید. فناوری تاکیون می‌تواند به افراد کمک کند که سطح آگاهی و ارتعاش خود را بالا نگه دارند:

http://tachyonis.org/Products.html

همچنین سنگ‌های سینتامانی که به صورت فردی استفاده شوند می‌توانند بسیار به این هدف کمک کنند، چراکه این سنگ‌ها بالاترین ارتعاش را در میان مواد این سیاره دارند:

http://www.cintamani.space/Cintamani.html

همراه با پاکسازی سطوح غیرفیزیکی، پلیدین‌ها به سطح سیاره نزدیکتر می‌شوند:

YOUTUBE

و این سفینه ابری چند روز پیش اطراف کوه فوجی را گرفته بود:

مارکو پولو سفیر خانواده‌های اشرافیت سیاه ونیزی، در قرن سیزدهم با خانواده‌های منفی کابال در چین تماس گرفت. این شروع یک همکاری طولانی و موفق بین جناحهای کابال غربی و شرقی بود که با حضور یسوعیان در دربار Qing در بیژینگ در قرون ۱۷ و ۱۸ بسیار گسترش یافت. از آنجا که در چند دهه گذشته جناحهای کابال غربی تا حد زیادی از طریق رسانه های الترناتیو افشاسازی شدند، خانواده‌های اشرافیت سیاه و یسوعیان تصمیم گرفتند که بسیاری از افراد کلیدی‌شان را از غرب به چین ببرند و در سال ۲۰۱۶ یک اتحاد جدید را با Xi به راه انداختند و حزب کمونیست چین را به عنوان ویترین جناح چینی و فوروم اقتصاد جهانی را به عنوان ویترین جناح غربی تشکیل دادند. هدف آنان تشکیل جامعه کابوس-شهر نظم نوین جهانی به رهبری چین به عنوان هژمون دنیاست. برای رسیدن به این هدف آنها کروناویروس را منتشر کردند و لابراتوار ووهان هنوز هم در حال توسعه گونه‌های جدید است و برخی منابع ادعا می‌کنند که آنها گونه دلتا را هم توسعه داده و آن را در هندوستان کاشته‌اند.

تصادفی نیست که شی ژنگلی، همان «زن خفاشی» معروف از لابراتوار ووهان درباره جهش‌های کروناویروس هشدار می‌دهد:

https://www.zerohedge.com/covid-19/wuhans-bat-lady-warns-coming-covid-19-mutants

همکاری بین جناح‌های کابال غربی و شرقی در تولید پندمیک به وضوح قابل روئیت است:

https://thenationalpulse.com/breaking/gates-foundation-partnered-with-socialist-china-internet-foundation/

https://www.naturalnews.com/2021-08-04-bill-gates-partnered-ccp-conduct-coronavirus-research.html

برای دستیابی به اهداف نظم نوین جهانی و همینطور دستیابی به عناصر نادر زمین جهت ایجاد کابوس-شهر تکنولوژیک گلوبال خودشان و برای تضمین جریان پول ناشی از تجارت مواد مخدر و قاچاق انسان، چین شروع کرده است به تغییر رژیم‌های کشورهای همسایه‌اش، و اولین کشوری که سقوط کرد میانمار بود و دومی افغانستان.

https://creativedestructionmedia.com/analysis/2021/08/19/china-is-now-a-full-time-player-in-the-great-

game/https://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=180233

جو بایدن و مارک مایلی بازیگران کم‌توان این بازی نبودند بلکه برده‌های مطیع اربابان چینی‌شان بودند:

https://www.ibtimes.com.au/biden-lets-china-grab-worlds-biggest-lithium-deposits-botched-afghanistan-exit-1744058

مدیتیشن زیر می‌تواند به درمان موقعیت افغانستان کمک کند و چنانچه هدایت می‌شوید می‌توانید به آن بپیوندید:

https://www.welovemassmeditation.com/2021/08/meditation-for-afghanistan-every-4-hours.html?m=1

تنها جنبه مثبت موقعیت افغانستان این است که نیروهای ویژه روسی قادر بوده‌اند چند گروگان پلیدین را نجات دهند که از اواخر دهه نود میلادی توسط نیروهای نظامی ایالات متحده در زندانهای مخفی افغانستان نگهداری می‌شدند. کشور بعدی که چینی‌ها می‌خواهند سرکوب کنند تایوان است. چین می‌خواهد صنعت نیمه‌رسانا و میکرو‌چیپش را تضمین کند. به این هدف از ماه مارس آنها برخی اعضای دراگون مثبت کلیدی را در سرزمین چین کشته‌اند و برخی دیگر را بازداشت کرده‌اند. این موضوع نیروهای دراگون قرمز در سرزمین چین که تاکنون مانع تجاوز به تایوان شده بودند را تضعیف کرده است. چراکه حالا آنها باید بسیار پوشیده‌تر عمل کنند تا بتوانند ادامه دهند. این موقعیت نیز سرانجام در حال رسیدگی شدن است و نیروهای نور جهت حل آن اقدام می‌کنند. در ۲۸ آگوست نخستین اسکوئر دقیق اریس پلوتو (از دو اسکوئر پیش رو) رخ خواهد داد:

برای آن روز اعتراضات متعددی علیه محدودیت‌های کروناویروس در سراسر جهان برنامه‌ریزی شده و به گفته منابع اطلاعاتی ممکن است به خشونت کشیده شوند. نیروهای نور از همه افرادی که هدایت می‌شوند دعوت می‌کنند مدیتیشن کنند و به پاکسازی انرژی این اعتراضات به وسیله شعله بنفش کمک کنند تا انرژی‌های منفی و خشونت‌آمیز را حذف کرده و معترضین را با نور سفید احاطه کنند و از آنها محافظت و پشتیبانی کنند. چنانچه جرم بحرانی ۱۴۴۰۰۰ معترض در سراسر جهان در آن روز با پیامی واحد گرد هم آیند این موضوع می‌تواند در جنگ بین خط های زمانی مثبت و منفی نقطه عطفی باشد. سی‌ام آگوست به عنوان تاریخ فعالسازی برای آغاز یک انقلاب جهانی توسط گروههای معینی انتخاب شده است. در استرالیا کامیون‌داران این کار را می‌کنند:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9917753/Australian-truck-drivers-prepare-stage-Covid-protest-blocking-highway.html

https://www.zerohedge.com/covid-19/australian-truck-drivers-vow-block-every-major-highway-radical-anti-lockdown-strike

یکی از کسانی که در بلاگ من کامنت گذاشته نظر جالبی درباره این موضوع داده است:

در فرانسه گروه‌هایی که گفته می‌شود متصل به نیروهای نظامی مثبت هستند در حال برنامه‌ریزی آن هستند. به گفته منابعی در فرانسه:

استراتژی جالب دیگری که معترضین دارند آغاز اشغال رسانه‌های جمعی است:

https://www.theepochtimes.com/demonstrators-occupy-london-news-headquarters-over-pandemic-coverage_3961050.html

پیش‌بینی اینکه همه این مسائل چطور متجلی خواهد شد غیرممکن است اما از حالا تا پایان اکتبر یک شئ متعلق به کمربند کویپر موسوم به Altjira در همترازی دقیق با ریگل (رجل‌الجبار)، که ستاره نیروهای تاریک اوریون است، خواهد بود:

http://www.astrologicaldepth.com/TNOInfo/Altjira.htmhttp://markandrewholmes.com/altjira.html

اکنون زمان پاکسازی بزرگ نیروهای ریگلی است که در سال ۱۹۹۶ به زمین تجاوز کردند و پس از آنکه این پاکسازی تا اواسط/ اواخر اکتبر به پایان برسد انتظار می‌رود تجلی رؤیاهای عصر آکواریوس روی سطح این سیاره بسیار آسان‌تر باشد.

بمب‌های توپلت درون ایمپلنت‌ها هنوز پاکسازی نشده‌اند و هنوز هم عامل اصلی جلوگیری از «رخداد» هستند:

https://ascendliberation.blogspot.com/2021/08/toplet-bombs-prevent-event.html

یک فرد در بلاگ من کامنتی گذاشته و این موقعیت را به وضوح تشریح کرده است:

تصویر دو ماه آینده زمانی کلیدی در تاریخ انسان است و بایستی نور را حفظ کنیم. حتی یک نفر هم مهم است.

نور پیروز است!

کبرا

 

منبع انتشار : وبسایت اتحاد نور

متن اصلی :

https://2012portal.blogspot.com/2021/08/hold-light.html