ماموگرافی بزرگترین جنایت سازمان یافته علیه زنان است!!

 

زنانی که ماموگرافی می‌کنند احتمالاً نمی‌دانند که این آزمایش تا چه اندازه آسیب زننده است!

قبل از تصمیم گیری در مورد ماموگرافی باید چند نکته را در نظر بگیرید. ۵۰ تا ۶۰ درصد از نتایج “مثبت” نادرست هستند!! این یعنی تشخیص “سرطان سینه” در ۵۰ تا ۶۰ درصد مواردی که اصلاً بیماری وجود نداشته است!!

در طول معاینه، سینه با فشار kPa 10 کیلو پاسکال (1019 کیلوگرم بر متر مربع) تحت نیروی بسیار زیادی فشرده شده و سپس بافت پستانی سالم و بسیار حساس با پرتوهای رادیواکتیو بمباران می شود!!! این روند باعث تحریک رشد تومور و گسترش متاستاز می گردد!!!

مطالعات انجام شده در ششصد و نود هزار پرونده پزشکی، موارد بسیار زیادی از ابتلا به سرطان سینه را در زنانی که کاملا سالم بوده اند، پس از انجام ماموگرافی نشان می دهد!!!

سوئیس اولین کشور جهان است که معاینه ماموگرافی را ممنوع کرده است. مافیای جنایتکار پزشکی زنان سالم را به شدت مجبور به انجام معاینات ماموگرافی سالانه می کند تا آنها را به بیمارانی سودآور تبدیل کند!!!

هر خانمی که این معاینه را انجام داده، می داند که مراحل آن چقدر دردناک است. سینه تحت چنان نیروی فشارنده ای قرار می گیرد که گویی در حال له شدن است.

درحالیکه کارشناسان به مردان هشدار می دهند که اگر می خواهند همسرشان سالم باشد، فشار بیش از حد سینه ها می تواند به غدد آسیب رسانده و منجر به ایجاد تومور شود، از طرف دیگر ماموگرافی که صد برابر قوی‌تر است را توصیه می‌کنند…

 

مترجم : رویا

منبع : prepareforchange